Devrilen motosikletin parçalarına başka bir motosiklet çarptı: Ölü ve yaralılar var..
-
Konya'nın Seydişehir ilçesinde, kontrolden çıkıp, devrilen motosikletin parçalarına, aynı yönde giden başka bir motosiklet çarptı. Kazada sürücülerden Hikmet Mızrak (48) hayatını kaybetti, Mehmet Çınar (34) ise yaralandı.
Kaza, saat 16.30 sıralarında Seydişehir-Konya yolundaki Çavuş Mahallesi yakınlarında meydana geldi. Konya yönüne giden Hikmet Mızrak yönetimindeki 42 ADN 694 plakalı motosiklet, sürücüsünün direksiyon kontrolünü yitirmesi sonucu devrildi. Devrilen motosiklet parçalara ayrılıp, alev aldı, sürücü Mızrak ise yola savruldu. Bu sırada, aynı yönde giden Mehmet Çınar yönetimindeki 42 ADE 272 plakalı motosiklet de yerdeki parçalara çarpıp, devrildi. Çevredekilerin ihbarı üzerine kaza yerine gelen sağlık ekiplerince yapılan kontrolde Hikmet Mızrak'ın yaşamını yitirdiği belirlendi. Yaralı Mehmet Çınar ise ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılarak tedaviye alındı.
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Dha
Reklamlar
-
Allah rahmet eylesin... İnstagram hesabı filan var mı
-
Motosiklet Eğitmeni
Hikmet Mızrak drag yarışçısı idi.
Nasıl düştüğü ve motorun neden yandığı araştırılmalı.
-
Moderatör
COQ adlı üyeden alıntı
Hikmet Mızrak drag yarışçısı idi.
Nasıl düştüğü ve motorun neden yandığı araştırılmalı.
Neden abi ? Şüpheli bir durum olduğunu mu düşünüyorsun ?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
ne kadar profesyonel olursa olsun bir anlık dalgınlık herşey.
allah rahmet eylesin.
-
motosikletin devrilmesi, tanım olarak hatalı gibi duruyor. (kamyon devrilir)
"sürüş hakimiyetinin kaybolması", biraz daha doğru sanki.
-
Motosiklet Eğitmeni
Lucas adlı üyeden alıntı
Neden abi ? Şüpheli bir durum olduğunu mu düşünüyorsun ?
Şüpheden ziyade tedbir olarak baktım olaya.
Kazaya yüksek hız sebep olmuş gibi görünüyor ve ikinci motosikletin olması acaba yarışıyorlarmıydı diye aklımda soru işareti bıraktı.
İki motosikletle fotoğrafı var.
Biri eski model cbr, diğeri yeni model cbr.
Hatta SP modeli.
Yukarıda yol kenarında yatan motor SP
Fakat yanan motor tanınmaz halde görünse de arka cant SP olma ihtimalini kuvvetlendiriyor.
Üstelik Hikmet Mızrak'ın SP ile de fotosu var.
Şimdi Hikmet'in motor düşüp parçalanıyor ve alev alıyor.
Diğer Sp ise yol kenarında kırık ama yanmamış.
Bu motoru kullananlar bilir.
Üzerindeki kontrolleri kapatmadığın sürece devirmek gerçekten kolay değil.
Başka bir araç olaya karışmadıysa yola dökülmüş bir malzeme kaymaya sebep olmuş olabilir.
Motorlar yarışıyor ve birbirlerine çarpmış olabilir.
Aynı şekilde lastikler yol değil, pist lastiği olabilir.
Drag yarışı yapan birinin acemice bir hata yapacağını sanmıyorum.
Kafama takılanlar bunlar.
Şüpheden ziyade nasıl oldu?
Sorusuyla ilgiliyim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Allah rahmet eylesin,
Yardımseverliği ve kişiligi ile çok sevilen bir esnafmış..
Ailesinin başı sağolsun..
-
Arkadaşlar kaza bizim burda oldu yani seydişehirde oldu. Kaza olan bölgede yani seydişehir konya arasında çavuş virajları dediğimiz bölge ve hatta hikmet abinin kaza yaptığı yer ilk viraj sağa sonraki viraj sola olan yani ikinci virajda sola virajda olmuş. konya coğrafi konum olarak düz bir yapıya sahip ve biz motorcular konya seydişehir arası çavuş virajlarında veya seydişehir akdeniz arası toroslarda viraj yapıyoruz. Kazanın olduğu yerden belki onlarca kez geçmiş birisi hikmet abi. viraja hangi hızla ve hangi açıyla gireceğini iyi bilir. Fakat şöylede bir durum varki. Lastikleri sıcak, asfalt kuru fakat asfalt sıcak değil. büyük ihtimalle teker kaydı. ön veya arka teker ve kontrolu kaybetti. Hikmet abi tam korumalı olmasına ragmen vefat etti. Peki neden öldü. çünkü bariyerler hikmet abiyi bel altını parçaladı. jilet gibi belden altını kesmiş ve bacaklarıda dizlerinden kopuk yani 3-4 parçaydı. malesef ülkemizde bu bariyerler daha çok can alır. tam koruma olmakta bariyere çare olamıyor.Tekrardan hikmet abiye Allah ahmet eylesin mekanı cennet olsun. Sizlerede kazasız belasız sürüşler dilerim arkadaşlar.
-
-
_RoMeO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar kaza bizim burda oldu yani seydişehirde oldu. Kaza olan bölgede yani seydişehir konya arasında çavuş virajları dediğimiz bölge ve hatta hikmet abinin kaza yaptığı yer ilk viraj sağa sonraki viraj sola olan yani ikinci virajda sola virajda olmuş. konya coğrafi konum olarak düz bir yapıya sahip ve biz motorcular konya seydişehir arası çavuş virajlarında veya seydişehir akdeniz arası toroslarda viraj yapıyoruz. Kazanın olduğu yerden belki onlarca kez geçmiş birisi hikmet abi. viraja hangi hızla ve hangi açıyla gireceğini iyi bilir. Fakat şöylede bir durum varki. Lastikleri sıcak, asfalt kuru fakat asfalt sıcak değil. büyük ihtimalle teker kaydı. ön veya arka teker ve kontrolu kaybetti. Hikmet abi tam korumalı olmasına ragmen vefat etti. Peki neden öldü. çünkü bariyerler hikmet abiyi bel altını parçaladı. jilet gibi belden altını kesmiş ve bacaklarıda dizlerinden kopuk yani 3-4 parçaydı. malesef ülkemizde bu bariyerler daha çok can alır. tam koruma olmakta bariyere çare olamıyor.Tekrardan hikmet abiye Allah ahmet eylesin mekanı cennet olsun. Sizlerede kazasız belasız sürüşler dilerim arkadaşlar.
Yetkili öküzlere çok söyledik şu bariyer konusunu ama kabul ettiremedik.
Dört Silindirin Gücü Adınaaaa
......!
-
Allah rahmet eylesin, çok üzücü.
-
Yine bir kaza yine bir SS. Bu ülkede pist kültürü oluşmadıkça ve pistler yapılıp fiyat olarak uygun hale gelmedikçe bu tür kazaları daha çok görürüz trafiğin olduğu yollarda viraj yapmak ve yüksek hızlara çıkmak çok tehlikeli Allah rahmet eylesin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)