ben aldım, TR'ye son gelen motosikletlerden biri bende 2006 model 29.000km. KLR efsane bir modeldir, yamaha'nın teneresi, Honda'nın africası ne ise kawasaki'nin KLR si odur. Bu motosikleti tercih etme sebebin çok önemli, cross olarak kullanayım dersen hata yaparsın, ıslak 190kg yakın ağırlığı var araziye girer fakat cross yapamassın, dual sport kategorisinde tek silindirli bir motosiklettir, 5.5lt gibi bir tüketimi vardır, ne iyi bir arazi motosikletidir, ne de iyi bir yol endurosu adı üzerinde dual sport, her ikisinden de az da olsa kabiliyeti vardır, asfaltta da gider, toprak yolda ama konfor fazla yoktur, titreşim vardır fakat 125cc gibi çok cılız rahatsız edici bir titreşim değil. Torku yüksektir çok rahat tekere kalkar, ilk kullandığımda epey ürkütmüştü beni, gazı açınca bi ön teker hafif yerden kesildi, süspansiyonlarını çok beğeniyorum, ön fren yaptığınızda Honda CRF gibi amortisör dalma yapmaz, sağlamdır, parçası pahalıdır, yurt dışından uygun parça getirme imkanı var, alacağın motosiklet bakımlı ise iyi yoksa çok uğraşırsın, yaşadığın yerde iyi usta varsa basittir her türlü bakım ve arızasını yaparlar, yoksa bilmedikleri için motoru gördüklerinde bir yüzleri değişir. Egzantrik, gergisi ve gergi yayı biraz farklıdır onu da YouTube videolarında gayet güzel anlatıyorlar ayar ve değişim gerektiğinde, kısaca arazi için alacaksan uygun değil daha hafif modellere bakmalısın, asfaltta tam bir canavar şehir içlerini sevmiyor hemen hararet lambası yakıyor, yol istiyor duraksamaları sevmiyor, şimdilik benden bu kadar
Herşeyi yapabilen ama hiçbirşeyde en iyi olmayan bi motosiklet kendileri. Enjeksiyonlu yeni nesilleri 70bin tl üzeri.
Elimden her iş gelir dersen neden olmasın, ancak bakım onarım işlerinden iyi derecedd anlamıyorsan uzak durmak faydalı.
26 yasında motora 10 bin tl.
hadi oradan ya, avrupanın çöp dediğine biz 5 maaş veriyoruz
Tamirci ve ustalarla yedek parca isi yapanlar la ( bulursan tabi ) akraba olmak zorunda kalirsinkyedek parçaya eşek yükü para isterler.
Bu model her türlü motosiklet model i için geçerli.
Marka ayırmıyorum.kolay gelsin.
Bir dönem bende kullanmıştım,ıslık gibi sesi yeter KLR 650'nin.110 km üstünde titreşim söz konusu aşırı derece de rahatsız edici değil. Hafta sonu turları,hafif arazi sürüşlerinde çok kullanışlı. Şehir içi hiç sevmiyor , kullanırken sürekli vitesle oynamaktan sizde rahatsız oluyorsunuz.
Kalaşnikof gibi sayıyor https://youtu.be/2T5Z-I5PprE
maddi durumum elverse bitane alır kenarda tutarım. Bir dönem 1990 model GPZ500 kullandım tadı hala damağımda. eski modellerin benzin tüketimi biraz fazla olur. güzel bir ustanızda olması gerekir herkes dilinden anlamaz eskilerin
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)