Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motomax
Dragon 50
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

İlk Defa Piste Çıktım

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #61
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    hocam 2. viteste 12-13 bin devirde iken 1. vitese çekilmez bence
    zaten çekemeyip boşta kalmış motor, orada baya bocalamışsınız.
    bu arada çok yüksek devirlerde vites düşürmeye çalıştığınız için sürekli arka tekeri kilitlemişsiniz gördüğüm kadarıyla.
    ayrıca son devirlere gelip de sonra motor freni yaparak viraja girmek bence biraz riskli. vitesi yukarı atıp motoru rahatlatıp daha yumuşak bir frenleme ile girmeniz daha keyifli olacaktır diye düşünüyorum.
    bu arada virajlara her seferinde farklı yerden girip farklı yerden çıktığınızı gördüm.
    bence 2 tur attıktan sonra bunların oturması gerekli diye düşünüyorum


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #62
    Vista86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad yazdığınız nefis günlüklerden sizi tanıyorum , kısa sürede büyük hacimli motora geçtiniz aman dikkat diye kafanızı ütülemek istemiyorum eminimki konsantrasyonunuz motorun hacmi ve hızıyla beraber artmıştır , lakin apex konumlanma hakkında yazdıklarınız oldukça hızlı viraj almaya başladığınızı düşündürdü , nacizane tavsiyem pist dışında viraj tepe noktalarına yatarak yaklaşmamanız ve panik frende motoru düzeltip yavaşlayabileceginiz daha yavaş bir çizgi takip etmeniz olabilir..
    Uyarılarınız için teşekkür ederim.

    Hızlı viraj almıyorum fakat sürekli deneme halindeyim.

    Ustalardan özür dileyerek yazdıklarım sadece kendi deneyimlediğim şeyler.

    Yanlışlarım olabilir.

  3. #63

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam 2. viteste 12-13 bin devirde iken 1. vitese çekilmez bence
    zaten çekemeyip boşta kalmış motor, orada baya bocalamışsınız.
    bu arada çok yüksek devirlerde vites düşürmeye çalıştığınız için sürekli arka tekeri kilitlemişsiniz gördüğüm kadarıyla.
    ayrıca son devirlere gelip de sonra motor freni yaparak viraja girmek bence biraz riskli. vitesi yukarı atıp motoru rahatlatıp daha yumuşak bir frenleme ile girmeniz daha keyifli olacaktır diye düşünüyorum.
    bu arada virajlara her seferinde farklı yerden girip farklı yerden çıktığınızı gördüm.
    bence 2 tur attıktan sonra bunların oturması gerekli diye düşünüyorum
    Merhaba, evet 1. vites konusunda haklısınız. Aslında göstergeye pek bakmıyorum hatta hiç bakmıyorum diyebilirim motorun sesine göre vites atıyorum. Öyle olunca arada birinci vitese kadar düşüyorum hangi viteste olduğumu pek takip etmediğim için. Boşta kalınca yatık vaziyette tekrar vitese almak konusunda bir şüpheye düştüm doğru yani orada bocaladım baya.

    onun dışında arka tekerde bir kilitlenme ben sezmedim, zaten quickshifter revmatch yaptığı için mantıken de öyle bir durum olmaması gerekir diye düşünüyorum.

    Virajlar konusu önemli oraya çalışmam lazım. Bir dahaki sefere zaman olursa en azından pistin şablonundan virajlara çalışmayı planlıyorum. Bir de birdahaki sefere bir üst klasmandan çıkmayı planlıyorum. Başlangıç seviyesinde çıktığım için zaten sadece düzlüklerde geçiş yapmamız serbest. Öyle olunca önde başka bir motor varsa hepten karışıyor geçemediğim için çok dibindeysem neresinde duracağımı şaşırıyorum bazen ya da öndeki gaz keserse ben de gaz kesmek hatta frenlemek durumunda kalabiliyorum. Daha geriden takip etsem bu seferde kısıtlı düzlük alanlarda geçmem zorlaşıyor. Bir üst klasmanda yine viraj içinde geçiş yasak ama en azından 100 tabelalarına kadar geçiş serbest oluyor bu da kısa düzlüklerde geçişi kolaylaştırır.

  4. #64
    AleniDesais - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-125 2019
    siz eğlendiyseniz ki öyle gözüküyor başarılı bir pist deneyimi olmuştur

  5. #65
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayrıca son devirlere gelip de sonra motor freni yaparak viraja girmek bence biraz riskli. vitesi yukarı atıp motoru rahatlatıp daha yumuşak bir frenleme ile girmeniz daha keyifli olacaktır diye düşünüyorum.
    Ne acidan? Bilakis vitesi yukseltmemek frenleri rahatlatmaz mi?

    Daha da onemlisi, tam viraj girisinde vites degisimiyle suspansiyonu etkilemek cok daha kotu bir karar degil mi?
    Ustelik apex sonrasi guce ihtiyac duyulacagi icin yine vites dusurmek daha da bozacak suspansiyonu...

    Cekisin kritik oldugu durumlarda vites degisimi kotu bir sey bence... Dogru viteste kalip tum konstantrasyonu viraja vermek en iyisi...

  6. #66
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne acidan? Bilakis vitesi yukseltmemek frenleri rahatlatmaz mi?

    Daha da onemlisi, tam viraj girisinde vites degisimiyle suspansiyonu etkilemek cok daha kotu bir karar degil mi?
    Ustelik apex sonrasi guce ihtiyac duyulacagi icin yine vites dusurmek daha da bozacak suspansiyonu...

    Cekisin kritik oldugu durumlarda vites degisimi kotu bir sey bence... Dogru viteste kalip tum konstantrasyonu viraja vermek en iyisi...
    sanırım tam izah edemedim.
    hocam benim demek istediğim viraja girmeden önce doğru vitese atmak, yani 14 bin devirleri görüp sonra motor freniyle 10-12 bin devre düşüp de o şekilde viraja girmek yerine 7-8 bin devirle viraja girilmeli.
    bu şekilde viraj çıkışında daha rahat gaz açılabilir. yani viraj içinde değiştirilsin demiyorum.
    https://bit.ly/30jiOxE

  7. #67
    Motosiklet Eğitmeni Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) Triumph Street Triple (Zilli)
    Sevgili kardeşim,

    Güzel motorun ile keyifli ve güvenli sürüşler dilerim. Lütfen pist sürüşlerini paylaşmaya devam et. Yazılan cevaplar içerisinde illaki sana faydası olabilecek geri bildirimler bulacaksın.Biraz seçici ol yeter.
    Eğitim alırsan özellikle Panigale ile pistte işler çok çok daha keyifli hale gelecek bundan emin olabilirsin. Sırf bu keyfi arttırabilmek adına eğitim için bütçe ayırmalısın. Hiçbir kitap veya görsel canlı bir hocadan alacağın bilgiler kadar verimli olmayacaktır. (Bizim de ekmek yememiz lazım )

    Sanırım aydınlatması yeterli olmayan bir pistte karanlıkta sürüş yapmanın ne kadar keyifsiz olduğu konusunda dersini almışsın. Bir dahaki sefere gerekiyorsa daha fazla öde ve gündüz seansına katıl.

    Sevgilerimle

  8. #68

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim,

    Güzel motorun ile keyifli ve güvenli sürüşler dilerim. Lütfen pist sürüşlerini paylaşmaya devam et. Yazılan cevaplar içerisinde illaki sana faydası olabilecek geri bildirimler bulacaksın.Biraz seçici ol yeter.
    Eğitim alırsan özellikle Panigale ile pistte işler çok çok daha keyifli hale gelecek bundan emin olabilirsin. Sırf bu keyfi arttırabilmek adına eğitim için bütçe ayırmalısın. Hiçbir kitap veya görsel canlı bir hocadan alacağın bilgiler kadar verimli olmayacaktır. (Bizim de ekmek yememiz lazım )

    Sanırım aydınlatması yeterli olmayan bir pistte karanlıkta sürüş yapmanın ne kadar keyifsiz olduğu konusunda dersini almışsın. Bir dahaki sefere gerekiyorsa daha fazla öde ve gündüz seansına katıl.

    Sevgilerimle
    Merhaba, cevabınız için teşekkür ederim. Eğitim almak istiyorum ama henüz denk getiremedim eğitim imkanları biraz kısıtlı burada. Havalar sıcak olduğunda gece oluyor seanslar. Gece ve gündüz olarak farklı seçenekler sunmuyorlar. Aslında gündüzde çıktım piste onun videosunuda bir önceki sayfada paylaştım ama ilk mesajı düzenleyediğim için orada paylaşamadım
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)