Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2000 model BMW R1100RT

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Abiler kardeşler 2000 model R1100RT alınır mı hala? 25-30K bandında fiyatları.
    Alırken nelere dikkat etmeliyim. Beni 5 sene götürürse bile param çöpe gitti demem. Kullananlar yorumlarını esirgemezse sevinirim. Şuanda Honda CBF150 kullanıcısıyım ve eşimle Taylanda gideceğiz (Evet CBF ile) ama baktım 1100RT lerin fiyatı uygun dedim neden olmasın?

    +/- nedir motorun?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Alıntı Cthax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abiler kardeşler 2000 model R1100RT alınır mı hala? 25-30K bandında fiyatları.
    Alırken nelere dikkat etmeliyim. Beni 5 sene götürürse bile param çöpe gitti demem. Kullananlar yorumlarını esirgemezse sevinirim. Şuanda Honda CBF150 kullanıcısıyım ve eşimle Taylanda gideceğiz (Evet CBF ile) ama baktım 1100RT lerin fiyatı uygun dedim neden olmasın?

    +/- nedir motorun?

    Tayland’a motorla gitmek istiyorsan, altındaki CBF’i değiştirme. Oralarda BMW arıza yaparsa motoru bırakıp uçakla dônersiniz fakat CBF motoru bile bozulsa orda çözerler.
    fearlesboyy ve espresso bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Zaten ondan cbf aklıma yatıyor (daha önce Taylanda gittim 150 cc altı motor zibille) ve gözüme kestirebiliyorum. Yaklaşık 20 25 günde gitmeyi planlıyorum

  4. #4
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    mambaya katılıyorum. illa büyük motor alayım gideyim diyorsanızda japondan şaşmayın. söylediğiniz makine eski bir model vede şaftlı. zincir-dişli gibi basit bir mekanızma değil bildiğimiz kapalı kutu. motor kısmından bahsetmiyorum bile. sahipleri her ne kadar temiz bakmış olsada 20 yaşında bir aracın illaki sıkıntısı çıkar. çünkü her parçanın bir ömrü oluyor. atıyorum şaftın içinde bir rulman bozuldu giderken. arkayı komple indirmesi lazım. daha basit bir motor bakmanız sizin yararınıza olur. örneğin crf 250 rally, suzuki v-strom 250 felan olabilir.

  5. #5
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    bahsedilen motoru bilmiyorum ama kuru debriyajlı gs lerde debriyaj balatasını değiştirmek için motor komple sökülüyordu.
    basit bi işlem için motoru ameliyat masasına yatırabilirler.
    sadece bu yurtdışı gezisi için demiyorum.
    yurtiçinde bile gezerken sorun çıkartsa ağlatabilir seni
    fearlesboyy bunu beğendi.

  6. #6
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Ben olsam daha yeni bir BMW'ye yönelirim. Madem gönül kaymış

    Kullandığım F800ST'yi övmek istemiyorum ancak çok fazla artısı olan bir motosiklet. Kayış sayesinde ses ve aktarmada güç kaybı yok. ST yani Sport Touring olduğu için otoyolda 100-170 km/s bandında 2 kişi ve 3 çanta ile hem az yakıyor hem de müthiş güven veriyor bana. Bilemiyorum tabi başkası biner sevmez ama özellikle yolcu olarak aldığım arkadaşlarım çok rahat olduğunu söylüyor. 2.5 senedir sürüyorum ve 25 sene binebilecek olsam yine bu motora binebilirim.
    tommygun bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben olsam daha yeni bir BMW'ye yönelirim. Madem gönül kaymış

    Kullandığım F800ST'yi övmek istemiyorum ancak çok fazla artısı olan bir motosiklet. Kayış sayesinde ses ve aktarmada güç kaybı yok. ST yani Sport Touring olduğu için otoyolda 100-170 km/s bandında 2 kişi ve 3 çanta ile hem az yakıyor hem de müthiş güven veriyor bana. Bilemiyorum tabi başkası biner sevmez ama özellikle yolcu olarak aldığım arkadaşlarım çok rahat olduğunu söylüyor. 2.5 senedir sürüyorum ve 25 sene binebilecek olsam yine bu motora binebilirim.
    Sesizdir evet , ama söyledigin gibi aktarma güç kaybı yok değildir zincirden kötüdür.

    Bu adam taylant gidecegim diyor , senin önerdiğin motor hiç mi ama hiç uygun değil ,

    Şaftlı sistem uzun süre sorun çıkarmaz ,eski bir motor ile o yolu gitmem ben şahsen ama senin önerdigin motor ile hiç düşünmem bile aklımdan bile geçmez..
    Zincirli sistemde sorun çıkarsa bile oringsiz bir zincir bulur bakla atırır yoluna devam eder.

    Nİye önermem kayışlı sistem zorlamaya toza pise sert kullanıma gelmez , diyelim ki gitti bu arkadaş o yolu IRAN yakın kayış koptu nereden bulacak bu kayışı , çorabını mı çıkarıp kayış yerine bağlayacak yoksa donumu çıkarıp bağlayacak ,nereden bulacak ankara nın ötesinde o motor a uygun kayışı ? İran desen 250 cc üstü motor yasak orada da parça olmaz ..

    O motor böyle bir uzun yola hiç uygun değil neye uygun alırısın onu istanbuldan-- çanakkale , istanbul-- izmir , istanbul-- ankara gibi rotalara uygun..
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  8. #8

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Valla CBF'im ile gidiş geliş 1500 - 2000 km lik seyehatler yaptım. Sadece sele süngerleri eskidi oda yola çıkmadan konfor sele yaptırıp çıkacağım zaten. O halde BMW faslını kapattım. Bir Römork yapacağım ben eşimle 80 le gitsem yeter bana. Acelemiz zaten yok tın tın gidelim sindire sindire

  9. #9
    Loveless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar F250
    Hocam benim görüşümce her mal farklıdır. İkimizde de cbf olabilir ve benimki çok ölü seninki diri olabilir. Alacağın bmw gerçekten güzel bakılmış bir motorsa komple bakıma sokup gittiğin sürece çok fazla sorun yaşayacağını sanmıyorum. Bildiğime göre şaftlar 30.000km açılmıyor bakımdan sonra. Burda herkes bir şey sallıyor kafadan sanki her motor her gün problem çıkarıyormuş gibi. Arabanız da olsa motorunuz da olsa bozulabilir tabiki ama bu demek olmuyor cbf i pat diye herkes yapacak. Tabi yolda 150ccnin ne kadar yorduğunu ve tehlikeli olduğunu bilirsiniz. Ayrıca bmwnin fiyat bandında başka bir touring motor da bakabilirsiniz. İyi günler dilerim.

  10. #10

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Bir motor iki kişi olacaksanız cbf 500 olabilir.Makinası basit gücü yeterli kapsamlı ve iyi bir bakım yapılarak yola çıkılabilir her yerde parçası bulunabilir diye düşünüyorum

  11. #11
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sesizdir evet , ama söyledigin gibi aktarma güç kaybı yok değildir zincirden kötüdür.

    Bu adam taylant gidecegim diyor , senin önerdiğin motor hiç mi ama hiç uygun değil ,

    Şaftlı sistem uzun süre sorun çıkarmaz ,eski bir motor ile o yolu gitmem ben şahsen ama senin önerdigin motor ile hiç düşünmem bile aklımdan bile geçmez..
    Zincirli sistemde sorun çıkarsa bile oringsiz bir zincir bulur bakla atırır yoluna devam eder.

    Nİye önermem kayışlı sistem zorlamaya toza pise sert kullanıma gelmez , diyelim ki gitti bu arkadaş o yolu IRAN yakın kayış koptu nereden bulacak bu kayışı , çorabını mı çıkarıp kayış yerine bağlayacak yoksa donumu çıkarıp bağlayacak ,nereden bulacak ankara nın ötesinde o motor a uygun kayışı ? İran desen 250 cc üstü motor yasak orada da parça olmaz ..

    O motor böyle bir uzun yola hiç uygun değil neye uygun alırısın onu istanbuldan-- çanakkale , istanbul-- izmir , istanbul-- ankara gibi rotalara uygun..

    Millet yanında yedek takım lastik taşıyor, kayış taşımak mı zor? Ben kayışı 10 dk bile sürmeden sadece tek bir Torx tornavida ile değiştirebiliyorum.

    Toza pise niye gelmesin? Ne yani cross mu yapacaksın? Saçmalama istersen. Kayışın sadece en arka kısmı dışarıda kalıyor. Oraya da taş vs girme imkanı yok. RT'nin gidip ST'nin gidemeyeceği yol yok, aksine ST daha hafif olduğu için çok daha kabiliyetli bu konuda.

    Transalpina'nın köy yollarını görmeden oraya uygun değil falan demek gibi cahillik yapma istersen. Motosikletin kabiliyeti sürücüsü kadardır. Cross alıp dağa bayıra giremeyen tonla insan var.

    Ben 120 eşim 100 kg, üzerine ortalama 20-25 kg olan 3 çanta ve birde depo üstü çanta ile 15.000 km yol gezdim. Bana motosikletimi anlatma arkadaşım. Zinciri temizlemekle uğraşıp durursun sen istersen beni ırgalamaz ama zincir yolda 140 ile giderken koparsa nerenden çıkarırsın bilemem...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

    Alıntı Loveless adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim görüşümce her mal farklıdır. İkimizde de cbf olabilir ve benimki çok ölü seninki diri olabilir. Alacağın bmw gerçekten güzel bakılmış bir motorsa komple bakıma sokup gittiğin sürece çok fazla sorun yaşayacağını sanmıyorum. Bildiğime göre şaftlar 30.000km açılmıyor bakımdan sonra. Burda herkes bir şey sallıyor kafadan sanki her motor her gün problem çıkarıyormuş gibi. Arabanız da olsa motorunuz da olsa bozulabilir tabiki ama bu demek olmuyor cbf i pat diye herkes yapacak. Tabi yolda 150ccnin ne kadar yorduğunu ve tehlikeli olduğunu bilirsiniz. Ayrıca bmwnin fiyat bandında başka bir touring motor da bakabilirsiniz. İyi günler dilerim.
    Aynen katılıyorum. Bajaj ile sanırım avrupa seyahatine giden bir çift vardı. Motosikletleri bozulmuş ve analarından emdikleri süt burunlarından gelmişti mesela. Kaldı ki muadil parça bulunabilecek bir model.

    Adam gibi bakımlı bir motosikletin kabiliyeti yine tekrar edeyim sürücüsü kadardır. Tutup yola Anlas lastikle çıkarsanız yolda bırakacağınız lastik baklalarını düşünerek sürmek ister misiniz mesela? Ben istemem şahsen. O yüzden gider iyi ve kendini kanıtlamış bir marka ile yola çıkarım. Zinciri iyi ve kaliteli bir marka takıp yola çıkar yanıma sadece bir bakla alır devam ederim. Kayış dersem onun da yedeği var. Sukuter kullanıcılarının bir çoğu yanında yedek kayış taşır uzun yolda (ya da taşımalıdır).

    Bozulursa bık bık olur mantığı ile yola çıkacaksak yürümekten başka çaremiz yok...

  12. #12

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet yanında yedek takım lastik taşıyor, kayış taşımak mı zor? Ben kayışı 10 dk bile sürmeden sadece tek bir Torx tornavida ile değiştirebiliyorum.

    Toza pise niye gelmesin? Ne yani cross mu yapacaksın? Saçmalama istersen. Kayışın sadece en arka kısmı dışarıda kalıyor. Oraya da taş vs girme imkanı yok. RT'nin gidip ST'nin gidemeyeceği yol yok, aksine ST daha hafif olduğu için çok daha kabiliyetli bu konuda.

    Transalpina'nın köy yollarını görmeden oraya uygun değil falan demek gibi cahillik yapma istersen. Motosikletin kabiliyeti sürücüsü kadardır. Cross alıp dağa bayıra giremeyen tonla insan var.

    Ben 120 eşim 100 kg, üzerine ortalama 20-25 kg olan 3 çanta ve birde depo üstü çanta ile 15.000 km yol gezdim. Bana motosikletimi anlatma arkadaşım. Zinciri temizlemekle uğraşıp durursun sen istersen beni ırgalamaz ama zincir yolda 140 ile giderken koparsa nerenden çıkarırsın bilemem...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------



    ...
    Yedek lastik taşısın yedek kayış taşısın yedek konketör taşısın yedek piston silindir ,şanzıman dişliside taşısın hahaha oldu olacak
    HAtta yedek motor taşısın nasıl fikir ama

    Kayış sistemi süper ötesi ultrosonik otesi bir şey olsaydı ,BMW yeni motorlarında günlük kulanılan motorlarında endruo motorlarında kullanırdı her halde.. Avantajları var da negatif tarafları var ... Bana saçmala demişsin ama ben avatajlı taraflarınıda yazdım , senin gibi malımın aşığı değilim ..
    Avantajlı tarafı şudur zincire göre ankara istanbul yaparsın tekrar istanbul ankara yaparsın ne yağlama ile ugraşırsın ne bir şey ile ayrıca SESİZDE OLUR ..Ama zincire de bir otomatik yağlayıcı koyar isen kayışlı sisteme çift vurur tek sayar (İŞLEV-FAYDA OLARAK)...

    Sonuçta farklı amaçlar farklı kullanıcılar için farklı sistemler geliştiriliyor ,hiçbirisi digerine göre tam manası ile üstün değildir, BİZ MUHENDİSLER , kullanım şartlarına göre parça ve malzeme dizaynı yaparız , Ama yine de sanayi de olsun tr bol miktarda bilgisi olmayan fikri olan cahiller de azımsanmayacak miktarda var ,her tarafı parıl parlayan krom dolu bir motor a zincir koymazsın herhalde minimum yağ pislik olsun istersin..

    Sen bana tel jantlı Cross Demiyorum ha arazi kabiliyetli olan endruo motorlarda kayış aktarma göstersene kaç tane model bulabileceksin , Bu motorları her halde senin tabirin ile SAÇMALMAYAN MÜHENDİSLER yapıyordur. 5 tane örnek göster 1985 model 2020 ye kadar üretilmiş her model alabilirisin 100 tane üretici 35 yılda 5 tanede mi yapmamışlar TEL jantlı arazi kabiliyeti olan motor...

    MErak ile bekliyorum hangi modeller miş GÖSter hadi hodri meydan ....Bizde ögrenmiş olalım.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  13. #13
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    Alıntı Loveless adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim görüşümce her mal farklıdır. İkimizde de cbf olabilir ve benimki çok ölü seninki diri olabilir. Alacağın bmw gerçekten güzel bakılmış bir motorsa komple bakıma sokup gittiğin sürece çok fazla sorun yaşayacağını sanmıyorum. Bildiğime göre şaftlar 30.000km açılmıyor bakımdan sonra. Burda herkes bir şey sallıyor kafadan sanki her motor her gün problem çıkarıyormuş gibi. Arabanız da olsa motorunuz da olsa bozulabilir tabiki ama bu demek olmuyor cbf i pat diye herkes yapacak. Tabi yolda 150ccnin ne kadar yorduğunu ve tehlikeli olduğunu bilirsiniz. Ayrıca bmwnin fiyat bandında başka bir touring motor da bakabilirsiniz. İyi günler dilerim.
    geçen hafta izmire gittik. arkadaşım da ya 2000 ya da 2001 model bmw 5.20i var. çocuk arabayı aldı, üzerine 20 bin tl para harcadı. öyle hastası. bunun max. 5 bin tlsi kozmetik içindir. neyse izmire gidicez çeşmeye, tutturdu benim arabamla gidelim diye. olum diyoruz bak eski araba başımıza iş açmasın yolda felan kalmayalım. başladı trip atmaya, " niye kalalım olum bu araba bitik mi, nesi var sanki, o kadar parayı boşuna mı harcadık ? " tan " benim arabam araba değil mi ?" ye döndü muhabbet. bizde iyi madem gidelim sanki çokmu uzak yer dedik ve atladık arabasına. neyse gittik takıldık dönüyoruz, ayıptır söylemesi yemek yemeye durduk bursada, 1 saat sonra tekrar koyulduk yola, bir baktık arabanın hararet fırlamış yukarı. çektik benzinliğe, araba su kaynatıyor. gittik su getirdik ekle allah ekle, ekle allah ekle. 3-4 gün boyunca deli gibi gezdiğimiz, tık etmeyen araba birden su kaynatmaya başladı. dönebildik mi ? döndük ama nasıl döndük evimize bide bize sor. en son arkadaş " satıcam yeter artık " diyodu radyatöre su eklerken yeni model her zaman candır. o yola cbf ile çıkarım, ama 20 yaşında motorla çıkmam. heleki evveliyatını bilmediğimle hiç çıkmam.

  14. #14

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı ahmetmert58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen hafta izmire gittik. arkadaşım da ya 2000 ya da 2001 model bmw 5.20i var. çocuk arabayı aldı, üzerine 20 bin tl para harcadı. öyle hastası. bunun max. 5 bin tlsi kozmetik içindir. neyse izmire gidicez çeşmeye, tutturdu benim arabamla gidelim diye. olum diyoruz bak eski araba başımıza iş açmasın yolda felan kalmayalım. başladı trip atmaya, " niye kalalım olum bu araba bitik mi, nesi var sanki, o kadar parayı boşuna mı harcadık ? " tan " benim arabam araba değil mi ?" ye döndü muhabbet. bizde iyi madem gidelim sanki çokmu uzak yer dedik ve atladık arabasına. neyse gittik takıldık dönüyoruz, ayıptır söylemesi yemek yemeye durduk bursada, 1 saat sonra tekrar koyulduk yola, bir baktık arabanın hararet fırlamış yukarı. çektik benzinliğe, araba su kaynatıyor. gittik su getirdik ekle allah ekle, ekle allah ekle. 3-4 gün boyunca deli gibi gezdiğimiz, tık etmeyen araba birden su kaynatmaya başladı. dönebildik mi ? döndük ama nasıl döndük evimize bide bize sor. en son arkadaş " satıcam yeter artık " diyodu radyatöre su eklerken yeni model her zaman candır. o yola cbf ile çıkarım, ama 20 yaşında motorla çıkmam. heleki evveliyatını bilmediğimle hiç çıkmam.
    20 yaşında Toyota Corolla al bak yapıyor mu o kadar bakımdan sonra (japon)
    20 yaşında MErcedese C200 al bak yapıyor mu o kadar bakımdan sonra (alman)
    Almanı japon farkı yok zihniyet meselesi ,bir şeyi ne amaç ile dizayn etigine bağlı , kullanılan malzemeye bağlı...

    20 yaşında BMW (sorunları o yıllara göre zamanında önce oturmamış teknoloji kullanımı , Malzeme kalitesi performans yönelik oldugu için zayıf kalması)

    1.6 Turbolu mecedese 156 HP hiç sorun var mı 2010 teknolojisi (malzeme kalitesi orta , ama üretigi güç makul seviyede )
    1.6 Turbolu Insgna 180 HP ise dertleri sorunları bir tarafları patlaması bitmez, sürekli bir hortumu bir yeri patlar durur... 2010 yılları teknolojisi (sorunu hem malzeme kalitesi kötü hemde teknolojisine göre haddinden fazla beygir almaya kalkmışsın)

    CBF1000 ile CBR1000RR aynı motor birisi 175 HP birisi 105 HP , 105 HP likde hiç bir sorun yok hiç bir yeri patlamıyor ölümsüz motor diye geçiyor ...

    25 yıllık africa twin alsın o dediği yolu yapar ama 25 yılık super tenere alır ise o şüpheli olur..ikisi de 750 cc olması lazım.
    espresso bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  15. #15
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 2019
    ride2world 125'lik ybr'ler ile dünyayı gezdiler, cbf bence en ekonomik seçenek, bmw ise eğer ki ekonomi düşünüyorsanız bence hiç bakılmaması gereken seçenek, evet kesinlikle konforlu ve güvenli ama bakım maaliyetleri yüksek hele de 2000 model demişsiniz, kimden alırsanız alın bu kadar uzun yol için ağır bakımlar yaptırmanız ya da kontroller yaptırmanız gerekecek, yollarda arızalar ya da kırık dökükler sizi baya üzer.

    Cbf iki kişi tek motor ise bence sıkıntı, eşinizle iki cbf gidecekseniz o zaman sorun yok, tek motorda malzemeler ve artçı ile ben olsam tercih etmem onun yerine daha yüksek cc ve güçte bir makina ararım. Ybr 250, cbf 600 ya da crf 250 gibi opsiyonlara bakarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...000-model.html
    ahmetmert58 ve espresso bunu beğendiler.

  16. #16
    NERO2810 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Uzakdoğu2da ikinci el motosiklet piyasası nasıldır acaba? Hani CBF ya da BMW ile yolda kaldın, masrafı çok, orda seni idare edebilecek ikinci el motosiklet almak mantıklı mıdır acaba?

  17. #17
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20 yaşında Toyota Corolla al bak yapıyor mu o kadar bakımdan sonra (japon)
    20 yaşında MErcedese C200 al bak yapıyor mu o kadar bakımdan sonra (alman)
    Almanı japon farkı yok zihniyet meselesi ,bir şeyi ne amaç ile dizayn etigine bağlı , kullanılan malzemeye bağlı...

    20 yaşında BMW (sorunları o yıllara göre zamanında önce oturmamış teknoloji kullanımı , Malzeme kalitesi performans yönelik oldugu için zayıf kalması)

    1.6 Turbolu mecedese 156 HP hiç sorun var mı 2010 teknolojisi (malzeme kalitesi orta , ama üretigi güç makul seviyede )
    1.6 Turbolu Insgna 180 HP ise dertleri sorunları bir tarafları patlaması bitmez, sürekli bir hortumu bir yeri patlar durur... 2010 yılları teknolojisi (sorunu hem malzeme kalitesi kötü hemde teknolojisine göre haddinden fazla beygir almaya kalkmışsın)

    CBF1000 ile CBR1000RR aynı motor birisi 175 HP birisi 105 HP , 105 HP likde hiç bir sorun yok hiç bir yeri patlamıyor ölümsüz motor diye geçiyor ...

    25 yıllık africa twin alsın o dediği yolu yapar ama 25 yılık super tenere alır ise o şüpheli olur..ikisi de 750 cc olması lazım.
    BU yukarıda bahsettiğin arkadaşın bmw ile ilgili yorumlarına senin 1000 rr ve insigna yorumlarına da katılıyorum evet doğru
    fakat afrika twin 750 nin yaptığı yolu süper tenere 750 de yapar çift silindir yakıt olarak afrikadan 1 lt fazla yakar ama o yolu yapar daha önce 4 yıl 660 kullandım yamaha nın blok ve birleşenlerin oluşturduğu motosikletler honda dan daha sağlam daha kemikli özellikle enduro lar
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  18. #18
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Cthax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla CBF'im ile gidiş geliş 1500 - 2000 km lik seyehatler yaptım. Sadece sele süngerleri eskidi oda yola çıkmadan konfor sele yaptırıp çıkacağım zaten. O halde BMW faslını kapattım. Bir Römork yapacağım ben eşimle 80 le gitsem yeter bana. Acelemiz zaten yok tın tın gidelim sindire sindire
    aga benim götüm perişan oluyor GS ile istanbuldan izmire giderken, kendime gelemiyorum 2 gün. ne demek tayland falan cbf150 diyosun, okurken bile götüm acıdı. allah yolunuzu açık etsin
    CaptainMfk bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Bence CBF en mantıklısı. Eğer CBF ile gidecek olursanız iki kişi aynı motor + yük. çok zor gibi duruyor. O motor nasıl çekecek, O dağlarda bozuk yollarda acayip zorlanacak. İki ayrı motor olursa tadından yenmez. İyi yolculuklar şimdiden. Selamlar.

  20. #20
    rollcycle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul City
    Motosikleti
    R1250GS ADV
    Böyle bir cevabı size değil bir rt 1100 ilk sahibi rt 1100 tasarlayan mühendis bile veremez. Benim uzun yıllar yaptığım tecrübelerimle bir cbf ile dünyayı 10 kez turlayabilirsiniz. Ha aşınmaz bozulmaz değil tabiki sıkıntılar yaşayacaksınız fakat arkadaşlarında söylediği gibi sıkıntılar başladığında hangisini kolay çözüp yola devam edebileceğinizi düşünmelisiniz. Bana bulgaristana gidip gelicem hangisini tavsiye edersin diye sorsanız bile cbf derim allah korusun bir arıza durumunda bırakın işi çözüp çözmemeyi birde çekicilerle bu motosikleti tekrar ülkeye nasıl geri götürürüm diye yüzlerce hesap durumunda kalmayın. Haricinde yapacağınız rota üzerindeki ülkeleri veya bu rotaları daha önce yapanlardan hacim seçimi konusunda destek alın. Bazı ülkelerde büyük hacim giriş çıkışlar veya bazı ülkelerde yapacağınız konaklamalar sırasında büyük hacim size sıkıntı çıkarabilir. Hadi cbf 150 nin üzerini bir koli karton kapatıp birşekilde muhafaza edersiniz ama büyük motorda bu iş biraz zorlaşacaktır. Birde üzerinde bir BMW logosu dikkatleri iyice üzerinize toplayabilir.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)