Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Sizce hangi motoru seçmeliyim

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hunk 200 dışında, yine 5 yıl garantiyle + 2000 lira fazlasıyla ( 18000 li liralara ) X pulse 200 var.
    Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Ama dediğim gibi Supersport tarzı istediğimden commuter tarzı motor istemiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

    Alıntı goreny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence rs 200..uzerinde ns 200 motoru var ns 200 kullanan kurye arakadaslarim motoru cok tavsiye ediyorlar..yakiti az iyi gidiyor..bence rs 200 seni hem goruntusu hemde gidisi olarak tatmin eder..birde yanlis bilmiyorsam absli bence rs 200 ü arastir derim..
    Görünüşe göre rs200 ü en azından araştırarak şans vericem. Bugün araştırmaya incelemeye başladım. Teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    Alıntı Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tom Amca güzel açıklamış. KTM diyorum bende.
    Tom amcamı kesinlikle dikkate alacağım. Eminim ki ktmyi altıma küçük geleceğinden önermiyorlar. Onu da göz önünde bulunduracağım. Altımda çok komik gözükürse almak sanırım mantıksız olacak. Ama kilo vereceğim için sorun olacağını da sanmıyorum. Sanırım KTM ilk tercihim olacak ama ehliyeti aldıktan sonra bir şekilde bu motorların hepsine oturmaya test etmeye çalışacağım. Sanırım üzerinde hangisinde keyif alıyorsam ve bütçeme göre en mantıklısı hangisinde onu alacağım. Teşekkür ederim yorumun için.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı xelim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Binme ihtimalim neden yok ? Hiç görmediğim için anlayamadım. Tamam küçük olduğunu tahmin ediyordum ama bunu yazacak kadar olduğunu bilmiyordum. Nedenini merak ettim açıkcası. Açıklayabilme şansınız varmı? Çünkü aralarından en mantıklı gelen KTM'ydi. 15 civarında ki ölü R25 lere bakamam maalesef. Çünkü dediğim gibi uzun süre binecem. Ve zorla biriktirdiğim para ile alacağım. Sıkıntı yaşarsam üzülürüm anlayacağınız. Rs200ü bugün araştıracağım. Teşekkür ederim.
    1.si çok öne yatık sürüş tarzına sahip bir motor 2.si kilonuz avuç içi kadar sele için yeterince fazla.ben 80 kiloyum orange day test sürüşü gününde hayellerim suya düştü.ben 0a0 oturuyorum yani azcık geri azcık öne oynama imkanınız yok.ciddi derecede ss oturuş tarzı ve sele yüzünden direk elemiştim ben.bu şekilde dedim ama bir r25e oturun gidip birde rc250 ye farkı anlicaksınız bambaşka oturuş tarzına sahip motorlar.bu arada r25 aldım bende ktm den vazgeçip doğru bir tercih yapmışım dedim.rahatlık açısından

  3. #23
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    hocam ktm ye bindigimde ilk dedigim sey ayaklarim ve belim naked gibi bir pozisyonda ama neden gidon ileride? ss lerde ayaklar hafif geride olur gidon ileride olur bunun naked gibi sele ve pegleri ama racing gibi bir gidonu var. RAHATSIZ.

    Ikinci dedigim sey o kadar oyuncak gibi geldiki ben bunu trafikte manyak ederim dedim(lafin gelisi?)

    pulsarlarin 2017 ve ustunde kronikler daha az ama pulsar biraz sans isidir. debriyaji cekersin stop eder ekran resetlenir vs vs vs. ama pulsarla yuzbin devirenlerde var.

  4. #24
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ktm ye bindigimde ilk dedigim sey ayaklarim ve belim naked gibi bir pozisyonda ama neden gidon ileride? ss lerde ayaklar hafif geride olur gidon ileride olur bunun naked gibi sele ve pegleri ama racing gibi bir gidonu var. RAHATSIZ.

    Ikinci dedigim sey o kadar oyuncak gibi geldiki ben bunu trafikte manyak ederim dedim(lafin gelisi?)

    pulsarlarin 2017 ve ustunde kronikler daha az ama pulsar biraz sans isidir. debriyaji cekersin stop eder ekran resetlenir vs vs vs. ama pulsarla yuzbin devirenlerde var.
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.si çok öne yatık sürüş tarzına sahip bir motor 2.si kilonuz avuç içi kadar sele için yeterince fazla.ben 80 kiloyum orange day test sürüşü gününde hayellerim suya düştü.ben 0a0 oturuyorum yani azcık geri azcık öne oynama imkanınız yok.ciddi derecede ss oturuş tarzı ve sele yüzünden direk elemiştim ben.bu şekilde dedim ama bir r25e oturun gidip birde rc250 ye farkı anlicaksınız bambaşka oturuş tarzına sahip motorlar.bu arada r25 aldım bende ktm den vazgeçip doğru bir tercih yapmışım dedim.rahatlık açısından
    Yorumlarınız için tekrardan teşekkür ederim. Yorumlarınızı kesinlikle dikkate alacağım. Ama karar vermeden önce de mutlaka bu motorları denemeye oturmaya yolda görürsem sahipleri ile muhabbet etmeye çalışacağım. Dediğim gibi pulsarı bugün biraz incelerim açıkçası ön yargı kalktı gibi. Her ne kadar KTM ye karşı biraz pozitif ayrımcılığın olsa da tercihimi yapmadan önce dediğim gibi yapacağım. Ben aldığım motoru satmayacağım. Her yönüyle aklımda şüphe kalmadan almam gerekiyor bu yüzden. Bunuda siz değerli abilerim, kardeşlerimin görüşlerini dikkate alarak yapacağım. Tekrardan çok teşekkür ederim.

  5. #25

    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Niye illa racing cakmasi motosiklet istiuorsun anlamadim, bu genclerin apacilik sevdasi nedir, bir bitmediniz gitti, al bir scooter keyfine bak.

  6. #26
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye illa racing cakmasi motosiklet istiuorsun anlamadim, bu genclerin apacilik sevdasi nedir, bir bitmediniz gitti, al bir scooter keyfine bak.
    İnsanları tanımadan yorum yapmanız biraz üzücü açıkçası. Her 250cc SS diye geçen makineye binen apaçi mi oluyor? Zevkler tartışılmaz değil mi? Scooter da sürdüm merak etmeyin. Hep aklımda SS vardı. Bende SS istiyorum ve alacağım da. Burada 250lik motordan ss olur mu diye sormuyorum. He SS istediğim için apaçi oluyorsam kusura bakma. Apaçi olayım gitsin.

  7. #27
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    buradaki kişilerin 250cc makinelerin Supersport olamaz değil dediklerine bakma
    mesela R25 ss kupaları turnuvaları var
    ktm moto3 şampiyonaları var yani düşük cc Supersport olamaz mantalitesi varsa aklında unut onu

    mesela R25
    gidon alcaltmasi gidon clip on kitleri peg pozisyon yukseltici ve değiştirici kitleri yeterli arka amortisör ayarı vs. ile r25 i birkac ufak modifikasyon la ss oturuş tarzına getirebilirsin sen sadece KTM ile r25 arasında gidip gel diğer makineleri boşver ikisinden birini seç sanki burada konuşanlar sürekli viraja yatıp kalkıyor viraj dönüyor piste giriyor,birde üstüne bilgileri olmadan fikirleri var
    ktm rc icin küçük kalır diyorlar alakası yok senin vücudunun belki oranı farklı, makineye bi otur belki hoşuna gidecektir bu forumdan tavsiye alma boşver yarardan çok zarar verirler genel olarak

    motosiklet tavsiyesi istersin
    bir bakmışsın sahibinden de at arabası ilanlarına bakıyorsun

  8. #28
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    [IMG][/IMG]
    Eski kullandığım motora kuryeci motoru demişsiniz. Göz var nizam var. R25 de vardı. İkisi hakkında tecrübe sahibiyim ve maddi durum kısıtlıysa r25 almayın. Bakımı parçası yakıtı pahalı

  9. #29
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buradaki kişilerin 250cc makinelerin Supersport olamaz değil dediklerine bakma
    mesela R25 ss kupaları turnuvaları var
    ktm moto3 şampiyonaları var yani düşük cc Supersport olamaz mantalitesi varsa aklında unut onu

    mesela R25
    gidon alcaltmasi gidon clip on kitleri peg pozisyon yukseltici ve değiştirici kitleri yeterli arka amortisör ayarı vs. ile r25 i birkac ufak modifikasyon la ss oturuş tarzına getirebilirsin sen sadece KTM ile r25 arasında gidip gel diğer makineleri boşver ikisinden birini seç sanki burada konuşanlar sürekli viraja yatıp kalkıyor viraj dönüyor piste giriyor,birde üstüne bilgileri olmadan fikirleri var
    ktm rc icin küçük kalır diyorlar alakası yok senin vücudunun belki oranı farklı, makineye bi otur belki hoşuna gidecektir bu forumdan tavsiye alma boşver yarardan çok zarar verirler genel olarak

    motosiklet tavsiyesi istersin
    bir bakmışsın sahibinden de at arabası ilanlarına bakıyorsun
    250liklerden de supersport oluyor evet. Ki dediğiniz gibi bunun turnuvaları bile var. Gelip ne olduğu belli olmayan, belki de motor tecrübesi benden bile az olan adam gelip bir bitmediniz apaçisiniz gibi kelimeler kullanması garip. Hadi onu geçtim beni tanımıyor. Ben gözüme hitap edeni almak istiyorum sırf onu aldım diyede apaçi olacaksam olayım gitsin. SS bir motor aldım diye sürekli teker yakacak, teker yapacak, dizlerimi yere değdirecek, sürekli top speedde gidecek değilim. Görsel olarak hoşuma gidiyor. Herneyse bu tarz yorumları takmamak gerek. Kiloya gelicek oluırsak evet kilo olarak biraz fazla ama dışarıdan bakıldığında 100 kilo gibi duran birisi değilim. Zaten dediğim gibi bu ay içerisinde spora yazılıyorum. Tahminimce motoru alana kadar zaten oldukça zayıflarım gibi. Evet bu tür forumlarda eline klavyeyi alan yazabiliyor. Bunlar da zaten az çok kendini belli ediyor. Bu yüzden ciddiye alacağım mesajları az çok kestiriyorum. Özellikle ktm ve r25 olmak üzere tüm motorların test etmeye çalışacağım. Bunu yapmak en mantıklı karar olacak.

    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://<a href="https://hizliresim.c...0a.jpg</a></a>
    Eski kullandığım motora kuryeci motoru demişsiniz. Göz var nizam var. R25 de vardı. İkisi hakkında tecrübe sahibiyim ve maddi durum kısıtlıysa r25 almayın. Bakımı parçası yakıtı pahalı
    Sanırım yanlış anlaşıldım. R25 ve CBR 250RR oldukça başarılı motorlar buna ben kesinlikle birşey diyemem. Sadece hondanın şekli beni cezbetmiyor. Nedenini bilmediğim şekilde oldum olası sevmedim hondayı. Kuryeci motoru gibi dediğim sadece sokaklardaki bolluğundan. Çok fazla var sadece bu yüzden. Yanlış anlaşılmak istemem kesinlikle. Maddi durumum ilk başta motoru alacakken kısıtlı. Daha sonrasında motor sorun çıkarsa da masrafı olsa da sabırlı insanımdır elimde oldukça yaptırırım. Sonucunda motor bir şekilde tamir oluyorsa o benim için sıkıntı değil. Yeter ki yapılsın. R25 eskiden hayalim olmasına rağmen şuan biraz uzak durma sebebim benim motora ayırdığım bütçede şu anki piyasada alabileceğim r25'in ölü denebilecek derecede olması. Ben dediğim gibi aldığım motoru uzun yıllar kullanmak istiyorum ve beni götürebildiği kadar götürmesini istiyorum. Bu yüzden nisbeten temiz ve kaliteli motor almam gerekiyor.

  10. #30
    mustafaat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RST1000 Futura (şu an motosikleti yok)
    Herkes "Bu motosikletle on yıl geçiririm." diyerek ilk motosikletini alır; ve istisnaların kaideyi bozmayacağı şekilde herkes motosikletini ilk senede büyütür.
    Bunu sizi eleştirmek için söylemiyorum; herkes böyle düşünse de öyle olmuyor, büyütmek istiyor insan

    KTM mi R25 mi sorusu için zamanında şöyle bir şey yazmıştım: Tasarım Felsefesi ve Ucuzluk
    "Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"

  11. #31
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Selim hoşgeldin.
    Aldığın hiç bir motoru ömrünün sonuna kadar kullanmayacaksın.
    Bütçen elverdiği müddetçe ortalama her 1.5 senede motorunu değiştireceksin, bütçen elvermediği takdirde bunu borçlanarak yapacaksın üstelik.
    Her genç arkadaşımız gibi ve sizin değiminizle şekilli şüküllü olduğu için racing motorla başlamak isteyeceksin. 250 cc bana yeter çok bile demen en fazla 6 ay sürecek, ışıklarda yanına 500+ cc bir motor yanaşıp egzos dumanını soluduğunda ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın.
    Sonra bir gün gelecek, bir arkadaşının yüksek hacimli motorunu kullanacaksın, ağzın kulaklarına varacak, inip kendi motoruna bindiğinde gazı kökleyeceksin ama nafile. "Kağnıya biniyormuşum ben yeaaa" diye geçireceksin içinden. Ve üzgünüm bu durum yaş kemale erene kadar devam edecek. Hatta yaş kemale ermiş olsa bile 250 cc sıfır motor almak yerine 600 cc ikinci el motosiklet almayı tercih edeceksin büyük ihtimal.

    Niye bunca şey yazdım, kendini hiç birşeye şartlandırma diye.
    Al bir CRF 250 L 2013-2016 model arası. Gerisini rüzgarın akışına bırak.

  12. #32
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı mustafaat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes "Bu motosikletle on yıl geçiririm." diyerek ilk motosikletini alır; ve istisnaların kaideyi bozmayacağı şekilde herkes motosikletini ilk senede büyütür.
    Bunu sizi eleştirmek için söylemiyorum; herkes böyle düşünse de öyle olmuyor, büyütmek istiyor insan

    KTM mi R25 mi sorusu için zamanında şöyle bir şey yazmıştım: Tasarım Felsefesi ve Ucuzluk
    Yazınızı okudum kısa ve net bir yazı olmuş. Elinize sağlık. Bende KTM'nin egzoz tasarımına bayılıyorum. Eğer KTM alacak olursam orijinal egzozunu kesinlikle koruyacağım. Motor büyütme konusunda dediğiniz gibi olabilir bunu bilmiyorum ama şuandaki kararlılığımı ne değiştirir bilmiyorum. Büyük bir makineye sahip olmak için oldukça yetkin olmam gerekiyor. Bu yetkinliği ne zaman hissederim, hissetsem de bütçem ne durumda olur onuda geçtim bütçem yetse bile hali hazırda altımda olacak güzel motoru bırakıp ekstra masraf edip büyütür müyüm bilmiyorum.

    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selim hoşgeldin.
    Aldığın hiç bir motoru ömrünün sonuna kadar kullanmayacaksın.
    Bütçen elverdiği müddetçe ortalama her 1.5 senede motorunu değiştireceksin, bütçen elvermediği takdirde bunu borçlanarak yapacaksın üstelik.
    Her genç arkadaşımız gibi ve sizin değiminizle şekilli şüküllü olduğu için racing motorla başlamak isteyeceksin. 250 cc bana yeter çok bile demen en fazla 6 ay sürecek, ışıklarda yanına 500+ cc bir motor yanaşıp egzos dumanını soluduğunda ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın.
    Sonra bir gün gelecek, bir arkadaşının yüksek hacimli motorunu kullanacaksın, ağzın kulaklarına varacak, inip kendi motoruna bindiğinde gazı kökleyeceksin ama nafile. "Kağnıya biniyormuşum ben yeaaa" diye geçireceksin içinden. Ve üzgünüm bu durum yaş kemale erene kadar devam edecek. Hatta yaş kemale ermiş olsa bile 250 cc sıfır motor almak yerine 600 cc ikinci el motosiklet almayı tercih edeceksin büyük ihtimal.

    Niye bunca şey yazdım, kendini hiç birşeye şartlandırma diye.
    Al bir CRF 250 L 2013-2016 model arası. Gerisini rüzgarın akışına bırak.
    Öncelikle hoş buldum. Tabii ki de aldığım hiç bir motoru kendi ömrümün sonuna kadar kullanmayacağım. Benim bu konuda genel olarak bahsetmek istediğim şey alacağım motorun ki bütçem istediğim klasmanda iyi bir bütçe değil. Bu bütçeyle alabildiğimin en iyisini alıp bu motorun beni en azından pişman etmeden uzun bir süre götürmesini bekliyorum. Yukarıdaki cevabımda da bahsettiğim gibi bütçem el vermeyebilir, verse bile kendimi hazır hissetmeyebilirim, hazır hissetsemde altımdaki motor bana yeter ve değişmek istemeyebilirim. Tabii ki de herkes gibi bende isterim 600lük 1000lik motorlara. Ama motor işi kolay değil bana kalırsa. Büyük makineler her ne kadar tecrübe olsada riskli. İnsan ister istemez altında bir canavar yatarken onu sakin kullanamaz. Bunu kontrol edebilecek yetkinlikte hissetmiyorum. Elbetteki ödünç alırım binerim sürerim ama sonrasında paşa paşa makineme geçer keyifle sürerim. Her ne kadar yaşım genç de olsa derdim hız değil. Hızlı olmak yerine şekil olsun Bu derecesine tecrübeyi de 1-2 yılda sahip olacağımı sanmıyorum. Bu şartlandırmaktan ziyade kendi isteğim açıkcası. Son olarak önerdiğiniz motorlar elbetteki çok güzel, keyifli ve güvenli motorlardır. Fakat bahsettiğim sebeplerden ötürü yüksek cc istemiyorum en azından bir supersporta bineyim ve tarz-tasarım olarak benim hoşuma giden motora binmek istediğimden bu tarz motorlar düşünmüyorum açıcası.

    Böylesine uzun yazıyı zaman ayırıp okuyup güzel düşüncelerinizi ve yorumlarınızı belirttiğiniz için çok teşekkür ederim.

  13. #33
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı xelim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böylesine uzun yazıyı zaman ayırıp okuyup güzel düşüncelerinizi ve yorumlarınızı belirttiğiniz için çok teşekkür ederim.
    Akıllı uslu adamsın belli ki, kendin için en doğru kararı vereceğine eminim.
    Alacağın motora karar verdiğinde forumda araştırmayı unutma, elbet motoru daha önce gören duyan birileri çıkacaktır. Hakkında hayırlısı
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  14. #34
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akıllı uslu adamsın belli ki, kendin için en doğru kararı vereceğine eminim.
    Alacağın motora karar verdiğinde forumda araştırmayı unutma, elbet motoru daha önce gören duyan birileri çıkacaktır. Hakkında hayırlısı
    Teşekkür ederim Aslında motoru almama birazcık daha var. Mağlum öncesinde ehliyet alacağım ama şimdiden araştırıp uzun uzun inceliyorum ki sonrasında pişman olmıyayım. Piyasa çok hareketli belki alana kadar fiyatlar iner çıkar o zamanda şuanki konuşmaya göre piyasanın değişikliğine göre altını üstünü tahmin edebilirim sanırım. Herşeyi ayarlıyayıp alacağım motoru almadan önce son bir sadece o motor hakkında fikir almak için bir konu açar son bir görüş alırım mutlaka.
    Hepimiz için hayırlısı olsun. Tekeriniz düz bassın.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Hyosung dan uzak dur benim tek görüşüm bu sana r25 en ideali aralarında onunda parca parası çok fazla senin gönlün hangisini istiyorsa onu al biz degil sen biniceksin ama Hyosung dan uzak dur benim arkadaşım o motora motor tamiri için bi r25 parası dökmüştür herkezde oluyormuş sorun kronik hatası çok fazla

  16. #36
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı bezor1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung dan uzak dur benim tek görüşüm bu sana r25 en ideali aralarında onunda parca parası çok fazla senin gönlün hangisini istiyorsa onu al biz degil sen biniceksin ama Hyosung dan uzak dur benim arkadaşım o motora motor tamiri için bi r25 parası dökmüştür herkezde oluyormuş sorun kronik hatası çok fazla
    Hyosungu şimdilik eledim gibi duruyor. Normalde forumlarda binende binmeyende sallayıp kötüleyebiliyor ama kendi kullanıcılarından ve facebookdaki gruplardaki komik sorunlar yüzünden tamamen eledim gibi hyoyu. Tavsiyen için teşekkür ederim

  17. #37
    Voltaren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2020
    Motosikleti
    Yoktur.
    Gelip ne olduğu belli olmayan, belki de motor tecrübesi benden bile az olan adam gelip bir bitmediniz apaçisiniz gibi kelimeler kullanması garip...
    Hocam fazla kafaya takma bu tipleri. Ben de yeni üye oldum sayılır bu foruma, ve gördüm ki, aklı başında güzel insanlarla beraber bir dolu da ergen tripli, kompleksli tipler takılıyor bu foruma.

    Sen sana faydalı olacak insanların yorumlarını kaale al, onlar zaten duruşlarıyla, yazdıklarıyla hemen belli ediyorlar kendilerini.

    Alacağın motosikletin hayırlı olsun şimdiden, güle güle kullan.

  18. #38
    xelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Alıntı Voltaren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam fazla kafaya takma bu tipleri. Ben de yeni üye oldum sayılır bu foruma, ve gördüm ki, aklı başında güzel insanlarla beraber bir dolu da ergen tripli, kompleksli tipler takılıyor bu foruma.

    Sen sana faydalı olacak insanların yorumlarını kaale al, onlar zaten duruşlarıyla, yazdıklarıyla hemen belli ediyorlar kendilerini.

    Alacağın motosikletin hayırlı olsun şimdiden, güle güle kullan.
    Çok teşekkür ederim hocam.

    Sadece benim konumda değil forumda yardım, tavsiye isteyen veya herhangi bir konuya illaki böyle cevaplar veren oluyor sanırım. Çoğu konuda denk geldim. Dediğiniz gibi onları es geçmek en iyisi.

  19. #39
    mostro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 1100 evo sp
    Saydığınız motorların içinde en supersporta yakını rc250dir. Ayrıca sürüden ayrılmak için de rc250. r25 heryerde var. Ekipman ve malzeme kalitesi yine rc250de daha ustun. Şehiriçi kullanıma daha uygundur gaz tepkisini hemen verir r25 ise yuksek devirlerde tepkilidir. Tek silindir turbo dizel gibidir. çift de turbo benzinli arabaya benzetilebilir.

  20. #40
    Ebabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW G310R
    Suzuki GSX 250R ikinci el
    20 bin tl'ye bulabilirsin.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler