Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

12.05.2020 günü öğle saati Esenyurt, Haramidere baglanti yolunda kaza yapan MT 25

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    muco55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2011
    Şehir
    FATİH-Esenyurt-İSTANBUL
    12.05.2020 günü öğle saati Esenyurt, Haramidere baglanti yolunda kaza yapan MT 25'i gören arkadaşlar, yanımda mt7 li bir arkadasimla birlikteydik, ben kaza yapan sarı renkli AGV kaskli kırmızı montlu adamım, dizim dizim diye bağırıyordum, beni sıkıştıran kamyoncuya bağırıyordum, 😊 orada bana yardım eden tüm motorcu arkadaşlar, ağrıdan sızıdan yüzünüzü bile tam hatırlamıyorum, sizleri tanımıyorum ama hepimize ne kadar teşekkür etsem az, hele o karşı şeritten görüp de bana yardım etmeye gelen o arkadaş sana özellikle teşekkür ediyorum, hepiniz çok nazik davrandınız beni ambulansa yüklediniz ellerimi tutup hiç bırakmadınız, cidden ailem yanımda hissettim sayenizde hiç korkmadım, ben ambulansla ayrıldıktan sonra orada kalıp adlı işlemleri bitirmek üzere bekleyen mt7li arkadaşıma da çok yardım etmişsiniz, hiçbirinizi unutmayacağım, hepinizden Allah razı olsun, Rabbim hiçbirinize kaza bela vermesin, olur da bir gün okursanız diye buraya bu konuyu bırakıyorum size başka türlü teşekkür iletecek bir yolum yok, beni sorarsanız çok ağrılı günler geçiriyorum bizim kırık parçalı kırıklar vesaire var, Allah'ın izniyle bir gün iyileşirim, hepinize tekrar tekrar teşekkür ederim 👋😊
    tommygun, ilhan5757, khaledome ve 9 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Sym Wolf SB250Nİ
    Geçmiş olsun, umarım bir an önce iyileşirsiniz. Böyle bir yardımlaşma gerçekten çok güzel ayrıca teşekkür yazınız da.

  3. #3

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Geçmiş olsun, acil şifalar, araz maraz kalmaz inş.

  4. #4
    gitaristgkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt 600 e
    Geçmiş olsun tez vakitte iyi olursun inşallah.Böyle birlik beraberlik içinde olmak özlediğimiz şeyler

  5. #5
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Geçmiş olsun

  6. #6

    Üyelik
    16 Nisan 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200ns - Yamaha mt-25abs
    çok geçmiş olsun acil şifalar. kaza nasıl gerçekleşti ekipman olarak neler vardı üzerinizde?

  7. #7
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Geçmiş olsun, hep burada ol.
    Elimizden geldiğince yanındayız..

  8. #8
    ojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2017
    geçmiş olsun

  9. #9
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Çok geçmiş olsun.

  10. #10
    muco55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2011
    Şehir
    FATİH-Esenyurt-İSTANBUL
    Çok sağ olun çok teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı iyi niyetiniz için şifa dilekleriniz için hepinizden Allah razı olsun😊✋

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Alıntı coderbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok geçmiş olsun acil şifalar. kaza nasıl gerçekleşti ekipman olarak neler vardı üzerinizde?
    Agv k3 kaskim, dainesse yazlık fileli mont sırt koruması yok, lbc yandan fermuarlı pantolon (tüm korumaları üzerinde), lbc pantolonun altına giydiği kot pantolonun üzerinde her yerde bulduğumuz cırtlı dizlik, daha yeni bu yılki fuardan aldığım 4rider yazlık bot, ayrıca montun altında body armor var,(göğüs sırt ve bel korumalar ayrı ayrı giy çıkar dert olduğu için ve hepsi ayrı ayrı pahalı olduğu için, uygun bir fiyata body armor almıştım, bu body armor un omuz ve dirsek korumalarını terzide söktürdüm, montum ne olursa olsun sırt koruması ve bel koruması ile uğraşmıyorum montumda omuz ve dirsek koruması olması benim için yeterli, her montun altına onu giyiyorum)

    kaza esnasında üzerindeki ekipmanlar bunlardı, hepsi görevini fazlasıyla yerine getirdi, sanıyorum 30 metre sürüklenmişim, taklalar attım, bu sırada kaskin, sirtligin ve belligin, 8-10 kere asfalta çarpış sesini duydum, kaskın tam kafa çatında darbe izi var sanıyorum kullanılamaz hale geldi, sırtlık ve bellik body armor bilenler bilir sert plastikten asfalt aşınma izleri var, fileli mont tabii markadan da kaynaklı olabilir sürtünmeye sağlam bir şekilde dayanmış, özellikle sol omzum sol dirseğimden sağlam darbe yemişim, en çok ağrıyan yerim oralar, bariyerlere ayaklarım dolandığı için 2 ayağımda doku zedelenmeleri var ama basit bir iki güne iyileşecek şeyler, asıl sıkıntı sol dizimde oldu sanıyorum sol tarafıma en güçlü darbe aldım dizim de travma sonucu diz kapağı kayması olmuş ve ayağım bir şekilde dönmüş, birkaç ameliyat geçireceğim, ama verilmiş sadakamız varmış çok şükür,

    Kaza da şu şekilde oldu, yoğun trafikte (ortalama 40 50 kilometre hızla akan bir trafik var diye hatırlıyorum) emniyet şeridinden tam emin olmayarak ama 3 viteste idim ve çok devir vermiyordum sanıyorum en fazla 80 kilometre hızlaydim, işteki ilk günü olan bir tır sürücüsü abimiz emniyet şeridine daldı Allah'tan önümdeki arkadaş sıyırdı ama ben o sırada tırın ortalarındaydim, kombine fren yaptım motor freni yapamadım ABS'nin olmayışı da büyük bir eksi oldu burada, kızakladığımı bile anlamadım, tırın arka sağ dorsesine gidon değdi yalpalanma ya başladım bariyerdi dorseydi derken, ön teker bariyer direğine çarptı ve kendimi yerde buldum, yere o kadar sert çarptım ki istemsiz bağırdığı mı hatırlıyorum, sanki ciğerlerim parçalanmış da burnumdan kan fırlamış gibi hissettim, sonra pervane gibi döndüm bir süre 😊 kalktığımda motor orta şeritte idi, sonra kalkamadığımı fark ettim, sol dizim uyuşuktu, sonra bir mide bulantı hissi geldi, dedim ben uzanayım 😂 devamını biliyorsunuz zaten yukarıda anlattım 😂 tırcı arkadaş da ben tırım, öyle emniyet şeridine falan Kayabilirim demiş işte ki ilk günüymüş ve acelesi varmış dalgın mış ve beni görmemiş😂 (aklıma aea' nin "iş makinası çıkabilir" uyarılarına ilişkin yorumu geldi) neyse tırcıya ilişkin işlemleri ayağa kalktığımda yapacağım (hastanede ve yatağımda çektiğim acıları unutmayarak) herkese tekrar tekrar teşekkürler, Allah hiç kimseye öyle bir acı ve kaza yaşatmasın ✋😊
    emenyasin ve mattiadestro bunu beğendiler.

  11. #11
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Geçmiş olsun hocam. Tırcıya da size de bu zor dönemde ayrı bir zorluk olmuş. Derdi veren Allah acil şifalar ihsan etsin.

    Hoş bir tecrübe olmasa da maden tecrübe etmişsiniz sorayım: Lbc'nin yandan fermuarlı pantolonunu rahatlığı sebebi ile düşündüm ama tam g0venemedim(lbc'nin normal pantolonunu kullanıyorum). Kazada fermuarlar patlama açılma yaptı mı?

  12. #12

    Üyelik
    16 Nisan 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200ns - Yamaha mt-25abs
    Alıntı muco55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sağ olun çok teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı iyi niyetiniz için şifa dilekleriniz için hepinizden Allah razı olsun��✋

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



    Agv k3 kaskim, dainesse yazlık fileli mont sırt koruması yok, lbc yandan fermuarlı pantolon (tüm korumaları üzerinde), lbc pantolonun altına giydiği kot pantolonun üzerinde her yerde bulduğumuz cırtlı dizlik, daha yeni bu yılki fuardan aldığım 4rider yazlık bot, ayrıca montun altında body armor var,(göğüs sırt ve bel korumalar ayrı ayrı giy çıkar dert olduğu için ve hepsi ayrı ayrı pahalı olduğu için, uygun bir fiyata body armor almıştım, bu body armor un omuz ve dirsek korumalarını terzide söktürdüm, montum ne olursa olsun sırt koruması ve bel koruması ile uğraşmıyorum montumda omuz ve dirsek koruması olması benim için yeterli, her montun altına onu giyiyorum)

    kaza esnasında üzerindeki ekipmanlar bunlardı, hepsi görevini fazlasıyla yerine getirdi, sanıyorum 30 metre sürüklenmişim, taklalar attım, bu sırada kaskin, sirtligin ve belligin, 8-10 kere asfalta çarpış sesini duydum, kaskın tam kafa çatında darbe izi var sanıyorum kullanılamaz hale geldi, sırtlık ve bellik body armor bilenler bilir sert plastikten asfalt aşınma izleri var, fileli mont tabii markadan da kaynaklı olabilir sürtünmeye sağlam bir şekilde dayanmış, özellikle sol omzum sol dirseğimden sağlam darbe yemişim, en çok ağrıyan yerim oralar, bariyerlere ayaklarım dolandığı için 2 ayağımda doku zedelenmeleri var ama basit bir iki güne iyileşecek şeyler, asıl sıkıntı sol dizimde oldu sanıyorum sol tarafıma en güçlü darbe aldım dizim de travma sonucu diz kapağı kayması olmuş ve ayağım bir şekilde dönmüş, birkaç ameliyat geçireceğim, ama verilmiş sadakamız varmış çok şükür,

    Kaza da şu şekilde oldu, yoğun trafikte (ortalama 40 50 kilometre hızla akan bir trafik var diye hatırlıyorum) emniyet şeridinden tam emin olmayarak ama 3 viteste idim ve çok devir vermiyordum sanıyorum en fazla 80 kilometre hızlaydim, işteki ilk günü olan bir tır sürücüsü abimiz emniyet şeridine daldı Allah'tan önümdeki arkadaş sıyırdı ama ben o sırada tırın ortalarındaydim, kombine fren yaptım motor freni yapamadım ABS'nin olmayışı da büyük bir eksi oldu burada, kızakladığımı bile anlamadım, tırın arka sağ dorsesine gidon değdi yalpalanma ya başladım bariyerdi dorseydi derken, ön teker bariyer direğine çarptı ve kendimi yerde buldum, yere o kadar sert çarptım ki istemsiz bağırdığı mı hatırlıyorum, sanki ciğerlerim parçalanmış da burnumdan kan fırlamış gibi hissettim, sonra pervane gibi döndüm bir süre �� kalktığımda motor orta şeritte idi, sonra kalkamadığımı fark ettim, sol dizim uyuşuktu, sonra bir mide bulantı hissi geldi, dedim ben uzanayım �� devamını biliyorsunuz zaten yukarıda anlattım �� tırcı arkadaş da ben tırım, öyle emniyet şeridine falan Kayabilirim demiş işte ki ilk günüymüş ve acelesi varmış dalgın mış ve beni görmemiş�� (aklıma aea' nin "iş makinası çıkabilir" uyarılarına ilişkin yorumu geldi) neyse tırcıya ilişkin işlemleri ayağa kalktığımda yapacağım (hastanede ve yatağımda çektiğim acıları unutmayarak) herkese tekrar tekrar teşekkürler, Allah hiç kimseye öyle bir acı ve kaza yaşatmasın ✋��
    ah hocam çok geçmiş olsun bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah. o kadar korumaya rağmen bu hasarı almak..

  13. #13
    muco55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2011
    Şehir
    FATİH-Esenyurt-İSTANBUL
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun hocam. Tırcıya da size de bu zor dönemde ayrı bir zorluk olmuş. Derdi veren Allah acil şifalar ihsan etsin.

    Hoş bir tecrübe olmasa da maden tecrübe etmişsiniz sorayım: Lbc'nin yandan fermuarlı pantolonunu rahatlığı sebebi ile düşündüm ama tam g0venemedim(lbc'nin normal pantolonunu kullanıyorum). Kazada fermuarlar patlama açılma yaptı mı?
    Fermuar ve klips sistemleri çok kaliteli değil ama cırtları sağlam sanırım cırtları korumuş 😊

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

    Alıntı coderbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ah hocam çok geçmiş olsun bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah. o kadar korumaya rağmen bu hasarı almak..
    Ayak dönmesine ya da tersi katlanmasına maalesef bir koruma yok 😊

  14. #14
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Fermuar ve klips sistemleri çok kaliteli değil ama cırtları sağlam sanırım cırtları korumuş ��
    Teşekkür ederim.

    Ayak dönmesine ya da tersi katlanmasına maalesef bir koruma yok ��
    Bazı ekipmanlar slider(kaydırıcı)lara sahip. Yüzeye tutunma ve dönme, bükülme sonucu olabilecek hasarların önüne geçmek isteniyor.
    Örnek:

  15. #15
    muco55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2011
    Şehir
    FATİH-Esenyurt-İSTANBUL
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.



    Bazı ekipmanlar slider(kaydırıcı)lara sahip. Yüzeye tutunma ve dönme, bükülme sonucu olabilecek hasarların önüne geçmek isteniyor.
    Örnek:
    https://www.youtube.com/watch?v=NtFtqY2xPB0
    Evet gayet güzel, ancak benim ayak 2 bariyer direği arasına sıkışınca öyle döndü sanırım, aklıma ilk gelen de dizimizin arkasına sağa sola gereğinden fazla dönmeyi ve tersine dönmeyi engelleyici mekanik bir koruma olup olmadığıydı😊 ama maalesef yokmuş 😀


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)