Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Günümüz şartlarında YAMAHA r25 vs KTM rc390

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    22 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sattığına pişman ve yeni arayışında
    Selam dostlar bendeniz 2018 r25 ini satıp bi süre ara verdikten sonra tekrar motosiklet camiasına girmeye çalışan kardeşiniz.
    şuan KTM rc390 7bin km de 24 binden tertemiz motorunu veren bir abimiz var.
    Öte yanda 2018 model r25 için 27bin türk lirası isteyen abimiz.
    Ben çok aradayım.Hangisini almalıyım?
    Genelde artçımla geziyorum ktm nin artçı selesi daha rahat ve r25 e göre çok daha torklu makine olduğu için 2 kişiyi şehiriçinde taşıması daha kolay olacak.Ama yaklaşık 1 sene sonra motosiklet büyütme planım olduğundan r25 in 2.el piyasası çok hızlı bilirsiniz.
    Empati duygularınızı kullanarak yorumlar mısınız teşekkürler kazasız sürüşler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

    Bu arada şunu da eklemek istiyorum,rc390 tek silindir olduğu için daha az yakıyor.Öğrenciyim
    Ve daha hızlı bir motosiklet topspeed hariç r25i her türü tokatlıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

    Ve çok yakınımda bir KTM yetkili servisi var o da sıkıntı olmayacak


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Rc390 kaç model

  3. #3
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Bende çok arada kalmıştım fakat R25 tercih ettim daha uygun bir fiyata eski kasa alarak..

    Sebeplerini şöyle söyleyeyim;
    Mekanik olarak RC390 Daha cazip geliyor çünkü ABS, quick bilmemne gibi özellikleri mevcut akıllı yol bilgisayarı vs daha dolu FAKAT parçalar el yakan cinsten pahalı. R25 Çıkma parçasını bulmak zaten çok kolayken sıfırını da gidip alabiliyorsunuz hala fabrikadan fazla uçmadan, RC de böyle bir şey mevcut değil yurt dışından aylar sonra geliyor parçalar

    Türkiye'de KTM servisleri YAMAHA servisleri kadar gelişmiş, ilgili veya sık değil. yani hemen hemen her ilde bulamıyorsun, 1-2 yer bakıyor ve dediğim gibi bakıma aylar kala haber veriyorsun ki parça sipariş etsinler avrupadan..

    Onun dışındaki kişisel görüşlerime gelirsek mantık dışı olanlara..
    Ben R25 i motosikletçilerin TOFAŞI gibi görüyorum veya eski kasa BMW gibi.. Sebebi ise çok fazla apaçisi var.. temizini bulmak zor.. fakat bulursan da modifiyesi zevkli ve detaylı, kaplamasından far kaşına kadar benim hoşuma giden şeyler motosikletime kendimden bir şeyler eklemek ufakta olsa eklenti yapmak..



    Özetlersem: Yamahada çıkma veya orijinal parçayı daha hızlı ve uygun fiyata denk getirebilirsin.. Bakımlar evet el yakar fakat KTM kadar yakmaz.. yarın bir gün yanlış ve kirli bir motosiklet bile alsan motor dahi kilitlesen çok kolay bir biçimde çözebilirsin..
    Bunları elbette rc için de yapabilirsin.. fakat daha fazla SÜRE, EMEK, PARA lazım.. Öğrenci adamsın.. R25 Piyasası hızlı.. bak dalgana


    Çok karışık yazdım affola.


    EDİT--------

    EN ÖNEMLİ ŞEYİ SÖYLEMEYİ UNUTMUŞUM...
    Forumda bir çok kullanıcı RC390'In motor bloğunda sorun yaşadı onları da okumanı tavsiye ederim..

  4. #4

    Üyelik
    22 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sattığına pişman ve yeni arayışında
    rc390 2018 model.Ayrıca 2018 r25 te de ABS vardı yeni alıcağımdada kesinlikle abs olacak .Motosiklet zaten tehlikeli birde ABS siz alarak mevcut tehlikeyi arttırmak bana hiç mantıklı gelmiyor..

  5. #5
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS 200 2014
    Benim tercihim çift silindirden yana olurdu. Tek silindir o beygirlerde maalesef ilerisi için daha çok tehlike arz ediyor.

  6. #6

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Bana göre blok patlatan 390’ların genel sorunu şuursuzca motoru zorlamaları. Otobanda 180’le giderken arkadan ıkına ıkına gelen çok 390 gördüm. Trafikte benim motoru görüp, ölümüne gaz açmayı çalışanı çok gördüm. Redline dayanarak gidince motorun kilitlemedik doğal. R25’te rc390’da sürekli ibrede 180 görülecek makineler değiller.

    Ben olsam ktm alırım. Virajlarda bile kimse pistteymiş gibi gaz açamaz. Yollar müsait olsa, virajı ortalayıp gelen bir davar mutlaka olacaktır. Anıra anıra devir çevirmeninde pek bir mantığı yok zaten. Biraz daha özenli kullanırsın ktm’yi. Zaten herkeste olan R25 sahibi olmaktansa rc390 daha çok ilgi çeker. Öğrenci adam; cafeci adamdır. Çekersin cafe önüne ve motorunu hem izler hem de izletirsin.

  7. #7

    Üyelik
    24 Ocak 2018
    Motosikleti
    2013 Cbr 125r - 2012 Cbr 250r
    Yamaha ve ktm arasında uçurumlarcasına parça fiyatı yok her iki motorunda kendine göre + ve - leri var fakat benim tercihim kesinlikle rc390 olurdu.

  8. #8
    Exectus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana göre blok patlatan 390’ların genel sorunu şuursuzca motoru zorlamaları. Otobanda 180’le giderken arkadan ıkına ıkına gelen çok 390 gördüm. Trafikte benim motoru görüp, ölümüne gaz açmayı çalışanı çok gördüm. Redline dayanarak gidince motorun kilitlemedik doğal. R25’te rc390’da sürekli ibrede 180 görülecek makineler değiller.

    Ben olsam ktm alırım. Virajlarda bile kimse pistteymiş gibi gaz açamaz. Yollar müsait olsa, virajı ortalayıp gelen bir davar mutlaka olacaktır. Anıra anıra devir çevirmeninde pek bir mantığı yok zaten. Biraz daha özenli kullanırsın ktm’yi. Zaten herkeste olan R25 sahibi olmaktansa rc390 daha çok ilgi çeker. Öğrenci adam; cafeci adamdır. Çekersin cafe önüne ve motorunu hem izler hem de izletirsin.
    R25 zorlanmıyor mu yani ? Blok patlatmak kullanıcı hatası mı diyorsunuz? Ben mi yanlış anladım ?

  9. #9

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Exectus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 zorlanmıyor mu yani ? Blok patlatmak kullanıcı hatası mı diyorsunuz? Ben mi yanlış anladım ?
    R25’ler çok mu sağlam motorlar diyorsun yani? Blok patlatan motorlar bu kadar çok ve ktm global halen bu konu için Arge yapmadan 390adv’leri sürüyor piyasaya öyle mi?

    R25’lerin zilyon tane problemi var. Yamaha parça parça düzeltiyor ve evet bana göre blok patlama sebeplerinin en az 65’i kullanıcı hatasıdır. Ben km’lerce tapa gaz giden 390 gördüm ama bir tane bile tapa gaz giden r25 görmedim.

    Şehiriçinde boş vututu yapmak ile şehirdışında yardırmak aynı şey değil.

  10. #10
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    kocaeli/gölcük
    Motosikleti
    Ns 200
    Allah muhafaza eylesin, bir kaza yaptiginizda parca fiyatlarini düşündünüzmü?

  11. #11

    Üyelik
    22 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sattığına pişman ve yeni arayışında
    Alıntı Quantrell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende çok arada kalmıştım fakat R25 tercih ettim daha uygun bir fiyata eski kasa alarak..

    Sebeplerini şöyle söyleyeyim;
    Mekanik olarak RC390 Daha cazip geliyor çünkü ABS, quick bilmemne gibi özellikleri mevcut akıllı yol bilgisayarı vs daha dolu FAKAT parçalar el yakan cinsten pahalı. R25 Çıkma parçasını bulmak zaten çok kolayken sıfırını da gidip alabiliyorsunuz hala fabrikadan fazla uçmadan, RC de böyle bir şey mevcut değil yurt dışından aylar sonra geliyor parçalar

    Türkiye'de KTM servisleri YAMAHA servisleri kadar gelişmiş, ilgili veya sık değil. yani hemen hemen her ilde bulamıyorsun, 1-2 yer bakıyor ve dediğim gibi bakıma aylar kala haber veriyorsun ki parça sipariş etsinler avrupadan..

    Onun dışındaki kişisel görüşlerime gelirsek mantık dışı olanlara..
    Ben R25 i motosikletçilerin TOFAŞI gibi görüyorum veya eski kasa BMW gibi.. Sebebi ise çok fazla apaçisi var.. temizini bulmak zor.. fakat bulursan da modifiyesi zevkli ve detaylı, kaplamasından far kaşına kadar benim hoşuma giden şeyler motosikletime kendimden bir şeyler eklemek ufakta olsa eklenti yapmak..



    Özetlersem: Yamahada çıkma veya orijinal parçayı daha hızlı ve uygun fiyata denk getirebilirsin.. Bakımlar evet el yakar fakat KTM kadar yakmaz.. yarın bir gün yanlış ve kirli bir motosiklet bile alsan motor dahi kilitlesen çok kolay bir biçimde çözebilirsin..
    Bunları elbette rc için de yapabilirsin.. fakat daha fazla SÜRE, EMEK, PARA lazım.. Öğrenci adamsın.. R25 Piyasası hızlı.. bak dalgana


    Çok karışık yazdım affola.


    EDİT--------

    EN ÖNEMLİ ŞEYİ SÖYLEMEYİ UNUTMUŞUM...
    Forumda bir çok kullanıcı RC390'In motor bloğunda sorun yaşadı onları da okumanı tavsiye ederim..
    Motor bloğu sorunu ile ilgili aydınlatmanız için teşekkür ederim.Böyle bir sorun var ise kesinlikle uzak durulması gerekiyor demektir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

    Alıntı fb__ömer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim tercihim çift silindirden yana olurdu. Tek silindir o beygirlerde maalesef ilerisi için daha çok tehlike arz ediyor.
    Selam dostum.Ben r25 te ki tecrübelerime dayanarak şunu söyleyebilirim.Silindir farkı açısından baktığımız zaman rc390 ile arasında ki önemli detaylar şunlar oluyor;
    r25 in top speedi 180-195civarı//rc390'ın ki ise 170-178 civarı;
    Buna nazaran r25 in ara hızlanmaları yani diğer deyişle torku rc390 a göre daha düşük.
    birde önemsenecek fark mıdır kişiden kişiye değişir ama çift silindirin sesi egzoz takıldığı zaman rc390 dan daha iyi olur.
    Şimdi en önemli farka gelelim.YAKIT TÜKETİMİ.rc390 3.5LT-4.8LT arası yakarken.R25 5LT-7LT arası yakıyor.
    Bence burda rc390 tek silindir yüksek cc oluşu ile avantajı daha fazla olduğu için galibiyeti eline alıyor.
    Senin tek silindir sıkıntısı nedir?Gözümden kaçan nedir?
    TEŞEKKÜRLER

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana göre blok patlatan 390’ların genel sorunu şuursuzca motoru zorlamaları. Otobanda 180’le giderken arkadan ıkına ıkına gelen çok 390 gördüm. Trafikte benim motoru görüp, ölümüne gaz açmayı çalışanı çok gördüm. Redline dayanarak gidince motorun kilitlemedik doğal. R25’te rc390’da sürekli ibrede 180 görülecek makineler değiller.

    Ben olsam ktm alırım. Virajlarda bile kimse pistteymiş gibi gaz açamaz. Yollar müsait olsa, virajı ortalayıp gelen bir davar mutlaka olacaktır. Anıra anıra devir çevirmeninde pek bir mantığı yok zaten. Biraz daha özenli kullanırsın ktm’yi. Zaten herkeste olan R25 sahibi olmaktansa rc390 daha çok ilgi çeker. Öğrenci adam; cafeci adamdır. Çekersin cafe önüne ve motorunu hem izler hem de izletirsin.
    Açıkçası 2018 mavi renginde ki r25 im cafe önüne çektiğim zaman bütün ilgileri üstüne çekiyordu.KTM dizaynıda çok iyi fakat o motora çokta fark yaratabileceğini zannetmiyorum
    yarım saat boyunca 5. vites redline gidip 6. vitese atmayan bir zihniyet ise o bloğun patlaması normaldir(tabii bunlar alt vitesler içinde geçerli).
    Fakat motor o kadar da hunharca kullanılmamasına rağmen motor bloğunda böyle bir problem çıkartıyorsa sıkıntılı demektir kanımca..
    YAMAHA r25 in böyle bir sorun yaşadığını ne gördüm ne duydum.İllaha ki vardir ki varsa da işte o zaman bence kullanıcı hatasıdır.Çünkü bugün bir bmw bloğunu da zorlarsanız alman kalitesi de olsa bunu kaldıramaz.Fiziki olarak aykırıdır.KTM ve YAMAHA arasında kafamı kurcalayan bir fark da YAMAHA nın japon kalitesini taşıyor olmasıdır zaten.

  12. #12
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    RC tercih nedeni olur. Öğrenci adama 2 silindir gitmez.
    Bende öğrenci iken 125 vardı. 15k yol yaptım 9 ayda. 2.8 yakıyordu.

  13. #13
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    [QUOTE=zehirlimotor;4528977]Motor bloğu sorunu ile ilgili aydınlatmanız için teşekkür ederim.Böyle bir sorun var ise kesinlikle uzak durulması gerekiyor demektir..[COLOR="Silver"]


    Forumda bununla ilgili çok fazla konu var..
    Olay motor bloğunun çatlaması patlaması değil.. Bunun fabrikasyon hatası olduğunu firmanında BİLEREK, GARANTİ KAPSAMINDA YENİLEMESİ... yani olmayacağı anlamına gelmiyor... CBR Krankı gibi düşünün..

  14. #14
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS 200 2014
    Bence bu cclerde tek silindirin ömrü çift silindir bir makinaya göre daha sıkıntılı olur. Rc nin tipi ve oturuşu daha çok racing diyor insanlar. Açıkcası ben gerçekte 1 kez gördüm ön kafası iyi. Bence iki motorunda albenisi yüksek o konuda karşılaştırmaya gerek yok. Ben kendi açımdan şöyle diyim şuan ns200 kullanıyorum. Tek silindir 23 24 hp makina. 30km sonra sağ elim karıncalanmaya başlıyor. Bu motorları alacak adam tahmini benim ki gibi bir motor kullanıp geçecektir. Ben tekrar titreşimli makinaya binmek istemezdim. Ktm nin renk seçeneği sınırlı olduğu için ben tercih etmezdim. En başta dediğim olaysa tamamen benim düşüncem hiç bir dayanağı yok. Kendim o cclerde tek silindir makinaya binmek istemem, nede olsa tüm güç tek silindirden çıkıyor. Yani bu bende korku oluşturuyor sıkıntı ihtimali daha çok gibi. Ama bu dediklerim normal şartlar altında. Marka motorun servise gitmesi için katakulli yapmamış falan filan. Birde aşırı apaçi gibi kullanmamışsak

  15. #15

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    neden ktm rc390 almamalısınla başlayalım istersen.aşırı rahatsiz oturma stili cidden yarış motoru 250lik r25 vs kıyaslama.yapılı veya çok zayıf biriysen zor.aynı şekil sele genişliği bir avuç kiloluysan yarın depoda oluyor ciddi rahatsız.çok konusu var blokta bir sıkıntı var bu net ve şans diyelim.1 silindir ile 2 silindiri kıyaslayamazsın ne kadar güçlü vs olsada çalıştırdığın an pancar motoru hissini vericek sürüş olarakta.2.el değeri ciddi düşük daha zor satması parça bulunmaması bulsanda kesinlikle r25 den pahalı olucak.kalite vs olarak ahım şahım bir fark yok ama donanım olarak ktm çok değil aşırı üstün kalıyor.daha az yakmaz aldanma hatta euro4 lü alırsan r25 daha az yakar.daha iyi frenler daha iyi gidiş daha iyi viraj ss motor kullanıcak adamın başlangıç motorudur.1 sene sonra motor büyütücem diyorsan ktm işine girme bakma bile.r25 çeyrek altın kar bile edersin

  16. #16

    Üyelik
    06 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda cg125 titan- Ktm 390 Duke
    Öncelikle iyi akşamlar, bir kere o r25 eski kasa ise kesinlikle hak etmiyor o fiyatları. Yav kimse demiyor mu bu r25 in yeni kasası geçen sene 26 bin liradan geldi ülkemize(yeni kasa gerçekten güzel olmuş eski kasada yetersiz olan süspansiyon ve frenler gerçekten düzeltilmiş). Yeni kasa bu fiyatsa rc 390 la karşılaştırma düşünülebilir. r25 bloğu 390 bloğu ile karşılaştırmak saçma olur. Gidiş olarak zaten 390' ın üzerine bindiğinde anlayacaksınız. Bakımları zamanında yapılmış bir rc390 çok güzel bir tercih olur ki yükseltme gereksinimi bile duymazsınız.
    Konu artçı konforuna geldiğinde klasman olarak hatalı yerdesin hepsi 1-2 selpak boyutunda ve tepede. Artçı konforu olarak çok bir şey bekleme.
    Motoru zevk için alacaksan kesinlikle rc390 derim. Parça fiyatları çok yüksek diye konuşup duranlar 7/24 ayna mı değiştiriyorlar, grenaj mı alıp duruyorlar anlamıyorum. Yağ filtresi, hava filtresi mi çok pahalı :D
    Piyasa için diyeceklerim var.
    Yani birde arkadaşlar Allah rızası için bu piyasa fiyatları nedir ya. Malum sitede aklım almıyor feleğin çemberini atan r25-mt25 14-15, hasar kayıtsızlar 20 den başlıyor bu nedir be el insaf valla millet dolar alıp yatırım yapıyor bence patlak r25 mt25 alsınlar 1-2 yıl sonra edecekleri kar kesinlikle dövizden fazla olacaktır. Şu fiyatları şu aletlere vermeyin yani bu özellikle yamaha grubunda xmax250 ler bile bayi 27 den veriyor millet 30-32 bandında satıyor ya inanılmaz bir şey.

  17. #17

    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    KTM Duke 390 - 2017
    Alıntı EUmoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle iyi akşamlar, bir kere o r25 eski kasa ise kesinlikle hak etmiyor o fiyatları. Yav kimse demiyor mu bu r25 in yeni kasası geçen sene 26 bin liradan geldi ülkemize(yeni kasa gerçekten güzel olmuş eski kasada yetersiz olan süspansiyon ve frenler gerçekten düzeltilmiş). Yeni kasa bu fiyatsa rc 390 la karşılaştırma düşünülebilir. r25 bloğu 390 bloğu ile karşılaştırmak saçma olur. Gidiş olarak zaten 390' ın üzerine bindiğinde anlayacaksınız. Bakımları zamanında yapılmış bir rc390 çok güzel bir tercih olur ki yükseltme gereksinimi bile duymazsınız.
    Konu artçı konforuna geldiğinde klasman olarak hatalı yerdesin hepsi 1-2 selpak boyutunda ve tepede. Artçı konforu olarak çok bir şey bekleme.
    Motoru zevk için alacaksan kesinlikle rc390 derim. Parça fiyatları çok yüksek diye konuşup duranlar 7/24 ayna mı değiştiriyorlar, grenaj mı alıp duruyorlar anlamıyorum. Yağ filtresi, hava filtresi mi çok pahalı :D
    Piyasa için diyeceklerim var.
    Yani birde arkadaşlar Allah rızası için bu piyasa fiyatları nedir ya. Malum sitede aklım almıyor feleğin çemberini atan r25-mt25 14-15, hasar kayıtsızlar 20 den başlıyor bu nedir be el insaf valla millet dolar alıp yatırım yapıyor bence patlak r25 mt25 alsınlar 1-2 yıl sonra edecekleri kar kesinlikle dövizden fazla olacaktır. Şu fiyatları şu aletlere vermeyin yani bu özellikle yamaha grubunda xmax250 ler bile bayi 27 den veriyor millet 30-32 bandında satıyor ya inanılmaz bir şey.
    Bu sektör ne olacak bilmiyorum, Ben önceden motorumu satacaktım sonra baktım ki, fiyatlar bağımsız şekilde uçuyor vazgeçtim bedavaya gidecek diye. O bindiğimiz 370cc likler bile 45k' dan kapı açacak gibi duruyor. Sektör bu gidişle aynı fiyatta kendisini barındırır mı bilmiyorum. Türkiye'deki motorsiklet sektörünü çözemedim ben bir türlü.

  18. #18

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Bütün insanlar motosiklet almadan önce bu tarz arada kalmalardan geçip motosiklet alıyorlar zibilyon tane konu açıyorlar. Herkes 2 motorada ulaşabilir durumda. Fiyatlarından herkes haberdar. Bu insanlar bir seçim yapıyor ve piyasa şekilleniyor. Bkz. Piyasada ne kadar 390 ne kadar r25 var :d Hani çokta tartışmaya gerek yok çünkü burda ktm yi savunan adamın profilinde motosiklet ktm rc390 yazıyor. R25 savunan zaten binbir çeşit adam var :d Topluma maal olmuş bazı şeyler vardır arabalar motosikletler telefonlar belli modeller vardır. Bunlar yalan söylemiyor. Piyasaya bakın kafanızı yormayın kimse düşünmeden araç almıyor herkes hepimiz bu yollardan geçiyoruz zaten. Dikkat edeceğiniz şey hangisini alırsanız alın aracın sağlık durumu olsun. sonra r25 ten iyi diye rc390 almışsın motor kötü durumda bi şeye yaramaz.


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)