Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DJANGO GAZA BASINCA STOP EDİYOR

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    150cc den 170cc ye yükselttiğim 42.000 km'deki karbüratörlü Peugeot Django'm 2 hafta kadar önce giderken gücü kesti, gaz yemedi ve stop etti.. 15 dk bekleyince çalıştı. Daha sonra Topkapı'dan Beylikdüzü'ye dönerken 3 defa aynı şeyi yaptı ben de karbüratörü söküp temizledim ve şimdi sadece rölantide çalışıyor ve gaza biraz basınca stop ediyor.. hava filtresini, benzin filtresini, buji ve piposunu 40.000 km civarında değiştirdim.. Sebebi ne olabilir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Karbüratör hava ayarının doğru yapıldığına emin misiniz?
    Karbüratör manifoltunda yırtık olabilir, onu da gözden geçirin.
    birbilent bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    hava ayarı doğru.. karbüratörün çıkışının takıldığı lastik parçayı mı kontrol edeyim?

  4. #4
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Anlattıklarınızdan, motorun boğulduğu çıkarımı geliyor aklıma.
    Sorun, karbüratör ve hava ayarında sanki.
    birbilent bunu beğendi.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Şamandıra delikse karbüratör benzin taşırıyor olabilir , bozuk hava ayarı giderken stop etmeye sebep olmaz..
    birbilent bunu beğendi.

  6. #6
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şamandıra delikse karbüratör benzin taşırıyor olabilir , bozuk hava ayarı giderken stop etmeye sebep olmaz..
    Doğru, hareket halini kaçırmışım.

  7. #7
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı birbilent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava ayarı doğru.. karbüratörün çıkışının takıldığı lastik parçayı mı kontrol edeyim?
    Evet, karbüratörü bloğa bağlayan lastik parçayı kontrol edin. Yarık olabilir, dikkatli bakın, bazı yarıklar bariz belli olmuyor.
    birbilent bunu beğendi.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  8. #8
    ojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2017
    hava ayarını iyi yapabilmek için rölantiyi yeteri kadar yükselt
    hava ayarı vidasını, sağa çevirirken ve sola çevirirken, devirin azalmaya başladığı yerlerin, ortasına getir (motorun cevabını algılayabilmek için yeterince yavaş çevirmelisin)
    rölantiyi uygun devire düşür

    böyle mi yaptın hava ayarını
    birbilent bunu beğendi.

  9. #9
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Django;
    zincirli mi?
    zincirsiz mi?

  10. #10

    Üyelik
    18 Mart 2020
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Django;
    zincirli mi?
    zincirsiz mi?
    Motor forumunda yaptığın espriye bak :D
    cıbılduck ve birbilent bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    Alıntı ojo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava ayarını iyi yapabilmek için rölantiyi yeteri kadar yükselt
    hava ayarı vidasını, sağa çevirirken ve sola çevirirken, devirin azalmaya başladığı yerlerin, ortasına getir (motorun cevabını algılayabilmek için yeterince yavaş çevirmelisin)
    rölantiyi uygun devire düşür

    böyle mi yaptın hava ayarını
    servise göre tam sıkıp 2,25 tur açmakmış üretici tavsiyesi ama ben 170 cc ye yükselttiğim için 2,5 tur açtım.. zaten o da çok farketmiyor..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Django;
    zincirli mi?
    zincirsiz mi?
    egzantrik zincirli ;)

  12. #12
    ojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2017
    servis ustalık eğitimi vermez

    hava ayarını iyi yapabilmek için rölantiyi yeteri kadar yükselt
    hava ayarı vidasını, sağa çevirirken ve sola çevirirken, devirin azalmaya başladığı yerlerin, ortasına getir (motorun cevabını algılayabilmek için yeterince yavaş çevirmelisin)
    rölantiyi uygun devire düşür
    birbilent bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special, Peugeot Django 150 Sport
    sorun statordaydı arkadaşlar.. sanırım ısınınca kısa devre yapan kısımları vardı.. yenisiyle değiştirdim ve sorun çözüldü..
    cıbılduck ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.

  14. #14
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Geçmiş olsun. Kimsenin aklına gelmedi, aklımızın bir köşesinde dursun.
    birbilent bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)