amortisör keçesi patlar. yaylanması zorlaşır
Düzelttirin temizce kullanın, olası kazalara davetiye çıkarmayın.
Bence yenisi ile değiştirin. Ön teker sonuçta hiç şakaya gelmez. Bir gün amortisörleri değil motosikleti bile değiştirmediğine pişman olabilirsin.
geçmiş olsun başta. değiştirmek sanki daha makbul.
Bayagi yamulmus. Amortisorun duzgun calismasi bir yana, "trail" mesafesi ciddi oranda artmistir. Bu da gidonun kendini duzeltme egiliminin artmasi, viraja girerken gidonun ciddi oranda sertlesmesi, donusun zorlasmasi demektir, ozellikle de yuksek hizlarda.
Suspansiyon ve on duzen geometrisi onemli. En basit motosikletlerde, hatta bisikletlerde bile birilerinin oturup ciddi hesap kitap yaparak ulastigi degerler bunlar.
Amortisör kütüklerini ya değiştireceksin ya da tornacıda düzelttirip kullanacaksın. Keçeler yağ kaçırırsa ayvayı yersin. Yaşadım biliyorum. En ufak tümseğe bile giremezsin. Viraj rahat alamazsın.
İlk başta bana da öyle gelmişti. Sonra tekrar düşününce artıyor gibi geldi bana. Çünkü gidon dönüş ekseninin yerle kesiştiği nokta ile lastiğin yerle temas ettiği nokta arası mesafe artmış...
Zaten trail azalsaydı (ki muhtemelen negatife geçerdi) kullanamazdı, ilk virajda yatardı.
bu bana küçüklükten kalma bir anımı hatırlattı...
küçük iken bisiklet ile kaldırıma çarpınca ön çatal yamulmuştu...
direksiyonu ters çevirip ( üstüne binmeden tabi) bir daha çarpıp düzeltmiştim...
resimlerden düzelecekmiş gibi duruyor.böyle binme tamir yada değişim şart
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)