Cbr 250 krank arızası. Ne yapacağımı bilmiyorum tavsiyeye ihtiyacım var.
-
Motoru alırken yüksek km diye hep bi şüphelerim vardı ama forumda kesiciye sokmazsak, Yüksek devir kullanmazsak olmaz diye okudum. Sonuç olarak arkadaşımdan 49binde temiz araç aldım bi sıkıntısı yoktu. 2 adet ustaya gösterdim onlarda sorun yok dediler.
52.089 kilometre de krank arıza verdi. Kol mu çıkardı diyeyim bilmiyorum tabirini. Sonuç olarak motor 3000Tl lik arızası var ortalama.
Nasıl oldu derseniz? 6-7 devirde 6. Viteste. Tatlı tatlı seyahat ediyodum. Bişeyler oldu stop etti. Arka kayınca debriaja bastım kenara çektim.
Motorun yağ ve yağ filtresi değişimi 1000km önce oldu.
Şimdi benim asıl sorum. Bunu yaptırıp yoluma devam mı etmeliyim? Yoksa bu haliyle ortalama altında satıp yeni bir motor mu bakmalıyım. Maddi olarakta sıkıntıda olduğumdan işin içinden çıkamadım.
Xcitying 250 baktım uygun fiyata 30-50bin km arası ortalama piyasadaki araçlar. Yine motoru elime alır mıyım diye korkmaya başladım.
Motoru satsam üzerine 3-5bişey koysam zorlasan 10bin Tl çıkartabilirim.
İşe git gelde kullanıyordum. Gündğz bi şekşl toplu taşıma hallediliyor fakat gece 4te çıkıyorum işten haliyle toplu taşıma yok.
Kısacası maddiyat olarak en kötü zamanlarımda motor içinden kalkamayacağım borçla harçla yaptırabileceğim bir arıza verdi. Yeni motorda baksam yüksek kmlerden ötürü tekrar arıza verir mi diye kafa da şüphelerim var.
Yer antalya.
Yaptırıp binmeli miyim? Yeni motor mu bakmalıyım? Naked veya scooter(maxi olursa iyi olur artçılı kullanıyorum) önceliğim. Belki choper diye tabi ettiğimiz araç olabilir ama çok pahalı. Ucuzlarıda arıza veriyor sürekli.
Eğer 15-20 bin verip daha mutlu olacaksam. Borç harç kredi gibi yöntemlere yönelebilirim bu seferde borç ödemek için çabalayacağım
Reklamlar
-
Çok geçmiş olsun hocam.Yaptırmak daha mantıklı görünüyor. Parçaları kendiniz alın
-
Moderatör
Borçlanılacak devirde değiliz şu anda.
Satıp alacağın 2.el motorun nasıl çıkacağı da meçhul. Bir kere olunca zincirleme gelişiyor böyle musibetler genelde.
Eğer mahallendeki motosiklet tamircisine değil de işinin ehli bir ustaya veya yetkili servise tamir ettireceksen yaptırıp kullanmak mantıklı.
Piyasada 20-30 bin kilometre olarak satılan motorların çoğunluğunun kaç kilometrede olduğu belli değil.
-
eğer 3 bin liraya yapabiliyolarsa ve kısa zamanda sana teslim edecekler ise yaptır bin derim ben ama gösteriş istemiyorsan sağlamlık istiyosan spacy al geç bugün gördüm sıfır gibi duruyodu kaç bindeydi biliyo musun 60 bin deydi ve sesi mükemmeldi yani sepsessiz
-
aha KTM'ye laf atanlar nerede bekliyoruz bu konu içerisine
-
Lucas adlı üyeden alıntı
Borçlanılacak devirde değiliz şu anda.
Satıp alacağın 2.el motorun nasıl çıkacağı da meçhul. Bir kere olunca zincirleme gelişiyor böyle musibetler genelde.
Eğer mahallendeki motosiklet tamircisine değil de işinin ehli bir ustaya veya yetkili servise tamir ettireceksen yaptırıp kullanmak mantıklı.
Piyasada 20-30 bin kilometre olarak satılan motorların çoğunluğunun kaç kilometrede olduğu belli değil.
Yorumun için teşekkür ediyorum. 2-3 tane yer ile görüştüm ama kararı yetkili serviste buldum.
1000Tl ile 600tl arası işçilik dediler özel servisler.
Yetkili servis 400Tl işçilik dedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
2000-3000 tl arası tutacak yetkili servisste. Garantili
Artçılı sürüş yapmasam 100-1250 cc bişey alırım
Eğer işimi görecek temiz konforlu motosiklet bulurdam 6500-7000tlye satabilirim motoru ama yerine ne alacağım.. çok meçhul
-
Öncelikle geçmiş olsun şunu belirteyim devirsiz kullanmakta motora zarar verir yuksek vites düşük devir. 6 vitesi 8 bin ve üstünde kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Yaptır motoru devam et.
-
Hiç düşünmeden servise yaptır, adamlar 2 yılda garanti vermiş mis gibi uzun süre binersiniz geçmiş olsun
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun şunu belirteyim devirsiz kullanmakta motora zarar verir yuksek vites düşük devir. 6 vitesi 8 bin ve üstünde kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Yaptır motoru devam et.
Şimdi 12 bin devir var ama 10,5 yada 11de kessiciye giriyor diye biliyorum. 8 devir hem benim için çok hızlı hem titreşimli hemfe 8bin devirlerde maksimum tork veriyor ve çok bağırıyor. Araba mantığı çevirebildiğİnin yarısı veya biraz fazlasını çeviriyorum. 6-7 skalasında sürüp 8-9 skalasında vites atıyorum. Doğru kullanım bu diye okudum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
EUmoto adlı üyeden alıntı
Hiç düşünmeden servise yaptır, adamlar 2 yılda garanti vermiş mis gibi uzun süre binersiniz geçmiş olsun
6 ay garanti var dedi ama motoru aşırı zorlar redline da gezersen motoru açtığımızda bunu anlarız o zamansa garantiden değişmez dedi. Belkide zorlamam için blöf yaptı
-
Worldwide adlı üyeden alıntı
Motoru alırken yüksek km diye hep bi şüphelerim vardı ama forumda kesiciye sokmazsak, Yüksek devir kullanmazsak olmaz diye okudum. Sonuç olarak arkadaşımdan 49binde temiz araç aldım bi sıkıntısı yoktu. 2 adet ustaya gösterdim onlarda sorun yok dediler.
52.089 kilometre de krank arıza verdi. Kol mu çıkardı diyeyim bilmiyorum tabirini. Sonuç olarak motor 3000Tl lik arızası var ortalama.
Nasıl oldu derseniz? 6-7 devirde 6. Viteste. Tatlı tatlı seyahat ediyodum. Bişeyler oldu stop etti. Arka kayınca debriaja bastım kenara çektim.
Motorun yağ ve yağ filtresi değişimi 1000km önce oldu.
Şimdi benim asıl sorum. Bunu yaptırıp yoluma devam mı etmeliyim? Yoksa bu haliyle ortalama altında satıp yeni bir motor mu bakmalıyım. Maddi olarakta sıkıntıda olduğumdan işin içinden çıkamadım.
Xcitying 250 baktım uygun fiyata 30-50bin km arası ortalama piyasadaki araçlar. Yine motoru elime alır mıyım diye korkmaya başladım.
Motoru satsam üzerine 3-5bişey koysam zorlasan 10bin Tl çıkartabilirim.
İşe git gelde kullanıyordum. Gündğz bi şekşl toplu taşıma hallediliyor fakat gece 4te çıkıyorum işten haliyle toplu taşıma yok.
Kısacası maddiyat olarak en kötü zamanlarımda motor içinden kalkamayacağım borçla harçla yaptırabileceğim bir arıza verdi. Yeni motorda baksam yüksek kmlerden ötürü tekrar arıza verir mi diye kafa da şüphelerim var.
Yer antalya.
Yaptırıp binmeli miyim? Yeni motor mu bakmalıyım? Naked veya scooter(maxi olursa iyi olur artçılı kullanıyorum) önceliğim. Belki choper diye tabi ettiğimiz araç olabilir ama çok pahalı. Ucuzlarıda arıza veriyor sürekli.
Eğer 15-20 bin verip daha mutlu olacaksam. Borç harç kredi gibi yöntemlere yönelebilirim bu seferde borç ödemek için çabalayacağım
Biraz maddi olarak zorlanabilirsin ama 2. el başka bir motor alsan ne olacağıda belli değil bence yaptır ve devam et derim.Yan sanayiye bulaşma, çıkma parça alacaksanda motor sahibinin ruhsatını görmeden alma malum başka birilerinin canını yakıp satan şeref fakirleri oluyor ülkemizde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)