Ne denir, insanların çoluk çocuğu umarım siz polisten kaçarken size denk gelmez.
Ne denir, insanların çoluk çocuğu umarım siz polisten kaçarken size denk gelmez.
Bir yanlış anlaşılmadan bahsetmeliyim,ben çevirmeden kaçmak derken çevirme görünce tüyme veya çevirme potansiyeli olan yerlerden geçmemeye çalışmak olarak söylemiştim.1 senede 20.000km r25 tecrübem var ve honda güvenli sürüş 1-2-3 eğitimlerini tamamladım.Yaşıma rağmen arkadaşlarım tarafından söylenen ve kendimide bildiğim gibi SAKİN bir kullanıcıyım.Öyle olmasa tercihimi 600rr dan yana kullanırdım.Benim derdim hem 4 silindirin sesini duymak hemde r25 ile aynı yakıt tüketimine sahip olması tabii birazda hızlı uzaması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
maalesef henüz baba parası
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
Öncelikle yorumun için teşekkürler.
Ben sanırım çevirmeden kaçamam çünkü peşime takılırlarsa dediğiniz gibi bir kaza ihtimali çok yüksek.Kaçmaktan kastım çevirme olan yerlere girmemeye çalışmak veya gördüğüm yerde farkedilmeden sıyrılmak gibi risk içermeyen hareketler olabilir anca
Sanırım r25 ile devam edeceğim..Çünki hergün okula gideceğim motosikletle yani ara sıra turlamak hiç işime gelmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Ehliyetsiz kazaya karışmanın getireceği sonuçları gözardı etmişim.Bu forumda bu konuyu açmanın bana en büyük getiriside bu oldu sanırım.Son kararım r25 den devam etmek büyütme fikrinide ileride düşünürüz artık.Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
Öncelikle bütün ekipmanlarım koruyucu özellikleri yüksek seçtim ve ekipmansız yola çıkmışlığım ancak cadde içerisinde bakkala veya bir cafeye uğrayacakken olmuştur,buda olmamalı tabii.
Eğitim olarak hondanın 3 adet güvenli sürüş eğitiminede katıldım tanesi 800₺ idi o zamanlar ve 2 si cbf150 ile olsa da 3. sü cb650f ile verildi.Yani alacağım motoru tanıyorum ve üzerinde iken zorlu parkurlarda eğitim aldım.Zaten kendime güvenimde biraz ondan geliyor galiba.r25 ile 25.000km yakın tecrübem var.Kimine göre yetersiz denilebilir ama 600cc yarış motosikletleri gibi olmadığı için ben önce kendimi sonra motosikleti kontrol edebileceğime inanıyorum.Fakat son kararım r25 i 1 sene daha kullanmaktan yana yorumunuz için teşekkürlerrr
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
Polis beni çevirmeye almak isterse dediğin gibi girer dil dökmeye çalışırım,kaçmak bana göre hiç değil.Kaza konusunda ki gerçekler beni aydınlattı ve 1 sene daha r25 süröeye devam edeceğim.
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil dediğimix gibi.Ve bu forumda ben bazı gerçeklerle yüzleştim ve bu konu sayesinde r25 ile 1 sene daha devam etme kararı aldım.
Cok pardon ben tam anlamadim benim a2 ehliyetim var 4 silindir kullanamazmiyim yani?
Aşağıdaki maddeler Avrupa Birliği Uyum Yasaları çerçevesinde , belirli uzman görüşleri alınarak, sürücülerin yaş/fiziki ve psikolojik şartları gözetilerek kanunlaşmıştır.
Dolayısıyla bir şeyi çok iyi yapabilmeniz, kolluk kuvvetlerini ikna edebileceğiniz anlamına gelmiyor.
“Madde 75 ‒ Sürücü belgesi sınıfları ile belge sahiplerine sürme yetkisi verilen motorlu araçlar ve özellikleri aşağıda gösterilmiştir:
a) M sınıfı sürücü belgesi iki, üç ve dört tekerlekli motorlu bisikletleri (moped) kullanacaklara verilir.
b) A1 sınıfı sürücü belgesi silindir hacmi 125 santimetreküpü, gücü 11 kilovatı ve gücünün ağırlığına oranı 0,1’i geçmeyen, sepetli veya sepetsiz iki tekerlekli motosikletler ile gücü 15 kilovatı geçmeyen üç tekerlekli motosikletleri kullanacaklara verilir.
c) A2 sınıfı sürücü belgesi gücü 35 kilovatı ve gücünün ağırlığına oranı 0,2’yi geçmeyen, sepetli veya sepetsiz iki tekerlekli motosikletler ile gücü 15 kilovatı geçmeyen üç tekerlekli motosikletleri kullanacaklara verilir.
ç) A sınıfı sürücü belgesi sepetli veya sepetsiz iki tekerlekli motosikletler ile gücü 15 kilovatı geçen üç tekerlekli motosikletleri kullanacaklara verilir.
Tesekkurler Lucas yazmis orasi yetti :/
Tesekkurler bilgilendirme icin. Hala eski kimlik ve ehliyet kullaniyorum acikcasi hicte lazim olmadi onun icin sasirdim. Yillardir bir cok motorsikletim oldu simdi yeniden ehliyet mi almam gerekecek acaba bi arastirayim ben 🙋*♂️
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)