ali kardeşim bolu/mudurnudan bi baya zengin iş adamı diye duydum öle sölüyolar
ali kardeşim bolu/mudurnudan bi baya zengin iş adamı diye duydum öle sölüyolar
bilmem de ben de boluluuym o kadar para veripde batmak üzere olan bi firmayı almazlar :S
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
katılıyorum..Her türlü eleştiriye de saygım sonsuz ama...'
Sonuç itibarı ile çinlilerin piyasaya girmeleri çok hareketli olmayan motosiklet piyasasını hareketlendirip belli sayıda kişinin bu işten ekmek yemesini ve içinde motosiklete binememe konusunda uhde kalan benim gibi bir çok arkadaşımızı motosiklet sahibi yaptılar. yani bu fiyatlara böyle motosikletlere binme şansımız olmayabilirdi de. Düşünsenize çin şu anda etkilemedik ülke bırakmadı ve dünya piyasalarını etkilemeye hala devam ediyor. edecek gibi de.
şu işin suyu çıkmadan biraz tadını çıkaratsak ne dersiniz..
[CENTER][COLOR="DarkSlateGray"][SIZE="2"][FONT="Comic Sans MS"][I][B]Motorun varsa farklı olmanın hazzını yaşa...[/B][/I][/FONT][/SIZE][/COLOR][/CENTER] [COLOR="Red"][FONT="Arial"]Ramzey QM 250cc[/FONT][/COLOR]
yalnız asya motorun cevabını yazan kişi hem üstü kapalı tehdit etmişihemde kim olduğunu görevinin ne olduğunu hiç bişey yazmamış en azından mesela genel müdür bilmem ki falan gibi bişi yazar...
hahahahay asya motor sattıda neoldu admlar satamayınca böyle girişimler yapıyorlar.bu adam haksız bence.asya motor hiç sevilmiyo parçası yok bence çinde en i motor mondial başkana burdan sesleniyorun asya battı kandırma bizi ciğerim yoksa biz batırırız seni
bura türkiye ya hep laf laf batmamışsa o zaman damla oto hemen çelik motora döndü bu türkün kurnazlığından baska bişi deil adam bal gibi motoru sattı şimdi orta da kimse yok boşuna mail filan göstermeyin uzel motor gibi sattı motoru ortada şu anda bi yetkilisi yok yani bunlşar boş laflar ne yapalım çekicez artık bu milleti
Sen hangi motosikleti satıyosun hadi adresini de ver de amacını direkt olarak yansıt.İsminden de belli zaten...Ben daha dün anamerkezi arayıp İzmirdeki yeni servisin nerede olduğunu sordum(eskisi kapanmış),onlarda bana şimdi Bornova ve Karşıyakada servislerinin olduğunu söylediler,adres telefon vs. herşeyi de verdiler.Yani öyle hemen kaçma vs. gibi bir durum söz konusu değil,ama sizide çok iyi anlıyorum ki bişeyi kötülemek işinize geliyor,ortada yetkilisinin olmadığını nerden çıkardın acaba diyeceğim ama gerek yok,amaç belli zaten.Sende haklısın çekicez artık senin gibileri yapacak birşey yok...
Eğer çok istersen ara ve görüşlerini Anamerkezdekilere de aktar.Yetkili birinin olmadığını onlara da ilet...
FABRİKA & DAĞITIM
Cabılık Mevkii Dallıca Köyü Nazilli / Türkiye
Tel: 0 256 316 23 22 – 0 256 316 23 23
Fax: 0 256 316 23 24
bilgiislem@asyamotor.com
sen ne dediginin farkında deilsin galiba....ne bicim laflar batırırız falan...ayrica el değiştirmediğini ispatlaya bilirmisin...google de asya motor el değiştirdi yazda gorelim...bundan sonrada kafadan sallama...ayrica bu kadar buyuk yatırım yapanların kafasında bi proje varkı batmıs firmayı alsınlar...herseyede para gozu ile bakmayın..ben gazeteciyim yaptıgım roportajda %50 adamlara acıdıgımız için aldık dediler...eger almasalardı adamlar omur boyu hapis yatacaklardı...ve bu kadar buyuk yatırımlar turkiye için cok onemli...siz soleyinde hangi ulkede yasıonuz...
'Motosiklette ihracat dönemi'
26/08/2006 09:58:54
İSTANBUL - Hedef, dünya markası
Otomotiv ve mobilya sektörlerinde de faaliyet gösteren Soysal Grup, Nazilli'de bir motosiklet montaj tesisine de sahip Asya Motor'u marka ve isim hakları da dahil olmak üzere 16 milyon dolara satın aldı. Soysal Grup, ihracata ve iç piyasaya dönük üretim yaparak "dünya markası" olmayı hedefliyor.
İthalata vergi yaradı
Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, ithalatta motosiklet başına 300 dolar ek vergi getirilmesiyle yerli üretimin artacağını belirtti. Soysal, "Küçükler yavaş yavaş piyasadan çekilecek, ithalatçı sayısı düşecek ve güçlü yerli firmalar ayakta kalacak. Biz de sektörde liderlik hedefliyoruz" dedi.
Otomotiv, mobilya ve ev aletleri sektörlerinde faaliyet gösteren Soysal Grup, Türkiye'nin önde gelen motosiklet firmalarından Asya Motor'u bünyesine kattı. Yıllık 100 bin motosiklet üretmeyi planlayan Soysal, bu alanda dünya markası olmayı hedefliyor.
Soysal Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, grup olarak kendilerine yeni bir vizyon çizdiklerinin belirterek, bu amaçla Asya Motor'u 16 milyon dolara satın aldıklarını ifade etti. Satın almayla birlikte motosiklet sektöründe önemli bir yer edindiklerini söyleyen Soysal, amaçlarının ihracat ve istihdama katkı sağlamak olduğunu belirtti. Soysal Sanayi Bakanlığı'nın ithal edilen her motosiklet için 300 dolar ek vergi getirilmesini öngören kararnamesiyle birlikte yerli motosiklet üretiminin artacağını belirterek, "Küçük firmalar yavaş yavaş piyasadan çekilecek, sektördeki ithalatçı sayısı giderek düşecek ve güçlü yerli firmalar ayakta kalacak. Biz de bu gelişmeler doğrultusunda sektörümüzde lider konuma gelmeyi hedefliyoruz" dedi.
Hedef; küresel marka
Türkiye'de geçen yıl satılan 350 bin adet motosikletin 48 bini Asya Motor tarafından satıldı. Soysal Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, bu rakamların, Asya Motor'un sektöründe üçüncü sırada bulunduğunun bir göstergesi olduğunu ifade etti. Soysal kaliteli ürün üreterek dünya pazarlarında rekabet edeceklerini ve bu sektörde dünya ölçeğinde bir 'Türk markası' yaratacaklarını söyledi.
Yılda 100 bin üretim
Soysal Grup Asya Motor Koordinatörü İhsan Bakırcı da, bundan böyle grup olarak çok sınırlı sayıda ithalat yapacaklarını, buna karşılık 1 Ocak 2007'den itibaren Nazilli'deki tesislerde yılda 100 bin motosiklet üreteceklerini bildirdi. Bakırcı, bu üretimden dünyanın birçok ülkesine ihracat yapacaklarını söyledi. 2007 yılında yurtiçi satışlardan ve ihracattan 100 milyon dolarlık ciro hedeflediklerini belirten Bakırcı, böylelikle bir dünya markası yaratacaklarını iddia etti.
3 bin kişiye iş imkanı
Asya Motor'un şu anda bütün bayilikleriyle birlikte bin 500 civarında istihdam yarattığını söyleyen Bakırcı, yeni fabirkanın faaliyete geçmesiyle birlikte 400 yeni istihdam sağlayacaklarını ifade etti. Yan sanayi ihtiyaçlarını da Türkiye'den karşılayacaklarını belirten Bakırcı, böylelikle yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağlayacaklarını açıkladı.
İthalata vergiyi biz istemedik bakanlık çok isabetli karar aldı
Soysal Grup Asya Motor Koordinatörü İhsan Bakırcı, motosiklet fabrikalarında yüzde 30 yerli katkı şartı arandığına işaret ederek, son teknolojiyle kurulan Nazilli'deki tesislerde bu oranın daha da üzerine çıkmayı hedeflediklerini anlattı. Bakırcı, Türkiye'nin oto yan sanayiindeki başarısını motosiklete indirgemenin çok kolay olduğunu vurguladı. Bakırcı, motosiklet ithalatına 300 dolar vergi getirilmesi kararıyla bir ilgilerinin olup olmadığı sorusu üzerine şöyle dedi:
"Biz istemedik ama bence çok doğru bir karar. Niye dışa bağımlı yaşayalım. Bakanlık kısıtlamadan ziyade kontrol niyetiyle yola çıktı. Zaten projeksiyonumuzda asıl olarak ihracat vardı. Bakanlığın kararı iç piyasada da bize ciddi olumlu katkı yapacak. Cebinde 350-400 bin YTL'si olan kişiler motosiklet getirip ben distribütörüm demeye başladılar. Bu insanlar 10 yıl boyunca yedek parça ve satış sonrası servis desteğini arkasında duramaz. İyi bir planla, iyi bir pazarlamayla bu mümkün. Bu bir bayrak yarışı, hedefimiz dünya markası olmak."
http://www.haberler.com/haberf.asp?haber=452668
Asya Motor krizden el değiştirerek çıktı
Asya ülkelerinden motosiklet ithalatına damping soruşturması açıldığı bugünlerde önde gelen ithalatçılardan Asya Motor el değiştirdi. Otomotiv ve elektrikli ev aletleri sektöründe faaliyet gösteren Soysal Grup, Asya Motor'un sahibi konumundaki Asya Dış Ticaret ve Makine Sanayi'yi satın aldı. Soysal Grup Başkanı Yılmaz Soysal, "Kendi işlerimizi büyütmek istiyoruz. Bu nedenle Asya Motorla ilgilendik ve aldık" dedi. Asya Motor'un piyasada borçlarının yüksekliğinin son günlerde çok fazla konuşulduğunu sorduğumuz Soysal, "Çok iyi organizasyonu olan bir şirket. Dağıtım ağları çok yaygın. Sadece reklam harcaması için 3.5 milyon dolar tutarında bütçe ayırmışlar" diye konuştu. Satın almanın mali detayları hakkında bilgi vermeyen Soysal, "Asya Motor'un son iki aydır devam eden likidite problemi vardı. Soysal Grup'un satın almasıyla borçlar tamamen temizlendi" dedi.
FABRİKA AÇACAKTI
Satış resmen temmuzda gerçekleşirken Asya Motor'un eski sahibi Mehmet Ali Aytan haziran ayında beş yıllık plan açıklamıştı. Türkiye'nin ilk üç markasından biri olmak istediklerini söyleyen Aytan, yapımı devam etmekte olan fabrikayı ağustosta açacaklarını açıklamıştı.
Seçkin ÜREY-EKONOMİ
http://www.sabah.com.tr/2006/08/25/eko105.html
Soysal Grup, Asya Motor'u bünyesine kattı
29/08/2006 11:49:10
İSTANBUL - Soysal Grup, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında motorsiklet sektöründe faaliyet gösteren Asya Motor'u bünyesine kattı.
Soysal Grup'tan yapılan açıklamaya göre, grup 2007 yılı için hedeflediği 100 milyon dolarlık üretim planlaması kapsamında ihracat ve istihdama katkı sağlamayı hedefliyor. Soysal Grup, Asya Motor'un yılda 100 bin adet motorsiklet üretimi hedefi doğrultusunda bu kapasiteye sahip 21 bin metrekare kapalı alan üzerine kurulu fabrikasını da üretime hazır hale getirdi. Asya Motor, yeniden yapılanma süreci içerisinde yurt içinde bayii ağını hızla ve etkin bir şekilde genişletme kararı aldı.
http://www.dunyagazetesi.com.tr/news...sale_id=276423
ben hiç bi motor iyi demiyorum kardeşim çin motoru deilmi hepsi adi benim sattığım motor suzuki asya gibi 10 tanesini satın alır adi adi malları türkiyeye getirdiler sonra çekildiler kardeşim bura türkiye biz neler gördük neler cavit çağlarlar ve bunun gibi bi sürü olay allah asyanında mondialinde cazasını versin nediyim gidip çinin en dandik en ucuz motorlarını getiriyolar bunun yanında regal raptorda var dimi işte asya motor işini çok ii biliyo ben bütün olanları biliyorum el değişti uzun lafın kısası bu isim belki değişmedi ama sahipleri değişti bunu açıklamak bu kadar mı zor
aklında bulunsun damla motor tasındı baska yere
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
türkiyedede üretilse çindede üretilse herşey parasına göre iyi mal iyi para bu hiç bizaman değişmez
ilginç, asya motor kendi adıyla ilgili maillere hemen cevap vermiş ama ben bir asya sahibi olarak şikayetimle ilgili 2 mail atmama rağrem 10 gündür hiç bir cevap gelmedi. acep nedendir yoksa burası muş yolu yokuşmu (bu arada muş un muş değilde huş olduğunu anlamışsınızdır )
Haklısın dostum ama seninde dediğin gibi suzuki asya gibi 10 tanesini satın alır(Hem kalite hemde para olarak).Keşke suzuki alacak kadar olsaydı,hiç asya almazdım tabi ki...Ama parasına göre bu vardı.
Bak bu kısmında da katılıyorum sana,aslına bakarsan çinden 250 dolara bu motosikletleri alabiliyorlarsa 500 dolara 2 katı kaliteli motosikletler yaptırabilirlerdi en azından.Fiyata da yansıtsalar ben açıkcası 250 dolar fazlasını seve seve verirdim daha kaliteli olduktan sonra.Ama mantık en çok kar ettirecek motosikleti yaptırmak olduğu için bu durumda...adi adi malları türkiyeye getirdiler sonra çekildiler kardeşim bura türkiye biz neler gördük neler cavit çağlarlar ve bunun gibi bi sürü olay allah asyanında mondialinde cazasını versin nediyim gidip çinin en dandik en ucuz motorlarını getiriyolar bunun yanında regal raptorda var dimi işte asya motor işini çok ii biliyo ben bütün olanları biliyorum el değişti uzun lafın kısası bu isim belki değişmedi ama sahipleri değişti bunu açıklamak bu kadar mı zor
hadi hayırlısı bakalım...
[COLOR="Red"][FONT="Comic Sans MS"]The X-Track[/FONT][/COLOR]
madem begenmiosun sen getir o zaman cinden...ayrica biraz kafanı calıstırmalısın...fabrika acılıo...bu turkiyenin gerilemesimi demek?
ayrica sana da cvp vermek istiyorum...demişsinki "şikayetime cvp vermiolar".senin gibi herkes orayı mesgul ederse ne olacagını tahmin ediyormusun.senin muhatabın bence motoru aldıgın bayi olmalı...
boşuna uğraşmayın arkadaslar biz yapamayız motosiklet filan bence fabrika filan zor yani okyanusta ada bulma gibi bişi bizim aklımız kurnazlığa çalışır ya trafin şıkıştığı yerde hemen emliyet şeridine girmek kimse yol vermemek sonra motosikleti taşıt olarak görmemek daha bi sürü olay var hem ben çinle uğraşıcama burda bayiiyim asya motordan halamın oğlu ast1 aldı şimdi ne servisi var ne satıcısı var sa gösterinde garantisi dahilinde parçalar var değişicek bizde değişelim bari damla oto çelik motosiklet satıyo tabelayı filan kaldırdılar bu nedemek dir sizce? ve ayrıca artık bu barizdirki asya motor el değişmiştir bi ara hacize bile gitti alan adama helal hiç duyurmadan borçları kapattı
damla motor fıkırtepede yenı servıse tasındı oku ondan sora yorum yap..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
BU çin mallarını fazla dert etmeyin bence. Bunlar kullan at motorlar hevesinizi alın tamamdır. Sanki çok para verdik de ne bekliyoruz. Ben kendi adıma memnunum çünkü çinliler olmasaydı asla motorum da olmazdı A2 ehliyetimde. Üstelik arabayla gideceğim yerlere motorla giderek yapacağım benzin tasarrufuyla verdiğim parayı zaten çıkaracağım. Ayrıca etrafta ne motorlar var, bulgar malı balkanlar, eski doğu alman malı motorlar hepsi 70 li yıllardan kalma ama bir şekilde yürüyor hala. Hiç parçası da olmasa bu çinlileri de yürütecek pratik zeka var bizim millette. Üzmeyin canınızı...............
Bu aslında büyük şirket taktiğidir arkadaşlar ( Şuanki banka işleride öyle olmadımı ) Bir şirket al veya kur kara geçir hatta asya için kaymaklı para kazan ondan sonra işler artık doyuma ulaşınca, yok zarar yok zor bilmemne diye dedikodu yay sonra şirketi sat asyanın patronu akıllı adam yakında başka sektörde yatırım yapar ve ben asyanın zararda olduğunada inanmıyorum( realitede, kağıt üzerinde olabilir ) .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)