Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Ben çok severek kullandım, hala da anarım, yeri çok farklıdır bende. Görsel olarak, V2 motorun homurdanması olarak çok alımlıdır. Yakıt tüketimi yaklaşık 4lt/100km idi şehir içinde. Düşük bütçe ile, "ulan hakkaten motor sürüyorum ha" dedirtiyordu sürücüsüne.
2007 ve öncesi karbüratörlü ve devir kesicisiz, 2008-2011 arası Sentec beyinli ve d.kesicili (ki bu serilerden sonra krank kırma muhabbeti bitti), 2012 ve üzeri Delphi beyinli ve d.kesicili olarak geliyordu, benimki de 2012 modeldi. Yorulmamış, 12 bin kmde aldım, 25 bin küsür kmde sattım.
Modele özel sadece buji pipo çatlaması sorunu yaşamıştım, 50 liraya NGK buji pipoları alarak halletmiştim.
Şu bir gerçek ki, bu motorun da elektronik aksamı hassastı. Ufak bir akım tutarsızlığında konjektör çabuk bozulabiliyordu. Bu yüzden aküyü hep sağlıktı tutmak önemliydi, Bosch akü almıştım, düzenli olarak akımını ölçerdim.
Sağanak yağmurda, çamurda, aşırı dur kalk trafikte -10 derecede, +40 derecede kullandım, uzun yol yaptım. Tık demedi. Titreşim yok gibi birşeydi. Oturuşu yorardı ancak tarzı gereği böyle olmalıydı. Debriyajı epey ağırdı.
Yedek parça konusunda, 250cc'nin motor, elektrik aksamına ait bir parçanın çıkmasını bulmak çok kolay. Ancak grenajdır, fardır, böyle şeylerin bulunması oldukça zor.
Hyosung bir zamanlar epey yaygındı ancak CBR 250'nin de piyasaya sürülmesi ile namı unutuldu, kendisi de piyasadan silinmek üzere.
Yedek parça fiyatları oldukça pahalı kaldı CBR 'ın yanında, tedariği de bir o kadar zordu.
Şevkli kullanıcıların elinde çok yıprandı, dolayısı ile çok sorun çıkardı diye adı çıktı.
Dolayısı ile talep azaldı.
CBR, peşine R25 ile pastadaki dilimi oldukça küçüldü Hyosung'un. Yedek parça, servis ve tedarik kısmında da sorun yaşanınca silindi. En son 2016 model Hyosunglar geldi diye biliyorum.
Severim ama, şuanki piyasada tekrar almam.