Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Istanbuldan nakliyat

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #1
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09
    Arkadaslar mt09u istanbuldan marmaristeki yazliga getirmek istiyorum. 2 aydir burdayim artik bunaldim , sehirler arasi genelde otobusle tasirdim fakat bu sefer cikamiyorum buradan. Hangi sekilde ne kadar ucrete tasima imkanim var bilgisi olan varmi?
    https://www.instagram.com/caglaraktass/


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Nakliye ambarların dan yardım alabilirsin örn: ege ulaşım diye bilirim Bi çok ambar var dır yardım alabileceğin

  3. #3
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09
    Alıntı lejyonerz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nakliye ambarların dan yardım alabilirsin örn: ege ulaşım diye bilirim Bi çok ambar var dır yardım alabileceğin
    Pazartesi gunu bi arayip goreyim ortalama rakamlar ne oluyor?

  4. #4
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    0 (535) 436 36 39
    Gökhan mototransfer.
    Aydın’dan Batuhan’dan aldım numarani dersen yardimci olur. Piyasadaki en uygun fiyatlari veriyor. Acele ettirmezsen daha da uygun fiyatlar verir. Yani özel getirmeue yuksek fiyat verirken, oralara bir sey getirilecekse daha uygun fiyat verir.
    Cyan bunu beğendi.

  5. #5
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    http://www.motosos.com.tr
    Mehmet abi ile tanışmıştım. Yakın yerlere geleceği için bizim motosikleti de denizliden alıp istanbula teslim etmişti. Fiyat abartı değildi.
    Tavsiye olunur.
    Cyan bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    30 Ocak 2020
    Daha geçen ay Antalya'dan İstanbul'a 350 lira verdim. Armut sitesi çok işime yaradı genelde teklifler 450-500 arasıydı pazarlık yapın.
    tarzan rıfkı ve YERUÇAĞI bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    08 Ağustos 2019
    Hocam soruna yanıt veremeyeceğim ancak ben de bir şey sormak istiyorum. İstanbul’dan Ayvalık’a götürcem ben de. Motorum 150’lik oraya kadar gitmez otobüsle gideceğim. Nasıl götürüyorlar, ne yapmam lazım fiyat ne? Yardımcı olur musun?

  8. #8
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 ,BMW R1150RT,CBF 150
    Bugün Ispartadan araba satın aldım. Çoklu çekici ile İstanbula 700 liraya geliyor..

  9. #9

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Şehirler arası seyahat yasağı ? Fransız kaldım biraz , yani kargo mantığı ile eşya transferi söz konusu değilmi ?

    Yoksa yoksaaa , hadi biriniz seyahat yasağı bitti desin

  10. #10

    Üyelik
    30 Ocak 2020
    Seyahat yasağı devam ediyor. Motoru gönderdim kendim dönemedim. 1 ay oldu bayramdan sonra bitecek. Aldığım gün göndermiştim daha 1 saat kullanamadım yasağın kalkmasını bekliyorum bende☹

  11. #11
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Seyahat yasağı 3 Nisan'da 15 gün için idi, 18 Nisan'da itibaren 15 gün daha uyzarılmıştı, muhtemelen deprem vergisi gibi sürekli uzatılır.

  12. #12
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Herkez başka bir ilden araç almanın zorluklarından bahsediyor , kimi almış getiremiyor, kimi almış götüremiyor kimide yasaklardan dolayı binemiyor.Ama ne hikmetse fiyatlar hiç değişmiyor, hep tavan rakamlar.

  13. #13
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09
    İstanbuldan evden alıp marmarise sandıklı şekilde motoru 450 liraya ege ulaşım ile anlaştık fiyat olarak hem uygun hem de bilindik ve güvenilir bi şirket herkese öneririm
    moonspell07 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbuldan evden alıp marmarise sandıklı şekilde motoru 450 liraya ege ulaşım ile anlaştık fiyat olarak hem uygun hem de bilindik ve güvenilir bi şirket herkese öneririm
    Hocam muhtemelen o aldığınız fiyatta, başka nakliyelik ürünlerde taşıyacakları içinde ucuz oluyor değil mi?

  15. #15
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09
    Alıntı gezginkral adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam muhtemelen o aldığınız fiyatta, başka nakliyelik ürünlerde taşıyacakları içinde ucuz oluyor değil mi?
    Tabi lojistik şirketi oldugu ıcın bi tır dolusu malla birlikte geliyor ama tır kaza yapmazsa mala zarar gelmeyecegınıde garanti ediyolar
    https://www.instagram.com/caglaraktass/

  16. #16
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi lojistik şirketi oldugu ıcın bi tır dolusu malla birlikte geliyor ama tır kaza yapmazsa mala zarar gelmeyecegınıde garanti ediyolar
    peki kaza yaparsa zarar görürse sigorta yapiyorlarmi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi lojistik şirketi oldugu ıcın bi tır dolusu malla birlikte geliyor ama tır kaza yapmazsa mala zarar gelmeyecegınıde garanti ediyolar
    peki kaza yaparsa zarar görürse diye sigorta yapıyorlar mı

  17. #17

    Üyelik
    08 Nisan 2020
    Alıntı Samet Ağır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Ispartadan araba satın aldım. Çoklu çekici ile İstanbula 700 liraya geliyor..
    Peki gitmeden nasıl aldınız tanıdığa vekaletname mi verdiniz?

  18. #18
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 ,BMW R1150RT,CBF 150
    Alıntı Selami27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki gitmeden nasıl aldınız tanıdığa vekaletname mi verdiniz?
    Gezenadam diye bir firma var. Araştırırsanız benim açıklamamdan daha kolay olur.
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  19. #19
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09
    Alıntı PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki kaza yaparsa zarar görürse sigorta yapiyorlarmi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------



    peki kaza yaparsa zarar görürse diye sigorta yapıyorlar mı
    naklıye yapan her aracın malları sıgortalıdır
    https://www.instagram.com/caglaraktass/

  20. #20

    Üyelik
    23 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 25
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 (535) 436 36 39
    Gökhan mototransfer.
    Aydın’dan Batuhan’dan aldım numarani dersen yardimci olur. Piyasadaki en uygun fiyatlari veriyor. Acele ettirmezsen daha da uygun fiyatlar verir. Yani özel getirmeue yuksek fiyat verirken, oralara bir sey getirilecekse daha uygun fiyat verir.
    Bursadan motorumu izmire getirtmiştim. Aynı günün akşamında teslim almıştım. Tavsiye ederim Uygun fiyat güzel hizmet.


    ANES MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)