AutoEN den aksesuar alışverişi sorunu.
-
18 Haziran 2020, 15:47
#1
Reklamlar
-
18 Haziran 2020, 16:15
#2
Bizim ülkedeki yerli üretici işi yapıyoruz diyen adamdan ürün almıyorum hocam. Birde Auto kategorisindeki ürünler çok çok tehlikeli. Ben daha önce sprey aldım içinde, lastik, janttemizleyici vs. vardı jantın boyasını çıkardı. Daha önce burada apylaştım, adamlarla iletişime geçtim, asidik değil nötr dediler bana. Sonra turnusol kağıdı aldım kıpkırmızı çıktı. Adamlar asidik çözelti göndermişler. O yüzden almamak lazım. Sağlam markalara parayı kıyıp almak lazım.
Daha önce yerli bir üreticiden sahibinden üzerinden bir motorsiklet brandası aldım, gelen ürünle alakası dahi yoktu. Birde gelen ürün kağıt gibiydi Birde motorun ölçülerine uymadı, adamları aradım sizin motorun ölçüsü yanlıştır diyip yüzüme kapattılar. Geri iade de edemedim. Ben brandayı ilkbahar için almıştım 3 ay açmamıştım, sonradan farkediyorum bu durumu. Sonra hepsi burada ile iletişime geçtim harcadığım kadar parayı iade ettiler.
-
18 Haziran 2020, 18:22
#3
Kurumsal olmayan yerden ben de mal almam.
-
18 Haziran 2020, 18:38
#4
İnternet alışverişlerinin altın kuralı, paketi açarken kamera kaydına almak.
Kargo geldiğinde kontrol edeceksiniz gibi beyanlar yalan dolan, hiç bir kargo firması imzayı atmadan kontrol ettirmiyor, imzayı attıktan sonrada zaten yazılı olarak sorunsuz teslim aldım demiş oluyorsun. Kargo firması sadece dış paketin yırtılmadığından sorumlu.
Bir çok sefer hem aliexpress hemde Türkiye pazarından aldığım ürünlerin iadesini kamerayla çektiğim görüntüler sayesinde aldım, paket sapa sağlam içinde ürün 2ye ayrık, kargo poşeti sapasağlam koli poşetin içinde çorba olmuş. En garanti yöntem açar iken video kaydı almak. Geçmiş olsun
-
18 Haziran 2020, 18:44
#5
f0cus adlı üyeden alıntı
İnternet alışverişlerinin altın kuralı, paketi açarken kamera kaydına almak.
Kargo geldiğinde kontrol edeceksiniz gibi beyanlar yalan dolan, hiç bir kargo firması imzayı atmadan kontrol ettirmiyor, imzayı attıktan sonrada zaten yazılı olarak sorunsuz teslim aldım demiş oluyorsun. Kargo firması sadece dış paketin yırtılmadığından sorumlu.
Bir çok sefer hem aliexpress hemde Türkiye pazarından aldığım ürünlerin iadesini kamerayla çektiğim görüntüler sayesinde aldım, paket sapa sağlam içinde ürün 2ye ayrık, kargo poşeti sapasağlam koli poşetin içinde çorba olmuş. En garanti yöntem açar iken video kaydı almak. Geçmiş olsun
Benim şöyle bir kötü anım oldu, annem memlketten zeytinyağı göndermişti, iyice sapasağlam paketlemiş, yolda patlatmışlar zeytinyağını. İçine su doldurup yeni paket yapmışlar. Muhtemelen başka zeytinyağlarıda bu paketten zarar gördü muhtemelen. Kolinin yarısı zaytinyağı idi. İşte teslim alınca bir şey yoktu. Eve gelince şok üstüne şok yaşadım. Sürat kargo yapmıştı bunu. O dönem çok uğraştım sonuçlansın diye sonuçlanmadı(2013)
-
18 Haziran 2020, 20:51
#6
Kamera kaydı süper çözüm. Gerekirse mahkemede bile gösterirsiniz.
-
18 Haziran 2020, 22:42
#7
gezginkral adlı üyeden alıntı
Benim şöyle bir kötü anım oldu, annem memlketten zeytinyağı göndermişti, iyice sapasağlam paketlemiş, yolda patlatmışlar zeytinyağını. İçine su doldurup yeni paket yapmışlar. Muhtemelen başka zeytinyağlarıda bu paketten zarar gördü muhtemelen. Kolinin yarısı zaytinyağı idi. İşte teslim alınca bir şey yoktu. Eve gelince şok üstüne şok yaşadım. Sürat kargo yapmıştı bunu. O dönem çok uğraştım sonuçlansın diye sonuçlanmadı(2013)
Kamera kaydınız olsaydı sonuç lehinize olabilirdi. su ve zeytin yağının kütlesi aynı değil bu yüzden kargo çıkış yerinde yazılan ağırlık ile son ağırlık bir olmadığı için şansınız olurdu. olayın sürat kargoyla değilde insanlık yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. geçmiş olsun
-
19 Haziran 2020, 12:57
#8
gezginkral adlı üyeden alıntı
Benim şöyle bir kötü anım oldu, annem memlketten zeytinyağı göndermişti, iyice sapasağlam paketlemiş, yolda patlatmışlar zeytinyağını. İçine su doldurup yeni paket yapmışlar. Muhtemelen başka zeytinyağlarıda bu paketten zarar gördü muhtemelen. Kolinin yarısı zaytinyağı idi. İşte teslim alınca bir şey yoktu. Eve gelince şok üstüne şok yaşadım. Sürat kargo yapmıştı bunu. O dönem çok uğraştım sonuçlansın diye sonuçlanmadı(2013)
f0cus adlı üyeden alıntı
İnternet alışverişlerinin altın kuralı, paketi açarken kamera kaydına almak.
Kargo geldiğinde kontrol edeceksiniz gibi beyanlar yalan dolan, hiç bir kargo firması imzayı atmadan kontrol ettirmiyor, imzayı attıktan sonrada zaten yazılı olarak sorunsuz teslim aldım demiş oluyorsun. Kargo firması sadece dış paketin yırtılmadığından sorumlu.
watercolours adlı üyeden alıntı
Kurumsal olmayan yerden ben de mal almam.
@gezginkral Sizin motorun ölçüsü yanlıştır :D :D
@Watercolors hepsiburada aracılığı kurumsal sayılır bakalım hepsiburadaya ne diyecekler beklemedeyim. İşim hallolsa da hallolmasa da başkaları da böyle şeyler yaşayabilir diye ifşalamak istedim açıkcası.
@focus Kameraya çekmek aklıma gelmedi ama kameraya da çeksem maksatları iade almamak olduğu için kuryeyi bekletip kuryenin yanında açsaydınız diyeceklerdir. Pakedi açıp ürünü kırıp pakedi güzelce kapatıp sonra tekrar açarken kameraya çekmişsiniz bu bizi ilgilendirmez diyebilirler :D Firmadan beklenti seviyem o kadar gülünç :D
@gezginkral Ciddi olamazsın anlattığın olay şaka gibi :D
-
19 Haziran 2020, 14:31
#9
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
@gezginkral Sizin motorun ölçüsü yanlıştır
:D :D
@Watercolors hepsiburada aracılığı kurumsal sayılır bakalım hepsiburadaya ne diyecekler beklemedeyim. İşim hallolsa da hallolmasa da başkaları da böyle şeyler yaşayabilir diye ifşalamak istedim açıkcası.
@focus Kameraya çekmek aklıma gelmedi ama kameraya da çeksem maksatları iade almamak olduğu için kuryeyi bekletip kuryenin yanında açsaydınız diyeceklerdir. Pakedi açıp ürünü kırıp pakedi güzelce kapatıp sonra tekrar açarken kameraya çekmişsiniz bu bizi ilgilendirmez diyebilirler :D Firmadan beklenti seviyem o kadar gülünç :D
@gezginkral Ciddi olamazsın anlattığın olay şaka gibi :D
Şöyle bir durum var hocam. Tüm kargo şirketleri sadece ama sadece dış paketin sağlamlığından sorumlu. Dış paket sağlamsa içi beni bağlamaz diyor. Kameraya çekerken video kaydında önce paketin sağlam olduğunu ardından ilk sizin açtığınızı kayda alın, ürünü kameraya etrafı gözükecek şekilde gösterin çizik vb bir durum olursa diye, hepsini tek videoda durdurmadan çekerseniz ürün eksik/kırık/bozuk çıkarsa hiçbir şey diyemezler iadenizi alırsınız.
Hatta bir kaç örnek atayım aliexpressten
http://prntscr.com/t2odfi
http://prntscr.com/t2odrn
http://prntscr.com/t2oekf
http://prntscr.com/t2ol2q
http://prntscr.com/t2olr4
https://prnt.sc/t2ount
İlk 2 resimdeki itirazda gözlükler çizik gelmişti, 2sinide tam para iadesi aldım 2sinde de paketi açarken video var
3. Resimde elektronik sigara almıştım, ürün 0 jelatinli kutudan çizik çıktı. Muhtemelen kullanılmış ve yeniden paketlenmişti. Aliexpress satışa etik olmadığından dolayı tam para iadesi vermişti. Özellikle 3. durumda video olmasa imkanı yok alamazdım para iadesi kanıtlayamazdım da.
4 ve 5. Resim 2017 yılından trendyoldan parfüm aldım ve ürünün kapak rengi ile şişe rengi farklıydı. Bilirsiniz parfüm vb ürünler jelatini açıldığı an iade edilemiyor. Video olmasaydı muhtemelen yine iade alamazdım
-
19 Haziran 2020, 14:47
#10
AutoEN'den motosiklet brandası almıştım. Fiyatı 90 TL. idi. Altı ayda darmadağın oldu...
Bilmiyorum fiyatına göre normal midir?
-
22 Haziran 2020, 23:38
#11
Vista86 adlı üyeden alıntı
AutoEN'den motosiklet brandası almıştım. Fiyatı 90 TL. idi. Altı ayda darmadağın oldu...
Bilmiyorum fiyatına göre normal midir?
Şikayetvar sitesinde bunun gibi şikayetler varmış brandaların kalitesizliği ile ilgili. Hepsiburada güvencesine güvenmiştim ama o da konuya el atmadı. Neyse artık google a AutoEN yazan arkadaşlar ne ile karşılaşacaklarını bildiği için bu gibi durumlarla karşılaşmaz en azından
Online alışverişlerinizde kargo görevlisi gitmeden pakedi açın kırık ürün gönderebiliyorlar. Zaten kırık gelmese 1 hafta içinde kırılacak vasatlıkta bir ürünmüş. Sattıkları ürünler Çin malı ayarındaymış, alışverişten önce araştırsam bulurmuşum bu bilgiyi. Benim hatam yani.
-
23 Haziran 2020, 00:05
#12
Ben buradan branda aldım gayet memnunum kalitesinden.
-
23 Haziran 2020, 00:33
#13
Senin adına sevindim dostum şikayetvar daki şikayetlere, google daki yorumlarına ve diğer sitelerdeki şikayetlere bakarsan bu firmayla olan alışverişinde şanslı olduğunu görebilirsin. Olumsuz alışverişim için de temenni de dahi bulunmaman ilginç oldu. Ticaret amacıyla konuyu açmadım, yaşadığım alışveriş tecrübesini yazdım.
-
23 Haziran 2020, 03:09
#14
Hocam okumadım yazınızı uzun olduğundan fakat n11’den alsanız seve seve geri almak zorundaydılar. Geçmiş olsun. Hakkınızı arayın yine de bence şikayet edin ayıplı mal gönderdilerse. Kargo şirketinin işi gibi duruyor lakin.
-
23 Haziran 2020, 04:58
#15
Mersin İl Temsilcisi
Bir vakit n11 üzerinden arabaya media player almıştık.
Farklı ürün ve tv antensiz ve tv özelliksiz çıktı.
Firmayı aradım.
Firma, yanlış okumuşsunuz, o özellik yok dedi.
Ben ekran görüntüsü almıştım.
Whatsap üzerinden yolladım.
Bu sefer de, "zaten yolda tv mi izleyeceksiniz, hem net çekmez ki " dediler.
N11' i aradım, müşteri temsilcisi dinleyip size dönüş yapacağız dedi.
5 dakika sonra, az önceki firma yetkilisi öyle kibar aradı ki beni.
Eski ürünün iadesini beklemeden hemen üst bir modeli kargo edeceklerini söyleyip özür diledi.
Ben de, " aradaki farkı, gönderecekleri ürünün internetteki en düşük fiyat üzerinden öderim, hakkım olanı ver, hakkını al " dedim. Hata bizde, sorun değil dediler.
Yeni ürün geldi ama ekranı çatlaktı ( biz farkedemedik, kurulumdan sonra açınca belli olan kılcal çatlakları vardı ). Tekrardan, firmayla hiç muhatap olmadan tekrar n11'i aradık. Yine aynı firma yetkilisi arayıp hemen yeni ürün göndereceklerini beyan ettiler ve ürün yola çıktı. Ben ilk ürünü, kargoyu beklemeden iade göndermiştim ama 2.
Çatlak ürünü göndermeyip beklettim. Çünkü fatura ve garanti belgelerini ısrarla göndermiyorlardı. Sebebi ise, depodan çıkan ürünün faturası ofiste kesiliyormuş. Belli ki, stoksuz, farklı firmadan gönderim yaptırıyorlar.
Velhasıl garanti belgesi ayrı,
fatura ayrı geldi.
Ancak,
Şimdiye dek online alış veriş yaptığım
Bizim motor
Motospartan
Ybs bisiklet ve motor firmalarından .
Hem de kendi web sitelerinden direk alış veriş yapmış olarak kusursuz hizmet aldım. Bu firmalara gözü kapalı güveniyorum.
N11'de ötekilerden farklı.
-
26 Haziran 2020, 05:32
#16
yürekçe adlı üyeden alıntı
Bir vakit n11 üzerinden arabaya media player almıştık.
Farklı ürün ve tv antensiz ve tv özelliksiz çıktı.
Firmayı aradım.
Firma, yanlış okumuşsunuz, o özellik yok dedi.
Ben ekran görüntüsü almıştım.
Whatsap üzerinden yolladım.
Bu sefer de, "zaten yolda tv mi izleyeceksiniz, hem net çekmez ki " dediler.
N11' i aradım, müşteri temsilcisi dinleyip size dönüş yapacağız dedi.
5 dakika sonra, az önceki firma yetkilisi öyle kibar aradı ki beni.
Eski ürünün iadesini beklemeden hemen üst bir modeli kargo edeceklerini söyleyip özür diledi.
Ben de, " aradaki farkı, gönderecekleri ürünün internetteki en düşük fiyat üzerinden öderim, hakkım olanı ver, hakkını al " dedim. Hata bizde, sorun değil dediler.
Yeni ürün geldi ama ekranı çatlaktı ( biz farkedemedik, kurulumdan sonra açınca belli olan kılcal çatlakları vardı ). Tekrardan, firmayla hiç muhatap olmadan tekrar n11'i aradık. Yine aynı firma yetkilisi arayıp hemen yeni ürün göndereceklerini beyan ettiler ve ürün yola çıktı. Ben ilk ürünü, kargoyu beklemeden iade göndermiştim ama 2.
Çatlak ürünü göndermeyip beklettim. Çünkü fatura ve garanti belgelerini ısrarla göndermiyorlardı. Sebebi ise, depodan çıkan ürünün faturası ofiste kesiliyormuş. Belli ki, stoksuz, farklı firmadan gönderim yaptırıyorlar.
Velhasıl garanti belgesi ayrı,
fatura ayrı geldi.
Ancak,
Şimdiye dek online alış veriş yaptığım
Bizim motor
Motospartan
Ybs bisiklet ve motor firmalarından .
Hem de kendi web sitelerinden direk alış veriş yapmış olarak kusursuz hizmet aldım. Bu firmalara gözü kapalı güveniyorum.
N11'de ötekilerden farklı.
"zaten yolda tv mi izleyeceksiniz, hem net çekmez ki " Süpermiş cidden. Online alışverişlerde sorun yaşadığımız veya memnun kaldığımız yerleri paylaşacağımız sayfamız var mı forumda acaba ? Orası da kasıtlı yorumlarla reklam yeri gibi yorumlarla dolar muhtemelen...
Neyse ben üzerime düşeni yaptım Valla ifşaladım bu firmayı. Bana bir faydası olmaz ama bu başlığı okuyanlar oradan alışveriş yapmazlar belki bi faydamız olur veya firmadan buraları okuyan varsa iş ahlaklarını gözden geçirirler belki bundan sonraki muşterilerine kırık ürün saplamazlar .
-
26 Haziran 2020, 06:42
#17
Ben de o firmadan alisveris yapacaktim . Iyi ki yapmamisim. Yaklasimlari uyanik tuccar tarzi. Hepsiburada dan alısverısı azalttim sorun cikinca ortada kaliyorsun kimseye ulasamiyorsun artik...
-
26 Haziran 2020, 07:48
#18
Hani memleketin çok iyi yönetildiğine inanan bir kesim var ya, işte o kesim bu gibi sorunlar yaşanabilen bir ülkenin aslında iyi yönetilmediğini bir anlayabilse bu sıkıntıların hiçbiri yaşanmayacak. Bunu Avrupa'da veya ABD'de yaşasanız bir haftada konu çözülür ve mağdur olmazsınız.
Tüketici mahkemesine başvurun, şikayet edin.
-
29 Haziran 2020, 03:40
#19
Serkanta adlı üyeden alıntı
Ben de o firmadan alisveris yapacaktim . Iyi ki yapmamisim. Yaklasimlari uyanik tuccar tarzi. Hepsiburada dan alısverısı azalttim sorun cikinca ortada kaliyorsun kimseye ulasamiyorsun artik...
Aynen dediğin gibi abi hepsiburada yı da artık kullanmam muhtemelen.
Seko adlı üyeden alıntı
Hani memleketin çok iyi yönetildiğine inanan bir kesim var ya, işte o kesim bu gibi sorunlar yaşanabilen bir ülkenin aslında iyi yönetilmediğini bir anlayabilse bu sıkıntıların hiçbiri yaşanmayacak. Bunu Avrupa'da veya ABD'de yaşasanız bir haftada konu çözülür ve mağdur olmazsınız.
Tüketici mahkemesine başvurun, şikayet edin.
Tüketici mahkemesine yarın gitmeyi düşünüyorum. 3 kuruş için üşensem de insanları kazıklamaları zoruma gittiği için gitcem şikayette bulunacağım.
-
12 Temmuz 2020, 12:02
#20
Edit: Ürünü iade için göndermiştim ve iadesi kabul edilmemişti. Tüketici hakem heyetine başvurdum ve bu süreçte iadesi kabul edilmeyen ürünü bana geri göndermediler. İadesi kabul edilmeyen kırık ürün ve faturasını geri göndermeleri için hepsiburada da şikayet açtım. Sanırım iadesini kabul etmedikleri kırık ürünü teslim aldıktan sonra muhafaza etmeden ve geri de göndermeden atmışlar. Geri gönderemedikleri için de mecburen ücret iadesini onaylamışlar sanırım.
Yani anlayacağınız ben hasbelkader iademi aldım ama buradan alışveriş yapacak olanlar kesinlikle yapmasın çünkü bu adamların sattığı motosiklet-araba brandaları dahil her üründe şikayetvar üzerinde birçok şikayet var ve hepsi de çözüm bulunmadan baştan savılmış şikayetler.
Herkese tavsiyem online alışverişlerde Hepsiburada veya herhangi bir aracı kurum dahi olsa ürün alacağınız firmaya bir göz atıp o şekilde alışverişinizi tamamlayın.
Şimdi bi ara gaz vererekten va ta ta taaaaan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)