Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Anlas Lastik Fiyatları Hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda NC700dc integramda 10bin kmdir Anlas Capra RD kullanıyorum. Lastik yeniyken hem ıslakta hem kuruda tutuşu gayet iyiydi.

    Özellikle kuruda tutuşu şöyle özetleyeyim, arka lastik yanağında yere temas etmeyen sadece 5mm kadar bir iz kalmıştı , üstelik motorum da integra, dikkatinizi çekerim

    Ancak ilginçtir ki lastik erken bitti. Motorumu satın alırken anlaslar üzerindeydi, satan arkadaş 5bin km önce taktırmış ve lastik hem diş hem kondisyon olarak çok iyiydi. Bende 10 bin km yaptım ve şu anda bariz kaydırmaya başladı. Ayrıca ön lastik de de bariz olarak arka lastikten daha fazla erimiş, arka lastiğin diş derinliği hala iyiyken ön lastiğin diş derinliği neredeyse bitti...

    Yine de lastik için tam bir f/p lastiği diyebilirim. Pilot Road 4/5 serisinden iyi olduğunu da iddia etmeye gerek yok. Bence pilot road 4/5 serisi daha iyi, ama fiyatı da ona göre.

    Fakat capra rd ler fiyatına göre gayet başarılı.

    Anlasın yeni çıkardığı viento sportları da çok merak etmekteyim. Şuan fiyat olarak piyasadaki tüm rakiplerinden hesaplı.

    Şeytan da dürtüyor, hazır lastik değişecekken yapıştır bi set viento sport diye :D

    Bir iki olumlu kullanıcı yorumu görsem kesin alacağım da , az sabredeyim en iyisi
    Benim de kullanma tarzıma bakınca 15-20.000 arasında değiştirme zamanım geliyor. Bakalım. Road 5 biraz daha ağır basmaya başladı şimdi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------

    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    capra ların belli bi km den sonra performansı gidiyormuş yazılanlara bakınca. motor üzerinde virajda keşke demek te istemem
    çünkü o keşkeyi dediğim an iş işten geçmiş olacak. sanırım ben paraya gene kıyacağım
    Sakın PR4 alma o zaman, paraya kıyacaksan Road 5 al. Hissedilir daha iyi PR4'lerden. (Öncesinde 2 takım PR4 kullanmıştım...)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    ya road5 yada angel gt2
    tam emin değilim paraya kıyacaksam bu ikisinden birini alıcam

  3. #43

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda NC700dc integramda 10bin kmdir Anlas Capra RD kullanıyorum. Lastik yeniyken hem ıslakta hem kuruda tutuşu gayet iyiydi.

    Özellikle kuruda tutuşu şöyle özetleyeyim, arka lastik yanağında yere temas etmeyen sadece 5mm kadar bir iz kalmıştı , üstelik motorum da integra, dikkatinizi çekerim

    Ancak ilginçtir ki lastik erken bitti. Motorumu satın alırken anlaslar üzerindeydi, satan arkadaş 5bin km önce taktırmış ve lastik hem diş hem kondisyon olarak çok iyiydi. Bende 10 bin km yaptım ve şu anda bariz kaydırmaya başladı. Ayrıca ön lastik de de bariz olarak arka lastikten daha fazla erimiş, arka lastiğin diş derinliği hala iyiyken ön lastiğin diş derinliği neredeyse bitti...

    Yine de lastik için tam bir f/p lastiği diyebilirim. Pilot Road 4/5 serisinden iyi olduğunu da iddia etmeye gerek yok. Bence pilot road 4/5 serisi daha iyi, ama fiyatı da ona göre.

    Fakat capra rd ler fiyatına göre gayet başarılı.

    Anlasın yeni çıkardığı viento sportları da çok merak etmekteyim. Şuan fiyat olarak piyasadaki tüm rakiplerinden hesaplı.

    Şeytan da dürtüyor, hazır lastik değişecekken yapıştır bi set viento sport diye :D

    Bir iki olumlu kullanıcı yorumu görsem kesin alacağım da , az sabredeyim en iyisi
    Lastiğinizin km'si 15.000 den fazla olabilir. Çünkü 2019 Mayıs üretimli lastiği 2019 Haziran ayından beri toplam 17.000 km'dir kullanıyorum ve sadece ıslaktaki performansın biraz düştüğünü hissediyorum. Kuru performansında çok büyük bir değişiklik hissetmedim. Motorum NC 750 S, kendi çapımda biraz agresif kullanırım. Benim lastiklerin gözle görülür bariz bir erimesi, diş derinliğinde gözle görülür bariz bir azalma yok. Hatta dişler arası referans çıkıntısına daha çok var. Sizin lastiklerin daha eski olabileceğini düşünüyorum. Eski sahibini tanıyor muydunuz?

    Ayrıca süspansiyonlarınızın durumu nasıl? Motoru yüksüz (yolcusuz, sürücüsüz) dikleştirdiğinizde, kendi ağırlığıyla süspansiyonlar ne kadar çöküyor? Süspansiyonlara ani baskı uyguladığınızda geri tepkimesi sert mi? yaylanıyor mu?
    Ön ve arka süspansiyona bakım yaptırmadan önce lastiklerin bittiğini düşünüyordum. Lastik taktırmak üzereydim. Süspansiyon bakımı sonrası lastiklerde sorun olmadığını anladım.

  4. #44
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de kullanma tarzıma bakınca 15-20.000 arasında değiştirme zamanım geliyor. Bakalım. Road 5 biraz daha ağır basmaya başladı şimdi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------



    Sakın PR4 alma o zaman, paraya kıyacaksan Road 5 al. Hissedilir daha iyi PR4'lerden. (Öncesinde 2 takım PR4 kullanmıştım...)
    İmkan varsa ve performanslı sürüş için kesinlikle michelin pr5 den şaşmamak lazım


    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    capra ların belli bi km den sonra performansı gidiyormuş yazılanlara bakınca. motor üzerinde virajda keşke demek te istemem
    çünkü o keşkeyi dediğim an iş işten geçmiş olacak. sanırım ben paraya gene kıyacağım

    İyi tarafından da bakmak lazım, kayan lastikle sürmek imanı tazeliyor. Geçen hafta arkadaşlarla yaptığımız kısa gezide virajda ön teker hafif bırakınca şehadet getirip ardından bildiğim tüm duaları okudum

    Ayrıca düşmediğin takdirde sağlığa da iyi geliyor, artan adrenalin, ter boşalması, daha sonra "ohh be, ucuz yırttım" diye sevinme sonucu beyinde salgılanan dopamin hormonu falan...

    Hep sağlığa faydalı şeyler bunlar


    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğinizin km'si 15.000 den fazla olabilir. Çünkü 2019 Mayıs üretimli lastiği 2019 Haziran ayından beri toplam 17.000 km'dir kullanıyorum ve sadece ıslaktaki performansın biraz düştüğünü hissediyorum. Kuru performansında çok büyük bir değişiklik hissetmedim. Motorum NC 750 S, kendi çapımda biraz agresif kullanırım. Benim lastiklerin gözle görülür bariz bir erimesi, diş derinliğinde gözle görülür bariz bir azalma yok. Hatta dişler arası referans çıkıntısına daha çok var. Sizin lastiklerin daha eski olabileceğini düşünüyorum. Eski sahibini tanıyor muydunuz?

    Ayrıca süspansiyonlarınızın durumu nasıl? Motoru yüksüz (yolcusuz, sürücüsüz) dikleştirdiğinizde, kendi ağırlığıyla süspansiyonlar ne kadar çöküyor? Süspansiyonlara ani baskı uyguladığınızda geri tepkimesi sert mi? yaylanıyor mu?
    Ön ve arka süspansiyona bakım yaptırmadan önce lastiklerin bittiğini düşünüyordum. Lastik taktırmak üzereydim. Süspansiyon bakımı sonrası lastiklerde sorun olmadığını anladım.
    Hocam aldığım motor alındığı günden itibaren honda yetkili servis bakımlıydı. Satan arkadaş lastikleri de yetkili serviste taktırmış, kaç kmde takılmış falan hepsinin kaydına bakmıştım yetkili serviste motoru almadan önce.

    Ayrıca işin garip tarafı ön lastiğin gözle görülür şekilde erimişken arka lastiğin diş derinliğinin çok iyi olması.

    Motor yakınımda olsa fotosunu atardım ve ne demek istediğimi daha kolay anlatabilirdim.

    Amortisörlerde ise bariz bir sorun vs fark etmedim, yaylanma vs hala aynı. Ön lastiğin arka lastikten erken bitmesini de ilk defa bu motorumda yaşadım.

    Gören arkadaşlarım da şaşırıyor, "bu kadar stoppie yaparsan olacağı bu" diyorlar.

    Makara konusu oldum motor grubumda, mağdurum

  5. #45
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Poyrito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar İzmir'in sıcağına dayanabilecek YZF R125 için lastik önerir misiniz?
    Bütçe maximum 1.000 TL olacak.
    Lastiklerim 2016 yılı üretimi. Değiştirmem gerekir mi?
    Stok lastik ise değiştirmekte fayda var. Lastik 2017'de veya 2018'de takıldıysa bu sezonuda çıkartır. Aşırı sıcak havalara ben her zaman Bridgestone lastik öneririm. Orta sert hamurlu lastik üretir gündelik serilerinde. Uzun ömürlü olur.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)