Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Şehir İçi SS Motor Tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    maximus27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS200
    Uzun bir aradan sonra tekrar bir soruyla giriş yapıyorum Yaklaşık 2 yıldır rs200 kullanıyorum. Başlangıç motoru olarak almıştım ama artık hem sesi hem performansı yetersiz geliyor. 1-2 aydır yamaha r7 ve cbr 650r baktım ama hem fahiş fiyatlar hem 0 sorunu nedeniyle beklemeye geçmiştim ki biraz araştırınca şehir içi daha rahat edebileceğim iki model buldum. Yamaha xj6 diversion f ve Honda cbr 650f. Tabii üretimleri durduğu için 2. ellere bakıyorum. Yine 2015-16 modellere şu an 0 650r fiyatı isteyenlerle dolu olduğu için daha düşük bütçeli olanlara bakıyorum.
    1- Sizce bu ikisinden hangisini alayım? Ya da başka öneriniz var mı?
    2- Düşük km neredeyse yok. Çoğu da hasar kayıtlı. Sizce 50-60 bin km ve hasar kayıtlı araçlar alınır mı?
    3- Kısmetse evlilik düşünüyorum bu nedenle benim için satış önemli. Bu motorlar satılır mı? Yoksa son sahibi ben mi olurum ?
    (Yardım edenler en kısa zamanda dilediği motora kavuşur umarım. Etmeyenler de kavuşur inşallah. Herkes istediği motora kavuşsun
    bassturbin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    şehir içi ss kullanılmaz o ayrı bir konu seçtiklerinin biri 80 digeri 90 beygir.tercihim 650f olurdu.daha hoş dizayn vs vs
    espresso ve maximus27 bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Şehiriçi en iyi ss gsx r125
    maximus27 bunu beğendi.

  4. #4
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Başlığı görünce dedim ki konunun için de kesin rs200 geçiyordur. Çünkü son zamanlarda şehir içi ve ss ikisi bir arada geçince rs çok konuşuluyor, lakin rs200 ün ss le hiiç alakası yok, karenajlı commuterdir.
    Şehir içi belirttin diye diyorum; 4 silindir makinaya eziyet olur, temizinden bir cbr500 r işini görür. O da safkan bir ss değil ama daha yakın. Hem istediğinde uzun yolda da tatmin eder. Yakıtı sağlamlığı da cabası.
    espresso bunu beğendi.

  5. #5
    maximus27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS200
    Bence yeni dönemde bu isme evrilecek, oluşacak bir kavram artık bu kavrama alışmakta fayda var Benim gibi hem ss görünüşü olsun hem sesi çok güzel olsun hem de çok eğilip bükülmeden rahat bir şekilde sürüş pozisyonu olsun ha bir de gazı açtığımda gitsin isteyenlerin sayısı oldukça fazla. Rs 200 ile bu iyice yaygınlaştı. Cbr 500r bunları karşılamıyor maalesef

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı maximus27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence yeni dönemde bu isme evrilecek, oluşacak bir kavram artık bu kavrama alışmakta fayda var Benim gibi hem ss görünüşü olsun hem sesi çok güzel olsun hem de çok eğilip bükülmeden rahat bir şekilde sürüş pozisyonu olsun ha bir de gazı açtığımda gitsin isteyenlerin sayısı oldukça fazla. Rs 200 ile bu iyice yaygınlaştı. Cbr 500r bunları karşılamıyor maalesef
    Aslında yıllar önce daha popüler olan "sport touring" sınıfından bahsediyorsunuz diyebiliriz. Mesela benim kullanmakta olduğum motor da 15 senelik olmasına rağmen bu sınıftadır. Görünüm olarak karenajlı, gidon yüksek, oturuş nispeten daha dik.
    maximus27 ve killingroad bunu beğendiler.

  7. #7
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Xj6 en uygunu altıncı viteste 40 km ile titremeden sallanmadan gidebiliyor motor.Yakıtıda en düşük yakandır.Vites aralıkları hondanın daha uzun honda dahada ağır olmalı...
    maximus27 bunu beğendi.

  8. #8
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Al bi 400-700cc naked, uzun cam tak, tamam işte. Ss falan fantazi aramaya gerek yok. Şehir içinde düşük devirde zaten 400'lük gibi gidecek en fazla. Isınmasıydı yok yakıtıydı yok manevrasıydı... Dert arama.

  9. #9
    maximus27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS200
    Kesinlikle öyle ama şu an oluşan piyasa da sport touring fazer, goldwing, africa twin gibi motorları temsil ediyor. City super sport kavramı daha çok birebir ss görünümlü daha uysal ve daha yüksek gidonlu motorları temsil ediyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

    Öyle olur mu ya motorsiklet bir zevk dünyası herkes hayal ettiği gibi bir motor kullanmak ister. Zoru kolayı yok bu dünyanın

  10. #10
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Ayrıca yakıt tüketimini unutmayın en normali 6-7.5 litre yakar 100 km de.

  11. #11
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Karenajlı motorun kaza anında daha büyük masraf açma potansiyeli zaten tahmin ediliyordur ama özellikle benimki gibi eski ve çok sık takılan çıkarılan karenajlarda belli bir zaman sonra zırıldama oluşuyor. Nereden geldiğini bulmak ve sesi kesmek için canın çıkıyor.

    bassturbin güzel bir konuya değinmiş. Xj6'lar sanırım en az yakan 4 silindirlilerden biri. Yakıt tüketimleri hakikaten az.

  12. #12

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Öncelikle 650F de Diversion F de supersport değiller zaten, sport touring makinalar. Gold Wing de Africa da Sport Touring değiller, oraya nasıl kaydı anlamadım. Neyse kategorizasyonun bir önemi yok.

    Spor sürüş kabiliyeti bekliyorsan 650F bu konuda XJ6F'ten biraz daha becerikli bir motor olacaktır ancak bu iyi olduğu anlamına gelmez, eski 600F gibi kabiliyetleri olan bir makina değil 650F. Sadece XJ6'dan bir tık daha iyi. Lakin ben ikisini de sehir içinde çekeceğin sıcaklıktan ötürü çok da tavsiye etmem. 35bin km kadar XJ6F kullandım, ulan bir daha dört silindir almam be dedirtiyordu neredeyse. Ayrıca bakım maliyeti de, buji sayısı fazla, hava filtreleri büyük vs bu sıralı 4 motordan ötürü biraz daha yüksek çıkacaktır.

    Yok ben supersport istiyorum diyorsan, RS200'ün üstüne de zaten bunlar hem fazla güçlü hem de fazla ağır gelecektir. Ninja 400, RS547 gibi makinalar biraz daha rahat ettirecektir. Hem kabiliyetleri daha fazla (Ninja biraz eskidi gerçi emin de değilim) hem de sürüşleri daha kolay, ilgilenmesi daha pratik olacaktır.

    XJ6'daki blok bayağı katır gibi dayanıklı, R6'nın kısılmış versiyonu zaten. Ama yani, şimdi benim RS'ten fazla benzin harcıyordu "en az yakan 600'lük" diye anlatılan arkadaş. İşin bu tarafı da var. Bir de işte ne kadar tecavüze uğramamış olanını bulabilirsin soru işareti? Benim eski motor ilandaydı geçen, sahibine geçmişini sordum, bayağı bi haber.

    Satış kolaylığı konusunda da 650F daha kolay satılacaktır. XJ6 herkesin "ağb çoğiyi yaa" dediği motor ama almaya gelince pek almıyorlar

  13. #13
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistan
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    illa ikisinden birisi olsun dersen ben oyumu xj6 dan yana kullanırım.
    diğer alternatif olarak ktm 250/390 rc lere bütçe yeterse ninja 400lere bakın derim.

  14. #14
    The-Rock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    RS 200
    Cfmoto 450SR a baktınız mı? Kâğıt üstündeki özellikleri çok iyi gözüküyor. RS200 den sonra tft ekran, brembo diskler, neredeyse 2 katı beygir gücü ve 253k lık fiyatıyla benim dikkatimi çok çekiyor bu aralar.

  15. #15
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    17K kullanan biri olarak; 650F cok agır bir motosiklet RS200 den sonra. Bir de zırıltı seklinde el ayak uyusturan bir titreşim mevcut bloktan gelen.. Öyle bir titreşim ki, taktıgın koruma takozunu bir sure sonra kendiliginden yolda fırlatan cinsten. Ha 4 silindir neye benziyormus dersen, giriş sınıfı şeklinde bir hevesini almak icin 1-2 sene kullanabilirsin. Ama öyle arkadasta 600RR var peşpeşe gideriz diye dusunme, alakası yok

    Artısını söyleyeyim : Oturus pozisyonu ve selesi inanılmaz konforludur.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  16. #16
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    şehir içi ss sürmek tamamen saçmalık bunu bilirim bunu söylerim
    freasy bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler