Arkadaşlar böyle eski konuları hortlatmayalım mümkünse..Bizde bişi var sanıyoruz
Motorize Birlikler K.lığı......
Asya Motor krizden el değiştirerek çıktı
Asya ülkelerinden motosiklet ithalatına damping soruşturması açıldığı bugünlerde önde gelen ithalatçılardan Asya Motor el değiştirdi. Otomotiv ve elektrikli ev aletleri sektöründe faaliyet gösteren Soysal Grup, Asya Motor'un sahibi konumundaki Asya Dış Ticaret ve Makine Sanayi'yi satın aldı. Soysal Grup Başkanı Yılmaz Soysal, "Kendi işlerimizi büyütmek istiyoruz. Bu nedenle Asya Motorla ilgilendik ve aldık" dedi. Asya Motor'un piyasada borçlarının yüksekliğinin son günlerde çok fazla konuşulduğunu sorduğumuz Soysal, "Çok iyi organizasyonu olan bir şirket. Dağıtım ağları çok yaygın. Sadece reklam harcaması için 3.5 milyon dolar tutarında bütçe ayırmışlar" diye konuştu. Satın almanın mali detayları hakkında bilgi vermeyen Soysal, "Asya Motor'un son iki aydır devam eden likidite problemi vardı. Soysal Grup'un satın almasıyla borçlar tamamen temizlendi" dedi.
FABRİKA AÇACAKTI
Satış resmen temmuzda gerçekleşirken Asya Motor'un eski sahibi Mehmet Ali Aytan haziran ayında beş yıllık plan açıklamıştı. Türkiye'nin ilk üç markasından biri olmak istediklerini söyleyen Aytan, yapımı devam etmekte olan fabrikayı ağustosta açacaklarını açıklamıştı.
Seçkin ÜREY
http://www.sabah.com.tr/2006/08/25/eko105.html
'Motosiklette ihracat dönemi'
26/08/2006 09:58:54 Geri dön gönder yazıcı
İSTANBUL - Hedef, dünya markası
Otomotiv ve mobilya sektörlerinde de faaliyet gösteren Soysal Grup, Nazilli'de bir motosiklet montaj tesisine de sahip Asya Motor'u marka ve isim hakları da dahil olmak üzere 16 milyon dolara satın aldı. Soysal Grup, ihracata ve iç piyasaya dönük üretim yaparak "dünya markası" olmayı hedefliyor.
İthalata vergi yaradı
Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, ithalatta motosiklet başına 300 dolar ek vergi getirilmesiyle yerli üretimin artacağını belirtti. Soysal, "Küçükler yavaş yavaş piyasadan çekilecek, ithalatçı sayısı düşecek ve güçlü yerli firmalar ayakta kalacak. Biz de sektörde liderlik hedefliyoruz" dedi.
Otomotiv, mobilya ve ev aletleri sektörlerinde faaliyet gösteren Soysal Grup, Türkiye'nin önde gelen motosiklet firmalarından Asya Motor'u bünyesine kattı. Yıllık 100 bin motosiklet üretmeyi planlayan Soysal, bu alanda dünya markası olmayı hedefliyor.
Soysal Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, grup olarak kendilerine yeni bir vizyon çizdiklerinin belirterek, bu amaçla Asya Motor'u 16 milyon dolara satın aldıklarını ifade etti. Satın almayla birlikte motosiklet sektöründe önemli bir yer edindiklerini söyleyen Soysal, amaçlarının ihracat ve istihdama katkı sağlamak olduğunu belirtti. Soysal Sanayi Bakanlığı'nın ithal edilen her motosiklet için 300 dolar ek vergi getirilmesini öngören kararnamesiyle birlikte yerli motosiklet üretiminin artacağını belirterek, "Küçük firmalar yavaş yavaş piyasadan çekilecek, sektördeki ithalatçı sayısı giderek düşecek ve güçlü yerli firmalar ayakta kalacak. Biz de bu gelişmeler doğrultusunda sektörümüzde lider konuma gelmeyi hedefliyoruz" dedi.
Hedef; küresel marka
Türkiye'de geçen yıl satılan 350 bin adet motosikletin 48 bini Asya Motor tarafından satıldı. Soysal Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soysal, bu rakamların, Asya Motor'un sektöründe üçüncü sırada bulunduğunun bir göstergesi olduğunu ifade etti. Soysal kaliteli ürün üreterek dünya pazarlarında rekabet edeceklerini ve bu sektörde dünya ölçeğinde bir 'Türk markası' yaratacaklarını söyledi.
Yılda 100 bin üretim
Soysal Grup Asya Motor Koordinatörü İhsan Bakırcı da, bundan böyle grup olarak çok sınırlı sayıda ithalat yapacaklarını, buna karşılık 1 Ocak 2007'den itibaren Nazilli'deki tesislerde yılda 100 bin motosiklet üreteceklerini bildirdi. Bakırcı, bu üretimden dünyanın birçok ülkesine ihracat yapacaklarını söyledi. 2007 yılında yurtiçi satışlardan ve ihracattan 100 milyon dolarlık ciro hedeflediklerini belirten Bakırcı, böylelikle bir dünya markası yaratacaklarını iddia etti.
3 bin kişiye iş imkanı
Asya Motor'un şu anda bütün bayilikleriyle birlikte bin 500 civarında istihdam yarattığını söyleyen Bakırcı, yeni fabirkanın faaliyete geçmesiyle birlikte 400 yeni istihdam sağlayacaklarını ifade etti. Yan sanayi ihtiyaçlarını da Türkiye'den karşılayacaklarını belirten Bakırcı, böylelikle yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağlayacaklarını açıkladı.
İthalata vergiyi biz istemedik bakanlık çok isabetli karar aldı
Soysal Grup Asya Motor Koordinatörü İhsan Bakırcı, motosiklet fabrikalarında yüzde 30 yerli katkı şartı arandığına işaret ederek, son teknolojiyle kurulan Nazilli'deki tesislerde bu oranın daha da üzerine çıkmayı hedeflediklerini anlattı. Bakırcı, Türkiye'nin oto yan sanayiindeki başarısını motosiklete indirgemenin çok kolay olduğunu vurguladı. Bakırcı, motosiklet ithalatına 300 dolar vergi getirilmesi kararıyla bir ilgilerinin olup olmadığı sorusu üzerine şöyle dedi:
"Biz istemedik ama bence çok doğru bir karar. Niye dışa bağımlı yaşayalım. Bakanlık kısıtlamadan ziyade kontrol niyetiyle yola çıktı. Zaten projeksiyonumuzda asıl olarak ihracat vardı. Bakanlığın kararı iç piyasada da bize ciddi olumlu katkı yapacak. Cebinde 350-400 bin YTL'si olan kişiler motosiklet getirip ben distribütörüm demeye başladılar. Bu insanlar 10 yıl boyunca yedek parça ve satış sonrası servis desteğini arkasında duramaz. İyi bir planla, iyi bir pazarlamayla bu mümkün. Bu bir bayrak yarışı, hedefimiz dünya markası olmak."
http://www.dunyagazetesi.com.tr/news...sale_id=276114
ya ama adamlar anlamioki.birisi dio iste ALLAH asyaninda mondialinde cezasini versin.Allah cezasini verirse onlarca ekmek yiyen insana ne olcak...
cok komiksin
asyanın fiyatlari aciklandimi???
Asya 150 t1 i 3.100. ytl ye satmaya başlamış ki ramzey in aynı motor 2.900. ( bayiden aldım fiyatı sitesinde 3.180. ytl. ) de şöyle diyim ramzey daha kaliteli bence asya yanlış yolda.
Tanıdığımda 125 lik ramzey var çok hor kullanılmasına rağmen sorun çıkartmıyor.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
ramzeyde aynı asya da aynı fark göremiyorum bu arada ramzey de el değiştirmiş asya gibi, presto motor zannedersem bu firma almış
slm beyler.ramzeyi alan firma presto
mondial geçen sene de sezon başlamadan önce fiyatlarını böyle yüksek açıklamıştı fakat tam sezon başlarken aşağı çekti yanlış hatırlamıyorsam (daha doğrusu fuarda devlet ötv yi %22 ye arttırdı fakat mondial bu zammı fiyatlara yansıtmadı diğer firmalar yansıtmak zorunda kaldılar asya da bu arada gümbürdedi mondialle kapışamadı)
bu asyanın fiyatlarını nereden öğrenebiliriz açıkladı diyorsunuz ama sitesinde yazmıyor
ramzeyin toplantısında tatsızlık olduğunu ben de duydum ama kavga çıkmamıştır abartmamak lazım
mondial fonla mal çektiği için fiyatları yüksek diyorsunuz tamam da başka türlü mal çekme imkanı mı var asya üretime başladı da biz mi duymadık eğer asya elinde ki malları tüketebilmiş olsaydı oda şu anda mal çekmek zorunda kalaca ve fon ödemek zorunda kaldığı için zam yapmak zorunda kalacaktı burada mondialin bir suçu yok eğer elinde 30000 motor varsa hiçbişey yok demektir adamların gazete ilanlarına göre geçen sene 130000 zannedersem motor satmışlar 30000 bişey değil ki
alialince asyanın sitesi,nde fiyatlar yazmaya başlamış ama her modelin fiyatı yok bilgine.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
teşekkürler beto_977 fiyatları olmayanların ithalatı bitti manasına mı geliyor mls_1903 toplantı da böyle birşeyden bahsedildi mi ve yeni modeller piyasaya sürecekler mi merak ettim
AS 150T 2.190 YTL Mondial 150 HS 2.200,00 YTL
AS 150T-19A 2.390 YTL Mondial 150 ZC 2.490,00 YTL
AS 125T 1.940 YTL Mondial 125 ZN 2.150,00 YTL
AS 125 T-15 1.790 YTL Mondial 150 RF 2.150,00 YTL
AS 150-12 2.490 YTL Mondial 150 KN 2.540,00 YTL
AS 125 1.640 YTL Mondial 125 AGK 1.650,00 YTL
AS 110-8 1.590 YTL Mondial 100 KH 1.650,00 YTL
birbirine benzeyen motorların fiyatları bu şekilde ama bence sezon açılmadan bu fiyatlarda daha değişiklikler olur Asya biraz daha ucuz kalmış ama çok önemli farklar yok aralarında
ASYA MOTOR BAŞKANI SOYSAL:"ÜLKEMİZDE YAŞANAN TRAFİK SORUNLARI MOTOSİKLET PİYASA
ASYA MOTOR BAŞKANI SOYSAL:"ÜLKEMİZDE YAŞANAN TRAFİK SORUNLARI MOTOSİKLET PİYASASI İÇİN POTANSİYEL OLUŞTURUYOR"
Soysal Grup Asya Motor Yönetim Kurulu Başkanı Uysal Sosyal, Türkiye'deki
motosiklet kullanıcılarına en doğru ve kaliteli hizmeti vermek için
yola çıktıklarını belitti. Sosyal, "Firma olarak dünyanın seçkin motosiklet
firmaları arasında yer alarak, gelişim ve değişime açık kalıcı üstünlükler
kurmak istiyoruz" dedi.
Ülkemizdeki motosiklet sektörünün başlıca markaları arasında yer alan Uysal Grup
Asya Motor'un 2007 yılı bayiler toplantısı yapıldı. Asya Motor Yönetim Kurulu
Başkanı Uysal Soysal'ın başkanlığında Side Princess Otel'de yapılan toplantıya
Asya Motor Yönetim Kurulu Üyeleri Yılmaz, Fahrettin ve İlhan Soysal, Asya Motor
Satış ve Pazarlama Müdürü Levent Dankı ile şirketin ülke genelindeki 220 satış
bayisi katıldı.
Toplantının açılışında konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Uysal Soysal, sektöre
anlık heyecanlarla giren, ardından çok çabuk sönen birçok motosiklet firmasının
olduğunu söyledi. Uysal, bu firmalarının gerek mali, gerek satış ve sonrası
servis hizmetleri, gerekse yedek parça yetersizliğinden dolayı piyasada uzun
ömürlü olamadıklarını ifade etti. Bu işkolunda hizmet sunan hala çok sayıda
firmanın var olduğuna dikkat çeken Uysal, bu firmaların doğal olarak birbirinin
aynı veya çok benzeyen içerikte ve seviyede hizmet sunduğundan söz etti.
Müşterilerin tercihlerini aradığı ve istediği hizmet özelliklerini diğerlerinden
daha üstün verebilen firmalardan yana kullanacağına işaret eden Soysal, "Müşteri
fark oluşturanı seçer.
Biz hem mali açıdan hem de Türkiye'nin her tarafına yayılmış servis ağıyla bu
farkı müşteriye rahatlıkla ulaştırabilecek kapasitedeyiz. Her koşulda sattığımız
ürünün arkasındayız ve hizmet kalitemizi de her gün daha da arttıracağız.
Nazilli'de 22 bin metrekarelik alanda yıllık 150 bin adet motosiklet kapasiteli
tesisimizi çok yakında hizmete sokuyoruz. Bu tesislerde üretilen motosikletlerin
50 bini yurtiçi,100.000'i yurt dışı pazarlarda satışa sunulacaktır. Türkiye'de
doldurulması gereken büyük bir motosiklet açığı var. Üretim kalitemiz,
stoklarımız, bilgi işlem ve teknolojik imkanlarımız, bayilerimiz ve tecrübeli
personelimizle bu açığı kapatacağımıza inanıyoruz" diye konuştu.
Dünya motosiklet distribütörleri ile yakın temaslar kurmakta olduklarını
hatırlatan Uysal Soysal, amaçlarının firmalar arası rekabeti sağlıklı ve şeffaf
bir hale getirmek ve bu konuda öncü olmak olduğunu duyurdu. İnsanların ulaşım
sorunlarına hızlı, pratik, ekonomik, kullanılabilir kaliteli motosiklet
alternatifleri sunmak istediklerini açıklayan Soysal, üretim bandını biran önce
faaliyete geçirip, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerini müşterilerin beğenisine
sunacaklarının altını çizdi. Günümüzde trafik sorununun büyük kentler başta
olmak üzere birçok şehir merkezinde önemli bir sorun hale geldiğinden söz eden
Soysal, konuşmasında "Bu durum motosiklet satışı için iyi bir potansiyel
oluşturuyor. Bunun yanı sıra taşrada ucuz ve hızlı ulaşım aracı olarak
motosiklet çok kısa zamanda birçok insanın vazgeçilmezi oldu ve olacaktır.
Japonya ve Avrupa ülkelerinden gelen pahalı ve lüks motosikletlerden sonra
Çin'in piyasaya girmesiyle uygun fiyatlı ürünlere rağbet her gün daha da
artıyor. Bu ürünlere yerli üretimle birlikte artan kalite ve güvenceyle daha
hızlanacağı kesindir" dedi.
(IHA)
asya motorun mynette cikan haberi...
mondial getirdigi motorlar icin fon odedi onun icin degismicek...
alıntı :
bişi sorcam.asya motor ne yapiorda yanlis yolda ilerliyor.uretime gectigi icinmi???yoksa hedefini dunyaninn en buyuk motosiklet markası olarak belirledigi icinmi????
SOYSAL GROUP GÜVENCESİ İLE ASYA MOTOR
cevap:
yanlış yolda ilerliyor, çünkü, bugünlerde teknik seminerlere, brifinglere davet ettiği bölge bayi ve servislerini, ayrıca bilmemne hoca efendinin fabrikada vereceği vaazlara da davet ediyor. teknik bilgi vs. ardından endoktrinasyon...işte yanlış burada..ya işadamı ol ,motorunu sat, tamir et yani esas faaliyetinden uzaklaşma..ama bir yandan motor diğer yandan beyin yıkama faaliyetleri, hedeflerle hiç bağdaşmıyor.. uzun vadede, bunları çinlilere anlatmak zor olacak..
ya sen kimsin?hem nerden biliosun bunları?buarada bilmemne hocaefendi fln diil..onlarin yaptigi beyin yikama faaliyetlerinde deil.sadece haftada bikere birisi gelior ve RİSALE-İ NUR denilen KİTAPTAN OKUYORLAR.bende okuyorum onu ve bu asla beyin yıkama faaliyetleri deildir ve zorla deildir.sen bi calisan flnmisin???hem ne hakla boyle seylr diyebiliosun?onlarin yaptiklari vaaz fln diil.sadece kitaptan okuyolar ve gelen abide bazı yerlerde acıklamalar yapılıyor sonrada cay fln icip sohbet ediliyor(sohbe derken din dahil her turlu konuda herkes birbiriyle sohbet ediyor)
sacma seyler yazmisssin...
salak salak konusma.adamlar istediklerini yaparlar sanane...
selam beyler
valla batmaz umarim ama cogunlugu batacak o kesin ama kim kalır kim gider allah bilir Sans kimin kapısını kırıcak bakalım
İnsanlarla Ugraşmaktansa Makinalarla Uğraşmayı Tercih Ederim....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)