Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Hayat boyu 250 cc sürmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Alıntı hispasat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi akşamlar, sıfır motor almak istiyorum, uzun zamandır araştırdım ve eleye eleye mt 25 ve leoncino 500 kaldı,

    mt25 36000 TL - leoncino 500 e 38000 TL e fiat aldım ne dersiniz şimdiden teşekkürler
    Suzuki gsx250r al aramıza katıl
    levend84 bunu beğendi.
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    HerveauX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2019
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 2021
    Aga dünyaya bir kere geliyorsun, işletme maliyetiydi yakıttı bunları kafaya takma, 500 700 cc bişey al bak keyfine düz yol, yokuş yukarı, yokış aşağı fark etmez artçın varsa dahada keyifli olur geziler, bugün harcamatığın kenarda tuttuğun işletme maliyetleri yarın bir gün seni kurtarmaz ama büyük cc motor her zaman aklının bir kenarında kalacak bu bir gerçek.

  3. #103
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı hispasat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi akşamlar, sıfır motor almak istiyorum, uzun zamandır araştırdım ve eleye eleye mt 25 ve leoncino 500 kaldı,

    mt25 36000 TL - leoncino 500 e 38000 TL e fiat aldım ne dersiniz şimdiden teşekkürler
    Leoncino 500 teknik olarak daha iyi Mt-25'den. Kalitesi iyiyse şayet, ben de mt-25'i satıp Leoncino 500 araştırmaya koyuldum.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  4. #104

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Mantık olarak bakarsan 250 lik motor herşeye yeter ama insan duygusal hareket ediyor
    blueway2, yigozya, Ezio41 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #105
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mantık olarak bakarsan 250 lik motor herşeye yeter ama insan duygusal hareket ediyor
    250 cc bile hayal olacak artık bu fiyatlarla. Ben MT-25'i satıp 600cc'ye geçtim. Bu saatten sonra artık daha yüksek modele geçmeye bütçem el vermiyor. Hayat boyu ya 600cc motorumla devam edeceğim ya da komple motoru bırakacağım.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  6. #106
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı oLdBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar 6 yıldır motosiklet kullanıcısıyım ilk basladıgım zamanlar yüksek cc sürmek için kademe kademe cc yükseltmekti hedefim izledigim birçok video 250 ccler için geçiş motosikleri olarak bahsediliyor yüksek cc empoze ediliyordu yüksek cclerdeki tork hız heyecan baska duygu fakat zaman gectikce cok uzun yollara gitmedikce 250 cc nin yeterli oldugunu gerek işletim maliyetleri olsun gerek yasal sınır cercevesindeki suratlara ulasmaları olsun yeni teknolojiler ile tork ve gücün yerinde olması düşük yakıt tüketiminide unutmamak lazım ülkemizdeki giderek artan maliyetlerinde etkisiyle orta gelirli birisi olarak 250 cc sınıfındaki motorlar ile devam etmeyi düşünüyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
    Motosikleti ulaşım aracı olarak kullanan biri için yeter. Şehir içi zaten yeter, otoyolda da üzmez,

    Sadece otoyolda yokuş yukarı gazı kesip tekrar gaz vermek istediğin zaman, geç ivmelenme yaşayabilirsin, onun dışında " yetmez " diye bir şey yok. Zaten hız limitleri belli, bugün 250 cc en dandik motosiklette 130 km/h ile seyir edebilir heralde ..

    Cc den ziyade beygir ve torku 20 üzeri olan her motosiklet yeter .. yetmesini istedikten sonra ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  7. #107
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    insanlar hayat boyu 50cc bile sürüyor biz 250 mi süremices.
    benimde hedefim elimdeki 650cc ye sahip çıkıp ömür boyu kullanmak.
    eskidikçe yeni 650 almak değil de elimdeki 650likle yaşamak

  8. #108
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    insanlar hayat boyu 50cc bile sürüyor biz 250 mi süremices.
    benimde hedefim elimdeki 650cc ye sahip çıkıp ömür boyu kullanmak.
    eskidikçe yeni 650 almak değil de elimdeki 650likle yaşamak
    Yeni makineler olmuş en az 100 bin TL. O fiyatlara çıkmak için refah seviyemizin bayağı bir artması lazım. Dolarla maaş alırsak belki altımıza GS 1250 Adventure çekeriz.
    mavzer-i ve MT00 bunu beğendiler.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  9. #109
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni makineler olmuş en az 100 bin TL. O fiyatlara çıkmak için refah seviyemizin bayağı bir artması lazım. Dolarla maaş alırsak belki altımıza GS 1250 Adventure çekeriz.
    250 binmiydi bizim paramızla ciyes :D

    vergi o kadar çok ki. dolarla bile alsam maaşı 1 senede alabiliyorum bemeve ciyesi :D
    since 1987

  10. #110
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 binmiydi bizim paramızla ciyes :D

    vergi o kadar çok ki. dolarla bile alsam maaşı 1 senede alabiliyorum bemeve ciyesi :D
    250 bin civarlarında evet.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  11. #111

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    şehir içi 650 biraz fazla ama 500r net doğru seçim bence. duygusal davranmasaydım 500r alırdım.

  12. #112
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen 50cc de yeter. Önemli olan 50cc ile yetinmek. 40 km hız ile trafikte güvenli bir şekilde seyredilebiliyorsa, 50 cc yeterlidir.

    Fakat şehir içi ve uzun yol tecrübelerime göre, düşük devirde, rahatça 130-140 km hızlarda seyahat edilebilmeli. Gerektiğinde 160-170 km hızlara kolayca çıkabilmeli. Kanuni hız sınırları içerisinde tıkır tıkır yürümeli, fazlasına gerek yok.
    yazdığınız hız değerleri kanuni hız sınırları içindemi yer alıyor acaba?

  13. #113

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazdığınız hız değerleri kanuni hız sınırları içindemi yer alıyor acaba?

    Hayır. Mesajımda "Kanuni hız sınırı şudur" diye bir şey de yazmamışım.

    Belki mesajımın 2. paragrafını aşağıdaki gibi yazsaydım daha anlaşılır olurdu:

    "Rahatça 130-140 km hızlarda seyredebilen ve gerektiğinde 160-170 km hızlara kolayca çıkabilen motosiklet kanuni hız sınırları içerisinde tıkır tıkır yürür. Yorucu olmaz."

  14. #114

    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Şu an 250cc klasmanında şehir içi ve agresif kullanıma en uygun olan motosikleti kullanıyorum. istediğim zaman 3.2L yakarak ekonomik kullanıyorum istediğim zaman 5 küsür L yakarak agresif kullanıyorum ikisi de her şeyiyle beni tatmin ediyor. Çift silindir sesi, yüksek devir çevirmesi, size güven vermesi... Takılabilinecek tek nokta 36 beygirin size yetip yetmeyeceği bence

    not: tabii ki bunların hepsi avutmadan ibaret. Alım gücümüz yüksek olsa da hem hız hem konfor olan motorlara binsek daha çok elektronik desteği olsa daha eğlenceli olsa insanlar el ele tutuşsa hayat bayram olsa

  15. #115
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    250 cc ideal bi motosiklet abs olsun teknoloji olarak yeterli
    honda şu cbf 150 tarzında bi 250 cc yapsa çok güzel olur
    yamaha da şu tenere 250 yi getir se hani tam crf 250 gibi cross selesi olmayan model

  16. #116

    Üyelik
    04 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bn125
    Hayat boyu 250cc süreceksem ya wr250 ya da klx250 tercih ederdim Türkiye şartlarında. Güç olarak oldukça yeterliler. Supermoto ve enduro olarak rahatça kullanılabilir. Şu an hatta 5 10k param olsa eldekini satar klx alırdım.

  17. #117

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Dolarla yazayım da gelecekte kıyaslamak daha kolay olsun.

    2 bin dolara 2. el, 2 yaşında ABS'li 250 cc Benelli Bn 251 almak mümkün.

    Radara girmeden rahat gideyim diyenler için hem rahat hem ekonomik.

    Şehirlerarası yolda bi depo kendime bi depoda radarcıya doldurcam diyen varsa, kendi bilir.

    Yardırcam diyenler zaten ayrı kategori...

    250 cc bu bakımdan gayet yeterli.

    Ha, konfor farkı elbette olacaktır, daha yüksek cc'nin..

    E onun da 2 yaşındakini 2 bin dolara vermiyorlar

  18. #118

    Üyelik
    16 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC750X
    ekonomi bu şekilde devam ederse bir kaç yıla "hayat boyu 50cc sürmek" olarak güncellenecek bir başlığa benziyor.

  19. #119
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Motosikleti
    Honda Nc 750x ed
    50 cc'den başladım bu işe,50-75-100-150-250 oldu,sanırım biraz yavaş ilerledik,yaş oldu 45 şu an 32.000 km'dir suzuki inazuma kullanıyorum,heryere gittim yaz-kış motordan inmem,toplamda 120,000 km yol yapmışım.Motorumun konforundan gidişinden herşeyinden memnunum.Yanlız okuduğum forumlar,arkadaş çevresi illaki büyük cc ye geçilmesi gerektiği ifade ediliyor.nc ile bile yanyana geldiğimizde o ve diğerleri tepeden bakıyorlar bizim motor alçak kalıyor tabi.Onlara göre bizimki motor bile değil.1.5 yılda 32,000 km yaptım aldığım motorda km hemen yükselince alıp satmak ,takas gibi şeylerde giderek zorlaşıyor.Malum bide halkımızda km takıntısı had safada.Büyüteyimmi bölemi kalayım kafa 1.000.000 ,ama sıkıntı konu kapanmıyor.Bu cc yeter desemde 3 ay sonra geri fırtlıyor,kısırdöngü gibi tekrar forumlar tekrar ilan araştırmaları.Psikoloji biraz bozuldu yani.

  20. #120
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Konu başlığı yanlış olmuş,ekonomik duruma bağlı olarak 250cc kullanmak olabilirdi, 250cc bir kere şehir içi fazla şehir dışı yetersiz bir motosiklettir, ancak tek motor zorunluluğunuz varsa ekonomik sebeplerden 250cc ile mutlu olmaya çalışılir. Bence pahalı bir 250 yerine, bir adet yeni model cup veya scooter bir adette eski model bakımlı bir yüksek CC motor almak daha iyidir, ben öyle yapıyorum.


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)