Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Fiyat- Performans Kapışması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı MekoZeko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben kişisel algılamıyorum zaten de bu motoru alacak arkadaşlar da bu başlıklara bakıyor haliyle. Benim sizin söylediklerinizi düzeltmek isteme nedenim de o zaten. Yoksa zaten motoru aldım ben başkasının alıp almadığının benimle bir ilgisi yok yani. Ben sadece bilgi kirliliği olmasın istiyorum o kadar.

    Gösterge konusunda diğer başlıkta da belirtmiştim en kötü 400NK göstergesi takılır motora. (Bazı ülkelerde sıfır olarak 400NK göstergesi ile satılıyor.)
    Yedek parça olarak da Cfmoto 8 milyon parça stokladığını söylüyor. Ne kadar doğrudur bilemem tabi. Fakat Türkiye piyasasına önceden girmiş diğer markalar kadar kapsamlı bir yedek parça desteği yok o bir gerçek. Onun sebebi de zaten firmanın yeni yeni Türkiye pazarına girmesi. Firmanın Türkiye pazarındaki yeri arttıkça bu motorlar için yan sanayi parçalar artacak, bununla beraber de yedek parça çeşitliliği artacak ve haliyle de fiyatlar düşecektir diye düşünüyorum.
    uma'da kuralkan'da aynı kaba ediyorlar.

    kuralkan hyosung'a ne yaptı ise, uma'da bu markaya aynısını yapacak gibi bir hissim var.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimde bi tane 250nk alasım var.
    hiç kullanmadan parçalayıp satacağım.
    göstergesi 5000tl. geri kalandan da 20k kazanırım. havadan 5k kar. parça da zor bulunuyor zaten hemen satarım hepsini.
    Cf nin gösterge mevzusu iyiden iyiye kabak tadi verdi,

    Ayni olay araba piyasasinda da var,arkadasim 2004 accord aldi,yaa aga keske almasaydin,bu arabanin parcalari pahali aman şöyle aman böyle,adam 5 senedir biniyor hicbir sorun yok.

    Motorun satislari yukselir ve piyasada ciddi yer edinirse,muadil parcalarda uretilir.ve fiyatlari orjinale oranla daha hesapli olabilir.


    Mesela cbr250 nin orjinal gostergesi 2.000tl
    Muadili 750-800tl gibi

    Cf ye hak taninsa ilerler,ama firmada kullaniciya sss anlaminda her turlu destegi vermesi lazim.

    Sattim bitti,
    Mal dukkandan ciktimi beni baglamaz tarzi durumlar.

    İsterse en baba motor olsun,yinede mide bulandirir..

    İlk satin alma olayindaki F/P dengesini,
    Her aşamada kullaniciya yansitmasi lazim.

    Yedek parca
    Servis
    Vb.

  3. #43

    Üyelik
    28 Mart 2020
    Şehir
    Bartın
    Motosikleti
    Cfmoto 250NK - Hyosung ST7
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uma'da kuralkan'da aynı kaba ediyorlar.

    kuralkan hyosung'a ne yaptı ise, uma'da bu markaya aynısını yapacak gibi bir hissim var.
    Fiyatları uygun tutup parça kalitesinden ödün vermezlerse satılmaya devam edecektir bence. Satılınca da bırakmazlar diye düşünüyorum. Mesela UMA bunu Zontes'de yaşadı 310 modellerinde. T310 40 bin civarından gelmişti. Sonra 47 bin oldu o. Eğer o motor 30 bin civarlarından gelseydi bence çok satacaktı. Fakat fiyatta daha da artış yaptılar. Bu yüzden de hiç satamadı haliyle. Bir tek phantom s250 modeli satılmıştı o da fiyatı düşük diye.
    Yani demem o ki motor satıldıkça -ki satılıyor- getirmemeleri için bir neden yok. Ben de UMA tarafında değilim zaten. Avrupa'da kendi bayileri var Cfmoto'nun. Benim tek ümidim ileride Avrupa'daki gibi Türkiye'ye kendileri gelmeleri. Kendileri gelirse en azından kendi servisleri olacağından daha verimli olacaktır diye düşünüyorum.

  4. #44

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cf nin gösterge mevzusu iyiden iyiye kabak tadi verdi,

    Ayni olay araba piyasasinda da var,arkadasim 2004 accord aldi,yaa aga keske almasaydin,bu arabanin parcalari pahali aman şöyle aman böyle,adam 5 senedir biniyor hicbir sorun yok.

    Motorun satislari yukselir ve piyasada ciddi yer edinirse,muadil parcalarda uretilir.ve fiyatlari orjinale oranla daha hesapli olabilir.


    Mesela cbr250 nin orjinal gostergesi 2.000tl
    Muadili 750-800tl gibi

    Cf ye hak taninsa ilerler,ama firmada kullaniciya sss anlaminda her turlu destegi vermesi lazim.

    Sattim bitti,
    Mal dukkandan ciktimi beni baglamaz tarzi durumlar.

    İsterse en baba motor olsun,yinede mide bulandirir..

    İlk satin alma olayindaki F/P dengesini,
    Her aşamada kullaniciya yansitmasi lazim.

    Yedek parca
    Servis
    Vb.
    cbr250 nin göst. fiyatı o kadar olamaz, bende 500r var ..onda 750tl....bir yanlışın olmasın....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle piyasadaki hiçbir ürün fiyatını haketmiyor ülkenin berbat yönetilmesi yüzünden ama şimdi bu F-P modellerden hangisini tercih ederdiniz ?

    Tvs Apache rtr 200

    https://www.motosikletsitesi.com/wp-...0-4v-black.png


    Hero X-pulse 200


    https://i.hizliresim.com/nQNDNR.jpg


    Cf Moto 250 nk

    https://www.gursoymotor.com/wp-conte...FD42M_prop.png


    Benelli Bn-251


    https://pictures.topspeed.com/IMG/jp...i-bn-251-4.jpg
    Bunlardan hiç birini tercih etmezdim....

  5. #45

    Üyelik
    19 Mart 2020
    url=https://hizliresim.com/8Lw0WC][/url]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

    Yaşım 42 benim tercihim RTR 200 4v den yana oldu.
    Sağlamlığına geçmişinden gelen bir güven duygusuyla buna karar verdim. Tabi önemli kıstas 20 binin altında fiyatları olmasıydı.
    MekoZeko bunu beğendi.

  6. #46

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cf nin gösterge mevzusu iyiden iyiye kabak tadi verdi,

    Ayni olay araba piyasasinda da var,arkadasim 2004 accord aldi,yaa aga keske almasaydin,bu arabanin parcalari pahali aman şöyle aman böyle,adam 5 senedir biniyor hicbir sorun yok.

    Motorun satislari yukselir ve piyasada ciddi yer edinirse,muadil parcalarda uretilir.ve fiyatlari orjinale oranla daha hesapli olabilir.


    Mesela cbr250 nin orjinal gostergesi 2.000tl
    Muadili 750-800tl gibi

    Cf ye hak taninsa ilerler,ama firmada kullaniciya sss anlaminda her turlu destegi vermesi lazim.

    Sattim bitti,
    Mal dukkandan ciktimi beni baglamaz tarzi durumlar.

    İsterse en baba motor olsun,yinede mide bulandirir..

    İlk satin alma olayindaki F/P dengesini,
    Her aşamada kullaniciya yansitmasi lazim.

    Yedek parca
    Servis
    Vb.
    Bir ara forumda buna benzer şekilde depo muhabbeti dönüyordu. Adam motor soruyor, biri çıkıp "deposu şu kadarmış, çok pahalı" diyor. Yahu hayatınızda kaç defa depo değiştirme ihtiyacı duydunuz ? Kaç defa göstergenin bozulmasına sebep olacak olay yaşadınız ? Gösterge ancak kendi kendine bozulursa bozulur, onda da Mondial malının arkasında durur mu ona bakmak lazım. Ben sigorta sistemlerinin ayakta kalabilmesine hayret ederdim ama bu en kibar tabiriyle aşırı şüpheci yaklaşımlar yüzünden yaşıyormuş demek ki...

  7. #47

    Üyelik
    21 Nisan 2020
    Motosikleti
    X-Max 300
    Cf moto 250 NK


    derim

  8. #48

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Motomania kanalı var youtube'da

    "Almak değil binmek marifet" diyor. Doğru.

    Yıllar önce 2012 model Honda Jazz aldım. Malum bir araba Türkiye'de tutulursa bilin ki çok kötü, bir araba Türkiye'de tutulmuyorsa anlayın ki o araba çok iyidir. HErkes bir laf etti. Özellikle Renault Clio almamı önermişlerdi.

    ESP, 8 hava yastığı, otomatik klilma, açılır tavan ve sorunsuzluğuyla meşhur aracım 180 binde. Ne triger kayışı değişimi var (çünkü zincirli) ne otomatikleştirilmiş manuel şanzıman baskı balatası değişim derdi var (çünkü CVT) Sadece 18 defa yetkili serviste bakım yapıldı ve vuruklardan dolayı kaporta onarımları.

    Onun için malın ucuzluğundan ziyade "işletme maliyetlerine" de bakılmalı.

    Motosiklet sürmek nasıl "zihinsel bir faaliyet-akıl zeka işi" ise, motorlu taşıt satın almak da "mühendislik çalışması" gerektirir.

    Satış fiyatı uygunsa alınıp biniliyor. İlk bakımda yağ filtresi yeri zorluğu yüzünden (zontes) insanların aklı çıkıyor.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  9. #49

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motomania kanalı var youtube'da

    "Almak değil binmek marifet" diyor. Doğru.

    Yıllar önce 2012 model Honda Jazz aldım. Malum bir araba Türkiye'de tutulursa bilin ki çok kötü, bir araba Türkiye'de tutulmuyorsa anlayın ki o araba çok iyidir. HErkes bir laf etti. Özellikle Renault Clio almamı önermişlerdi.

    ESP, 8 hava yastığı, otomatik klilma, açılır tavan ve sorunsuzluğuyla meşhur aracım 180 binde. Ne triger kayışı değişimi var (çünkü zincirli) ne otomatikleştirilmiş manuel şanzıman baskı balatası değişim derdi var (çünkü CVT) Sadece 18 defa yetkili serviste bakım yapıldı ve vuruklardan dolayı kaporta onarımları.

    Onun için malın ucuzluğundan ziyade "işletme maliyetlerine" de bakılmalı.

    Motosiklet sürmek nasıl "zihinsel bir faaliyet-akıl zeka işi" ise, motorlu taşıt satın almak da "mühendislik çalışması" gerektirir.

    Satış fiyatı uygunsa alınıp biniliyor. İlk bakımda yağ filtresi yeri zorluğu yüzünden (zontes) insanların aklı çıkıyor.
    Jazz benim hanımda da var 2004 model, 101.000'de. Ufak tefek kaportası, standart bakımları ve radyosu dışında müdahale tamir gören bir kısmı yok. Honda candır

  10. #50
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    ikinci el performans odaklı isen dominar konfor odaklı isen inazuma F alınır

  11. #51

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Yok hocam sıfır düşünüyorum ikinci el istemiyorum aslında Honda Cb 250r da hoşuma gidiyordu ama fiyatları inanılmaz arttığı için daha uygun alternatiflere bakıyorum

  12. #52
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam avatarınızdaki motosikletin modeli nedir acaba ?[COLOR="Silver"]
    Modelini buldum hocam

    1969 650cc Triumph T120


  13. #53
    NERO2810 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    X-Pulse sanırım Türkiye'de (Aydın? Muğla?) üretiliyor. Sırf bu yüzden bile biraz desteklenmesi lazım. Kötü makine değil

  14. #54
    gurucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Motosikleti
    Hero xpulse 200
    bs6 versiyonu gelir mi , ne zaman gelir bilgisi olan var mı?

  15. #55

    Üyelik
    14 Ağustos 2020
    Şehir
    Mersin/Silifke
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 - CFMoto 250NK (21000 TL)
    2 - Benelli BN251 (18000 TL)
    3 - TVS Apache RTR200 (19000 TL)
    4 - Hero X-pulse 200 (21000 TL)

    Bence Hero X-Pulse teknoloji olarak diğerleriyle aynı ayarda değil ve tarzı farklı. Bunlara ilaveten bu listede olmayan Zontes ZT250S var ki 15000 TL fiyatıyla fiyat/performans oranında hepsini ezer geçer ama alırsan zor satarsın.
    Fiyat performans karşılaştırılacaksa HERO X-PULSE 200 Ü TEK GEÇERİM.
    Hangisini tercih edersin derseniz CFmoto-NK 250 Yi seçerdim


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)