Arkadaşlar aranızda yeniyim gsxr 600 2006 model motor aldım fakat yavaş yavaş giderken 4.000 devire gelince silkeleme yapıyor ama gazi hızlı açınca silkeleme olmuyo sizce bu normalmidir
Arkadaşlar aranızda yeniyim gsxr 600 2006 model motor aldım fakat yavaş yavaş giderken 4.000 devire gelince silkeleme yapıyor ama gazi hızlı açınca silkeleme olmuyo sizce bu normalmidir
Devir, vitese göre düşükse yapar.
Ama 4 silindirlerde pek yapmamalı.
Sanırım, yüksek devri düşürmek için vites yükseltiyorsunuz, sonra gazı kesince vites düşürmeyi unutuyorsunuz.
Motorda acemi olduğunuzda, konsantrasyon trafik ve motor üzerinde dağılır.
Eğer acemiyseniz, bir süre trafikteb uzak yerlerde çalışın.
Kazasız sürüşler
Hocam gazi yavaş yavaş açınca vites 1 de de 2 dede 3 dede yapıyor sadece 4 bin devirde yapiyo ama gazi hızlı açtığımda bi sorun yok bende acemiyim ilk motorum fazla bilgim olmadığı için kafamda soru işareti kaldı açıkçası
Acemiyim ve ilk motosikletim derken umarım şaka yapıyorsunuz.
Motor sana , ben yarış motoruyum, öyle düşük devirlerde ugrastirma beni, bas gaza limitore dayandir beraber uçalım diyor 🤣
Kardeşim basılacağı yerde basıyorum zaten şehir içlerinde oluyo zaten benim sorum sadece Normal mi die soruyorum tehlike olupda motorun gazına gelip de dengesiz hareket etmiyorum neyin ne olduğunu biliyorum millet anasından şoför çıkmıyo direksiyonum iyidir allaha şükür bugün en iyi şoförde ölüyor
Normaldir. Devrini tam vermen gerekiyorki silkelemesin. Dur daha öyle ilk alınca gaza gelmiyor insan. Kendini bir Nirvana’da hissedeceğin, şurada gazı açsam, dur şunuda geçeyim öyle yavaşlarım moduna geleceksin daha
4000 devir civarındayken (viteslerden bağımsız konuşuyorum)ileri geri sallama yapıyorsa (silkeleme olarak kastettiğiniz buysa eğer) zincirinizi kontrol etmenizi öneririm, zincirler her zaman belli oranlarda bozulmazlar bu sebeple bir kısmı aşırı gerginken diğer bir kısmı normal veya gevşekse zinciriniz ömrünü tamamlamış olabilir.
Basitçe kontrolünü yapabilirsiniz. Motor çalışmıyor durumdayken ve arka lastik normal konumundayken (arka sehpaya almadan) zincirin farklı noktalardan gerginliğini ölçün. Eğer problem zincir kaynaklı değilse başka sebepleri aramaya başlamak en mantıklısı ve akıllısı olacaktır.
Dipnot: Güçlü bir motorunuz var, motorunuza tam hakim olana kadar (hatta daha sonrasında da) lütfen kurallara uyarak ve dikkatli kullanın. Limitleri hemen zorlamak kendi hayatınızı riske atmak olacaktır.
tre iptalini acemice yaptılarsa ondan olabilir
büyük ihtimal diagnostik cihazına bağlayınca tps sensör arızası verecek
bir diğer ihtimal komple egzoz varsa oksijen sensörünü kesmek gibi bir cahillik yapmışlardır
eğer bu ikisi değilse enjektörler tıkalı
muhtemel tps sensoru arızası. gsxr larda sık görülen bır problem. ıyı bır servıse goturun yoksa ısın ıcınden çıkamazsınız.
Egzoz var üzerinde birde katalizör iptali yapılmış
Honda’da eğitimci bi abiyle konuşmuştum. 4 farklı kur var dedi ve saydı. Dedim hepsini aldıktan sonra 600 ve üzeri motosikletlerle trafiğe çıkabilir miyiz? Rahat çıkarsın dedi( tabi akıllı olmak şartıyla)
Bence siz de imkanınız varsa bir eğitim alın Allah kaza bela vermesin. Konu dışı oldu ama düşüncelerimi söylemek istedim
hep redline da kullan bişey olmaz
1. Vitesde 20 km hizda giderken bende tekleme oluyordu. Zincir disli setini değiştirince ilk iskm bunu denemek oldu şuan oylr bir problemim yok düzeldi diyebilirim belki zincirinizden yapıyordur bi kontrol ettirin isterseniz
Alper600rr benimki faklı ama hani araçta gaz biterde sallanır ya Aynn öyle oluyo sadece 4 bin devirde oluyo oda gazı yavaş açınca gazi hızlı açınca bi sıkıntı yok ve tüm viteslerde yapiyo
Nasıl anladın hocam bunu nasıl yaptırabiliriz tamir olayı oluyormu bilgin varmi
Kadir kardeşim öncelikle hayırlı olsun. İlk motorda her türlü anormal davranışı sorun ve hatta kronik bir sorun olarak görüyoruz. Bende 1. vitesteki tak sesini büyütmüştüm. Acemilik işte ben her sorunda Kartal Sanayide ki Suzuki servisine gidiyordum ve çok yoğun olmadıkları için konuşma hatta soru sorma imkanın oluyor ve kayıtlı işlemler olduğu için ve servis oldukları için çok üstünkörü takılmıyorlar. Piyasada mutlaka işinin hakkını veren özel ustalar vardır. Tüm sorunların ve soruların için servise gitmeni öneririm. Paran gider ama kafan rahat olur.
Helim61 kardeşim balikesirdeyim ve ne yazıkki servis var ama cihazı bile yok yani fl arizasi gösteriyo ondan yaparmı acaba aldığım şahıs katalizör iptali yapıldı dedi makinaya bağlayıp silinecek o dedi acaba o arızadan dolayı yaparmı eksoz daki oksijen sensöründen böyle bişi olurmu burda insan gibi bi soru soruyorum ne kadar gereksiz varsa boş yorum yapiyo yok ilk motor icin büyükmüş falan filan kardeşim sen kendine hakim olduktan sonra bileğine hükmede biliyorsan sıkıntı yok ne kadar direksiyonun sağlam olursa olsun önüne aniden dengesiz bir araç çıkınca farketmiyor bu laflarım benim sorunuma çözüm için yazan arkadaşlara değil sizlere teşekkür ederim boş konuşan insanlar gitsin kumda oynasın çomak batmasın onlar anladı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)