Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Multistrada 1200 - 2012 / 2013 alınır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Haziran 2018
    Merhaba, duke 250 kullanıcısıyım. Yılda en az iki üç kere seyahat yapıyorum eşimle. Artık Daha konforlu yolculuk için cc yükseltme ve Ktm in hayattan bezdiren titreşim sorunundan kurtulmak istiyorum.

    Hayalimde multistrada 1200 var bütçem 2012-2013 modellerine yetiyor. Kullanıcısı olan var mı? Sizce bu modellerde 40-50.000 km lerde alınır mı?

    Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    19 Temmuz 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Sizi o kadar iyi anlıyorum ki(titreşim değil de uzun yol konusunda),Motor bakımlıysa neden olmasın ? 7-8 senede 50.000 km bence hiç bir şey.

    Asıl soru, motosikleti daha çok hangi alanda kullandığınız olmalı bence. Şahsen yılda 15.000 km yapıyor ve bunun yüzde %80'ini şehir içinde yapıyorsanız o zaman sorgulamanız gerekmekte.

  3. #3
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Zamanı geldiğinde, hacim yükseltmek, motosiklet kullanan herkesin zaruri ihtiyacı bir durum oluyor. Fakat MTS 1200 'ün titresimi de KTM'i aratmaz. Ayrıca bu motosikletlerin km yapmamıs olmalarının sebebi de, Ducati'nin klişe desmo bakımının dudak uçuklatmasından ötürü... Dikkat ederseniz, satısta olan MTS'ler genelde 18-19 bin km ile 38-39 bin km'lerdedir..

    İlaveten MTS 1200, yarış motosikletini aratmayacak güce sahiptir. Duke 250'den sonra biraz fazla olabilir.. Eğer derdiniz konfor ve hacim yükseltmek ise, Suzuki VStorm 650 - 1000 - Kawasaki Versys 650 - 1000 alternatifleri gibi, bütçeniz nedir bilmiyorum ama, F700-F800 GS - Veya daha ekonomik olarak Honda NC 750 - veya Integra gibi alternatifler MTS1200'e nazaran daha cazip gözüküyor, MTS biraz da sert bir alettir, ve titresimi de hatrı sayılır derecededir, ilaveten bakım ve işletim maliyetleri de oldukça yüksektir.
    cıbılduck ve pea bunu beğendiler.

  4. #4
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    hem trafiğe uygun hem uzun yola uygun hem rahat olarak benim önermek istediğim motosikletler orta sınıf enduro olanlar.

    versys 650 kullanıyorum. 1 yıl olacak neredeyse. şehir içinde kıvrak uzun yolda rahat yeterli güce sahip
    yakıt tüketimi de kullanıma bağlı olarak 4.5 tan başlayıp 6 ya kadar yolu var

    multistrada hiç kullanmadım ama 2 sene kadar hypermotard kullandım. gerçekten bakım maliyetleri can sıkıcı olabilir.
    yılda az km çeviriyor olsanda bakım zamanı geldiğinde illaki canını sıkacak.
    24 bin de bir desmo olayı var. şuanki tarihte desmosu 6 binliradan başlıyor duruma göre 10 bine kadar çıkıyor

    24 bin km yi 3 yılda bile yapsan o vakit geldiğinde o kadar yüksek para vermek istemeyebilirsin

    maddi durumun iyidir bişey diyemem o zaman alabilirsin tabiki. çünkü çok zevkli bi motor olduğuna inanıyorum.

  5. #5
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    mts 1200 kullanmış ve şuanda monster 696 sahibi olarak net diyorum titreşime küfredersiniz bakım kısmı göreceli kimine ucuz kimine pahalı gelir ama konfor ve güç olarak ktm den sonra çok fazla gelebilir

  6. #6

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    ducati de üretim yılı çok şey ifade ediyor.şu en sizin dediğiniz yılı bilmiyorum ama atıyorum 2015 16 alıcam deseniz desmo bakımı açısından daha yeni bir motora sahip oluyor.15 değil 25bin km desmo bakımı örneğin.ne kadar uzun o kadar iyi ama alma derim bence bizim memlekette bunlarla uğraşması biraz zor ve pahalı olur.

  7. #7
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ducati de üretim yılı çok şey ifade ediyor.şu en sizin dediğiniz yılı bilmiyorum ama atıyorum 2015 16 alıcam deseniz desmo bakımı açısından daha yeni bir motora sahip oluyor.15 değil 25bin km desmo bakımı örneğin.ne kadar uzun o kadar iyi ama alma derim bence bizim memlekette bunlarla uğraşması biraz zor ve pahalı olur.
    2016 dan sonra 30.000 öncesi 24 bin desmo bakım aralığı

  8. #8

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 dan sonra 30.000 öncesi 24 bin desmo bakım aralığı
    24 bin de baya iyimiş bu 15 bin olanlar diavelmiydi acaba ?

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ikinci el Ducati'yi almak degil, kullanmak pahalidir...

  10. #10
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Hayatımda hiç Ducati kullanmadım ama sizin post sonrası teknik verileri bir inceleyeyim dedim; en "Düzlükte sabit 110 ile giderim ben hafız" diyen adamı bile yoldan çıkaracak kuvvette, insanı tek başınayken itliğe, kopukluğa sevk edecek bir motor gibi duruyor. Kağıt üzeri verileri çok beğendim ama dediğim gibi hiç sürmedim.

  11. #11
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayatımda hiç Ducati kullanmadım ama sizin post sonrası teknik verileri bir inceleyeyim dedim; en "Düzlükte sabit 110 ile giderim ben hafız" diyen adamı bile yoldan çıkaracak kuvvette, insanı tek başınayken itliğe, kopukluğa sevk edecek bir motor gibi duruyor. Kağıt üzeri verileri çok beğendim ama dediğim gibi hiç sürmedim.
    aynen öyle. hiç bi zaman depoyu fulleyip bu sefer idareli kullanıp benzin tasarrufu yapıcam deyip hiç yapamadım.
    hiç bir zaman 6 litrenin altına düşemedim :D şehirler arası yollarda 5,5 :D

    monster 796 ya binmiştim bikeresinde. benim motorun verdiği havadan daha tehlikeli hava veriyor. hiç bişey olmazmışsın gibi bi oturuş posisyonu var
    since 1987

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen öyle. hiç bi zaman depoyu fulleyip bu sefer idareli kullanıp benzin tasarrufu yapıcam deyip hiç yapamadım.
    hiç bir zaman 6 litrenin altına düşemedim :D şehirler arası yollarda 5,5 :D

    monster 796 ya binmiştim bikeresinde. benim motorun verdiği havadan daha tehlikeli hava veriyor. hiç bişey olmazmışsın gibi bi oturuş posisyonu var
    Aslında imkan olacak, temizini bulacaksın eski Duke 690 alacaksın. Tek silindir, hayvani torklu, deli kuvvetli.

  13. #13
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında imkan olacak, temizini bulacaksın eski Duke 690 alacaksın. Tek silindir, hayvani torklu, deli kuvvetli.
    ktm de tam tork motoru yalnız. 1290 adv alma hayalim var
    tommygun bunu beğendi.
    since 1987

  14. #14

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Bi anda sicrama o kadar. Mts den sonra hayal edecek birsey kalmiyor.

  15. #15
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında imkan olacak, temizini bulacaksın eski Duke 690 alacaksın. Tek silindir, hayvani torklu, deli kuvvetli.
    Ben bakıyorum arada ama çok yok hep 3-5 tane ilan oluyor sirkülasyonda
    tommygun bunu beğendi.

  16. #16
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    titreşim istemiyorsanız 4 silindirli modellere yönelmelisiniz, cbf 600 yada 1000 sizi son derece memnun edecek alternatifler olabilirler

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tuna_tour adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    titreşim istemiyorsanız 4 silindirli modellere yönelmelisiniz, cbf 600 yada 1000 sizi son derece memnun edecek alternatifler olabilirler
    Kontrol altina alinmadiginda 4 silindirin de titresimi kotu, CB650R orneginde oldugu gibi. Acikcasi iyi durumda kullandigim bir Multistrada'nin titresimi hic kotu degildi. Bakimi daha zor ama dengeli motor 90 derece acili V2. 75 derece acili KTM LC8 bariz daha cok titriyor mesela.

    Acikcasi bu noktada motorun saseye nasil baglandigi, balansor saft kullanilip kullanilmadigi, gidon ve peg'in nasil izole edildigi cok onemli. Mesela simdiki motosikletimde gidonda titreme hic yok. Cunku kaucukla komple izole etmisler, ve asiri agir elcik topuzlari kullanmislar. Yani motorun dogal titreme potasniyeline ragmen ugrasip bunun surucuyu rahatsiz etmesini engellemisler. Ama onceki CB1000R'imda 5800 devir civarinda gidon zirildiyordu resmen. Ama kisa bir devir araliginda oldugu icin rahatsiz etmiyordu. Ama CB650R oyle degil anlasilan.

  18. #18
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontrol altina alinmadiginda 4 silindirin de titresimi kotu, CB650R orneginde oldugu gibi. Acikcasi iyi durumda kullandigim bir Multistrada'nin titresimi hic kotu degildi. Bakimi daha zor ama dengeli motor 90 derece acili V2. 75 derece acili KTM LC8 bariz daha cok titriyor mesela.

    Acikcasi bu noktada motorun saseye nasil baglandigi, balansor saft kullanilip kullanilmadigi, gidon ve peg'in nasil izole edildigi cok onemli. Mesela simdiki motosikletimde gidonda titreme hic yok. Cunku kaucukla komple izole etmisler, ve asiri agir elcik topuzlari kullanmislar. Yani motorun dogal titreme potasniyeline ragmen ugrasip bunun surucuyu rahatsiz etmesini engellemisler. Ama onceki CB1000R'imda 5800 devir civarinda gidon zirildiyordu resmen. Ama kisa bir devir araliginda oldugu icin rahatsiz etmiyordu. Ama CB650R oyle degil anlasilan.
    bu titreşim konusu biraz göreceli bir durum kişiden kişiye değişiyor 660 cc tek silindir bir motor kullanıyorum çoğunlukla uzun yol yapıyorum ve titreşimi hissetmiyorum bile motorumu kullanan bir başka arkadaşım bu ne böyle diyebiliyor bu doğrultuda düşünürsek en güzeli imkan varsa deneyip almak ama cbf 600 veya 1000 de titreşim var diyebilecek bir kullanıcı olduğunu düşünmüyorum
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  19. #19
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Multistrada'yı ilk gördüğümde sabah saatleriydi ve ben fırına ekmek almaya gitmiş ve afyonlar patlasın diye bir kahve içmiş elimde ekmekle motoruma doğru gidiyordum.
    Bir baktım benim motorun yanında acaip bişey var.
    İlk düşündüğüm şey,
    ınsanoğlu bundan daha güzel bir motosiklet yapabilir mi?
    olmuştu.
    Sanırım 10 yıl kadar önceydi çünkü o zamanlar başka bir şehirde yaşıyordum.
    Beni etkileyen çok motosiklet modeli olmuştur ama bu başka bir şeydi.
    Benim satın almayı aklımdan bile geçirmeyeceğim bir segmentte olduğu için keşke benim olsa demedim ama binmeyi istedim.
    Bir kaç ay sonra hem uzun dönem (3500 km) hem de kısa kısa (bir tanesi pistte) sürme imkanı buldum.
    İzlenimlerimi muhtemelen daha önce kısa kısa paylaşmışımdır.
    Kısaca bu motor biraz prof olduktan sonra alınacak bir zevk motoru.
    Kısıtlı bütçeyle bu tip motosikletlerin amacına uygun hevesler için daha iyi alternatifler var.
    Bu tüm hevesler alındıktan sonra ukte kalmasın diye alınacak bir motor.
    Nasıl bir örnek vereyim bilemedim ama bu benim bir jawa almam gibi bir şey.
    Binermiyim?
    Evet.
    Yol yapar mıyım?
    Hayır!
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  20. #20
    tuna_tour - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    POMAKYA
    Motosikleti
    MZ ETZ 301- YAMAHA YBR 125- YAMAHA XTZ 660 TENERE
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Multistrada'yı ilk gördüğümde sabah saatleriydi ve ben fırına ekmek almaya gitmiş ve afyonlar patlasın diye bir kahve içmiş elimde ekmekle motoruma doğru gidiyordum.
    Bir baktım benim motorun yanında acaip bişey var.
    İlk düşündüğüm şey,
    ınsanoğlu bundan daha güzel bir motosiklet yapabilir mi?
    olmuştu.
    Sanırım 10 yıl kadar önceydi çünkü o zamanlar başka bir şehirde yaşıyordum.
    Beni etkileyen çok motosiklet modeli olmuştur ama bu başka bir şeydi.
    Benim satın almayı aklımdan bile geçirmeyeceğim bir segmentte olduğu için keşke benim olsa demedim ama binmeyi istedim.
    Bir kaç ay sonra hem uzun dönem (3500 km) hem de kısa kısa (bir tanesi pistte) sürme imkanı buldum.
    İzlenimlerimi muhtemelen daha önce kısa kısa paylaşmışımdır.
    Kısaca bu motor biraz prof olduktan sonra alınacak bir zevk motoru.
    Kısıtlı bütçeyle bu tip motosikletlerin amacına uygun hevesler için daha iyi alternatifler var.
    Bu tüm hevesler alındıktan sonra ukte kalmasın diye alınacak bir motor.
    Nasıl bir örnek vereyim bilemedim ama bu benim bir jawa almam gibi bir şey.
    Binermiyim?
    Evet.
    Yol yapar mıyım?
    Hayır!
    Jawa yerine MZ alırsan yolda yaparsın :D
    Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)