Bendeki Road 5'ler artık kış başı değişim ister; çok memnunum da Road 5'ler 2400 falan, Capra RD alsam 1200-1400 civarına maloluyor. Capra RD kullanan var mı nasıl acep? Road 5 üzerine takarsam ziyadesiyle mutsuz eder diye korkuyorum açıkçası...
Bendeki Road 5'ler artık kış başı değişim ister; çok memnunum da Road 5'ler 2400 falan, Capra RD alsam 1200-1400 civarına maloluyor. Capra RD kullanan var mı nasıl acep? Road 5 üzerine takarsam ziyadesiyle mutsuz eder diye korkuyorum açıkçası...
Kauçuk tarımı karlılığı çok düşük bir sektör. Hatta petrol fiyatı düştüğü için şuanda tamamen zarardalar. Ancak uzak kıtalardaki devasa arazilerde köle çiftlikleriniz varsa bu işten para kazanabilirsiniz.
Sokaklara kauçuk ağacı yerine elma armut diksek çok daha faydalı olur.
Teşekkürler, radarıma aldım. Road 5'lerin ilk güvensizlik hissettirdiği gün tekrar değerlendireceğim. (Road 5'ler 15.000'de ve 26 aylık - en geç kış başı değiştirmek gerekir...)
Sokağa çıkma yasağı olmayan günlerde sabah hava aydınlanmadan Şile-Ağva yapan tayfa arasında Viento Sport kullanan var mı? Varsa yorum rica ediyorum.
Eyvallah, valla Road 5'le ben ıslakta kuru havadaymışım gibi kullanıyorum (tabi bu psikolojik / hissiyat; ıslakta illâ ki normalden daha sakin ve temkinliyimdir herhalde...), sanki özellikle kendime gem vuruyormuşum gibi veya güvensiz hissetmiyorum. (Road 5 ile ilgili en sevdiğim şey bu zaten...)
Neyse önce şu Road 5'lerden "patron artık bizi emekli et" sinyali alayım da, bakacağız...
Kesinlikle değerlendireceğim opsiyonlardan biri oldu Capra RD'ler.
Aynı duyguyu Capra RD ile NC'de yaşıyorum. Islakta kurudaymış gibi kullanıyorum. Fakat son dönemde biraz tedirginim. Islakta tutuşun zayıfladığını hissediyorum. Lastikler 17.000 km'ye geldi. Üretim tarihinin üzerinden tam olarak 1 yıl geçti. Tutuşun zayıflamasını normal karşılıyorum. Tasarruf yapmak isteyen 10.000 km daha kullanır fakat ben biraz garanticiyim, her an 3 hafta önce üretilmiş yeni Capra RD takabilirim.
Road 4-5 hiç kullanmadım, karşılaştıramıyorum. Road 5 belki çok daha iyi tutuşu olan bir lastiktir, bilemiyorum. Capra RD'yi deneyin, muhtemelen memnun kalacaksınız.
Bu arada Winter Grip Plus alıp yaz-kış kullanma fikrim de var. Fuat Domaniç'in, Anlas Winter Grip'lerin MT 60 RS Corsa'nın yerini aldığı, yaz kış kullandığı şeklinde yorumları ve Winter Grip Plus takılmış MT-10 fotoğraflarını paylaşmışlığı var. Yaz sonuna kadar Capra RD almazsam, yaz sonunda Winter Grip Plus alıp önümüzdeki kış ve yaz deneyebilirim. Yaz aylarında memnun olmazsam Capra RD alıp Winter Grip'leri kışın tekrar takılmak üzere rafa kaldırırım.
benim sonraki lastiğim capra rd olacak zaten.
şurada şöyle bi inceleme buldum
iyi bir kullanımla 30 bini görebiliyor
Benim kullanım protokolümde 30.000 sözkonusu bile olamaz; aylık 800, senelik 9600km yol yapıyorum. (İşe git gel, hadi yaz iki kez Bodrum git gel yapayım 11000km olur en fazla. Bu sene iki aydır yatıyor, ort. daha da düşecek...) Dolayısıyla 2 sene sonra değişme zamanı geliyor.
Bakalım, kafa yatmaya başladı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
Evet Wintergrip Plus da ilginç bir opsiyon. Bu da radara girsin... (Yalnız MT 60 RS Corsa'ya alternatif olma mevzuu biraz şüpheli buldum açıkçası.) Wintergrip Plus ve Capra RD ikilisi tek takım Road 5 fiyatından çok pahalı değil, yapılabilir...
Çok kıymetli arkadaşlarım, tamam , biz iki tekercilerin canları, bu lastiklere emanet. Hiç bir şey insan sağlığı ve canından
daha önemli değil. Ancak konunun bir de şu yönü var. Eğer ülkemde üretilen bir lastik , Mişlen , Metzeler gibi yabancı
üretimlerin yüzde seksen civarında kalitesini tutturuyorsa , ben yalnızca motosikletime değil bütün araçlarıma bu lastiği takarım. Niye benim ülkemde zorluklarla kazanılan paralar İngiliz, Fransız, Alman üreticilerine yarasın ki? Hürmetlerimizle.
Yerli üretim ucuz olacak diye bir şey yok, kaliteli ürünü rekabetçi fiyata versinler her türlü alınır.
İyi yol tutan yaz-kış kullanilabilen en iyi seri Road5'dir. Islaktaki performansı bence rakipsiz. Yerli olarak Winter Grip plus denedim fiyat performans oranı çok iyi ve tatmin ediyor. Ancak aşırı desen yapısı sebebiyle bozuk yolda ve beyaz şeritlerde ciddi kayma ve korkutma hissi yaşatabiliyor ilk etapta alışıyorsunuz ancak yaşatıyor yani. Yol tutuşuda iyi ancak bana göre yazın o lastikle viraj yapmak çok akıllıca değil. Alıp sonbahar-bahar periyodunda kullanılabilir. Capra RD rahatlıkla 25 bin km devirir aşırı ağır olmayan motosiklette.
Bu inzell kullanıcının blog'undan veya onunla ilişkili. Kendisi 30.000 dediyse ben onu 20.000 alayım; malum daha önce buralarda malzemelerini dibine kadar kullandığını yazmıştı (20.000 benim için yeterli zaten...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
Tamam teşekkürler, aklımda olsun. Yalnız şehir içi commuting için şerit çizgileri üzerinde beni korkutmaması önemli, malum sürekli taralı alan veya bariyer - şerit arası boşluk kullanımı yapmak zorunda kalıyoruz İstanbul E-5'te... Şimdi biraz soğudum Wintergrip'ten - İstanbul'da çok da kış lastiği gerekmiyor zaten. (En fazla iki hadi bilemedin üç ay 7C altı oluyor sabahları o da büyük bir marjinle değil...)
Arkadaşlar İzmir'in sıcağına dayanabilecek YZF R125 için lastik önerir misiniz?
Bütçe maximum 1.000 TL olacak.
Lastiklerim 2016 yılı üretimi. Değiştirmem gerekir mi?
yalnız ben hesapladım da yeni farkettim. road4 leri ben 20bin küsür km dir kullanıyorum. ve muayeneden lastikler geçerse bi 5 bin daha rahat gider. ama bende lastik olarak capra rd ile road5 arasında kaldım. lastik alacağım arifesinde bakalım hangisini seçicem.
Honda NC700dc integramda 10bin kmdir Anlas Capra RD kullanıyorum. Lastik yeniyken hem ıslakta hem kuruda tutuşu gayet iyiydi.
Özellikle kuruda tutuşu şöyle özetleyeyim, arka lastik yanağında yere temas etmeyen sadece 5mm kadar bir iz kalmıştı , üstelik motorum da integra, dikkatinizi çekerim
Ancak ilginçtir ki lastik erken bitti. Motorumu satın alırken anlaslar üzerindeydi, satan arkadaş 5bin km önce taktırmış ve lastik hem diş hem kondisyon olarak çok iyiydi. Bende 10 bin km yaptım ve şu anda bariz kaydırmaya başladı. Ayrıca ön lastik de de bariz olarak arka lastikten daha fazla erimiş, arka lastiğin diş derinliği hala iyiyken ön lastiğin diş derinliği neredeyse bitti...
Yine de lastik için tam bir f/p lastiği diyebilirim. Pilot Road 4/5 serisinden iyi olduğunu da iddia etmeye gerek yok. Bence pilot road 4/5 serisi daha iyi, ama fiyatı da ona göre.
Fakat capra rd ler fiyatına göre gayet başarılı.
Anlasın yeni çıkardığı viento sportları da çok merak etmekteyim. Şuan fiyat olarak piyasadaki tüm rakiplerinden hesaplı.
Şeytan da dürtüyor, hazır lastik değişecekken yapıştır bi set viento sport diye :D
Bir iki olumlu kullanıcı yorumu görsem kesin alacağım da , az sabredeyim en iyisi
capra ların belli bi km den sonra performansı gidiyormuş yazılanlara bakınca. motor üzerinde virajda keşke demek te istemem
çünkü o keşkeyi dediğim an iş işten geçmiş olacak. sanırım ben paraya gene kıyacağım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)