Temmuz 2020 Bajaj Pulsar Zammı
-
09 Temmuz 2020, 00:24
#21
arndiol adlı üyeden alıntı
cbr nin de fanboyu olmasın yav
Cbrların fanboyları çok fena. Adamlar asla malına hata kabul etmiyor, kendi üretmiş emek vermiş gibi.
Cbr 250'nin krankının nanemolla olduğu, ilk 50-60 bin km arası yüksek ihtimalle kırılacağı su götürmez bir gerçek. Facedeki grup krank kırıp krank arayanlarla dolup taşıyor. Krankı henüz kırılmamışlar laf edenleri taşlıyor, krankı 3-5 10-15 binde kırılanlar onları taşlıyor. Krankı kırılanları da henüz kırılmayanlar "Siz sert kötü kullanmışsınız" diye taşlıyor.
Ulen niye o zaman R25, İnazuma ya da başka gruplarda krank kırıp yana döne arayan tek tük de, Cbr 250'nin muhabbeti hep krank ? Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. İstisnalar kaideyi bozmaz.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Reklamlar
-
09 Temmuz 2020, 00:48
#22
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
...
Cbr 250'nin krankının nanemolla olduğu, ilk 50-60 bin km arası yüksek ihtimalle kırılacağı su götürmez bir gerçek.
...
Sanırım kullanıcısı Türk ise öyle. Başka ülkelerde bu sorundan pek bahsedilmiyor, demek ki sorun motosiklette değil kullanıcı profilinde...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)