Kuralkan ya da Baymotonun Çakallığı
-
Baymoto
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-hatasiz-2017-dominar-400-12400-km-de-771604861/detay
İlan Açıklaması
İLK SAHİBİNDEN TEMİZ KULLANILMIŞ DOMİNAR 400
12400 KM'DE BAKIMLARI EKSİKSİZ
MOTORDA EKSTRA OLARAK SOFT SELE VARDIR
BAKIMLARI SERVİSİMİZDE YAPILMIŞTIR
AYRINTILI BİLGİ İÇİN 0532 216 54 86 - 0216 428 79 00
Ekuralkan
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ekuralkan-dan-kacirilmayacak-firsat-2017-dominar-400-sok-fiyata-775354958/detay
İlan açıklaması
· ekuralkan'danSATILIK DOMİNAR 400'LER
· ARAÇLAR TEST SÜRÜŞLERİNDE KULLANILMIŞTIR.
· PLAKA RUHSATLI VE GARANTİSİ DEVAM ETMEKTEDİR.
· KREDİ KARTI SATIŞLARINDA TEK ÇEKİM YAPILABİLMEKTEDİR.
· TAKAS YAPILMAMAKTADIR.
ÜRÜN 2017 MODELDİR
Hangi birine inanalım sizce?
İlk kullanıcının test etmesine mi? xD
Reklamlar
-
test sürüşünde illaki kullanılmıştır o motoru gördüm daha önce kapının önünde bay motoda
-
Doğru tespit bravo, plakalar aynı, kim satarsa ilanı.
-
Kanımca her ikisi de doğru, mesajları birleştirip okursanız birbiriyle çelişen birşey olmadığını görebilirsiniz.
Sonuçta ilk ruhsat sahibinden, ki bu da kaç kişinin kullandığını ilgilendirmeyen bir durum.
KM düşüreceklerini sanmadığımdan ona da doğrudur diyelim,
Test sürüşünde ve firma çalışanlarından belki de yetkililerinden birisi tarafından da ev/iş için kullanılmış olması olası
Motorda(!) soft sele de varmış
Hem kendileri servis, sonuçta bakımları da serviste yaptırmışlardır.
Bence açıklamalarda bir anormallik yok. Derseniz ki ilan normal mi? Değil tabi ki, ama Bajaj' dan fazlasını da beklemezdim
-
İlk sahibi Kuralkan'sa sorun yok.
-
Motor sıkıntısızdır bence ilanların farklı verilmesine takıldı herkes
-
iki mesaj arasında çelişen ne var ki ?
-
allegromod adlı üyeden alıntı
iki mesaj arasında çelişen ne var ki ?
elden ele gezen test motorunu kişisel kullanılan motormuş gibi satmak ne zamandan beri normal oldu bu ülkede
-
FututuRey adlı üyeden alıntı
elden ele gezen test motorunu kişisel kullanılan motormuş gibi satmak ne zamandan beri normal oldu bu ülkede
Katılıyorum, rodaj falan hak getire.. Herkes gaz fren top speed çukur tümsek derken kaymağını almıştır.
-
12.000 km de kaymağı alınıyorsa Dominar 400 bakmayın zaten hocam. Gidilir incelenir servis kayıtlarında değişen parçalara bakılır. Anormal bir durum olursa alınmaz. Boş yere hile hurda patlak motor satacaklarını zannetmiyorum.
-
Ben daha önceden dominar araştırırken. Malum sitede Kuralkan'ın sayfasına da girip bakmıştım. Orada baktığım ilanlarda test motoru olarak kullanıldığını ilana yazmışlardı. Bu ilandaki motor hakkında bilgim yok ama.
-
Hata yapan biri tespit edip onu linç ettirmek çok keyifli bir aktivite. Hele ki istisnasız herkes "hakikaten ya bu düpedüz sahtekarlık. Bildiğin aklımızla dalga geçiyorlar" naraları atıp tırpanlarla mekanı bastıkları zaman zirvede bir mutluluk yaşıyor insan. Fakat bu başlığa konu olan ilanlarda tutarsız olan detay nedir bilemedim.
Daha önce sattığım motosikletlerimi ben kaç sefer sürdüm, arkadaşlarıma kaç kez ödünç verdim ya da aldığım vakitte denemek için arkadşlarıma kaç tur verdim verilerini bir yere not alıp satış ilanında belirtmedim; kaldı ki bu bilgileri içeren bir ilan da hiç görmedim. Topyekün kat ettiği kilometre ve kaçıncı sahibi olduğu bilgileri genelde daha önceliklidir. Sahip sıralamasının önemi de kaç kişinin motosikleti sürdüğü değil, varsa mevcut ya da muhtemel sorunların sorumlusundan bunu bizzat dinleyip daha kolay ikna olma arzusu. Kullanılan motor yağının markası, değişen lastiğin ne zaman değiştiği gibi değişen ya da eklenen aksesuarların yanı sıra bakım detaylarını daha net öğrenebilme hevesidir.
Test motosikletine 10 kişi binmişse bile test motorlarında alıp tek başınıza gidemiyorsunuz; en azından ben hiç gidemedim, konvoy halinde trafik kuralları çerçevesinde sürüş imkanı oluyor. Bir pervasız sahibin "benden sonraki sahibi düşünsün" aklıyla motosiklete 10 kere binmiş olmasının yanında test motosikletine deneme maksadıyla "aman test motorudur, bir zeval gelmesin dikkatli olayım" aklıyla kullanacak 10 tane farklı kullanıcıya bağlı olarak çok daha diri çok daha şahane durumda demektir burun kıvırdığımız motor. Belki düşmesi, sürtmesi olabilir; ikinci el motosiklette müthiş detaylar tespit eden talip muhakkak bu kusurları da kolaylıkla fark edecektir.
Olur da motosikleti incelemeye gidersiniz ya da mesaj atarsınız ve karşılığında "hayır kesinlikle test motosikleti değil, sizi temin ederim" yanıtını alırsanız lütfen bunu da forumda paylaşın. Tüm gazabımızı üzerlerine odaklayalım.
-
toreador adlı üyeden alıntı
...
Test motosikletine 10 kişi binmişse bile test motorlarında alıp tek başınıza gidemiyorsunuz; en azından ben hiç gidemedim, konvoy halinde trafik kuralları çerçevesinde sürüş imkanı oluyor. Bir pervasız sahibin "benden sonraki sahibi düşünsün" aklıyla motosiklete 10 kere binmiş olmasının yanında test motosikletine deneme maksadıyla "aman test motorudur, bir zeval gelmesin dikkatli olayım" aklıyla kullanacak 10 tane farklı kullanıcıya bağlı olarak çok daha diri çok daha şahane durumda demektir burun kıvırdığımız motor....
Yazdıklarınızın birçok kısmına katılmakla birlikte yukarıdaki kısmına katılamıyorum: "...konvoy halinde..." dediğiniz sürüş sadece toplu test sürüşlerinde oluyor. Onun dışında test motoru olan bayiden motoru almadan önce test etmek isterseniz tek başınıza motoru alıp 10-15 dakika test dürüşü yapabiliyorsunuz(Ben öyle yaptım mesela). Ve adı üstünde "test sürüşü"; insanlar almayı düşündükleri motorun limitlerini öğrenmek için ya da sadece keyif için motorları zorlayabiliyorlar. Buna "doğru" ya da "yanlış" demiyorum, sadece olanı söylüyorum.
Ayrıca canım ülkemde motosiklet kullanıcıları profiline baktığımda bilmemkaç 10 kişinin sürdüğü motorun durumunun normalden kötü olması ihtimali, normal ya da normalden iyi olması ihtimalinden fazla görünüyor bana.
-
maktama adlı üyeden alıntı
Yazdıklarınızın birçok kısmına katılmakla birlikte yukarıdaki kısmına katılamıyorum: "...konvoy halinde..." dediğiniz sürüş sadece toplu test sürüşlerinde oluyor. Onun dışında test motoru olan bayiden motoru almadan önce test etmek isterseniz tek başınıza motoru alıp 10-15 dakika test dürüşü yapabiliyorsunuz(Ben öyle yaptım mesela). Ve adı üstünde "test sürüşü"; insanlar almayı düşündükleri motorun limitlerini öğrenmek için ya da sadece keyif için motorları zorlayabiliyorlar. Buna "doğru" ya da "yanlış" demiyorum, sadece olanı söylüyorum.
Ayrıca canım ülkemde motosiklet kullanıcıları profiline baktığımda bilmemkaç 10 kişinin sürdüğü motorun durumunun normalden kötü olması ihtimali, normal ya da normalden iyi olması ihtimalinden fazla görünüyor bana.
Katılıyorum. Kimi motosikletlerde şahsen tecrübe etmedim ancak Youtube üzerinden yayınlanan birkaç ferdi test izlemiştim. Özellikle merak ettiğim Benelli TRK502 modelini inceliyordum bir dönem, test motosikletini bayi eliyle işaret ettiği yere kadar sürüp gelmesini rica ediyordu. Kullanıcılar da hafif serzeniştelerdi haklı olarak. Lakin önemli olan detay bu değil tabii; henüz ortada belirli bir veri olmadan birine yahut kuruma "çakallık" yakıştırmasının nahoş olduğu kadar asılsız olabileceğine dikkat çekmekti maksat. Yoksa yıpranma varyasyonlarına girecek olursak işin içinden çıkılmaz.
-
yetkili servisten de olsa kullanılmış motoru bi ustaya göstermeden expertiz yaptırmadan almayın benden demesi
rodoj vs gerçekten hikaye adam gibi çalışıyorsa alınır
-
toreador adlı üyeden alıntı
Olur da motosikleti incelemeye gidersiniz ya da mesaj atarsınız ve karşılığında "hayır kesinlikle test motosikleti değil, sizi temin ederim" yanıtını alırsanız lütfen bunu da forumda paylaşın. Tüm gazabımızı üzerlerine odaklayalım.
İşte sizin etik anlayışınız bu. olan bilgiyi gizlemek mübah ama yalana tahammülü olmayan tayfa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)