Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Mt-07 mi ? Honda CB 650r mı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Haziran 2020
    Alıntı Anfibi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bakın anlatamiyorum galiba,şuan standart bir durumdan bahsediyoruz,ruzgar dı bakimdi kiloydu bunlar size fazladan 10 beygir katmaz veya azaltmaz.Siz silindire bakarak sadece yorum yapiyorsunuz ancak surucu olmadiginiz veya bilginiz kisitli oldugu icin bunu soyluyorsunuz.En temizi soyle soyliyeyim siz ona gore artik kafa yorun,Çift silindir panigale 899,299 yapiyor,ama 4 silindir cbr 1000 rr da 299 yapiyor
    bu arada yanlislikla bu tur sebeklik videolarini filan izlemedin degil mi kardesim


    https://youtu.be/ShaD6sGxEXE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Anfibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MT-07 ABS
    Alıntı MtnXIII adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayılanlardan sanıyorum rodaj eksik ve kilodan vs daha etkili bir süreç diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum ?
    Hocam standart konusuyoruz bakın ekstra durumlardan bahsedersek zaten işler çok karışır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

    Alıntı bluent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada yanlislikla bu tur sebeklik videolarini filan izlemedin degil mi kardesim


    https://youtu.be/ShaD6sGxEXE
    Hayır da konumuz ile ne alakası var onu çözemedim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

    Alıntı bluent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada yanlislikla bu tur sebeklik videolarini filan izlemedin degil mi kardesim


    https://youtu.be/ShaD6sGxEXE
    Ben sana kullandım direk tecrube ile soyluyorum diyorum sen hala su video'ya bakarakmi soyledin diyorsun,su yeni uyeler beni cidden yoruyor

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Haziran 2020
    Alıntı bluent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada yanlislikla bu tur sebeklik videolarini filan izlemedin degil mi kardesim



    https://youtu.be/ShaD6sGxEXE
    this is also interesting video bro

    https://youtu.be/PHYZJ0_VtPE

  4. #24
    Anfibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MT-07 ABS
    Alıntı bluent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    this is also interesting video bro

    https://youtu.be/PHYZJ0_VtPE
    Hala neyi anlatmaya calıştiginı anlamadim ama boş yaptığını anlayabiliyorum dostum,sen internetten uzaktan bak ama tecruben olmayan konu hakkinda bence cok konusma, gercek hayat da başına çok iş açarsın

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Haziran 2020
    Alıntı Anfibi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala neyi anlatmaya calıştiginı anlamadim ama boş yaptığını anlayabiliyorum dostum,sen internetten uzaktan bak ama tecruben olmayan konu hakkinda bence cok konusma, gercek hayat da başına çok iş açarsın
    ben haddimi biliyorum kardesim sana dunyami aydinlat diyorum 74 beygir bir naked yamaha 94 beygir bir naked hondadan nasil daha hizli olur soyle

  6. #26

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Anfibi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes kafasına gore o hizli bu hizli demis ancak iki motorun da top speed neredeyse aynı,....
    Konudan biraz alakasız olarak; kim "o hızlı bu hızlı " demiş, okudum okudum göremedim?
    Bir arkadaş "piyasası hızlı" demiş - ki doğru.
    Diğerbir arkadaş da "amaç hızlı gitmek ise cb650r daha istekli olucak 4 silindir farkı burada devreye giricek... " demiş- ki bu da doğru.
    Sizden önce kimse top speed'den bahsetmemiş, "o çok daha hızlı, son hızı şu bu" dememiş.
    O "Herkes" dediğiniz kimler merak ettim

  7. #27
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    4 silindir candır. her zaman prim yapar.
    MtnXIII bunu beğendi.

  8. #28
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Konuyu ve yazılanları okuyunca Youtube'da birkaç video izledim. Enteresandır ki eski Cb650F , yeni Cb650R'dan hem daha ağır, hem de beygir gücü daha düşük. Buna rağmen Cb650F'in son sürati Cb650R'dan daha yüksek izlediğim videolarda. Videoyu çekenler eğimdi, rüzgarın yönüydü kurnazlık yapmış da olabilirler. Konuya dönersek; Mt07 de Cb650R da çok tatlı motorlar, imkanınız varsa 2'sini de aynı anda alın.
    cıbılduck, mavzer-i, MtnXIII ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #29

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    2 motoruda kaldırın yan yana 140a kadar mt7 geliyor sonrasına honda geçiyor devam ediyor.4 silindir,extra güç ve çevirdiği devir farkı.adam hangisi hızlı diye sormamış zaten.motorları kıyaslama olasılığımız bile yok.alıcısı 4 silindirmi istiyorum 2 silindirmi buna karar vericek.2 motorunda bir birine üstünlükleri eksiklikleri var zevk meselesi yani.
    MtnXIII ve maktama bunu beğendiler.

  10. #30
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    tercih sadece ikisi arasındaysa ben tercihimi mt07 den yana kullanıyorum.
    çünkü ben tork seviyorum. kalkışta ya da ara hızlanmada trafikte aralardan ani kaçışta çok güzel oluyor.
    MtnXIII bunu beğendi.

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    600+cc sınıf SS'te kesinlikle 4 silindir...
    600+cc sınıf naked'ta kesinlikle 2 silindir...

    900+cc 4 silindirler naked için kullanılabiliyor ama 600+cc naked'ların alt devirleri ölü oluyor genelde...

    MT07 daha hafiftir diye de tahmin ediyorum...
    MtnXIII bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    12 Haziran 2020
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd + Mt-07 ABS
    Alıntı MtnXIII adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hepinize sağlıklı günler diliyorum..

    32 yaşımdayım. Elimden sayısız motosiklet geçti lakin hiç birine bu benim diyemedim..Bir kaç scooter dışında sahibiyim diyebildiğim en düzgün motosiklet 2014 Yamaha Ybr 125 Esd idi(ki hala o lakin satışa koydum,ilk sıfır aldığım düzgün motosikletti)..

    Dediğim gibi bir çok motosiklet kullanabildim ama sahipleri değildim ve artık bıktım. Parayı o veya bu şekilde ayarladım. 2 opsiyona kadar indirgedim ve sizlerin yardımına ihtiyacım var. Sıfırlarını hiçbir yerde bulamıyorum.. Bulabilirsem eğer sizce bakım masrafları ile birlikte hangisi daha mantıklı olur, hangisi daha sürdürülebilir bir araç olur ? Yamaha ile kötü anım olmadı servis bakımından pek ama yine de ısınamadım diyebilirim. Honda ile ise hiçbir alakam olmadı daha önce..

    Eminim aranızda derin bilgilere sahip kişiler vardır ki var biliyorum. Yıllardır okuruyum bu sitenin isimsiz olarak. İlk defa işim düştü açıkcası ve benim için çok önemli bir mevzu..

    Kullanım amacı olarak da kah şehir içi commuter olarak kah kafamın tası attığında 700 km yol yapabilecek şekilde düşlüyorum.. Cevap verenlere şimdiden çok teşekkür ederim.. İnanın bu en büyük hayalim ve buna bir katkı sağlamanız beni çok sevindirir..

    Saygılarımla..
    eklemeyi unuttuğum en büyük durum, 15 yaşımdan beri kullanıyorum motosikleti ve ne olur sahil kasabasında büyüdüğümü unutmayın, yani pek ehliyet sorgulanmazdı o zamanlar..hiç kazam da olmadı bunca senedir hiç inmedim seleden..

  13. #33

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600+cc sınıf SS'te kesinlikle 4 silindir...
    600+cc sınıf naked'ta kesinlikle 2 silindir...

    900+cc 4 silindirler naked için kullanılabiliyor ama 600+cc naked'ların alt devirleri ölü oluyor genelde...

    MT07 daha hafiftir diye de tahmin ediyorum...
    CB650R arka tekerde 4000dd 51,5Nm/28hp, 8160dd 57Nm/64hp, 11000dd 51,5Nm/80hp. Min/max arasındaki tork farkı %10. Tork grafiği oldukça düz sayılır, güç grafiği de çok lineer.



    Bence başarılı. Ben CB650R tercih ederdim, üst tarafta çok daha eğlenceli görünüyor...

    Ekleme, MT-07 grafiği:



    Torkta 7Nm (%10) daha iyi (min/max arası %15), güçte 12hp (%16) daha kötü.
    MtnXIII bunu beğendi.

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Dyno'lar arasi varyasyon cok yuksek. O yuzden ayni cihazda olcum yapilmasi lazim. Ayni dyno'da yapilmis anca asagidaki ciktiyi buldum:



    Burada da aradaki rakamsal fark kucuk gozukuyor ama tork egrisine bakarsaniz pratikte fark az degil. Ozellikle agirlik farkini da goz onune alinca fark ciddi aslinda...
    MtnXIII bunu beğendi.

  15. #35
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    honda hem 4 silindir, hem de servisi, bakımı ucuz. bi de yakışıklı makine yapmışlar, ben olsam honda alırdım.
    MtnXIII bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    12 Şubat 2019
    İki motor arasında güzel bir karşılaştırma videosu mevcut.

    https://youtu.be/zhxQKbtjWPk

  17. #37

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    her iki motoru kullanmis biri olarak sanirim yorum yapmak biraz hakkimdir
    sakin kullanan biri olarak deneyimlerim asagidaki gibidir, kullanim tarzina göre motorun surucusune yasattigi his verdigi deneyim mutlaka farkli olacaktir.

    mt07 gercekten cok guzel bir makina kivrak, atik ve hafif.
    2. viteste istedigin kadar uzar gidersin, her viteste her hizda guc ve tork var (en azindan benim kullanimima göre )
    özellikle sehir ici kullanmasi inanilmaz rahat ve keyifli ama otobana cikildiginda ruzgar varsa yada hizli sekilde kamyon sollanacaksa o durumda hemen kendini belli ediyor
    tehklikeli degil ama ben buralarin motoru degilim diyor (sahsi görusumdur)
    malzeme kalitesi guzeldir, anahtarin konumlandirilmasindan dolayi, anahtari uzerinde unutmak olasi
    vites gecisleri ve frenler guzeldir, abs devreye erken girdigi oldu bir kac frenlemede (50km sert ama panik olmayan fren)

    hondaya gelince, malzeme kalitesi bence daha iyi
    mt kadar kivrak olmasa bile yine öyle hantal motor falan degil, hizlanmasi iyi ama her vites her duruma mt gibi uyumlu degil
    daha sakin gibi duruyor motor
    frenleri bence kesinlikle mt serisinden daha iyi (en azindan abs devreye hemen girmesini gerektirecek bir durum olmuyor herzaman)
    sehir ici kullanimi guzel motor, otobanda da öyle.
    vites gecisleri benim icin bariz daha iyidi. tatli tatli vites gecisleri vardi

    eger derdim deli gibi kullanmak olsaydi mt serisi alirdim
    ama genelde sakin kullanirim ama arada bir gazlarim ise honda

  18. #38

    Üyelik
    12 Haziran 2020
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 Esd + Mt-07 ABS
    Alıntı allonsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İki motor arasında güzel bir karşılaştırma videosu mevcut.

    https://youtu.be/zhxQKbtjWPk
    evet izlemiştim bu karşılaştırmayı. sağol üstat..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

    Alıntı UzunYolAdami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her iki motoru kullanmis biri olarak sanirim yorum yapmak biraz hakkimdir
    sakin kullanan biri olarak deneyimlerim asagidaki gibidir, kullanim tarzina göre motorun surucusune yasattigi his verdigi deneyim mutlaka farkli olacaktir.

    mt07 gercekten cok guzel bir makina kivrak, atik ve hafif.
    2. viteste istedigin kadar uzar gidersin, her viteste her hizda guc ve tork var (en azindan benim kullanimima göre )
    özellikle sehir ici kullanmasi inanilmaz rahat ve keyifli ama otobana cikildiginda ruzgar varsa yada hizli sekilde kamyon sollanacaksa o durumda hemen kendini belli ediyor
    tehklikeli degil ama ben buralarin motoru degilim diyor (sahsi görusumdur)
    malzeme kalitesi guzeldir, anahtarin konumlandirilmasindan dolayi, anahtari uzerinde unutmak olasi
    vites gecisleri ve frenler guzeldir, abs devreye erken girdigi oldu bir kac frenlemede (50km sert ama panik olmayan fren)

    hondaya gelince, malzeme kalitesi bence daha iyi
    mt kadar kivrak olmasa bile yine öyle hantal motor falan degil, hizlanmasi iyi ama her vites her duruma mt gibi uyumlu degil
    daha sakin gibi duruyor motor
    frenleri bence kesinlikle mt serisinden daha iyi (en azindan abs devreye hemen girmesini gerektirecek bir durum olmuyor herzaman)
    sehir ici kullanimi guzel motor, otobanda da öyle.
    vites gecisleri benim icin bariz daha iyidi. tatli tatli vites gecisleri vardi

    eger derdim deli gibi kullanmak olsaydi mt serisi alirdim
    ama genelde sakin kullanirim ama arada bir gazlarim ise honda
    çok güzel bir açıklama, deneyim paylaşımı.. çok işime yarayacak. teşekkür ediyorum..

  19. #39
    Exectus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    CB650R daha iyi gibi hocam. Ben onu seçerdim.
    MtnXIII bunu beğendi.

  20. #40
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Yamaha XJ6 N veya Diversion F de bakabilirsiniz 2. El alacaksanız eğer. Cb 650R'a nazaran daha uygun hem.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler