TECRUBELILERDEN ILK MOTOR TAVSIYESI
-
Sayin üyeler,
Malum son günlerde artar döviz kurları sebebiyle hedeflediğimin altında motor almak zorunda kaldık. Aklımda olan bir kaç model var, bunlar:
Suzuki V-Strom 250: 2020 sifir fiyatı 46.900, 2. el almak şart
BMW G310R: 2020 modeli sıfır 51.405 ...
BMW G310GS: 2020 model sıfır 58.855 ...
Mondial RX3i Evo: cinli olduğu icin şüpheliyim
Boyum 185 Kilom 90, bunların disinda fiyat/performans acısından iyi olan ve sikinti cikarmiyacak motor arıyorum.
Her turlu modele acigim genel olarak enduro/touring bakıyordum onceden. Fikirlerinizi bekliyorum...
Reklamlar
-
sen kaç para vercen motosiklete ben orayı tam anlayamadım
bütçe meselesi muaama olmuş biraz
-
mondial hariç oradaki motorlar ilk düşüşünde aldığın motora küçük emrah gibi baktıracak yedek parça fiyatlarına sahip.
bence 125 cc bir commuter veya scooter ile başlamanız size çok şey öğretecektir. yok illa 250 cc bandına bineceğim derseniz
-pulsar 200 ns alıp çanta cam sis vs ile döşeyebilirsiniz
-dominar da aynısı yapılabilir
-rx3 fiyatına göre güzel bir altarnetif yeterki olaydan anlayan bir servis olsun yakınınızda bazı problemleri yazılım ile çözülüyorMUŞ.
-yine inazuma alınıp aksesuarı döşeyip amerikan aracı konforunda gezebilirsiniz.
-heronun xpulsesini alabilirsiniz yine aksesuar takabilirsiniz
-ama bence en en mantıklısı crf250rally almak aksesuarı döşeyip festival festival gezmek.
-
mt25 abs yeni kasa da bakılabilir. her ne kadar beğenmeyen olsa da nefis bi motosiklet. ki bir önceki kasasını kullanıp mecburiyetten satmış birisi olarak, çok üzülüyorum
-
Sıfır düşünüyosan KTM Duke 390 Adventure alınabilir. Ya da daha uygun fiyata 2. el veya sıfır CRF250 alınabilir. Bu tercihler kişiye göre değişir tabi.
-
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
acemisin ilk sırayı direk ele zaten.crf250 rally en yakın alternatif sana.yarı yarıya fiyat farkı var o saydıklarınla
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
sen kaç para vercen motosiklete ben orayı tam anlayamadım
bütçe meselesi muaama olmuş biraz
ikinci el 30-40 arası dusunuyorum acemiliği atmak icin sonra güzel bisey ins
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
EUOGLU adlı üyeden alıntı
mondial hariç oradaki motorlar ilk düşüşünde aldığın motora küçük emrah gibi baktıracak yedek parça fiyatlarına sahip.
bence 125 cc bir commuter veya scooter ile başlamanız size çok şey öğretecektir. yok illa 250 cc bandına bineceğim derseniz
-pulsar 200 ns alıp çanta cam sis vs ile döşeyebilirsiniz
-dominar da aynısı yapılabilir
-rx3 fiyatına göre güzel bir altarnetif yeterki olaydan anlayan bir servis olsun yakınınızda bazı problemleri yazılım ile çözülüyorMUŞ.
-yine inazuma alınıp aksesuarı döşeyip amerikan aracı konforunda gezebilirsiniz.
-heronun xpulsesini alabilirsiniz yine aksesuar takabilirsiniz
-ama bence en en mantıklısı crf250rally almak aksesuarı döşeyip festival festival gezmek.
dediğiniz gibi acemiliği atmak icin daha ucuz bi motor almak daha mantıklı, benim aklımda olan bi kere aliyim sonra yükseltirim diyeydi
yorumlar icin herkeze teşekkürler
-
yigidoo adlı üyeden alıntı
ikinci el 30-40 arası dusunuyorum acemiliği atmak icin sonra güzel bisey ins
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
dediğiniz gibi acemiliği atmak icin daha ucuz bi motor almak daha mantıklı, benim aklımda olan bi kere aliyim sonra yükseltirim diyeydi
yorumlar icin herkeze teşekkürler
hocam bu bütçeye alınacak en iyi motor mt25 2020 kasa. ice fluo rengi efsane. sıfırı liste fiyatı 34 pazarlık kabiliyetinize göre daha da iner. kalanı da cebinizde kalır. hem de çok yakışıklı tam bir şehir motosikletine binersiniz
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
acemisin ilk sırayı direk ele zaten.crf250 rally en yakın alternatif sana.yarı yarıya fiyat farkı var o saydıklarınla
aynen arkadaşların motorda surmuslugum var coronadan sonra honda da eğitim gidicem sürüşüm saglam olsun diye
burakrak adlı üyeden alıntı
Crf 250 Rally
crfnin ikinci el piyasası cogu kisinin önermesi sebebiyle digerlerine kiyasen daha iyi olabilir, min kaç model olsun hocam sizce 2017-2020 mevcut suan
birde hiç tecrübem olmadıgından km olarak 5000< asagisi motorlara bakmam bence daha mantıklı
-
Vstrom 250'den CRF 250 Rally'ye geçmiş birisi olarak CRF diyorum. VStrom'un CRF'den iyi olan yönleri var tabi. Ama kalite, fiyat, hafiflik, kabiliyet, yaygınlık gibi bir sürü noktayı göz önüne alınca CRF çok daha mantıklı. CRF'nin tek eksikliği bence artçılı sürüş için uygun olmaması. VStrom asfaltta çok daha rahat ama yüksek hızlara çıktığınızda (>110) sinir bozucu bir titreşim var. CRF tek silindir olmasına rağmen daha az rahatsız ediyor.
Bu arada arka süspansiyonu çok yumuşak olduğu için CRF uzun ve ağır insanların altında çok çöküyor, arka süspansiyon yayını değiştirmenizi tavsiye ederim. Yerli bir yay var, fiyatı da makul bilginiz olsun. Arazi de sürmeyi düşünüyorsanız düz modeli, rally'ye göre daha iyi bir seçenek. Daha hafif, düştüğü zaman kırılacak plastikleri, pahalı led farları yok.
BMW'leri unut. Benim görüşüm başlangıç motorunuzun popüler bir model olması. Beğenmezsiniz, değiştirmek istersiniz, elden çıkarması kolay olsun.
-
Toprağım eğer Sivaslıysan ve orada kullanacaksan tabiki enduro öneririm. Ama şehir merkezinde kullanacaksan Yamaha mt 25 abs gerçekten en iyi tercih olur. Sivas'ın şehir merkezi yolları gayet güzel.
Ama madem trcrübelere dayanarak bir tavsiye istiyorsun, kesinlikle Honda cbf 150 veya cb 125 ace öneririm. Bak bu motorlar fazla gitmez ama inanılmaz sağlam motorlardır. Birkaç ayda bisiklet gibi kullanabileceğin, kendini çok çabuk geliştireceğin motorlardır. Bunlardan sonra istersen direkt 650 enduroya geçebilirsin ki Suzuki dl 650 şiddetle öneririm. (2012-2016)
Ancak şu var ki toplamda bi 30-40 bin km doldurana kadar sakın sınırlarını fazla zorlama. Motorun en tehlikeli zamanı ilk 5 bini doldurup 30 bini doldurmadığın zamanlardır. Çünkü doğru motorla başlayıp sürüşünü çok çabuk geliştirirsin ama tecrüben olmadığı için olağanüstü şartlarda dogru tepki veremeyebilirsin. Çünkü doğru tepkiler senin için henüz refleks haline gelmemiştir.
-
Sıfır+ sıfır tecrübeniz varsa Honda titandan daha iyi bir başlangıç motoru aklıma gelmiyor. 12 sene geri gidip kendime söyleyebilme imkanım olsa, bunu söylerdim.
-
Bu listenizdeki ilk 3 enduroya başlangıç için yazık olur diye düşünüyorum. Honda Crf 250L- Crf250 Rally üzerinden tercih mantıklı olabilir.
-
başkan, erkin yeşil şöyle bir video yapmış çok yeni, belki işine yarar
https://www.youtube.com/watch?v=zrTxopdHfHI
-
Hiç tecrübeniz yok ve vitesli ile başlamak istiyorsanız Honda CB250R tavsiye edebilirim.
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
Sıfır+ sıfır tecrübeniz varsa Honda titandan daha iyi bir başlangıç motoru aklıma gelmiyor. 12 sene geri gidip kendime söyleyebilme imkanım olsa, bunu söylerdim.
ben honda titan ile öğrenmiştim. hemde kırmızı. abimin kurye motoruydu
duygulandım :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)