Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ağlamıyorum gözüme döviz kaçtı / Yurtdışı 2. el motosiklet fiyatları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    30 Kasım 2014
    Motosikleti
    Bajaj >Pulsar 200NS
    göbekli tepe İbadete açılsın
    Siyahi ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Ali Babacan'ın attığı tweeti okurken dedim bi bakayım 2013 yılında motosiklet fiyatları neymiş. Listede Honda sh125 diye bir motosiklet gördüm. Google'dan neymiş bu motosiklet diye bakarken yurtdışı ikinci el sitesine denk gelmemle yine acı gerçekler yüzüme vurdu.

    Çoğumuz biliyoruz ama yine de ben bir link bırakayım dedim.

    https://www.autotrader.co.uk/bikes/motorcycles
    Ekonomimizin tırışka olduğunu hepimiz biliyoruz da link verdiğiniz ilan sitesindeki eski model motorların bu kadar bakımlı, bu kadar hoş ve yeni gözükmeleri süper. Ekonomi iyi, sürücüde de bütçe elbet olmalı ama adamlardaki bakım kültürü ve olanağı bizim fersah fersah üstümüzde.

  3. #23
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Asıl mevzuyu gözden kaçırmış büyük kesim. "Bunu hak etmiyoruz" falan yazmış bazı arkadaşlar, yok yok tam da bunu hak ediyoruz.

    Hatta daha da kötüsünü hak ediyoruz da, yaranıza daha fazla tuz basmayayım

    Çevremdeki insanlara anlatmaya çalıştım, forumlarda anlatmaya çalıştım, her bir iktidar sever arkadaşa Bilale anlatır gibi anlatmaya çalıştım, yok bir tane bile iktidar sever kişiye "evet bir şeyler yanlış gidiyor, alternatif lazım aslında" dedirtemedim, bir şeylerin yanlış olduğunu kabul ettiremedim.

    Yani bir halk düşünün sürekli 2+2=5 diyor. Biz 5i çok sevdik diyorlar. 5 namazında niyazında hem diyorlar. Oturtup karşısına tane tane anlatıyorsun, etme güzel kardeşim, yapma güzel kardeşim diyorsun, "biz 5i çok sevdik, hem 5 demesek 3 daha mı iyi sanki ? " diyorlar.

    Şimdi ekonomi kötüymüş, işsizlik artmış, alım gücü çok düşükmüş kime ne anlatalım??

    Bir atasözü derki "kuruların yanında yaş da yanar."

    Kurular çoğunluktaysa sizin kuru veya yaş olmanız bir şeyi değiştirmez, sonuçta sizde yanarsınız...
    computeus ve drtayfun bunu beğendiler.

  4. #24
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomimizin tırışka olduğunu hepimiz biliyoruz da link verdiğiniz ilan sitesindeki eski model motorların bu kadar bakımlı, bu kadar hoş ve yeni gözükmeleri süper. Ekonomi iyi, sürücüde de bütçe elbet olmalı ama adamlardaki bakım kültürü ve olanağı bizim fersah fersah üstümüzde.
    Para olunca,yedek parça,bakım masraflarıda ucuz olunca adama bakım yapmak pahalı gelmiyor bakımını es geçmiyor.Hatta adamlar restorasyon bile yapıyor
    Bizde işler tam tersi ucuz yağ,yan sanayi yada çıkma parça bulmaya çalışanlar,idare edecek kadar tamir yaptırıp devam edenler var gerçekten gülünç bir durumdayız.
    tommygun bunu beğendi.

  5. #25
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomimizin tırışka olduğunu hepimiz biliyoruz da link verdiğiniz ilan sitesindeki eski model motorların bu kadar bakımlı, bu kadar hoş ve yeni gözükmeleri süper. Ekonomi iyi, sürücüde de bütçe elbet olmalı ama adamlardaki bakım kültürü ve olanağı bizim fersah fersah üstümüzde.
    aslında ben de ne zaman avrupadaki ikinci el arabalara motorlara baksam en çok dikkatimi çeken şey araçların gıcır gıcır olması oluyor.
    ama amerika ikinci el eski araç konusunda biraz daha kötü garip bir şekilde. craiglist'te falan ciddi kötü durumda araçlar var.
    link verdiğim sitedeki araçların milleri baya düşük ve garip bir şekilde gerçekten çok cüzzi rakamlarda satılması insanı baya üzüyor.
    en basitinden 790 duke 8000 milde 6000 euro.
    2012 cbr 600f 4000 milde 3650 euro.

    neyse ezanlar dinmeyecek falan filan...

  6. #26
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında ben de ne zaman avrupadaki ikinci el arabalara motorlara baksam en çok dikkatimi çeken şey araçların gıcır gıcır olması oluyor.
    ama amerika ikinci el eski araç konusunda biraz daha kötü garip bir şekilde. craiglist'te falan ciddi kötü durumda araçlar var.
    Mesela bizde bir aracın boyalı olması ayıp,kusur sayılırken orada eski bir aracın boyalı olması daha avantajlıymış. Millet kendi dillerinde "Ulan it tabi ki boyalı olacak, 20 senelik motor alıyorsun" falan diyormuş.

  7. #27
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela bizde bir aracın boyalı olması ayıp,kusur sayılırken orada eski bir aracın boyalı olması daha avantajlıymış. Millet kendi dillerinde "Ulan it tabi ki boyalı olacak, 20 senelik motor alıyorsun" falan diyormuş.
    burada o boyalı teriminin altında türlü çakallıklar döndüğünden millet kötü bakıyor.
    neyse allahtan müslüman ülkeyiz...
    wing41 bunu beğendi.

  8. #28
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burada o boyalı teriminin altında türlü çakallıklar döndüğünden millet kötü bakıyor.
    neyse allahtan müslüman ülkeyiz...
    "Biz batının teknolojisini,kanunlarını almışız" diye bize tarih derslerinde öğretildi ama keşke ahlak anlayışlarını alsaymışız. Maalesef adamlar bizden çok daha saf ve temiz.
    -ZERO- ve espresso bunu beğendiler.

  9. #29
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela bizde bir aracın boyalı olması ayıp,kusur sayılırken orada eski bir aracın boyalı olması daha avantajlıymış. Millet kendi dillerinde "Ulan it tabi ki boyalı olacak, 20 senelik motor alıyorsun" falan diyormuş.
    Bulgaristan'da yaşayan arkadaşım da aynı şeyi dedi.10-15 yaşından yaşlı araçların komple boyanması aracın fiyatını ciddi şekilde arttırıyormuş.Ama oralarda boya işlemi için aracın bütün boyası kazınıyor baştan astarı da dahil sıfırdan fabrika boyası gibi boya atılıyor.Bazı araçları komple boyamanın maliyeti aracın yarı fiyatına yaklaşıyor.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  10. #30
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında ben de ne zaman avrupadaki ikinci el arabalara motorlara baksam en çok dikkatimi çeken şey araçların gıcır gıcır olması oluyor.
    ama amerika ikinci el eski araç konusunda biraz daha kötü garip bir şekilde. craiglist'te falan ciddi kötü durumda araçlar var.
    Motosikletler garajda durup haftasonlari zevk amaçlı kullanılıyor çoğunlukla. Motosikleti olanın zaten en az bir dört tekerli aracı oluyor.

    Mesafeler yüksek olduğundan araçlar ciddi km yapıyor. Özellikle Japon araçlar genelde 250 bin km yapana kadar kullanılıyor.
    -ZERO- bunu beğendi.

  11. #31
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Böyle şeyler paylaşıp vatandaşlarımızın hükümetimize olan güvenini zedelemeyin.
    Biz gurbetçiler için mart şubattan, temmuz hazirandan, hele agüstoa temmuzdan çok daha iyi oldu.
    Eskiden uzun için 1 sene para biriktiriyor hatta kredi çekiyorduk.
    Oysa hükümetimizin istikrarlı ekonomik politikaları sayesinde maaşın yarısıyla Türkiye'de 5 yıldızlı tatil yapıyoruz.
    Durmak yok aynen devam.
    drtayfun, espresso ve -ZERO- bunu beğendiler.

  12. #32
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulgaristan'da yaşayan arkadaşım da aynı şeyi dedi.10-15 yaşından yaşlı araçların komple boyanması aracın fiyatını ciddi şekilde arttırıyormuş.Ama oralarda boya işlemi için aracın bütün boyası kazınıyor baştan astarı da dahil sıfırdan fabrika boyası gibi boya atılıyor.Bazı araçları komple boyamanın maliyeti aracın yarı fiyatına yaklaşıyor.
    Sizin Bulgaristan örneğinize göre bizim araçların lokal boya tekniğini düşününce hakikaten kusurlu, sıkıntılı sayılmaları doğal. Bir de bizim motorlarda en abidik gubidik yerlerdeki Motul, Hiflo, Monster stickerlarına çok uyuzum

  13. #33
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin Bulgaristan örneğinize göre bizim araçların lokal boya tekniğini düşününce hakikaten kusurlu, sıkıntılı sayılmaları doğal. Bir de bizim motorlarda en abidik gubidik yerlerdeki Motul, Hiflo, Monster stickerlarına çok uyuzum
    abi benim bisiklette motul etiketi var, niye öyle diyon :(

    zaten bende espri olsun diye yapıstırmıstım
    tommygun bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    yanlış kurdan hesaplıyorsunuz arkadaşlar.tl olarak değil.g.tünün gılıyık uzerinden hesap yapmanız lazım. şimdi şöyle. 1 g.tünün gılıyık 10 sterline tekabül ediyor , uluslar arası piyasada. yani 3000 sterlinlik motor bizim kurumuzla 300 g.tünün gılıyık yanii bedavadan az pahalı. Göreceksiniz g.tünün gılıyık dolar gibi euro gibi sterlin gibi paraların hepsini öttürecek. Az sabır
    murat1903 ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.

  15. #35
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi benim bisiklette motul etiketi var, niye öyle diyon :(

    zaten bende espri olsun diye yapıstırmıstım
    80'lerde daha ilk hafta çaldırdığım Bmx bisiklette süs olarak renkli yara bantları vardı Varlık içinde yoklukmuşum.

  16. #36
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomimizin tırışka olduğunu hepimiz biliyoruz da link verdiğiniz ilan sitesindeki eski model motorların bu kadar bakımlı, bu kadar hoş ve yeni gözükmeleri süper. Ekonomi iyi, sürücüde de bütçe elbet olmalı ama adamlardaki bakım kültürü ve olanağı bizim fersah fersah üstümüzde.
    Avrupa'da iscilik maliyetleri bizim gibi degil oldukca pahali, o yuzden insanlar kendilerini bakim ve olanaklar konusunda zorluyorlar, ogreniyorlar. Bizim gibi ota boka servise goturmek zorunda kalmiyorlar.

  17. #37
    NERO2810 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Başka ülkeler, petrola zam geldiği için sokaklara çıkıyor. Bizde herkes laylaylom. Herkes hayatından memnun gibi takılıyor. Tık yok. Diğer ülkeler COVID zamanında bile uzaya insanlı hava aracı gönderdiler. Biz halen Ayasofya, EYT, sondaj öyle şeylerle meşguluz.

    18 yıl boyunca Almanya'da yaşadım. 2008'de Türkiye'ye geri döndüm. Tam o şaşalı zamanlar. TL/dolar eşdeğere yakın. Herkesin cebinde para var. Dedim kş, ''vay be, Türkiye'yi 10 sene sonra kimse tutamaz. Dünya ekonomisinde ciddi bir yer alacağız''. O zaman Almanya'dan getirdiğim 15.000 Euro'ya sıfır bir Polo aldım. Almanya'da o zaman o araç 12.000 Euro. Olsun, sonuçta gümrük falan. 30.000 liraya sıfır Alman araç alıyorum. Sonra ne oldu, ne bitti, yok dış güçler, yok bizi kıskanıyorlar, yok gezi, yok darbe girişimi, yok krizdi neler oldu neler. Şimdi 15.000 Euro 128.000 TL yapıyor. Sıfır dizel Polo'yu bile Euro bazında alamıyorsun. TL'den hiç. bahsetmiyorum bile. Volkswagen ''halkın arabası'' demek. Türkiye'deki normal ''halk'' en alt seviye ''halk arabasını'' bile kaç yıl hiç harcamadan biriktirmesi gerekiyor. 12 yılda TL bazında fiyat 4.5 kat artmış. Maaşlar hemen hemen aynı. 2008'de maaşım Euro bazında 3300 Euro civarındaydı. Şimdi 670 Euro civarında. Nasıl dönecek bu çark?

  18. #38
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı NERO2810 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl dönecek bu çark?
    Bu soruyu 2013'te yolsuzluklar ortaya ciktiginda soracaktik...

    Cunku o an karsimizda iki yol vardi:

    1. Iktidar halkin guvenini kaybedecek, ve yenilenmek zorunda kalacak.
    2. Iktidar kendini aklamak icin adaleti alt ust edecek.

    Adaleti alt ust etmenin faturasinin zamanla ekonomiye kesilecegini gormezden gelip, "simdilik durum iyi, bozmaya gerek yok, ben sakalima bakarim" bahanesiyle iktidarin "bize darbe yapiliyor" yalanini satin almayacaktik.

    Elin Almani, milletvekili ucus puanlariyla esine ucak bileti aldi diye hesabini sorup, istifa ettiriyor. Bizimki yarim milyar dolara, Avrupanin hic bir liderinde olmayan ozel ucak aliyor, hem de ekonomi dibe dogru ilerlerken...

    Niye boyle?

    Tahminim ayni guc elimize gecse kendimiz de oyle yapacagimiz icin cok dokunmuyor... Bir nevi mantikli geliyor yolsuzluk. Gelmemesi lazim. Dindarimiz ahlaki etek boyu zannediyor sanki...
    gezginkral, drtayfun, NERO2810 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #39
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupa'da iscilik maliyetleri bizim gibi degil oldukca pahali, o yuzden insanlar kendilerini bakim ve olanaklar konusunda zorluyorlar, ogreniyorlar. Bizim gibi ota boka servise goturmek zorunda kalmiyorlar.
    Normalde bende o şekilde zannediyordum geçen haftaya kadar.Avrupa'da bazı şeyler pahalı bazıları ucuz.Avrupa'daki tüketiciler bilinçli olduğundan basit işlemler için servislere para bayılmak istemiyor.Ama çoğu işlem sanılanın aksine sanırım Türkiye'den ucuz.Geçen hafta Bulgarsitan'dan arkadaş geldi.2004 model Mercedes E270 aracının üst kapak contası yandı.Bir kaç yere götürdük 7500 TL civarı fiyat çektiler arkadaşa pahalı geldi.Şimdi Bulgaristan'da servise vermiş 1000 levaya işi çözmüşler.Üst kapan contası 500 TL lik parça,motor indirmeye falan gerek yok,olduğu yerde sökülüp değiştiriliyor,hadi ekstra da 500 tl lik saplama ve sarf malzemesi kullanılsa 1000 TL malzeme 2 günlük iş için işçilik 6500 TL.İnsaff...Bizim burda üstün ahlaklı esnafımız müşteriyi nasıl düdüklesem diye bakıyor.

  20. #40

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    işin aslı şu k i , bizde eğitilmiş ara eleman yok , olanlar da doğal olarak yüksek fiyat çekiyor , eski doğu bloku ülkelerinde zibil gibi tekniker vs var , hem düzgün iş yapıyorlar hem ucuz.
    Şu anki bilgilerim ve pratiğimle arabanın , motorun , evin her şeyini ortalama bir ustadan daha iyi tamir ederim , hatta sıfırdan ev yaparım. O beceriksiz ustalar yüzünden zanaat sahibi oldum resmen.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)