Mondialin motorlarini enjeksiyonlu yapmasi
-
Cgler süper boylar euro 4 enjeksiyonlu oldu. Kontak acip kapatan apaciler bakalim ne yapacak simdi.
Reklamlar
-
yenisini takalımcı ustalar ne yapacak ben de onu merak ediyorum
-
Eski kıymetli olur misal tofaş serisi karbüratörlü araçlar gibi. Şimdiden alıp bir köşeye koymak lazım değerlensin
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Eski kıymetli olur misal tofaş serisi karbüratörlü araçlar gibi. Şimdiden alıp bir köşeye koymak lazım değerlensin
Hayata doğru 4 5 tane drift stoklayalim kdkdidid
-
125likmotor adlı üyeden alıntı
Hayata doğru 4 5 tane drift stoklayalim kdkdidid
Drift ileride çok değerlenmez. Çita serisi alacaksın. Drift iateyen sadece kafayı değiştiriyor drift niyetine kullanıyor
-
125likmotor adlı üyeden alıntı
Cgler süper boylar euro 4 enjeksiyonlu oldu. Kontak acip kapatan apaciler bakalim ne yapacak simdi.
Kara düzen en iyisi bence mondialin üstündeki enjeksiyonları inceleme fırsatım oldu aslında tam enjeksiyon değil bir nevi elektronik karbütator diyebiliriz.
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
Kara düzen en iyisi bence mondialin üstündeki enjeksiyonları inceleme fırsatım oldu aslında tam enjeksiyon değil bir nevi elektronik karbütator diyebiliriz.
yarım enjeksiyon diye bir zıkkım yok hocam.
direkt enjeksiyon var, manifolddan enjeksiyon var, çok noktalı enjeksiyon var.
motosikletler şu anda manifolddan enjeksiyonlu.
enjeksiyon sistemi için:
- ecu,
- enjektör,
- kelebek konum sensörü,
- rölanti sensörü veya kelebek aktüatörü,
- manifold basınç sensörü, (maf sensörü),
- lambda sensörü,
- yakıt pompası,
zorunlu.
drift l de ise saydığım tüm parçalar var. buna terminolojide manifolddan enjeksiyon diyoruz. yakın zamanda direkt enjeksiyonlu motorlarda yaygınlaşacak.
honda africa twin'de direkt enjeksiyona geçti.
ktm drive by wire sistemine geçti. yani elektronik gaz kolu...
-
06Serhat adlı üyeden alıntı
Drift ileride çok değerlenmez. Çita serisi alacaksın. Drift iateyen sadece kafayı değiştiriyor drift niyetine kullanıyor
Bana cg demeyin gecen sene abimin 150 cc yapili basik masik citasini esrarci oçeler çaldı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
06Serhat adlı üyeden alıntı
Drift ileride çok değerlenmez. Çita serisi alacaksın. Drift iateyen sadece kafayı değiştiriyor drift niyetine kullanıyor
Motorun kafası zaten en iyi yanı. basinca onunu falan biseye benziyor
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
yarım enjeksiyon diye bir zıkkım yok hocam.
direkt enjeksiyon var, manifolddan enjeksiyon var, çok noktalı enjeksiyon var.
motosikletler şu anda manifolddan enjeksiyonlu.
enjeksiyon sistemi için:
- ecu,
- enjektör,
- kelebek konum sensörü,
- rölanti sensörü veya kelebek aktüatörü,
- manifold basınç sensörü, (maf sensörü),
- lambda sensörü,
- yakıt pompası,
zorunlu.
drift l de ise saydığım tüm parçalar var. buna terminolojide manifolddan enjeksiyon diyoruz. yakın zamanda direkt enjeksiyonlu motorlarda yaygınlaşacak.
honda africa twin'de direkt enjeksiyona geçti.
ktm drive by wire sistemine geçti. yani elektronik gaz kolu...
Galiba sen drift l kullanıyorsun veya daha önce kullandın ben almayı düşünüyorum da nasıl abi memnun musun. Sürekli motor alabilecek durumum yok cidden bi arıza falan verirse çok canım sıkılır. Bilgilendirirseniz sevinirim
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
Kara düzen en iyisi bence mondialin üstündeki enjeksiyonları inceleme fırsatım oldu aslında tam enjeksiyon değil bir nevi elektronik karbütator diyebiliriz.
Enjeksiyon sistemi zaten otomatik karbüratör değil mi amaç olarak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)