Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CBR 250R Krank kırma problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Dostlar, ikinci el R25 veya Cbr250 düşünüyordum fakat gördüğüm yorumlar R25 e tereddütle yaklaştırdı.. CBR250 önerdiğini gördüm forumdaki genel kullanıcı kitlesinin..

    Peki bu krank problemi ne olacak ? 2017 model düşünüyorum alırsam.. bu problem 2017 modelde de devam etmekte midir ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Forumun arama bölümüne yazıp oradaki 1234567... kere açılmış konuları okuyabilirsin.
    gokseleren ve baltaaa bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    30 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    CBR250R
    Bende 2014 kasa var. 2017 kasada kitleyen su ana kadar duymadım. Forumlarda veya gruplarda.

  4. #4
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    krank olayı şudur: evet cbr ların kranklar biraz hassas. ve yeni kasada blok aynı kalmasına rağmen bazı yazılım güçlendirmeleri ile honda daha güçlü cbr elde etti. ama insanlarda r25le kapışmaya çalışarak her dk son hız deneyerek her kız gördüğünde kesiciye vurarak kranklarını bir güzel yediler.

    olay budur. eski kasalar birazdaha güçsüz olduğu için daha az bu sorunu yaşayan var
    gokseleren bunu beğendi.

  5. #5
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank olayı şudur: evet cbr ların kranklar biraz hassas. ve yeni kasada blok aynı kalmasına rağmen bazı yazılım güçlendirmeleri ile honda daha güçlü cbr elde etti. ama insanlarda r25le kapışmaya çalışarak her dk son hız deneyerek her kız gördüğünde kesiciye vurarak kranklarını bir güzel yediler.

    olay budur. eski kasalar birazdaha güçsüz olduğu için daha az bu sorunu yaşayan var

    Benim merak ettiğim nokta, krank ve alt takımı değişmiş motosiklet alınır mı? Yani ileride bana sorun çıkarır mı?

  6. #6
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Cbr da krank krana denk gelmedim bende de hiç bir sorun çıkarmadı. Hatta bunun kulaktan kulağa yayılıp kronik sorunmuş gibi yazıldığını görünce baya şaşırıyorum.

    Krank vs değişmiş motosiklet düzgün toplansa bile başka yerlerinden arıza verme veya parça değişimi isteme ihtimali yüksek olarak geliyor bana. Yorgun olan, geçmişi uzun hikayelerle dolu motosikletleri tercih etmezdim

  7. #7
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Kırank
    Biyel
    Kol
    Egzantirik
    Hirpalanmis
    Zopa yemiş
    Yuvarlanmiş
    Parenda atmiş
    Tokat manyaği olmuş

    Olaylarina hiç girmeden,

    Yürür ağirliği sorun edilmez ise,İnazuma öneririm.
    gokseleren bunu beğendi.

  8. #8
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Diğer konuya da yazdım. Aynı motor bloklu CRF 250 ile kimse dip gaz gitmeye çalışmadığı için o motorla ilgili kimse bir sorundan bahsetmez mesela. Ama spor görünümlü olunca ego tatmini için sürekli dip gaz ve kesiciye yakın sürenler, “ağğbi 180 gördüm ben 250 likle” diye övünenler yüzünden olan bir durum bu. Koskoca Honda aynı blokla şimdi de CB 250 üretiyor. Bir sorun olsa bu kadar yılda kabul eder ve düzelttik demezler miydi ?

  9. #9
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    doğru toplanmış ise alır mesela krank kitlemiş bir motorda yatakları değiştirmek icap eder. kurallarına göre yapılmadıysa hiç girişmmek lazım yoksa bir motor parası daha harcatır

  10. #10

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Arkadaşta 2016 ya da 2017 vardı. Daha 20k km olmamıştı. Krank pert, yaptırdı galiba şimdi. Daha öncesinde de başka arkadaşta CBF 250 vardı, krank yine gitti. Ben çok duydum ya da okudum krank kıran CBR. Mevzu CBR'da değil, kullananda. Mesela pulsarlarda da çok yaşanır çünkü alan eleman mt25 alamamış, parası buna yetmiş ama mt25 gibi gaz koluna asılan insanlar. Benim pulsarim 20k'da, krank taş gibi. Ama yine de mevzu bajaj olunca hunharca saldıran ama Honda olunca ses çıkarmayan insanlar garip geliyor. Son cümleyi yazmamın nedeni bugün rivaya sürdüğüm elemanın bajajlarda mühendislik hatası var, sen bunu sat git 2006 model cbf250 al demesiydi :D

  11. #11

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Ben olsam bu saatten sonra motor sahibine çok dikkat ederdim. Sonuçta genel olarak ilk motor oluyor. Her alan aceliğini üstünde atıyor. Sahibinin görece yaşlı olanını seçerdim. Ben bir buçuk sene kullandım hala da duruyor. Bir kere 15-20 saniyeliğine 160 a çıktım.

    Krank kırma tahminen çok zorlama ile alakalı. İnsan gi kullansalar olmazdı

  12. #12
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Hocam hem r25 sahibi hem de cbr 250r sahibi olarak diyorum. 2017 modelinde o sorun kalktı. Yabancı sitelerden araştırıp bulabilirsiniz. Sırf merakımdan r25 aldım ve 2000 km kullanıp sattım. Cbr hala duruyor https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1114168/detay/ İstersen bak. Ben temiz kullanırım motorlarımı. İki motor hakkında aklında ne varsa sorabilirsin

  13. #13

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    R25 hakkında yorum vazgeçirdi bilmiyorum ama yakıt tüketimi hariç bence o sınıfın hala en iyi motoru. Bu bir pist odaklı supersport değil sonuçta öyle bir beklentiniz olursa tatmin etmeyebilir tabii.

    Onun haricinde cbr’ı bilmiyorum ama sonuçta yılların modeli ve Honda yani ne kadar sorunlu olabilir ki.

    Bunlar 250cc motor amacı limitleri belli. Fakat kullananların birçoğu sürekli son sürat kasma peşinde olduklarından motorun canını çıkartıyorlar. 1 2 km daha fazla görmek için dakikalarca motoru zorlayanlar, Debriyaj tokatlayarak teker yapmaya çalışanlar kesicide gidenler vs. bir aleti sürekli zorlarsan sürekli limitlerde kullanırsan elbette bozulur. 1000cc motor alıp sürekli kesicide gitsen o da bozulur.

    Motorun sahibi çok önemli kısmına aynen katılıyorum. Düzgün kullanılmış bir cbr dan sanmıyorum ki sıkıntı yaşayasınız.

  14. #14

    Üyelik
    25 Eylül 2019
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırank
    Biyel
    Kol
    Egzantirik
    Hirpalanmis
    Zopa yemiş
    Yuvarlanmiş
    Parenda atmiş
    Tokat manyaği olmuş

    Olaylarina hiç girmeden,

    Yürür ağirliği sorun edilmez ise,İnazuma öneririm.
    İnazuma harika motor bende tavsiye ederim. Üstelik R25 gibi çok talep olmadığı için 2.eli uygun olur. Mercedes gibi motor harika valla inazuma (Not: Yalnız oturaklı bir motordu hız yapmaya gelimez)

  15. #15
    Quantrell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2019
    Şehir
    Uşak
    Öncelikle hepinize cevapları için teşekkür ederim. 2017 de de bu sorun görülüyormuş ve garanti kapsamında değişimi yapılıyormuş. Yukarıda belirttiğiniz gibi motor bloğu sürekli arıza verir korkusu aklımdan gitmediği için. Biraz daha bekleyeceğim yüksek ihtimal. 🙄


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)