Bunu forumda daha önce de yazmıştım. Güç / ağırlık oranına itibar etmeyin. O ancak tek başına araç üzerindeki motorun kendisi için veya araçlar için kullanılacaksa da birbirine denk, belli ölçüler ve ağırlık içerisinde kalan, yani performansa etki eden diğer tüm parametreler arasındaki fark çok çok az olan, örneğin F1 araçları veya MotoGP motosikletleri gibi araçlar için işe yarar. Birbirinden alakasız iki motosikleti bununla kıyaslarsanız yanılırsınız. NK250'nin performansı NK400 ile kıyaslanamaz. Eğer NK400 tek silindir olsaydı o zaman gücü daha da düşük olacaktı, bu oran belki aynı olacaktı ancak daha düşük devirdeki torku ile NK250'den ağırlığına rağmen çok daha agresif bir motor olacaktı. Bunun örneği de Dominar 400'dür. Diğer yandan yoruma ben de katılıyorum, 250 NK şehirde kullanılacaksa ve uzun yola sık gidilmeyecekse hafifliğinden dolayı daha iyi bir tercih ve de 400NK'dan daha sonra geliştirildiğinden muhtemelen daha sorunsuz bir motordur.
Yukarıdaki videoda 400NK'nın yeni modellerinin geleceği söyleniyor, onlar çok daha sorunsuz olacaklardır. Fiyatları da 40 bin TL'yi geçer.