Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

KTM kullananlar burada mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabii ki... Onun hikayesi de cok ilginc. Bu baslik sayesinde bu ender bilgileri paylasma imkani olusmasi cok guzel oldu. Anlatilana gore KTM-Bajaj ortakligi imzalanir imzalanmaz, KTM'in CEO'su Bajaj'in CEO'sunun kulagina egilip KTM'nin motosiklet dunyasina yaptigi en buyuk katkiyi fisildayarak iletir. O esnada Bajaj'in CEO'sunun gozleri piril piril parlar. Ve malum tum dunyaya yayilir Bajaj'in yaptigi motosikletler. Kimse KTM'in CEO'sunun ne dedigini tam olarak bilmemekle birlikte, tahmin edilen "turuncu" dedigi, ama sesini hafif titreterek...

    Kusura bakmayin, yine saka yollu oldu, ancak gerekli cevaplar yazilmis zaten. Wikipedia da guvenilir bir kaynak.
    hasbinallah ve nimel vekil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Kuvvetli Titreşim Makinesi

  3. #23
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    Neden sorun açan Ktm den yana kullanıyorsunuz oyunuzu. Hiçbir zaman iç çekmedim istemedim. Yedek parça yok servis zaten yok servis olsa adam gibi usta yok. Al bi japon tatlı tatlı takıl abicim.
    Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YBRMANİA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden sorun açan Ktm den yana kullanıyorsunuz oyunuzu.
    Kendi adıma konuşacak olursam:

    Piyasadaki en iyi naked'i yapıyor adamlar. Yamaha dışında hiç bir Japonun naked'i da kıyaslanabilecek özellikte değil.

    Genel olarak ta gördüğüm KTM'ler Japonlardan daha teknolojik, zevkli ve bütüncül motosikletler. Malum Japonlar, evet daha dayanıklı, ama süspansiyona ve teknolojiye gelince aşırı konservatifler. Öyle olunca motosikletler dışarıdan güzel görünüyor ama kullanımı daha zevkli ve güvenli olmuyor. Bu açıdan bakacak olursanız KTM bariz daha iyi ve bütüncül motosiklet üretiyor.

    Mesela KTM'in 200cc'lik modeline bile ABS koyduğu zamanda Honda 1000cc'lik naked'ını ABS'siz satıyordu Amerika'da. Süslü püslü gösterge mi önemli, ABS mi? Honda'nın süspansiyonu da aşırı yumuşaktı. Her frende öne kaykılıyordu alet. Muhtemelen belli bir performans kriterine göre üretmişler, ancak test edilen sürücü ağırlığı 65 kilo falan olmasi lazım... Yahu yepyeni 1000cc motosiklet alıp üstüne $3000 da süspansiyona mı harcayacağiz? Olur mu öyle şey? Hidrolik debriyaj, tek arka maşa koyacağına adamakıllı süspansiyon koysana alete?

    En acaibi de 1000cc alette vites göstergesi yoktu yahu... Yaw bu kısılacak bir şey mi? Anlatabiliyor muyum? Koskoca Honda, piyasaya 1000cc alet sürüyor, ancak üç müşteriye denetip "bakalım ne dicekler?" araştırması yapmadan... Kusura bakmayın ama böyle motosiklet üretilmez.

    Sonradan Japonlar da toparladılar tabii ki ama yerleşik kültür halen aynı. Aletler dayanıklı ve güzel dizayn edilmiş, ancak olmadık yerlerden ödün veriyorlar. Bu da acemilerin gözüne ilk başta çarpmasa da, deneyim kazandıkça rahatsız ediyor.

    Ve tabii ki bunlar genellemeler... Yoksa Japonların da acaip güzel modelleri mevcut (Goldwing, Vmax, Vulcan, vs.) KTM ve diğer Avrupalıların sorun çıkarma oranları daha yüksek, vs. İsteklere göre akıllıca bir tercih yapmak lazım. Bazen Japon ağır basıyor, bazen KTM
    SRDR KTM 390 bunu beğendi.

  5. #25
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Vallahi günlerdir KTM kullanıcısı arıyorum, çevremde-wp gruplarında-fb gruplarında

    BULAMIYORUM ARKADAŞ..

    Ürünler hakkında kullanmadan yorum yapan insanlardan da haz etmiyorum ki direkt kullanıcısına sorayım..

    BEN KTM RC 390 düşünüyorum, forum üzerinde blok patlatan hatta 3 defa motor bloğu çatlayan bir arkadaş mevcut, 390 dan çok çektiğini söylüyor herkes.. bu konuda görüşünüz nedir ? üzer mi beni ?

  6. #26
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi adıma konuşacak olursam:

    Piyasadaki en iyi naked'i yapıyor adamlar. Yamaha dışında hiç bir Japonun naked'i da kıyaslanabilecek özellikte değil.

    Genel olarak ta gördüğüm KTM'ler Japonlardan daha teknolojik, zevkli ve bütüncül motosikletler. Malum Japonlar, evet daha dayanıklı, ama süspansiyona ve teknolojiye gelince aşırı konservatifler. Öyle olunca motosikletler dışarıdan güzel görünüyor ama kullanımı daha zevkli ve güvenli olmuyor. Bu açıdan bakacak olursanız KTM bariz daha iyi ve bütüncül motosiklet üretiyor.

    Mesela KTM'in 200cc'lik modeline bile ABS koyduğu zamanda Honda 1000cc'lik naked'ını ABS'siz satıyordu Amerika'da. Süslü püslü gösterge mi önemli, ABS mi? Honda'nın süspansiyonu da aşırı yumuşaktı. Her frende öne kaykılıyordu alet. Muhtemelen belli bir performans kriterine göre üretmişler, ancak test edilen sürücü ağırlığı 65 kilo falan olmasi lazım... Yahu yepyeni 1000cc motosiklet alıp üstüne $3000 da süspansiyona mı harcayacağiz? Olur mu öyle şey? Hidrolik debriyaj, tek arka maşa koyacağına adamakıllı süspansiyon koysana alete?

    En acaibi de 1000cc alette vites göstergesi yoktu yahu... Yaw bu kısılacak bir şey mi? Anlatabiliyor muyum? Koskoca Honda, piyasaya 1000cc alet sürüyor, ancak üç müşteriye denetip "bakalım ne dicekler?" araştırması yapmadan... Kusura bakmayın ama böyle motosiklet üretilmez.

    Sonradan Japonlar da toparladılar tabii ki ama yerleşik kültür halen aynı. Aletler dayanıklı ve güzel dizayn edilmiş, ancak olmadık yerlerden ödün veriyorlar. Bu da acemilerin gözüne ilk başta çarpmasa da, deneyim kazandıkça rahatsız ediyor.

    Ve tabii ki bunlar genellemeler... Yoksa Japonların da acaip güzel modelleri mevcut (Goldwing, Vmax, Vulcan, vs.) KTM ve diğer Avrupalıların sorun çıkarma oranları daha yüksek, vs. İsteklere göre akıllıca bir tercih yapmak lazım. Bazen Japon ağır basıyor, bazen KTM
    Vallahi Haşmet abi dediklerinden haklısın ama burda 10 kişiye sorsak 2-3 kişiyi geçmez KTM diyen.Sebep olarakta yedek parça ve servis durumundan mütevellit. ARkadaşımın 1290 superduker R modelini kullandım. Dediğin gibi harika bir alet. Durum ortada distribütör'ün de katkısı var bu konuda. 790, rc390 kullandığım modeller.
    Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012

  7. #27

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı Quantrell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallahi günlerdir KTM kullanıcısı arıyorum, çevremde-wp gruplarında-fb gruplarında

    BULAMIYORUM ARKADAŞ..

    Ürünler hakkında kullanmadan yorum yapan insanlardan da haz etmiyorum ki direkt kullanıcısına sorayım..

    BEN KTM RC 390 düşünüyorum, forum üzerinde blok patlatan hatta 3 defa motor bloğu çatlayan bir arkadaş mevcut, 390 dan çok çektiğini söylüyor herkes.. bu konuda görüşünüz nedir ? üzer mi beni ?
    Merhaba dostum, Sen onlara inanma Ben bu konuyu çok daha detaylı araştırdım. reddit'e konu açtım, biz böyle problemler yaşadık siz yaşadınız mı diye adamlar şaşırdı. Biz hiç böyle problemlerle karşılaşmadık diye. Kullanıcı hatası yada fabrikasyonda hata olmuş olabileceğini söylediler. Ama şöyle bir durum var, 390 ve alt segmanttaki motor blokları özellikle top speed amaçlı yapılan motor blokları değil. Hassas aletler. RC390'a gelirsek aynı bloğu kullanıyor haritalandırma yazılımı vs herşeysi değişiyor. RC390 bu konuda sıkıntılı. Bu tavsiye etmem. Ben duke 390 kullanıyorum, titreşim var. Diğer motorlara göre gürültülü çalışıyor bu alet, bmw gibi...

    O yüzden alacaksan bile bir test et, grubumuza bekleriz, test eden arkadaşlar var. Daha detaylı bilgi edinen arkadaşlar vardır. Sana şöyle bir tavsiye vereyim, hiçbir zaman benim/senin/onun ağzına bakarak iş yapma, kendi vicdanın, dğşüncelerin neyi söylüyorsa onu yap. Bende iyi olan makina sana kötü gelebilir. Bizler belli yaşadığımız, tecrübelerimizi aktarırız, tartması sana kalmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

    Alıntı YBRMANİA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden sorun açan Ktm den yana kullanıyorsunuz oyunuzu. Hiçbir zaman iç çekmedim istemedim. Yedek parça yok servis zaten yok servis olsa adam gibi usta yok. Al bi japon tatlı tatlı takıl abicim.
    Değerli dostum, avrupada ve asyada deli gibi kullanılıyor bu aletler Adamlar bildiğin karakteristik motor yapmışlar. Motor sürekli agresif kullan beni diyor. Parçaları vs. pahalı ne yazık ki şöyle oluyor avrupa araçları, önce dolar ile sonra euro üzerinden bize çıkış yapıyor. Benim motorun grenajı burada 600tl, abd'de 20$ Zaten avrupa araçları bize hep pahalıya mal oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

    Alıntı YBRMANİA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallahi Haşmet abi dediklerinden haklısın ama burda 10 kişiye sorsak 2-3 kişiyi geçmez KTM diyen.Sebep olarakta yedek parça ve servis durumundan mütevellit. ARkadaşımın 1290 superduker R modelini kullandım. Dediğin gibi harika bir alet. Durum ortada distribütör'ün de katkısı var bu konuda. 790, rc390 kullandığım modeller.
    Zaten param olsa direk alacağım motor, 790 Duke. İşsizim şuan. 2-3 sene sonra anca. Fiyat farkıda bayağı açıldı, 2-3 sene sonrada iyice açılır, artık motor alınmaz. Bakalım yaşayıp göreceğiz.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YBRMANİA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallahi Haşmet abi dediklerinden haklısın ama burda 10 kişiye sorsak 2-3 kişiyi geçmez KTM diyen.Sebep olarakta yedek parça ve servis durumundan mütevellit.
    Bunlar da gözardı edilmemesi gereken etkenler tabii ki, özellikle de bu motorların bakıma daha hassas olduğu göz önünde bulundurulacak olursa.

    Şahsen yedek parça sıkıntısı hiç bir büyük marka ve modelde yaşanmıyor burada ama bana en yakın KTM servisi 1 saatten daha uzak... Bu da sorun.

  9. #29
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuvvetli Titreşim Makinesi
    690 da 790 da titriyor.

    Diger üst segmentleri bilmiyorum

    Ktm,yürür hafiflikten yana iddiali oldugu icin.

    Şasi,motor baglantisi ve diger kompenantlarda hafif ve ince profil kullandigi icin el mecbur rezonans kacinilmaz.

    Deltabox şasi kullansin,ve 20kg daha ağir olsun bak bakalim o zaman titriyor mu?

    Bu arada,ktm nin tüm nakedleri,rakiplerine gore hem kivrak hemde atlamaya ziplamaya uygundur,stuntcı`larin vazgecilmez motoru..

    Street bike segmentinin tam karşiligi

  10. #30

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    reddit'te kimsenin şaşırdığını sanmıyorum. yabancı forumlarda, reddit'te blokta sorun olduğu, conta yaktığı, yağa radyatör suyu karıştırdığının örnekleri çokça mevcut. motorcyclist editörü ari henning bile incelemede rc390'la övgüyle bahsederken 1 sene sonra "sikerler" deyip race spec motorunu saldı.

    https://www.motorcyclistonline.com/l...gasket-repair/

    https://www.motorcyclistonline.com/l...-final-update/

    https://www.reddit.com/r/KTM/comment...0_head_gasket/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._ktm_duke_390/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles...n_head_gasket/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._when_we_were/

    blokta sorun olduğu aşikar, bende almayı çok istiyorum ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz. çok örneği var.
    hasmet bunu beğendi.

  11. #31
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlar da gözardı edilmemesi gereken etkenler tabii ki, özellikle de bu motorların bakıma daha hassas olduğu göz önünde bulundurulacak olursa.

    Şahsen yedek parça sıkıntısı hiç bir büyük marka ve modelde yaşanmıyor burada ama bana en yakın KTM servisi 1 saatten daha uzak... Bu da sorun.
    Hadi yedek parçayı kazıklı da olsa aldık bir şekilde. Sağlam bir servisi yok diye düşünüyorum. Forumda bir kaç kişinin servis hatası yüzünden sıkıntı çektiğini de bilioyrum.
    Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012

  12. #32
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    690 da 790 da titriyor.

    Diger üst segmentleri bilmiyorum

    Ktm,yürür hafiflikten yana iddiali oldugu icin.

    Şasi,motor baglantisi ve diger kompenantlarda hafif ve ince profil kullandigi icin el mecbur rezonans kacinilmaz.

    Deltabox şasi kullansin,ve 20kg daha ağir olsun bak bakalim o zaman titriyor mu?

    Bu arada,ktm nin tüm nakedleri,rakiplerine gore hem kivrak hemde atlamaya ziplamaya uygundur,stuntcı`larin vazgecilmez motoru..

    Street bike segmentinin tam karşiligi
    Öyle pek deneme şansım olmadı. Ama 690 duke'a bir kere oturdum güzel titriyordu. Gerçi işettirecek kadar titremediği sürece ben pek sallamıyorum.

  13. #33

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reddit'te kimsenin şaşırdığını sanmıyorum. yabancı forumlarda, reddit'te blokta sorun olduğu, conta yaktığı, yağa radyatör suyu karıştırdığının örnekleri çokça mevcut. motorcyclist editörü ari henning bile incelemede rc390'la övgüyle bahsederken 1 sene sonra "sikerler" deyip race spec motorunu saldı.

    https://www.motorcyclistonline.com/l...gasket-repair/

    https://www.motorcyclistonline.com/l...-final-update/

    https://www.reddit.com/r/KTM/comment...0_head_gasket/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._ktm_duke_390/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles...n_head_gasket/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._when_we_were/

    blokta sorun olduğu aşikar, bende almayı çok istiyorum ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz. çok örneği var.
    Bir tarafımdan uydurmadığım için Ben reddite baktım bulamadım açtığım postu, neyse ktmduke390forum' da iki tane ktm usta ile tanıştım ben onlarada bu durumu sordum. birisi avusturaylıydı diğeri hintli idi. (Bu arkadaşlar ne anlar diyeceksin içinden, benim burada yaşadığım problemi ktm bayisi, ktm ustaları çözemedi, onlar uzaktan çözdü, bir cevapla), Neyse onlara bu durumu sordum, çünkü millet kol çıkarma tabir ettiği şeyi bende yaşarmıyım diye endişeli biniyordum motora. Facebookta, KTM gruplarına sordum, çoğu kişi yazdı öyle problem yaşayan yok diye. Çünkü bu süreç benim 3-4 ayımı aldı araştırmak. Bazen ara verdim, sonra bbaşka nereye sorayım vs. Hatta youtuber vardı iki tane onlara sordum, ktm ile uğraştıkları için. Onlarda bazen fabrika hatası olabildiği ve genellikle kullanıcı hatası olduğu söylediler. O ustalar hatta bana dedi ki, hiç karşılaşmadık, tuhaf bir durum dedi, ben bir arkadaşlarımla konuşayım dedi. İstiyorsan sana bunları ispatlıyım konuşmaları ama çok vaktimi alacak içerisinden mesajları ayıklamak. Genelde başka şeylerde konuştum çünkü. Benim sorduğum şey, kol çıkarma gibi durumlardı. Kronik problemler var mı diye sormuştum ama arada kaynadıydı mesajlarda öyle hatırlıyorum.


    Birde senin bahsettiğin o motor bloğun problemiden kaynaklı bir şeyler değil ki, fabrikasyon ve kullanıcı hatası. Motor durduk yere conta yakar mı? Zaten bu blokların yüksek sıkıştırma oranı olduğu için diğer motorlara göre çabuk ısınıyor, çabuk ısındığı için soğutma işleminin eksiksik yapması lazım. Yapmıyorsa tabi conta yakar. SÜtüne birde sensör arızalı değilse!

    Şöyle bir durum var, aynı motor bloğunu, 2017 den beri duke,husqvarna kullanıyor. Hatta aynı motor bloğunu adventure yaptılar. Böyle büyük problem olsa firma riske girer mi? Blokun problem olduğu değilde, fabrikasyonluk durumların problem olduğunu düşünüyorum.


    Buradaki son demlerim benim düşüncelerim. Ama araştırma ile çok büyük bir kronik probleme ulaşmadım ben ne yazık ki. Bilgine sunarım.

  14. #34
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle pek deneme şansım olmadı. Ama 690 duke'a bir kere oturdum güzel titriyordu. Gerçi işettirecek kadar titremediği sürece ben pek sallamıyorum.
    Titremesi normaldir.hayvan gibi güçlü makina.

    690r duke

    102 mm çap(buraya dikkat)
    84.5mm kurs var
    Tek silindir
    148 kg agirlik var.

    Gayet normal bir durum,usa,avrupada kimse titresimi dert etmiyor,alt devirdeki torku ile yan yan keyfine bakiyor.

    3.viteste bile teker,az daha guclu olsa 4.te bile teker yapacak..

    Ktm yi severim,

    En duşuk hacimli olan

    Mt125 kullan
    Git birde duke 125 kullan farki gorursun.

    Ureticisi

    2T deki tork ruhunu,4T modellerinde bile yaşatmaya calişiyor

    Daha ne olsun..
    gezginkral bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reddit'te kimsenin şaşırdığını sanmıyorum. yabancı forumlarda, reddit'te blokta sorun olduğu, conta yaktığı, yağa radyatör suyu karıştırdığının örnekleri çokça mevcut. motorcyclist editörü ari henning bile incelemede rc390'la övgüyle bahsederken 1 sene sonra "sikerler" deyip race spec motorunu saldı.

    https://www.motorcyclistonline.com/l...gasket-repair/

    https://www.motorcyclistonline.com/l...-final-update/

    https://www.reddit.com/r/KTM/comment...0_head_gasket/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._ktm_duke_390/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles...n_head_gasket/

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._when_we_were/

    blokta sorun olduğu aşikar, bende almayı çok istiyorum ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz. çok örneği var.
    Bizim aydında MT25 olan bir arkadaş vardı, yeni almıştı motoru(kaç model onu bilmiyorum) motorsiklet kulübunde tanışmıştım arkadaş o kadar nefret ediyordu ki, motor bloğu patlamış. Garanti kapsamını konuştuk mu hatırlamıyorum ama çok para gitti falan dediydi o zaman, yurtdışından parça getirtmişler ucuza araya torpil faan sokup parçaları aldırmışlar gümrükten.

    Ben buradan MT25 çok kötü bir motordur diyebilir miyim? Bir iş, kronikleştirecek kadar büyük bir problem ise, zaten gerekli müdhalaleler yapılır ve herkesin haberi oluyor.

  16. #36

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25 2016
    Alıntı gezginkral adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir tarafımdan uydurmadığım için Ben reddite baktım bulamadım açtığım postu, neyse ktmduke390forum' da iki tane ktm usta ile tanıştım ben onlarada bu durumu sordum. birisi avusturaylıydı diğeri hintli idi. (Bu arkadaşlar ne anlar diyeceksin içinden, benim burada yaşadığım problemi ktm bayisi, ktm ustaları çözemedi, onlar uzaktan çözdü, bir cevapla), Neyse onlara bu durumu sordum, çünkü millet kol çıkarma tabir ettiği şeyi bende yaşarmıyım diye endişeli biniyordum motora. Facebookta, KTM gruplarına sordum, çoğu kişi yazdı öyle problem yaşayan yok diye. Çünkü bu süreç benim 3-4 ayımı aldı araştırmak. Bazen ara verdim, sonra bbaşka nereye sorayım vs. Hatta youtuber vardı iki tane onlara sordum, ktm ile uğraştıkları için. Onlarda bazen fabrika hatası olabildiği ve genellikle kullanıcı hatası olduğu söylediler. O ustalar hatta bana dedi ki, hiç karşılaşmadık, tuhaf bir durum dedi, ben bir arkadaşlarımla konuşayım dedi. İstiyorsan sana bunları ispatlıyım konuşmaları ama çok vaktimi alacak içerisinden mesajları ayıklamak. Genelde başka şeylerde konuştum çünkü. Benim sorduğum şey, kol çıkarma gibi durumlardı. Kronik problemler var mı diye sormuştum ama arada kaynadıydı mesajlarda öyle hatırlıyorum.


    Birde senin bahsettiğin o motor bloğun problemiden kaynaklı bir şeyler değil ki, fabrikasyon ve kullanıcı hatası. Motor durduk yere conta yakar mı? Zaten bu blokların yüksek sıkıştırma oranı olduğu için diğer motorlara göre çabuk ısınıyor, çabuk ısındığı için soğutma işleminin eksiksik yapması lazım. Yapmıyorsa tabi conta yakar. SÜtüne birde sensör arızalı değilse!

    Şöyle bir durum var, aynı motor bloğunu, 2017 den beri duke,husqvarna kullanıyor. Hatta aynı motor bloğunu adventure yaptılar. Böyle büyük problem olsa firma riske girer mi? Blokun problem olduğu değilde, fabrikasyonluk durumların problem olduğunu düşünüyorum.


    Buradaki son demlerim benim düşüncelerim. Ama araştırma ile çok büyük bir kronik probleme ulaşmadım ben ne yazık ki. Bilgine sunarım.
    mesajım agresif algılandıysa özür dilerim. sadece bir çok örneği var demek istedim. kimseye yalancı demek haddime değil.

    muhtemelen kalite kontrol kaynaklı bir durum. blok sorunlu derken bunu kast ettim aslında. 2017 sonrası problemin çözüldüğü ve ya minimize edildiği kesin.

  17. #37

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı mattiadestro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesajım agresif algılandıysa özür dilerim. sadece bir çok örneği var demek istedim. kimseye yalancı demek haddime değil.

    muhtemelen kalite kontrol kaynaklı bir durum. blok sorunlu derken bunu kast ettim aslında. 2017 sonrası problemin çözüldüğü ve ya minimize edildiği kesin.
    Hocam estf. ben zaten 2017 ve sonrası için araştırma yaptım, öncekileri bilmiyorum. Fabrikasyon derken işte kalite kontrol yetersizliğinin olduğu aşikar.

  18. #38
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Zaten alt devirleri canli ve torklu makinalari zorlamak akla zarar..

    Çap buyuk
    Strok uzun

    Duke 690 icin,

    Motor zaten 6.500 rpm de max torkunu veriyor.

    Hp yide 8.000rpm de veriyor.

    Sen kalkar,devir kesiciyi iptal edersen,kat iptali yaparsan,PC atarsa (power commander)surekli 10-11 bin lerde gaz acarsan ne krank kalir,ne biyel,ne de supap..

    Saf isveç çeliğide olsa dayanmaz..

    Malzeme bilimine alaşim kurallarina aykiri..

    Ondan sonra,

    Keçede patlatir
    Contadan terletmede yapar
    Statorde yakar

    Yag pompasida patlar(muhendis (tolerans dahilinde)max 8.500rpm e gore pompa debisini ayarlamis,ona gore dizayn yapmiş)

    Yaparda yapar..

    Yuksek devirli cigerli makina arayan gitsin,

    (Ktm sdr litrelikler hariç)

    Mt07-09-10

    Bmw s1000xr/s1000rr
    Ducati
    Suzuki
    Kawa

    Alsin..

    Mevzu bundan ibaret..
    gezginkral bunu beğendi.

  19. #39
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Yeni bir KTM 990 Adventure R kullanıcısı

  20. #40

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı Herscel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni bir KTM 990 Adventure R kullanıcısı
    Hocam hoşgeldin, hayırlı olsun, tekerine taş değmesin. telegram/facebook grubumuza bekleriz Motorun hakkındaki deneyimlerini dinlemek isteriz.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)