Aga dünyaya bir kere geliyorsun, işletme maliyetiydi yakıttı bunları kafaya takma, 500 700 cc bişey al bak keyfine düz yol, yokuş yukarı, yokış aşağı fark etmez artçın varsa dahada keyifli olur geziler, bugün harcamatığın kenarda tuttuğun işletme maliyetleri yarın bir gün seni kurtarmaz ama büyük cc motor her zaman aklının bir kenarında kalacak bu bir gerçek.
Mantık olarak bakarsan 250 lik motor herşeye yeter ama insan duygusal hareket ediyor
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Motosikleti ulaşım aracı olarak kullanan biri için yeter. Şehir içi zaten yeter, otoyolda da üzmez,
Sadece otoyolda yokuş yukarı gazı kesip tekrar gaz vermek istediğin zaman, geç ivmelenme yaşayabilirsin, onun dışında " yetmez " diye bir şey yok. Zaten hız limitleri belli, bugün 250 cc en dandik motosiklette 130 km/h ile seyir edebilir heralde ..
Cc den ziyade beygir ve torku 20 üzeri olan her motosiklet yeter .. yetmesini istedikten sonra ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
insanlar hayat boyu 50cc bile sürüyor biz 250 mi süremices.
benimde hedefim elimdeki 650cc ye sahip çıkıp ömür boyu kullanmak.
eskidikçe yeni 650 almak değil de elimdeki 650likle yaşamak
şehir içi 650 biraz fazla ama 500r net doğru seçim bence. duygusal davranmasaydım 500r alırdım.
Hayır. Mesajımda "Kanuni hız sınırı şudur" diye bir şey de yazmamışım.
Belki mesajımın 2. paragrafını aşağıdaki gibi yazsaydım daha anlaşılır olurdu:
"Rahatça 130-140 km hızlarda seyredebilen ve gerektiğinde 160-170 km hızlara kolayca çıkabilen motosiklet kanuni hız sınırları içerisinde tıkır tıkır yürür. Yorucu olmaz."
Şu an 250cc klasmanında şehir içi ve agresif kullanıma en uygun olan motosikleti kullanıyorum. istediğim zaman 3.2L yakarak ekonomik kullanıyorum istediğim zaman 5 küsür L yakarak agresif kullanıyorum ikisi de her şeyiyle beni tatmin ediyor. Çift silindir sesi, yüksek devir çevirmesi, size güven vermesi... Takılabilinecek tek nokta 36 beygirin size yetip yetmeyeceği bence
not: tabii ki bunların hepsi avutmadan ibaret. Alım gücümüz yüksek olsa da hem hız hem konfor olan motorlara binsek daha çok elektronik desteği olsa daha eğlenceli olsa insanlar el ele tutuşsa hayat bayram olsa
250 cc ideal bi motosiklet abs olsun teknoloji olarak yeterli
honda şu cbf 150 tarzında bi 250 cc yapsa çok güzel olur
yamaha da şu tenere 250 yi getir se hani tam crf 250 gibi cross selesi olmayan model
Hayat boyu 250cc süreceksem ya wr250 ya da klx250 tercih ederdim Türkiye şartlarında. Güç olarak oldukça yeterliler. Supermoto ve enduro olarak rahatça kullanılabilir. Şu an hatta 5 10k param olsa eldekini satar klx alırdım.
Dolarla yazayım da gelecekte kıyaslamak daha kolay olsun.
2 bin dolara 2. el, 2 yaşında ABS'li 250 cc Benelli Bn 251 almak mümkün.
Radara girmeden rahat gideyim diyenler için hem rahat hem ekonomik.
Şehirlerarası yolda bi depo kendime bi depoda radarcıya doldurcam diyen varsa, kendi bilir.
Yardırcam diyenler zaten ayrı kategori...
250 cc bu bakımdan gayet yeterli.
Ha, konfor farkı elbette olacaktır, daha yüksek cc'nin..
E onun da 2 yaşındakini 2 bin dolara vermiyorlar
ekonomi bu şekilde devam ederse bir kaç yıla "hayat boyu 50cc sürmek" olarak güncellenecek bir başlığa benziyor.
50 cc'den başladım bu işe,50-75-100-150-250 oldu,sanırım biraz yavaş ilerledik,yaş oldu 45 şu an 32.000 km'dir suzuki inazuma kullanıyorum,heryere gittim yaz-kış motordan inmem,toplamda 120,000 km yol yapmışım.Motorumun konforundan gidişinden herşeyinden memnunum.Yanlız okuduğum forumlar,arkadaş çevresi illaki büyük cc ye geçilmesi gerektiği ifade ediliyor.nc ile bile yanyana geldiğimizde o ve diğerleri tepeden bakıyorlar bizim motor alçak kalıyor tabi.Onlara göre bizimki motor bile değil.1.5 yılda 32,000 km yaptım aldığım motorda km hemen yükselince alıp satmak ,takas gibi şeylerde giderek zorlaşıyor.Malum bide halkımızda km takıntısı had safada.Büyüteyimmi bölemi kalayım kafa 1.000.000 ,ama sıkıntı konu kapanmıyor.Bu cc yeter desemde 3 ay sonra geri fırtlıyor,kısırdöngü gibi tekrar forumlar tekrar ilan araştırmaları.Psikoloji biraz bozuldu yani.
Konu başlığı yanlış olmuş,ekonomik duruma bağlı olarak 250cc kullanmak olabilirdi, 250cc bir kere şehir içi fazla şehir dışı yetersiz bir motosiklettir, ancak tek motor zorunluluğunuz varsa ekonomik sebeplerden 250cc ile mutlu olmaya çalışılir. Bence pahalı bir 250 yerine, bir adet yeni model cup veya scooter bir adette eski model bakımlı bir yüksek CC motor almak daha iyidir, ben öyle yapıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)