Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Pulsar NS 200 alabilmek için kafamdaki çözüm alternatifi: Renktefiye 😀👍

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Mart 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    NS 200
    Selamın aleyküm
    Bikaç 125 cc de tecrübe yaptıktan sonra A2 ehliyete yazıldım ve Pulsar 200 düşünüyorum ama bütçe kısıtlı bende 2015-16 model fıyatı uygun ama bol km li Bi pulsar alıp kışın garajda muhafaza edip yazın (yani param olduğu dönemler) motoru kendi bayisinde renktefiyeydi sanırım yani motor yaptırmak garanti de verildiği için kullanırken ve satarken hem benim hem alacak kişinin kafası rahat olur diye düşündüm sizce kaç paraya patlar,önerir misiniz? Bu arada elimdeki bütçe en fazla 7 bin TL olduğu için diyelim ki 9 a güzel pulsar buldum 9 kel kör Bi şekilde biriktirdim ya bu adam bunu kurye de kullandıysa yada bakımını yapmadıysan diye düşünmek yerine dediğim gibi yapmak ve böylece rodajını da kendim açabilmek daha mantıklı geliyor. 150cc, ybr, tvs vs önermeyin yetmiyor artık pulsardaki tork o 5 bin devirden sonra çıldırması beni benden aldı bu paraya en güzel motor bu yani başka alternatifi yok diye biliyorum. Cevaplarınızı bekliyorum kafam karışık saatde geç olmuş iyi geceler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Naçizane tavsiyem teknik bilginiz yoksa eski motor toplama işine girmeyin, ne kadar servis desenizde gittiğinizde göreceksiniz servis mi bisiklet tamiricisi mi, iyi tamir edilmeyen motosiklet adamı öldürür, milletin eskisiyle uğraşmayın sabredin para biriktirin. Sıfır veya az km de bir motosiklet alıp keyfini çıkarın.

  3. #3

    Üyelik
    15 Mart 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    NS 200
    Benim yaşadığım şehirdeki Bajaj bayi işin ehli ben 20 yaşımdayım bildim bileli açık son 5 yıldır bajajla çalışıyor ondan önce sırf japon motorları özellikle 600 1000 cc yüksek devir çeviren motorlarla A' dan Z' ye ilgileniyorlardı. Yani bi hata yapacaklarını sanmam. Aslında çok iyi bi usta bulup onada yaptırabilirm bu işlemi hem daha ucuza gelir ama o zaman iş kağıt üstüne dökülmüyor satarken alıcı "Acaba Çin parçalardan mı topladı, usta yapabildimi?" sorularına takılıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

    Aslında aynı mantığı cbr 250 için de yapabilirim ama yazın Bi ay fazla çalışmam gerekir blok için pulsarın parçası 500 TL ise cbr ın 1200-1300 ve işçiliğe de güzel para isterler.

  4. #4
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    iyi bir ustan varsa veya güvenebileceğin bir usta varsa alınabilir ama arkadaşında dediği gibi milletin eskisiyle uğraşacağına hiç uğraşma daha iyi
    Admİnl16 bunu beğendi.

  5. #5
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    İyi bakılmış bir motoru tercih ediniz.
    Yorgun motosiklet sadece motor kısmıyla değil, amortisör keçesine kadar yorulur.
    Sadece motor aksamı olarak düşünmeyin.
    Zinciri, dişlisi, aküsü bile görülmez birer masraftır.
    Motor yapılır, tel kopar. Tel yapılır keçe patlar.
    Hele bir de, iyi işçilikli de olsa ustanın kucağına düştüyseniz düzenli taksir öder gibi masraf çıkar durur.
    Bunun yerine, elibizdekinin üstüne kredi çekin. Temizini alıp ustayı zengin edeceğinize, satarken de zorlanmayacağınız, başınızı ağrıtmayacak, ustayla, parçayla boğuşmayacaksınız..
    Admİnl16 bunu beğendi.

  6. #6
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Kardeş,tvs 150 onermeyin demişsin orasi tamam,

    Amma,

    180 olani öneririm kara duzen sistem,tamiri basit,ns200 ile son hizda 10km/h farkediyor.

    95-100 kmh ye kadar peşpeşe gidiyor,110 dan sonra biraz arayi açiyor amma atla deve değil max 70-80mt

    Pulsar 12-13kg daha ağir.

    Defalarca denedim arkadaşimda var pulsar.
    Ayrica,

    Ns200 çok kullandim,düzde 138-141 de nefesi bitiyor,öyle 5bin devirde cildirma vs.yok.

    Uzun turlarda,arkasindan kopmadan gidiyorum.

    Bak bursaliymişsin,

    İnegol cikişinda otobana girmeden önce dik bir rampa var,ha işte o rampada ben 110 derken,arkadasim pulsarla 120 dedi.

    Egimli yol durumuna gore 11.000rpm de ben 147-150 derken,pulsarda ayni devirde 155-156 diyor.benim motorda kesici olmadigi icin..

    Rtr180 Konu başliginda surekli guncelliyorum.konularimi bilen uyeler var.

    Veya

    Sym wolf 250 de olur.

    Haa unutmadan,o yolda benim motorda pulsarda 5.vites te gidiyorduk,pulsar 6 ya aldigi an yanyana çikiyoruz boylede bir durum var.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Valla ben 40 binde yamaha motosiklet alıyorum, böyle rektefiye mektefiye işi de yok bi sübap ayarı bir de belki egzantirik zinciri düşük bi ihtimal de gergi değişimi gerekecek. Bu haliyle bile çekincelerim var. Bursa da nasıl bilmem ama Ankara da iyi ustaların %90 ı japon ve harley harici motosikleti kapıdan içeri sokmuyor.

    Benim şehrimde bajajın yetkili servislerinin üçüyle de bi geçmişim var, motomekanik hariç ikisi bisikletçiden bozma. Motomekanik de pahalı olmasıyla bilinir, ns200e de işçilikleri aynı fiyattır 1290 adv ye de.
    İyi bir ustan yada şehrinde 4*4 lük bi yetkili servis yoksa pek bulaşma. Bajaj da olsa hatırı sayılır masraflar çıkabilir karşına.
    Admİnl16 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    15 Mart 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    NS 200
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş,tvs 150 onermeyin demişsin orasi tamam,

    Amma,

    180 olani öneririm kara duzen sistem,tamiri basit,ns200 ile son hizda 10km/h farkediyor.

    95-100 kmh ye kadar peşpeşe gidiyor,110 dan sonra biraz arayi açiyor amma atla deve değil max 70-80mt

    Pulsar 12-13kg daha ağir.

    Defalarca denedim arkadaşimda var pulsar.
    Ayrica,

    Ns200 çok kullandim,düzde 138-141 de nefesi bitiyor,öyle 5bin devirde cildirma vs.yok.

    Uzun turlarda,arkasindan kopmadan gidiyorum.

    Bak bursaliymişsin,

    İnegol cikişinda otobana girmeden önce dik bir rampa var,ha işte o rampada ben 110 derken,arkadasim pulsarla 120 dedi.

    Egimli yol durumuna gore 11.000rpm de ben 147-150 derken,pulsarda ayni devirde 155-156 diyor.benim motorda kesici olmadigi icin..

    Rtr180 Konu başliginda surekli guncelliyorum.konularimi bilen uyeler var.

    Veya

    Sym wolf 250 de olur.

    Haa unutmadan,o yolda benim motorda pulsarda 5.vites te gidiyorduk,pulsar 6 ya aldigi an yanyana çikiyoruz boylede bir durum var.
    Bu gidişle tvs alıcam galiba yani biraz daha bekliyim para birikyiriyim diyorum da günümüz Türkiye sinde hiçbir şeyi beklemeye gelmiyor asgari ücrete 400 TL zam geliyo 5 bin TL lik motor 7 bin TL oluyor

  9. #9
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Küçük bi google aramasıyla kelimenin gerçek anlamına ulaşmak mümkün:

    Fransızca “Rectifier” kelimesinden Türkçe'ye “Rektifiye” olarak geçmiş olan bu kelimenin karşılığı ise “Düzeltme” anlamına gelmektedir.

    Zor bir şey değil yani..

  10. #10
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Bajaj motorsikleti topladın ayağa kalktı diyelim ama bu seferde çözülemeyen kronik sorunlarıyla uğraşacaksın motorun bence git bir tvs al hiç uğraşma rektefeyle falan filanla

  11. #11
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    9 a 10 a duzgun pulsarlar var emin ol. Orn Kendi motorum. Düzgün pulsarlarin piyasa 8.5, 9 k dan sonra basloyor

  12. #12
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Yanlış hesap yapıyorsunuz.

    Mevcutta paranız varsa altın veya dövize yatırıp değer kaybını engelleyin ve almak istediğinizde gidip motosikletinizi alın.

    Şimdi alırsanız, kullanmadığınız dönem içerisinde zaten bir yaş daha eskimiş olacak. Km düşük de olsa bir sene yaşlanacak, o esnada motosiklet fiyatları gibi parça fiyatları da artacak, tamir sonrasında ise motor açıldı diye kimse açılmamışından daha fazla para vermek istemeyecek.

    Tabi yine de siz bilirsiniz, keyfinize kalmış


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler