Zone 150 Maksimum 105 Yapıyor
-
01 Ağustos 2020, 00:49
#1
Gruba sorduğumda bazıları normal diyor bazıları hiç de normal değil diyor arkadaşlar. Tapagaz köklesem de 105i geçmiyor sorun mu var sizce yoksa 150 lik için normal mi ? Eğer normal değilse ne gibi bakımlarının yapılması lazım ? Vites 4 100 e kadar çıkıyor vites 5 ben olmasam da olur der gibi.
Reklamlar
-
01 Ağustos 2020, 01:01
#2
105-110 bir şey fark eder mi? Sonuçta 10 tane beygir var
-
01 Ağustos 2020, 09:16
#3
Normal. Çokta canını çıkarmamak lazım. 5. vites ekonomi vitesi olarakta düşünebilirsiniz. Az yakması için oraya konulmuş.
-
01 Ağustos 2020, 09:26
#4
Bu motorların göstergesi fazla gösterebiliyor. Rks'de 132 görürken Gps verisi 109'du. Sizin elde ettiğiniz 105 verisi Gps verisiyse normal ama kadranda görünen rakamsa ve tek kişi, düz ve rüzgarsız yolda sağlıklı bir zincir dişli, uygun ebat ve hava basınçlı lastiklerle devir arttırıp son hız artmıyorsa aklıma debriyaj balataları geliyor.
-
01 Ağustos 2020, 09:54
#5
Gayet normal. Şu yeni çıkan 150i ise sizin motor, o zaman pek normal değil.
-
01 Ağustos 2020, 12:01
#6
Benim 150 lik pulsar 120 125 sürat lere çıkıyordu. 125 lik fiddle im bile 110 yapardı. Bence bir sıkıntı var diğer kullanıcılarına sormak lazim
-
01 Ağustos 2020, 14:17
#7
mkolia adlı üyeden alıntı
Benim 150 lik pulsar 120 125 sürat lere çıkıyordu. 125 lik fiddle im bile 110 yapardı. Bence bir sıkıntı var diğer kullanıcılarına sormak lazim
Cc olarak bakma işe hp ve tork olarak bak. Senin 150 lik pulsar ile zone 150 arasında baya fark vardır. Ona bakarsan benim 135 lik drift den bile düşük gücü ama 150 cc.
-
01 Ağustos 2020, 14:24
#8
Zone da karbüratör şemsiyesi var mı bilmiyorum ama Bi ona baktır. Varsa muhakkak deliktir o yüzden 5. Viteste yeterli gücü sağlayamıyordur diye düşünüyorum
-
01 Ağustos 2020, 15:07
#9
bence normal, KLX250 ile 120km hıza rahat çıkıyorum sonrası pek yok.
-
12 Ağustos 2020, 11:21
#10
Bende de 2016 model 150 zone var 125 görmüştüm ben yokuş aşağı 42 dişli var arkada. İki kişi de düz yolda 119. Tabi gpsten de bakmak lazım 105 bana da biraz düşük geldi. Bi hava filtresine baktırın derim bir de ön balatalar diske sürtüyor mu diye.
-
12 Ağustos 2020, 13:58
#11
Mondial Zone180 dahi 115' i zor yapıyor. 150 için fazlasıyla normal.
-
12 Ağustos 2020, 14:35
#12
bu 125 liklerin stok haliyle 130 140 gördüm diyenler genelde gösterge işkembeden sallıyor haberiniz olsun bende 90 yazıyor adam 120 yaptım diyordu :D
-
12 Ağustos 2020, 14:37
#13
zaten 125 cc 150 cc motoru hatta genel olarak tum motorları son hızda kullanmaya calısmak nedır.
ben denemedım bıle top speed.100 120 futu futu yetıyo
-
13 Ağustos 2020, 13:31
#14
Bende de zone 150 var düzlükte 105 110 arası yapıyor 42 orjinal dişlisi var bayır aşağı 120 gördüm 2016 model
-
13 Ağustos 2020, 23:00
#15
Ben de küçükken bisikletle bayır aşağı 90 görmüştüm. Bayır aşağı hızdan bahsetmenin ne kadar anlamlı olduğunu göstermek için yazayım dedim.
-
14 Ağustos 2020, 00:36
#16
berk_cglr adlı üyeden alıntı
bu 125 liklerin stok haliyle 130 140 gördüm diyenler genelde gösterge işkembeden sallıyor haberiniz olsun bende 90 yazıyor adam 120 yaptım diyordu :D
benim bajaj discovery 125 st 120 rahat yapıyo 60 bin km 2. el olarak aldım şuan 78 bin km bir kere olsun supap ayarı yapılmadı 20 /50 yag monere bakımlarını kendim yaptım ön dişdi 14 arka 40 oringli sarı zincir 120 km hız tapa gaz gittigimi biliyom 2 hafta önce bagcılardan igneadaya 3 saatte sonra motordan inince horon teptim her yerim uyuşmuşdu
-
14 Ağustos 2020, 01:59
#17
2016 ve öncesi modellerde ben düzde 140 150 yokuş aşağı 160 gördüm diyenlere inanma km saatleri 25 30 fazla gösteriyor.Orjinal dişli ile yokuş aşağı 129da kesiciye giriyor zaten alet. 2018 model ve üzeriyse Gps’e göre şaşma oranı 4 5 km oluyor. Rodajı düzgün yapılmış iyi açılmış bir z one ise karbratör iyileştirmesiyle düzde 120 125 km hızları görür.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)