Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

R25 CİLER KOŞUN İÇERİ

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Merhabalar, R25 ile ilgili cevabını bulamadığım ve gerçekten merak ettiğim bir soru var..

    R25 Motor bloğu ömrü nedir ? yani aşağı yukarı şudur diyebilir miyiz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Normal şartlarda motor ömrü olarak sıkıntı yaşamazsınız ama yüksek kmli motor satılmaz

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Kasım 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    İçten yanmalı tüm motorların ömrü kullanıcıya ve bu kullanıcının bilinç seviyesine bağlıdır.

  4. #4
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Ortalama şudur demek hiç bir motor bloğu için mümkün değildir. Burda yapılan en büyük yanlış motor ömrünün km ile ölçülmesidir.

    Motor ömrü km ile değil devir/dk ile ölçülür. Anlaşılması açısında basitleştirerek bir örnek vereyim. Motorunuzun ömrü ortalama olarak 100bin devir olarak belirlenmiştir. Siz motorunuzu 10bin devir/dk ile kullandığınızda motorunuzun ömrü 10dkda biter. Aynı motoru başka bir kişi 5bin devir/dk ile kullanarak 20dk kullanabilir. Tabi bunun içine bakımlar, yağın ve benzinin kalitesi, motorun ısıtmak gibi bir çok değişken girince bir motor için ortalama ömür belirlemek çok zor oluyor.

    Anlaşılması bakımından supersport motorlar yüksek devirlerde çalıştığı için daha kısa ömürlü olurlar aksine düşük devirlerde çalışan cruiser motorların genel olarak ömürleri daha uzundur.

  5. #5
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Sahsi fikrim ortalama bir kullanimla 100-120 bin km sonra bu kucuk motorlarin hepsi de topyekun bi acilip elden gecmek ister. Sekman, piston, contalar, bujiler deigisir.

    Ha 50 binde motoru hosaf etmek mumkun mu? Mumkun.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Kasım 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Neşeli bir günüme denk gelirse İstanbul Ankara arası kadar motor ömrü var R 25'in.
    YAHYaONUR, brkkrtt ve ahmet.uzun bunu beğendiler.

  7. #7
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahsi fikrim ortalama bir kullanimla 100-120 bin km sonra bu kucuk motorlarin hepsi de topyekun bi acilip elden gecmek ister. Sekman, piston, contalar, bujiler deigisir.

    Ha 50 binde motoru hosaf etmek mumkun mu? Mumkun.
    Ben büyük şehirlerde ve bizdeki trafik akışıyla 100-120 bin km gidebileceğini sanmıyorum. Benim deneyimlediğim ABD ve sakin avrupa ülkelerinde motorlar 150-200 binlerde açılırken bizde yarı yarıya daha erken işlem yapılıyor bir çok motorda. Hele ki düşük cc'lerin acemi ve bilinçsiz kullanıcı potansiyeli düşünülünce 250cc motorlar 50 binden sonra sorun çıkarmaya başlıyor.
    YAHYaONUR bunu beğendi.

  8. #8
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Alıntı YIL90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neşeli bir günüme denk gelirse İstanbul Ankara arası kadar motor ömrü var R 25'in.
    Oyle saglam yerleri kalabilir hocam en guzeli benzin dokup yakalim




    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben büyük şehirlerde ve bizdeki trafik akışıyla 100-120 bin km gidebileceğini sanmıyorum. Benim deneyimlediğim ABD ve sakin avrupa ülkelerinde motorlar 150-200 binlerde açılırken bizde yarı yarıya daha erken işlem yapılıyor bir çok motorda. Hele ki düşük cc'lerin acemi ve bilinçsiz kullanıcı potansiyeli düşünülünce 250cc motorlar 50 binden sonra sorun çıkarmaya başlıyor.

    Tabi bir cok degisken var, ortalama bir surucuyle, ortalama bir kullanimla, bu blok 100 binleri goruyor. Ben bizzat sahit oldum yani.

    Dedigim gibi 50 binde de hosaf etmek cok mumkun.
    YIL90 bunu beğendi.

  9. #9
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Sıkılırsın bence km ömrü dolana kadar nacizane fikrim
    Angrypower bunu beğendi.

  10. #10
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Ben kullanırım 50binde motor cortlar , Hüsamettin kullanır 500.000 gider.. genel olarak yüksek devir çeviren motorlar daha çabuk yıpranır.

  11. #11
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    motor bloğu kolay kolay aşınan bi malzemeden yapılmadığı için milyon km bile dayanır. ancak blok içerisinde zamanla aşınan, eskiyen malzemeler olur, conta, kayış, zincir vs. bunlar zamanında değiştirilir, bakımları zamanında yapılırsa uzun süre kullanılır.
    bunun yanı sıra 3-5 bin km de blok çatlatıp patlatanlar da mevcut.

  12. #12
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Bunu aslında genel olarak öğrenmek istemiştim

    yine geçtiğimiz günlerde forumda RC 390 bloğunu 3-4 defa çatlatıp, patlatan bir arkadaşın yazısını da okudum.

    Henüz R25 de böyle bir şey duymadım ama yine de aklıma takıldı, sonuçta ben ilk sahibi olmayacağım daha uzunca süre bir motosikletin, hal böyle olunca 40-45 bindeki motosikleti almakla tabi ki 10 binde olan motosikleti almak bir değil

  13. #13
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Quantrell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu aslında genel olarak öğrenmek istemiştim

    yine geçtiğimiz günlerde forumda RC 390 bloğunu 3-4 defa çatlatıp, patlatan bir arkadaşın yazısını da okudum.

    Henüz R25 de böyle bir şey duymadım ama yine de aklıma takıldı, sonuçta ben ilk sahibi olmayacağım daha uzunca süre bir motosikletin, hal böyle olunca 40-45 bindeki motosikleti almakla tabi ki 10 binde olan motosikleti almak bir değil
    R25 i vw scirocco benzeri araçlara benzetiyorum. Bu tarz araçlar mutlaka sıfır alınmalı çünkü kullanıcı kitlesi malum. O malum kitleye tır versen 3 milyon km gidecek motoru 200 binde yerler arkadaşlarında dediği gibi motor ömrü çok değişkendir. R25 için Sıfıra güç yetmeyebilir fiyatları gereksiz yüksek o yüzden en düşük kmli olana bakmak gerekiyor ama burda da şöyle bir oyun var km sahtekarlığı dikkat etmek gerekir. Yüksek kmli motorun elinizde kalmaması için piyasa fiyatı altında alıp piyasa fiyatının altında satmanız gerekir. piyasada 50 binde ki motorlara 10 binde ki motorla aynı fiyatı yazan bir sürü adam var. Bu şekilde bir motor alırsanız tekrar aldığınız fiyata satamazsınız. R25 alırken tek dikkat etmeniz gereken servis bakımlı olup olmaması ve satan kişi profili. Servis bakımlıysa ve satan kişide eli yüzü düzgünse alınır. Bu motorlar mahalle kırolarının eline çok düştü ilk sahibinden almayada dikkat edebilirsiniz.
    yigozya ve HerveauX bunu beğendiler.

  14. #14
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 i vw scirocco benzeri araçlara benzetiyorum. Bu tarz araçlar mutlaka sıfır alınmalı çünkü kullanıcı kitlesi malum. O malum kitleye tır versen 3 milyon km gidecek motoru 200 binde yerler arkadaşlarında dediği gibi motor ömrü çok değişkendir. R25 için Sıfıra güç yetmeyebilir fiyatları gereksiz yüksek o yüzden en düşük kmli olana bakmak gerekiyor ama burda da şöyle bir oyun var km sahtekarlığı dikkat etmek gerekir. Yüksek kmli motorun elinizde kalmaması için piyasa fiyatı altında alıp piyasa fiyatının altında satmanız gerekir. piyasada 50 binde ki motorlara 10 binde ki motorla aynı fiyatı yazan bir sürü adam var. Bu şekilde bir motor alırsanız tekrar aldığınız fiyata satamazsınız. R25 alırken tek dikkat etmeniz gereken servis bakımlı olup olmaması ve satan kişi profili. Servis bakımlıysa ve satan kişide eli yüzü düzgünse alınır. Bu motorlar mahalle kırolarının eline çok düştü ilk sahibinden almayada dikkat edebilirsiniz.
    evet farkındayım kitlenin, piyasada temiz R25 bulmak zor ve ne hikmetse herkesin motosikleti temiz. kimse toz kondurmuyor.
    Elektronik yönden çoğu şeyi eksik olmasına rağmen diğer motosikletlere göre 25-50 bin km arası motorlara UTANMADAN 18-19 lira yazıyorlar.. model yılı desen 2014-15

    arkadaşlar herkesin motosikleti kendine güzel gelir, benim niyetim insanların mallarını yermek değil ama, elinizi vicdanınıza koyun ve objektif olarak değerlendirin lütfen..

    bir arkadaşım bana her bakımda 500-600 lira gittiğini tabi ki yüksek fiyata koyacağını söylemişti.. tamamda satın alan adam bakımlarını satın almıyor MOTOSİKLETİ satın alıyor ve gelecek bakımlarını da o yaptıracak yani.. algıya bakar mısınız.
    yaptırmasaydın kardeşim o zaman bakım, sanki lütfedip yaptırıyor yani..
    uzay gemisi bunu beğendi.

  15. #15
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Evet ktm de bahsettigin tarzda durumlar yasayan bir yazi bende okudum ve zaten antipati duydugum bir markaydi iyice sogudum.

    Neden ikinci el piyasasi yuksek ?? Sorusunun cevabi sudur: Ragbet goruyor.

    r25 icin belki omru su kadar olur demek cok dogru degil ama soyle birsey anlatayim,



    Surekli teker yapmaya ve lastik yakmaya calisan, birkac defa motoru dusurmus bagzi grenajlari olmayan, bazilari kirik olan, trafikte aralara derelere

    siksik riskli hizlarda girip gereksiz risk alan, cani sikildikca duzluklerde top speed deneyen, cbr 250 ns200 gorunce hemen yarisma gazina gelen, Sacma

    sapan devirlerde vites degistiren, sanzumani gereksiz zorlayan bir kullanici dusunun 2.el 12binde aldigi motoru 40 binde sattiginda motor hala

    yuruyordu.

    zekeriyaimam bunu beğendi.

  16. #16
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ktm de bahsettigin tarzda durumlar yasayan bir yazi bende okudum ve zaten antipati duydugum bir markaydi iyice sogudum.

    Neden ikinci el piyasasi yuksek ?? Sorusunun cevabi sudur: Ragbet goruyor.

    r25 icin belki omru su kadar olur demek cok dogru degil ama soyle birsey anlatayim,



    Surekli teker yapmaya ve lastik yakmaya calisan, birkac defa motoru dusurmus bagzi grenajlari olmayan, bazilari kirik olan, trafikte aralara derelere

    siksik riskli hizlarda girip gereksiz risk alan, cani sikildikca duzluklerde top speed deneyen, cbr 250 ns200 gorunce hemen yarisma gazina gelen, Sacma

    sapan devirlerde vites degistiren, sanzumani gereksiz zorlayan bir kullanici dusunun 2.el 12binde aldigi motoru 40 binde sattiginda motor hala

    yuruyordu.

    Gerçekten çok açıklayıcı oldu benim için.. yamaha demek ki bu işi biliyor..

  17. #17
    reclusive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Motosikleti
    AT1000Dct
    Xj6 grubunda 310binde Xj6 var revizyon görmemiş(egzantirik baskıbalata VS saymazsak)

  18. #18

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Walla arkadaş benim gibi dosya halinde motosikletinin bakımlarını tutuyorum. İkinci elde ölücülerle 500-1000₺ gibi bir indirim için pazarlık etmektense direk motosiklet mağazasına bırakıyorum. Kafam rahat oluyor. Sonuç? Son kullanıcı gene yüksek fiyattan almak zorunda kalıyor. Bizim insanımızın açgözlülüğü bitmedikçe daha kolay kolay temiz motora binemezler.

    Önceliğim tanıdıklara motoru vermek. Onlarda mırın kırın ederlerse, direk motosiklet mağazasına... Temiz motor verip de bir araba laf işitemem.

    Mt-25’i 12000km’de sattım. Cillop gibi motor sahibi oldu alan kişi. 2017 model, 2018 çıkışlı 34bpd*** plakalı simsiyah motosiklet idi

  19. #19
    HerveauX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2019
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 2021
    Sen kendi ömrünün ne olacağını biliyo musun da motorun kini sürüyon bakımını yaptır benzini koy gez takılma böyle şeylere dostum
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  20. #20
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla arkadaş benim gibi dosya halinde motosikletinin bakımlarını tutuyorum. İkinci elde ölücülerle 500-1000₺ gibi bir indirim için pazarlık etmektense direk motosiklet mağazasına bırakıyorum. Kafam rahat oluyor. Sonuç? Son kullanıcı gene yüksek fiyattan almak zorunda kalıyor. Bizim insanımızın açgözlülüğü bitmedikçe daha kolay kolay temiz motora binemezler.

    Önceliğim tanıdıklara motoru vermek. Onlarda mırın kırın ederlerse, direk motosiklet mağazasına... Temiz motor verip de bir araba laf işitemem.

    Mt-25’i 12000km’de sattım. Cillop gibi motor sahibi oldu alan kişi. 2017 model, 2018 çıkışlı 34bpd*** plakalı simsiyah motosiklet idi
    mağaza ölü fiyata almıyor mu


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)