Ninja 300 Sahipleri Konuya Gelebilir mi?
-
Merhaba arkadaşlar Yamaha R25'ten Kawasaki Ninja 300'e geçeceğim bir kere kullanadım çok hoşuma gitti 2014-2016 arası modellerden birtane alacağım bu motosikletin kronik sorunlarını bilen varsa beni aydınlatabilirmi daha çok dezavantajlarından bahsederse sevinirim
R25'i bırakma sebebim motor perte çıktı karşı taraf kusurlu çıktı parasını alıp Ninja ya geçeceğim inşallah.
Reklamlar
-
Sahibi degilim fakat kronik stator porblemi var diye biliyorum. Hatta 3 tane ninjanin kini degistirik
-
Geçmiş olsun dostum.Sende bişey yok inşallah?
-
EUOGLU adlı üyeden alıntı
Sahibi degilim fakat kronik stator porblemi var diye biliyorum. Hatta 3 tane ninjanin kini degistirik
tamamdır bunu bir araştırayım.
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun dostum.Sende bişey yok inşallah?
çok teşekkurler bende en ufak birşey yok tulum çizme falan ile çıkıyorum dışarı hep zaten en ufak ağrı bile yok kaza videosunu buraya bırakayım
yer beşiktaş dolmabahçe caddesi gece 3 civarı bomboş yolda u dönüşü yaptı taksici son anda farketmem ile motoru yatırım alttan arka tekerinin oraya vurdum.
videosu burda https://vimeo.com/379572029
ayrıca burayı 153 beyaz masaya şikayet edeceğim kaza sonrası görüntü almaya gittiğim de bile öğlen vakitleri bile gözümün önünde sürekli u dönüşü yapıyor taksiciler sürekli kaza oluyormuş burada.
-
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
tamamdır bunu bir araştırayım.
çok teşekkurler bende en ufak birşey yok tulum çizme falan ile çıkıyorum dışarı hep zaten en ufak ağrı bile yok kaza videosunu buraya bırakayım
yer beşiktaş dolmabahçe caddesi gece 3 civarı bomboş yolda u dönüşü yaptı taksici son anda farketmem ile motoru yatırım alttan arka tekerinin oraya vurdum.
videosu burda
https://vimeo.com/379572029
ayrıca burayı 153 beyaz masaya şikayet edeceğim kaza sonrası görüntü almaya gittiğim de bile öğlen vakitleri bile gözümün önünde sürekli u dönüşü yapıyor taksiciler sürekli kaza oluyormuş burada.
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız, klasik bir taksici terörü. Kafalarına göre heryerde u dönüşü yapıyorlar bunların önüne geçemiyo kimse
-
Çok çok geçmiş olsun, ekipmanın önemini ortaya koyan
ciddi bir kaza videosu izledim.
Ninja 300 herşeyden önce yedek parça olarak üzer, statör problemini elektirik aksamıyla oynamazsan yaşamazsın.
Çok yakın bir arkadaşım halen kullanıyor, kaskosu olmasa geçirdiği ufak kazada bile altından kalkamayacağı bir miktar karşısına çıkmıştı. Şu an sana r25 ile aynı fiyata daha iyi bir motosiklet gibi gözüküyor haklısın da bu konuda ama... aması can sıkacak cinsten.
Kawasaki yeşilini tutmaz tabiki ama cbr500 tavsiye ederim.
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Çok çok geçmiş olsun, ekipmanın önemini ortaya koyan
ciddi bir kaza videosu izledim.
Ninja 300 herşeyden önce yedek parça olarak üzer, statör problemini elektirik aksamıyla oynamazsan yaşamazsın.
Çok yakın bir arkadaşım halen kullanıyor, kaskosu olmasa geçirdiği ufak kazada bile altından kalkamayacağı bir miktar karşısına çıkmıştı. Şu an sana r25 ile aynı fiyata daha iyi bir motosiklet gibi gözüküyor haklısın da bu konuda ama... aması can sıkacak cinsten.
Kawasaki yeşilini tutmaz tabiki ama cbr500 tavsiye ederim.
çok sağol aynen ekipmansız çıkmamak lazım.
şu ninjanın tek sorunu yedek parça fiyatları sanırım
yani ben kullandımda gerçekten r25 ten iyi frenlerı gidişi durabilmesi fren sistemi çok iyi r25'e göre özellike arka amortisörü çok güzel sert ve çok iyi tepki veriyor
motosikletin genel görünüşü çok tatlı ve cezbedici şanzımanı mesela çok seri ve hızlı idi gerçekten çok beğenmiştim deposu çok güzel metal ve büyük çok iyi kavranıyor virajda ve 17 litre hacmi var
motora tav oldum ama benım planım şu şekilde bu motoru alıp bir yarış karenajı seti almayıda planlıyorum o şekilde gezmek istiyorum çünkü piste girip çıkıyorum viraj antrenmanları falan yapıyorum bu konuda sorun yaşamak istemiyorum yani kawasaki Türkiye'de yamaha honda gibi bir marka olsaydıda şu motorun tadını rahat rahat alabilseydik
-
Hepsinin grenaj seti ortalama 3000 lira hatta ninja 300 çok talep edilmediği için daha ucuza bile bulunabilir. Elinde olan satıcı nakite çevirmek için zaman zaman daha ucuza satabilir.
İnce eleyip sık dokumanı öneririm şu durumda, ben olsam aklımda ninja varsa ninja alırdım ama iş tavsiye vermeye gelince direk tavsiye ederim diyebileceğim bi model değil 😊
-
RC 390 alsana arada bende binerim.
-
15 Aralık 2019, 22:26
#10
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Hepsinin grenaj seti ortalama 3000 lira hatta ninja 300 çok talep edilmediği için daha ucuza bile bulunabilir. Elinde olan satıcı nakite çevirmek için zaman zaman daha ucuza satabilir.
İnce eleyip sık dokumanı öneririm şu durumda, ben olsam aklımda ninja varsa ninja alırdım ama iş tavsiye vermeye gelince direk tavsiye ederim diyebileceğim bi model değil
anlaşılan yine yzf r25 e gideceğiz gibi gözüküyor ninja yı alması kolay da sonrasını bilmiyorum
YIL90 adlı üyeden alıntı
RC 390 alsana arada bende binerim.
RC390'ı istemiyorum tek silindir motosikletler hoşuma gitmiyor viraj çıkışlarında zevk vermiyor benim için devri kısa kalıyor malesef.
-
15 Aralık 2019, 22:42
#11
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
anlaşılan yine yzf r25 e gideceğiz gibi gözüküyor ninja yı alması kolay da sonrasını bilmiyorum
RC390'ı istemiyorum tek silindir motosikletler hoşuma gitmiyor viraj çıkışlarında zevk vermiyor benim için devri kısa kalıyor malesef.
Ben Honda Today kullandığım için konuya hâkim değilim.
Yamaha modellerinin yüksek devir çevirdiğini duymuştum ama...
-
15 Aralık 2019, 22:43
#12
gecmis olsun izlerken taksiciye sövmemek elde deyil bunları egitmek lazım gercekden bir eğitim şart aklima yunus polisinin kazasi geldi izlerken ucuz atlatmışsın .
1. taksiciler
2. Dolmuşcular bunları görünce dikkatli olun
-
15 Aralık 2019, 22:48
#13
Ninja300 değilde
Cbr 500 R kovalasan daha iyi gibi.
Her devir canli,roll de,rampada ve ara hizlanmada üzmez..
Elcigi her cevirdiginde surekli karşiligini alirsin..
36hp den 39hp ye çikmak cok farketmez..hee ninjada tork 27 orasina lafim yok..
Zaten,250cc üstü oldugu icin bandrol de ayni ha ninja300 ha cbr500
-
15 Aralık 2019, 23:24
#14
levend84 adlı üyeden alıntı
Ninja300 değilde
Cbr 500 R kovalasan daha iyi gibi.
Her devir canli,roll de,rampada ve ara hizlanmada üzmez..
Elcigi her cevirdiginde surekli karşiligini alirsin..
36hp den 39hp ye çikmak cok farketmez..hee ninjada tork 27 orasina lafim yok..
Zaten,250cc üstü oldugu icin bandrol de ayni ha ninja300 ha cbr500
CBR500R güzel makine ama bana gitmez gibi hocam çünkü bu motosiklet bayağı ağır 194 KG
yani ben 250-300 cc arası birşey bakıyorum hafif ve nispeten sert amortisörlere sahip olacak ve mutlaka çift silindir ve üstü olmalı güç konusunda sorun yaşamam ama o motosikletin gidonu biraz geniş açılı duruyor
gidon biraz daha dar bir tarafta olsa fena olmaz yani istersem yzf r6 falanda alırım ileride ama bütçem 27.5 max ve şuan bu mümkün değil hafif supersport bir makine lazım ki galiba 2019 R25 e doğru gidiyorum ninja nın yedek parça durumu biraz daha yaygın olsa ve fıyatları makul olsa hemen ikna olurum ama biraz daha araştırmam lazım
-
15 Aralık 2019, 23:42
#15
sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı
CBR500R güzel makine ama bana gitmez gibi hocam çünkü bu motosiklet bayağı ağır 194 KG
yani ben 250-300 cc arası birşey bakıyorum hafif ve nispeten sert amortisörlere sahip olacak ve mutlaka çift silindir ve üstü olmalı güç konusunda sorun yaşamam ama o motosikletin gidonu biraz geniş açılı duruyor
gidon biraz daha dar bir tarafta olsa fena olmaz yani istersem yzf r6 falanda alırım ileride ama bütçem 27.5 max ve şuan bu mümkün değil hafif supersport bir makine lazım ki galiba 2019 R25 e doğru gidiyorum ninja nın yedek parça durumu biraz daha yaygın olsa ve fıyatları makul olsa hemen ikna olurum ama biraz daha araştırmam lazım
Dostum ninja300 ile cbr arasinda 14kg var
Atla deve bir agirlik degil.
Zaten yüruduğu an agirlik sorun olmuyor
Yinede sen bilirsin.
İlla ss olmayacaksa duke390 lara yürü..
İstedigin tum kriterleri karsiliyor.
Hafif
Kisa gidon
Kivrak
Yan yan gidersin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Edit:
Rc390 da istemiyorsun yeni gordum..
Madem çift silindir olacak
Ninjayi al bak keyfine..
-
15 Aralık 2019, 23:57
#16
Şaka bir kenara,
Madem devir bilmem ne olay, maddi olarak bütçen de yeterli. Hiç Kawasaki'e bulaşmadan yeni R25 alabilirsin.
Kawasaki iyi hoş ama kendini Japon değil İtalyan sanan yedek parçaları var.
Ben yinede RC 390 alırdım ama.
-
16 Aralık 2019, 00:04
#17
YIL90 adlı üyeden alıntı
Şaka bir kenara,
Madem devir bilmem ne olay, maddi olarak bütçen de yeterli. Hiç Kawasaki'e bulaşmadan yeni R25 alabilirsin.
Kawasaki iyi hoş ama kendini Japon değil İtalyan sanan yedek parçaları var.
aynen öyle şimdi kararımı verdim ninjaya malesef elveda demek istiyorum o fiyatlar ile iş yapamam
mesela gp-kompozit firmasına sordum ninja 300 için yarış karenajı varmı diye adamlar direk yok dedi R25 için sormuştum var demıslerdı hem eski kasa hem yeni kasa için var manavda bile parçasını bulabiliyorum artık R25'in yeni ön amortisör yeni gidon yeni depo ve oturuş pozisyonu
frenlerde'de cok iyi iyileştirmeler olmuş r25 in frenleri yüzünden trafikte çok sıkıntı çekiyordum bu modelde de abs olması çok işime geldi
yani ninja 300 almaktan vazgectim ve konuma yorum yazanlara çok teşekkürler kaza içinde geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler yapacak birşey yok malesef ben şimdilik bu kadar
-
16 Aralık 2019, 00:04
#18
Moderatör
YIL90 adlı üyeden alıntı
Şaka bir kenara,
Madem devir bilmem ne olay, maddi olarak bütçen de yeterli. Hiç Kawasaki'e bulaşmadan yeni R25 alabilirsin.
Kawasaki iyi hoş ama kendini Japon değil İtalyan sanan yedek parçaları var.
Ben yinede RC 390 alırdım ama.
Daha önce Kawasaki sahibi oldunuz mu?
-
16 Aralık 2019, 00:09
#19
Levent adlı üyeden alıntı
Daha önce Kawasaki sahibi oldunuz mu?
Damla kasa ve Z800 kullanmıştım bir dönem. O yıllarda dahil Suzuki ve Honda ile kıyasladığım zaman parça fiyatları yüksek kalıyordu. Sonra bir daha Kawasaki sahibi olmadım. Millî Piyango bana çıkarsa bir tane H2 R alırım ama.
-
16 Aralık 2019, 00:13
#20
Moderatör
YIL90 adlı üyeden alıntı
Damla kasa ve Z800 kullanmıştım bir dönem. O yıllarda dahil Suzuki ve Honda ile kıyasladığım zaman parça fiyatları yüksek kalıyordu. Sonra bir daha Kawasaki sahibi olmadım. Millî Piyango bana çıkarsa bir tane H2 R alırım ama.
Söyleyebileceğim tek şey, Kawasaki hiç bir japon'a benzemez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)