KURALKAN MOTOBIKE İSTANBUL'DA SUPER SOCO TC MAX MODELİNİ TANITTI..
-
Türkiye’nin en eski ve en köklü motosiklet üreticisi ve dağıtıcısı Kuralkan, Türkiye’nin en yüKsek hıza çıkabilen ve en uzun menzile ulaşan elektrikli motosikleti Super SOCO TC Max’ın satışına başlıyor.
Türkiye’nin en eski ve en köklü motosiklet üreticisi ve dağıtıcısı Kuralkan, Türkiye’nin en yüzsek hıza çıkabilen ve en uzun menzile ulaşan elektrikli motosikleti Super SOCO TC Max’ın satışına başlıyor. 25 bin 900 TL’den başlayan fiyatla satılan elektrikli motosikletin Türkiye lansmanı, 20-23 Şubat’taki Motobike 2020 Fuarı’nda gerçekleştirilecek.
Cafe Racer tarzına sahip TC modelinin geliştirilmiş bir versiyonu olan TC Max, retro tasarım detaylarını modern unsurlarla buluşturuyor. Klasik motosiklet kavramını LED farlar ve LCD göstergesiyle günümüze taşıyan TC platformunun en yeni ve gelişmiş versiyonu olan TC Max’ta, 1900 yerine 3500 W’lık kayış aktarmalı güçlü bir motor bulunuyor. Böylece 3,5 kW sürekli güç (5 kW tepe değer) ile hem yüzde 17’lik eğimi kolayca tırmanabiliyor hem de 90 km/s gibi yüksek bir hıza rahatça ulaşabiliyor. Ayrıca motosikletin denge merkezine göre konumlandırılmış olan motor bloğu güvenli bir sürüş imkanı sunuyor.
Tüm Super SOCO modellerini özel kılan taşınabilir batarya, TC Max modeline de taşındı. 72V-45 mA’lik taşınabilir batarya, standart 220V prizin olduğu her yerde rahatlıkla şarj edilebiliyor. 110 km’lik menzil verisine sahip TC Max’ın Li-Ion bataryasını 8 saatte yüzde 100 doldurmak mümkün.
2018 yılında gerçekleştirdiği anlaşma ile Super SOCO markasının distribütörlüğüne başlayan Kuralkan, şu anda Super SOCO’nun TS, TC, TC Max ve Cux modellerinin satışını da gerçekleştiriyor.
2019 yılından itibaren internet üzerinden satışa imkan veren e-ticaret sitesi www.ekuralkan.com ‘ı da devreye alan Kuralkan, Türkiye’nin her tarafına satış ve dağıtım imkanı da sunuyor. Motobike 2020 Fuar’ı ziyaretçileri, Kuralkan tarafından satılan motosikletlere kredi kartına tek çekim, yarısı peşin-kalanı kredi kartına tek çekim veya taksit ve yüzde 40’ı peşin – kalanı 36 aya kadar vadeli ve senetli satış şekliyle sahip olabilecekler.
Reklamlar
-
“ Türkiye’nin en eski ve en köklü motosiklet üreticisi ve dağıtıcısı Kuralkan”
ulen bu adamlar madem bu kadar köklü ve eski, nerden geliyor bu iş bilmezlik? Hyosung’un imajını bozdular ülkede. Üstüne Bajaj’a yaklaşmamaya yemin etmiş bir kitle yarattılar. Pulsar 150ns’ler çatır çatır yatak sarıyor.
Kuralkan bugün Kawasaki satsa, ona bile yaklaşmam. Garanti sürecinde vatandaşları nasıl yorduklarını biliyorum. Bir arkadaşım sırf bu Kuralkan’dan dolayı Bajaj bayiiliğini bıraktı.
-
Elektrikli bir motora da 26 bin vermek... Bilemedim şimdi.
-
Batarya ömrü ve değişim maliyeti gibi problemler çözülmeden sunulan elektrikli motorlar maalesef verimsiz ve ilkel elektrikli aygıtlar olarak tarihte yerini bulacaktır.
-
Green_Beret adlı üyeden alıntı
Elektrikli bir motora da 26 bin vermek... Bilemedim şimdi.
Verilir verilmesine de, 3.5-5 kw arası güç diyor, 100cc çin malı scooter gibi. Tabi tork eğrisi bir içten yanmalı motor gibi olmayacaktır ama, şahsen ben tercih etmem. Piyasanın hali belli tabi ancak 26 bin TL çok daha iyi değerlendirilebilir benim fikrimce.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
50 cc mobilet gücünde ve hızında makineye 26000tl fiyat koymuşlar. O paraya sıfır kilometre 400cc dominar varken kim niye alsın bunu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)