@levend84 eyv. patron
arkadaşa facebook'daki gruptan cevap verdim.
mis gibi rektefiye yapılır. o kilometrelerde motoru açmışken supap keçesi değişimi ve alıştırma yapılır misler gibi binilir.
apache silindir gömleği kalındır. 4 defa rektefiyeye fabrika dökümanlarında müsade edilmektedir. iyi bir rektefiye ustası apache silindirini fabrikadan çıkmış gibi yapacaktır. fakat apacheler çok hassas ayarlarda çalışmaktadır. sekman aralığı bile boşta 0,90 mm servis limitidir. silindire takıldıktan sonra 0,09 mm...
daha geçenlerde bir apache 150'yi izmir'de anıl rektefiyede yaptırdım. daha önce çok apache yaptıkları için tecrübeliler. bu forumda izmir'liler anıl rektefiyeyi bilirler. istersen söker gönderirsin. sökme ve takma sırasında yardımcı oluruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
160lığın stroku 52,9 mm hocam. krank biyel kolu haliyle farklı. orijinal 160 cc apache pistonu 62mm. 150cc ve 180cclerin strok boyu 57.8mm
150cc de 57 mm 180 cc de 62,5 mm piston vardır. 150 cc ye 58 mm piston takınca uzun stroklu 160cc oluyor. orijinal 160cc pistonunu 150cc ye rektefiye ile takarsak 174,50cc elde ederiz.
150cc apache aslında hindistan'da satılmayan bir model. sebebini bilmediğim bir şekilde türkiye, bangladeş, arjantin, ispanya ve brezilya için 180cc nin downsize edilmiş halidir. farklı bir motor değil aslında.