Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Alakasız Motorlar Arası Tavsiye

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF yazarken YBR yazma, CBF daha çok piyasa motoru/kurye motoru olarak çok kullanıldı. YBR'ler enjeksiyonlu çok elleyemediler onları. Bir de zabıta/polis gibi resmi görevler için YBR daha çok kullanıldı.
    YBR alırsan, ilk arızasının servis ücreti benden.
    sırf sana maddi külfet olmamak için ybr almayacagım dostum biz fakirler birbirimizi desteklemeliyiz.

    şaka bi yana fiyatlarını yuksek tutuyorlar bu kadar eskı motorun. tamam eski pahalı motor cok da ybr için biraz fazla gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    bu arada aklımdakı motor direk ns200 idi, hatta görüşüyordum insanlar ile de yedek parca ve servis sıkıntısı dedıler diye buraya konu acma ıhtıyacı duydum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sırf sana maddi külfet olmamak için ybr almayacagım dostum biz fakirler birbirimizi desteklemeliyiz.

    şaka bi yana fiyatlarını yuksek tutuyorlar bu kadar eskı motorun. tamam eski pahalı motor cok da ybr için biraz fazla gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    bu arada aklımdakı motor direk ns200 idi, hatta görüşüyordum insanlar ile de yedek parca ve servis sıkıntısı dedıler diye buraya konu acma ıhtıyacı duydum

    Tabiki o paralar verilmez ama, para sende teklif sende
    8 8,5 lira verirdim ben olsam o temizlikte bir motora.

    NS200 tek kişi için güzel motor ama yenge ile biraz sağını solunu kurcalarsan konforlu hale gelir herhalde. Hakkında hayırlısı.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  3. #23
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...75400905/detay

    Yaşlı motorlara hiç mesafeli olamadım, çünkü fakirim
    Arada güzel şeyler düşüyor gerçekten. Parça vb. sıkıntılar 20 sene önceydi, internette dünya çok küçük.
    Erdem abi,sen forumda kulagi kesiklerdensin,tek silindirli eski motorlar(enduro haric) japon olsun avrupa olsun,iddaa kuponu gibi tek maçtan yatma orani yuksek makinalardir.

    Eskiye ragbet olsa bit pazarina nur yağardi.

    Hee,2000-2005 model xt600,klr vs.bu motorlara lafim yok

    Yeni her zaman yenidir der,arkama bile bakmadan uzar giderim..

  4. #24
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erdem abi,sen forumda kulagi kesiklerdensin,tek silindirli eski motorlar(enduro haric) japon olsun avrupa olsun,iddaa kuponu gibi tek maçtan yatma orani yuksek makinalardir.

    Eskiye ragbet olsa bit pazarina nur yağardi.

    Hee,2000-2005 model xt600,klr vs.bu motorlara lafim yok

    Yeni her zaman yenidir der,arkama bile bakmadan uzar giderim..

    Aksine yüksek cc tek silindirli makinalar daha sorunlu olur, 600 cc tek silindirli motorun pistonunun çapı kaba tabirle çaydanlığın demliğinin çapı kadar kocaman birşey, yarattığı yüksek sıkıştırma oranı ve titreşimden ve kullanıcının aldığı torkun hazzıyla kullanım stilinden dolayı daha hırpalanmış olurlar.
    600 cc 4 silindir, 900 cc çift silindir, 650 cc tek silindir 10 yaş üzeri kullandığım tüm motorlarda bil bakalım hangisinde problem yaşadım ? Tek silindir iyidir hoştur ama çok zorlamaya gelmez (yüksek cc'de). Yeni nesil sayılabilecek MT-03 bile titreşimden dolayı göstergelerini bozanlarla dolu piyasa.

    Araba alırken 10-15 hatta 20 yaşlarında olanlara bakabiliyoruz maddi imkanlar dahilinde ama konu motor olunca niyeyse bir ön yargı var. Oysaki motosiklet otomobilden daha basittir, direksiyon kutusu yok, rot/rotil ön düzen yok, şaft yok, akis yok yok da yok kısacası.
    Diyeceksin ki otomobiller motosikletler gibi yüksek devir çevirmiyor, sıkıştırma oranları daha düşük, motor ömürleri daha fazla dolayısıyla. O konuda iddia kuponu benzetmesi yapabiliriz.
    İyi ama, bu eski motorları sen almayacaksın, ben almayacağım, senin motor eskidiğinde senin motoru kim alacak ?
    Hepimiz 2-3 senede bir motor yenileyecek kadar zenginleştik de bir ben mi kaldım böyle fakir ?
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  5. #25
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepimiz 2-3 senede bir motor yenilecek kadar zenginleştik de bir ben mi kaldım böyle fakir ?
    Cb900 aldım geçen yaz bir gram sorun yaşamadım ancak bizim ülkede çoğunluk yağ değişiminden bile kaçıyor. Ne kadar geç gidersem kârdır nasıl olsa satacam gözüyle kullandığı için problem burada başlıyor. Alırken dikkatli olmak gerekiyor bence. Yoksa belli başlı yıpranma dışında sorun olacağını bende düşünmüyorum.

    Maalesef yalnız değilsiniz

  6. #26
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepimiz 2-3 senede bir motor yenileyecek kadar zenginleştik de bir ben mi kaldım böyle fakir ?


    bi de ben
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  7. #27
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aksine yüksek cc tek silindirli makinalar daha sorunlu olur, 600 cc tek silindirli motorun pistonunun çapı kaba tabirle çaydanlığın demliğinin çapı kadar kocaman birşey, yarattığı yüksek sıkıştırma oranı ve titreşimden ve kullanıcının aldığı torkun hazzıyla kullanım stilinden dolayı daha hırpalanmış olurlar.
    600 cc 4 silindir, 900 cc çift silindir, 650 cc tek silindir 10 yaş üzeri kullandığım tüm motorlarda bil bakalım hangisinde problem yaşadım ? Tek silindir iyidir hoştur ama çok zorlamaya gelmez (yüksek cc'de). Yeni nesil sayılabilecek MT-03 bile titreşimden dolayı göstergelerini bozanlarla dolu piyasa.

    Araba alırken 10-15 hatta 20 yaşlarında olanlara bakabiliyoruz maddi imkanlar dahilinde ama konu motor olunca niyeyse bir ön yargı var. Oysaki motosiklet otomobilden daha basittir, direksiyon kutusu yok, rot/rotil ön düzen yok, şaft yok, akis yok yok da yok kısacası.
    Diyeceksin ki otomobiller motosikletler gibi yüksek devir çevirmiyor, sıkıştırma oranları daha düşük, motor ömürleri daha fazla dolayısıyla. O konuda iddia kuponu benzetmesi yapabiliriz.
    İyi ama, bu eski motorları sen almayacaksın, ben almayacağım, senin motor eskidiğinde senin motoru kim alacak ?
    Hepimiz 2-3 senede bir motor yenilecek kadar zenginleştik de bir ben mi kaldım böyle fakir ?
    Detaylandiracaktim esasinda

    Mantiken dogru,

    Ama olay muhendislikte degisiyor.

    Xt600
    Klr vb.motorlarda kullanilan,malzeme ve alaşim daha farkli,zira yuksek sikistirma orani ve tork soz konusu.

    El mecbur 600luk makinaya,ybr 125 kalitesinde(dökümünde)biyel kolu uretemezsin.

    Klr blogu dagitan ustamla bizzat silindir ve valfleri incelemistik.motor 110bin km deydi.

    Emin ol kapak contasini zor ayirdi,daha once yarilmamis bir motor.

    Pistonu,silindiri,piyano larin dahada gideri vardi.

    Zenginlik fakirlik olayi değil.

    2 teker
    4 teker
    Olsun

    10yaş altina bakmiyorum.

    10 defa kiş
    10 defa yaz gormus

    Malzeme yorgunlugu cabasi.

    Tercih meselesi alana saygim vardir.ama bu sekilde alipta memnun kalan,bir elin parmagini gecmez(uzun vadede)

  8. #28
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Detaylandiracaktim esasinda

    Mantiken dogru,

    Ama olay muhendislikte degisiyor.

    Xt600
    Klr vb.motorlarda kullanilan,malzeme ve alaşim daha farkli,zira yuksek sikistirma orani ve tork soz konusu.

    Klr blogu dagitan ustamla bizzat silindir ve valfleri incelemistik.motor 110bin km deydi.

    Emin ol kapak contasini zor ayirdi,daha once yarilmamis bir motor.

    Pistonu,silindiri,piyano larin dahada gideri vardi.
    Ve konu yine şuraya geliyor ki, eski motorlar daha dayanıklı üretiliyordu.
    Demek istediğim günümüz üretim anlayışıyla Xt600 üretseler, 50 bin kilometreyi görmeden bir çok kullanıcının elinde patlar (Bizlerin agresif sürüş kabiliyeti ve bakım periyotlarını pek önemsememizden dolayı)
    Lakin eski motorlar günümüzdekiler gibi çok nazlı değillerdi.

    Velhasıl, eski diye göz ucuyla bile bakmadığınız ne cevherler var piyasada, siz 3-5 yaş psikolojisinde kendi dünyanızda yaşayın, eskiler bize kalsın
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  9. #29

  10. #30
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Sym wolf baktin mi hic?
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  11. #31
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym wolf baktin mi hic?
    tommy abi önermişti baktım da buradaki de rölanti sorunlu.

    yaza kalırsa başka şehirlere de bakacagım ancak su an izmr / manisa ya bakıyorum ilanlardan sadece.
    tommygun bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  12. #32
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tommy abi önermişti baktım da buradaki de rölanti sorunlu.

    yaza kalırsa başka şehirlere de bakacagım ancak su an izmr / manisa ya bakıyorum ilanlardan sadece.
    Şayet Sym Wolf düşünürsen başka şehirden alım yapma imkanın olursa İstanbul için destek veririm.

  13. #33
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve konu yine şuraya geliyor ki, eski motorlar daha dayanıklı üretiliyordu.
    Demek istediğim günümüz üretim anlayışıyla Xt600 üretseler, 50 bin kilometreyi görmeden bir çok kullanıcının elinde patlar (Bizlerin agresif sürüş kabiliyeti ve bakım periyotlarını pek önemsememizden dolayı)
    Lakin eski motorlar günümüzdekiler gibi çok nazlı değillerdi.

    Velhasıl, eski diye göz ucuyla bile bakmadığınız ne cevherler var piyasada, siz 3-5 yaş psikolojisinde kendi dünyanızda yaşayın, eskiler bize kalsın
    10 yaş psikolojisi diyelim.(kocasi çok modeller)

    Senin teorine gore,max 2 kullanici elinden gecmiş bir 2000-2003 arasi xt600 e talibim.fiyat ve km heç möhüm degil.

  14. #34
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şayet Sym Wolf düşünürsen başka şehirden alım yapma imkanın olursa İstanbul için destek veririm.
    teşekkür ederim abi, bakalım havalar ısınsın da bi desteğini bekleyeceğim
    tommygun bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  15. #35

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    NS200'ün artçısı helâk olur; kabaetler 10dk'dan sonra titreşimden sıvılaşıp akıyor...

  16. #36
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Arkadaşların dediği gibi bence de ya Tvs Apache ya da Pulsar Ns200 almalısın.

  17. #37
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Taze çektim, şimdi bu motor 2007 model, kullanırken 13 yaşındayım ben demiyor. 3-5 yaşında olan bu fiyata alınabilecek herhangi bir motor bu gücü ve konforu verebilir mi?


  18. #38
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taze çektim, şimdi bu motor 2007 model, kullanırken 13 yaşındayım ben demiyor. 3-5 yaşında olan bu fiyata alınabilecek herhangi bir motor bu gücü ve konforu verebilir mi?

    https://i.imgyukle.com/2020/01/24/VMTx0b.jpg
    Ybr250 icin

    F/P orani iyinin ustunde.

    20hp guç
    Enjeksiyonlu
    Yekpare sele(inazuma ayarinda)
    İnazumadan az yakar(agirlik ve silindir farkindan dolayi)
    İnazumanin gittigi kadar gider
    Cbf250 gibi egzantrik sorunuda yok

    Dedigim gibi bu sekilde nadir motorlar ara ara denk geliyor.

    İsinde uzman ustaniz varsa alinir,gerekirse baska modellerin yedeklerini bile uydurur bir sekilde yurutur.

    Bu arada,cbf600 u en fazla oneren kişilerdenim,forumda bilen bilir,bu motora ciddi saygim var.

    Konu 4 silindire giderse mevzu degisir

    Her markanin,kendi icinde hirpalanmaya musait olmayan modelleri vardir.(kullanici kitlesi ve segment anlaminda)

    Fazerin ilk ciktigi donemleri biliyorum.

    Litrelik makinalara kafa tutan,sonrasi ortada..

    Şimdinin r25 mt25 neyse eskininde fazeri,r6 kirlangici o...degisen sadece jenerasyonlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

    Çok degil bundan 5 sene sonra,8-9 yaşinda r25 mt25 mezar paraya verseler almam.

  19. #39
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr250 icin

    F/P orani iyinin ustunde.

    20hp guç
    Enjeksiyonlu
    Yekpare sele(inazuma ayarinda)
    İnazumadan az yakar(agirlik ve silindir farkindan dolayi)
    İnazumanin gittigi kadar gider
    Cbf250 gibi egzantrik sorunuda yok

    Dedigim gibi bu sekilde nadir motorlar ara ara denk geliyor.

    İsinde uzman ustaniz varsa alinir,gerekirse baska modellerin yedeklerini bile uydurur bir sekilde yurutur.

    Bu arada,cbf600 u en fazla oneren kişilerdenim,forumda bilen bilir,bu motora ciddi saygim var.

    Konu 4 silindire giderse mevzu degisir

    Her markanin,kendi icinde hirpalanmaya musait olmayan modelleri vardir.(kullanici kitlesi ve segment anlaminda)

    Fazerin ilk ciktigi donemleri biliyorum.

    Litrelik makinalara kafa tutan,sonrasi ortada..

    Şimdinin r25 mt25 neyse eskininde fazeri,r6 kirlangici o...degisen sadece jenerasyonlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

    Çok degil bundan 5 sene sonra,8-9 yaşinda r25 mt25 mezar paraya verseler almam.
    İsteyince aynı noktada birleşebiliyoruz demekki
    Her markanın her modelinin 10 yaş ve üzeri modeli alınmaz. Zaten çok güzel örnekler vermişsin konu hakkında.
    Ve aynen dediğin gibi bundan 10 sene sonrada alınabilecek 10 yaş üzeri motosiklet modelleri de bir elin parmaklarını geçmez.

    Konu sahibinin kafasına vura vura yaşlı ama güzel bir motor aldıracağız, 3 ay sonra krank silindir piston hepsini dağıtıp bana beddua edecek ama dur bakalım hayırlısı
    levend84 bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  20. #40
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsteyince aynı noktada birleşebiliyoruz demekki
    Her markanın her modelinin 10 yaş ve üzeri modeli alınmaz. Zaten çok güzel örnekler vermişsin konu hakkında.
    Ve aynen dediğin gibi bundan 10 sene sonrada alınabilecek 10 yaş üzeri motosiklet modelleri de bir elin parmaklarını geçmez.

    Konu sahibinin kafasına vura vura yaşlı ama güzel bir motor aldıracağız, 3 ay sonra krank silindir piston hepsini dağıtıp bana beddua edecek ama dur bakalım hayırlısı
    Damadin forum uyesi kişisinden,

    İsveç çeliğinden krank mili.

    Damadin forum moderatorunden,

    Nano friks piston

    Lucas bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)