Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Petrol Ofisi Yağları Nasıl?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    1500km raporu;
    -Yağ zift gibi çubuğu peçeteyle silerken peçete kararıyor(başka hiçbir yağda yaşamadım peçetedeki leke sarı oluyordu)
    -Şanzıman aptal oldu vitesler hem sert hem kemikli geçiyor
    -Bu benim debriyajımla mı alakalı bilmiyorum sabah motoru çalıştırmadan yerinden çıkarırken debriyaja basıp elimle itiyorum motor ilk hareket etmiyor sanki debriyaj yapışmış gibi. Daha güçlü itiyorum sonra hareket edince düzeliyor.
    -Eksilme durumu az(çubuk yarıda)://
    -20 lira daha koyup Motul, Castrol vs vs almak daha mantıklı gibi görünüyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    14 Mart 2021
    Selamlar merhaba ben petrol ofisi maximoto 4t 10w40 sentetik yağı denemek için kullandım cup motorda şu anda yağ radyatörü takılı cup motoruma radyatör yokkende denedim sonuç mükemmel bence parasını hak eden yağ yaz kış 4 mevsim kulllanilir ben normalde mobilciyim genelde arabayada motorsikletede mobil yağ kullanırım fakat bu yağ enteresan şekilde beni şaşırttı yağın kompresörü düşük motor akıyor yani diğer yağlar gibi motoru sıkmıyor ve viskozite hep aynı sogukkende sicakkende ince su gibi ve heryeri temizliyor sıcaklıkla başediyor 20c hava sıcaklığında tapagaz yağ radyatörlu cup motorunda kullandım yağın sıcaklığı 85 dereceyi geçmedi durunca trafikte 90c ye doğru geldi sıcaklık yani inceliğine göre sıcakla başediyor görevini tam yapıyor eksiltme yok ve kullandıkça dahada iyi oluyor yani bilmiyorum benim cup motora uydu büyük motorada olsa kullanırım scooter'ada kulllandik sonuç aynı yani helal olsun adamlar güzel yağ yapmışlar biri bana tavsiye etseydi almazdım kendim denemek için tesadüfen Petrol ofisinin benzinliğinde görüp aldım yani pahalı marka yağlari hiç aratmaz ben motul 5100 10w40 esterli yağda kullandim denemek için motoru çok sıktı ve yağın sıcaklığı 100c yi geçti motorun çekişi düştü Castrol power1 10w50 tam sentetik yağ kullandım oda aynı sonuç hüsran yani bu petrol ofisi maximoto 4t 10w40 sentetik yağ bu iki yabancı marka yağdan iyi çıktı belkide benim motoruma uymadilar isteyene değişim bidonlarınin resminide atarım bosalttigim yağları gösterebilirim ispatli...ben yağ profesörü değilim fakat mantık yürütüyorum bir kere hangi yağ olursa olsun rahat akmalı Motul ve Castrol yoğun katı zor akıyor birde sıcakta kalinlaşıyor mesela mobilin yağları senelerce arabaya komyona motorsikletlere kullandım hep yağları rahat akıyordu bu petrol ofisi maximoto yağda öyle...

  3. #23
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1500km raporu;
    -Yağ zift gibi çubuğu peçeteyle silerken peçete kararıyor(başka hiçbir yağda yaşamadım peçetedeki leke sarı oluyordu)
    -Şanzıman aptal oldu vitesler hem sert hem kemikli geçiyor
    -Bu benim debriyajımla mı alakalı bilmiyorum sabah motoru çalıştırmadan yerinden çıkarırken debriyaja basıp elimle itiyorum motor ilk hareket etmiyor sanki debriyaj yapışmış gibi. Daha güçlü itiyorum sonra hareket edince düzeliyor.
    -Eksilme durumu az(çubuk yarıda)://
    -20 lira daha koyup Motul, Castrol vs vs almak daha mantıklı gibi görünüyor.
    4 yıldır petrol ofisindeyim motosiklet ile haşır neşir olduğumdan yağcı bile bana sorar motor müşterisi gelince,gerek vitesli gerek scooter 100 lerce adet sattım veya istasyonda değiştirdim henüz bir şikayet gelmedi.kendi motorumdada kullanıyorum.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  4. #24

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM 390 ADV//CRF RALLY // CBR 500R // Pulsar 200NS
    hocam PO 1 kez kendim 1 kez arkadaşa kullandık. yani eh işte yoklukta gider. kolay bulunması bir avantaj ama kalite standartları düşük. Lubex yağlarını öneririm hem standartları yüksek, yerli malı ve ucuz muadillerine göre. kendi motorumda kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım. vites geçişleri hala şıkır şıkırdı fakat motor normalden 1 tık fazla ısınmaya başlayınca değiştim yine lubex koydum. zaten yağ değişim kmsi 5000km cbr500de o yüzden sorun yok. öneririm. bu arada tam sentetik olan lubex rapidus fs kullanıyorum. diğer modellerini bilmiyorum ama sonuçta arkada yazan bir kalite standardı var.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)