Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Kawasaki Supercharger Naked "H2Z"

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    220ps söylentileri, mods, hız sabitleme, tft ekran vb tüm detaylar 23 ekimde..
    En güçsüz japon naked, 208ps brutale ve 214ps ducati v4 nakedi geride bırakıp en güçlü olma yolunda gibi..








    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Ahtapot gibi bişey olmak lazım buna gaz açıkken tutunabilmek için :D

    Süperşarjör nedeniyle 15-20 kg civarı daha ağır olur avrupalılardan diye düşünüyorum.Tork eğrisine bakmak lazım.
    Tabi bide bunu alabilecek ekonomi lazım :/
    afat bunu beğendi.

  3. #3
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı wetehan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    208ps brutale ve 214ps ducati v4 nakedi geride bırakıp en güçlü olma yolunda gibi..
    Brutale Ono 300 adet limitli, SS bozmasi, pratik olmayan bir naked onerisi. Gecelim.

    Ducati V4 Naked yok, streetfighter prototip ve soylenti mevcut.

    Naked piyasasinda liderler belli: Monster 1200R, Superduke, Tuono, S1000R ve MT10SP.

    Kawasaki ne yaparsa yapsin agirliga dikkat etmesi lazim. Naked olayinda gucten bile daha onemli cunku. Ancak supercharger eminim bir nakeda uyacak karakterde yuksek tork saglayabilir alt devirlerden itibaren...

    Kisacasi guzel haber...

  4. #4
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Brutale Ono 300 adet limitli, SS bozmasi, pratik olmayan bir naked onerisi. Gecelim.

    Ducati V4 Naked yok, streetfighter prototip ve soylenti mevcut.

    Naked piyasasinda liderler belli: Monster 1200R, Superduke, Tuono, S1000R ve MT10SP.

    Kawasaki ne yaparsa yapsin agirliga dikkat etmesi lazim. Naked olayinda gucten bile daha onemli cunku. Ancak supercharger eminim bir nakeda uyacak karakterde yuksek tork saglayabilir alt devirlerden itibaren...

    Kisacasi guzel haber...
    MV oro limitli ve safkan naked değil, şov amaçlı üretilmiş 50k € luk çıplak F4. Seri üretim için ucuz modeli üretilecekmiş ancak 9 ay motorun sesini dahil yayınlayamayan bir şirket ucuz modeli ne zaman çıkarır bilinmez.

    Ducati SF söylenti değil, H2Z ile aynı gün tanıtılacak. Şimdilik Z1 kafa çakması, MV den farkı olmayacak bir model gibi duruyor.

    Diğer söylediklerinin arasında duke ve V4 için aynı fikirdeyim. Safkan naked olarak ise sdr en ön de. Yeni euro5 dev kazanlı tip ortaya net olarak çıktı nihayet. 2022 de 4 silindir versiyonu konuşuluyor.



    H2Z steroidli Z9 u andırıyor ve 220kg 18.000€ avrupa etiketi konuşuluyor. Bir nevi şov yapıp, yılların ilkel nakedlerinin üzerini örtecekler. TR fiyatı ortalama 180.000 civarı.
    Beni hayal kırıklığına uğratan en büyük yanı, H2 gibi tek maşa olmaması, tabi yanlış görmediysem

  5. #5
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Büyük ihtimalle superşarjdan dolayı ufak modifikasyonlar ile 250-260bg güçlere rahatlıkla çıkar. 220bg olayı tamamen Euro normları, egzoz emisyonu vs kısıtlı güçtür. ancak stok hali bile 200bg üstü. aşırı güç belli bir sınırdan sonra kullanışsız hale geliyor. naked sınıfında benim için sınır 160bg. 200 beygir üstü bir naked motosikleti kim ne yapsın ki? h2de de aynı hikaye modifikasyonlar ile 300bg yapıp roll koşturuyorlar. Naked motosikletin amacına uygun bir model değil

  6. #6
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    K1200R kullanmıştım BMW test sürüşlerinde. Yaklaşık 20 km lik test kullanımında mesafe vs kısıtlamsı yoktu ama 3. vitesi göremedim ki şehir içinde.. Otobanda ise zaten hız sınırı belli ve sağolsunlar otobanda bile sıkça radar olduğu için hemen hemen hiç bir şey anlamadım.
    Zaten 170km den sonra rüzgar resmen dövmeye başlıyor. O da ayrı konu.
    Gerçi GSR600 de kullanırken şehir içi lezzeti yoktu. Şehir içi kullanılacaksa, aradan sıyrılmak ve ani tepkiler için çift sikşndir 500lük makineler bana yeterli gibi gelse de, şehirler arasındaki 4 silindir tuoring keyfi de muallakta bırakıyor.
    Bu bağlamda, suzuki bandit 650s ve bmw f800s ( abs, çift denge mili ve direksiyon amortisörü, koltuk altı yakıt deposu sayesinde ağırlık dağılımı vs ) gibi özellikler ile bana oldukça yeterli geliyor.
    Haa, gerçekten de maddiyat ve servis sıkıntım olmasa ktm 1290 ve MV Agusta F4 alıp garaja koymak isterdim.
    Bir de vzr1800
    Ama hepsi bir yana ktm 990 çıplaklığı, hafifliği ile tam bir vşrajlı - tırmanış motoru..

    Sanırım benim kafam karışık.. )

  7. #7
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama hepsi bir yana ktm 990 çıplaklığı, hafifliği ile tam bir vşrajlı - tırmanış motoru..
    2015 Superduke 1290R ile onceki 990 arasında 3 kilodan az fark var.

    Son modeller Euro 4'ten dolayı biraz daha ağır...

  8. #8
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Çoh güzel emme benana...

  9. #9
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 Superduke 1290R ile onceki 990 arasında 3 kilodan az fark var.

    Son modeller Euro 4'ten dolayı biraz daha ağır...
    Evet, şimdi baktım da..
    180hp.. Ve 180kg civarı..
    Ama şu egsozları koktuk aktına ya da blok altına almadıkları sürece.. Eh işte..
    Suzuki bu konuda facia!
    Kawasaki biraz da olsa daha önde..

  10. #10
    fkambay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cb125e-mt 03 -cbr 250-ybr125-pcx125
    Kawasaki buna bir tek abs koyup bırakırsa şaşmam.

  11. #11

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    bu japonların kafası biraz farklı çalışıyor. H2'yi eleştirdim diye de baya tepki almıştım bu da olmamış. Kendi içinde mantığı yok. Muhtemelen kuru ağırlığı bile 200kg civarlarında olur dolu depoyla 220leri zorlar.

    Halbuki 600CC kıvrak 120-130hp 180kg civarında bir motor olsa çok daha kullanışlı olabilirdi.

  12. #12
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Muhtemelen giyinik versiyonunu yapacaklar.
    Daha önce Z1000SX yapmışlardı.
    Ve yine muhtemelen H2'nin motoru buna devşirilecek.
    Gücü düşününce naked versiyonu yürütmek biraz sıkıntılı olur.

    Alan olur mu? sorusunu sormak bile gereksiz.
    Alan olur ama ben bu modelin muhtemel fiyatının diğer binliklerden oldukça yüksek olacağını sanıyorum.
    Bu nedenle giyinik modelin satma şansı daha yüksek.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    1000 cc bir motosiklete supercharger koymak yeterince etkileyici değil. Hele ki böyle düşük basınçlı olunca. Rakipleri de supercharger olmadan benzer performanslar alabiliyorlar. Millet zaten torka değil güce bakıyor ve supercharger kayda değer bir güç farkı yaratmadığı için motor beklenen hayranlığı uyandırmıyor. Supercharger takılacaksa ufak hacimli modellere takılmalıdır. Siz 500 cc torku olan 250 cc bir motor yapın, bakın nasıl bomba etkisi yaratır. Ya da 250 cc gibi giden bir 125'lık olsun ağzımız açık bakarız.

  14. #14
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    N-Max 155
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 cc bir motosiklete supercharger koymak yeterince etkileyici değil. Hele ki böyle düşük basınçlı olunca. Rakipleri de supercharger olmadan benzer performanslar alabiliyorlar. Millet zaten torka değil güce bakıyor ve supercharger kayda değer bir güç farkı yaratmadığı için motor beklenen hayranlığı uyandırmıyor. Supercharger takılacaksa ufak hacimli modellere takılmalıdır. Siz 500 cc torku olan 250 cc bir motor yapın, bakın nasıl bomba etkisi yaratır. Ya da 250 cc gibi giden bir 125'lık olsun ağzımız açık bakarız.
    2020 Ninja 250'de gücü 39HP den 45HP'ye çıkartacaklarmış. Bu yetmiyorsa ZX-25R olarak 60HP olan bir modeli daha söz konusu. 250cc için çok iyi değerler bunlar.

    https://www.zigwheels.com/news-featu...-leaked/35456/

  15. #15
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz 500 cc torku olan 250 cc bir motor yapın, bakın nasıl bomba etkisi yaratır. Ya da 250 cc gibi giden bir 125'lık olsun ağzımız açık bakarız.
    3 yıl önce forumda yazmıştım, zx1 motorlu naked çalışmaları var diye bunlar daha ilerisine gittiler.
    Kawa naked grubu çok ilkel kaldı hala z1 aynı şekilde 2020 olarak stoklara girdi. Bu z serisi tamamen itibar amaçlı yapılan bir sürüm. H2 grubu ne kadar sattı ise bu da onun çeyreği kadar satacaktır.

    400 ve 650cc iki silindir charger çalışmaları var, 2021 deniliyor, kasım fuarı 3 supriz motor daha var acaba biri olur mu..

    250cc 4 silindir argeside bitmek üzereymiş.. Ama fikre katılıyorum, 180-200cc charger şehir için tam büyük erkek oyuncağı olurdu

  16. #16
    Japoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Bursa
    Kawasaki gelişmiş bir marka değil mi neden moto GP ye katılmıyor? Supercharger GPde yok biliyorum ama bu kadar şey yapan marka GP için motosiklet geliştiremezmi?

  17. #17
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı Japoncu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki gelişmiş bir marka değil mi neden moto GP ye katılmıyor? Supercharger GPde yok biliyorum ama bu kadar şey yapan marka GP için motosiklet geliştiremezmi?
    Moto gp nin belli standartları var. Motorlarda olabilecek ve olamayacak şeyler belli. Turbo veya süperşarja izin verilmiyor olabilir.

  18. #18
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama şu egsozları koktuk aktına ya da blok altına almadıkları sürece..
    Sele alti egzos çok tehlikeli. Facia hatta özellikle uzun yolda. Aman aman.

    Alıntı fkambay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki buna bir tek abs koyup bırakırsa şaşmam.
    O kadar gücü kapsamlı elektronik donanım olmadan yola aktarabilmek zor. Muadilleri gibi donanımlı olmak zorunda.

    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Halbuki 600CC kıvrak 120-130hp 180kg civarında bir motor olsa çok daha kullanışlı olabilirdi.
    Kullanışsız ve kötü bir naked olurdu. 600cc SS'ten devşirme naked'lar yakın değerlere sahip. Orta hacimden yüksek güç üretmek için torku öldürüp devri arttırmak zorundasınız, bu da kullanışsız bir naked demek.

    Bilakis başarılı nakedlar tam aksini yapıp, yüksek hacimli SS motoru alıp, gücü ve devri azaltıp, torku arttırıyorlar, CB900F gibi...

    Kullanışlı bir naked için torktan değil, güçten taviz vermek durumundayız.

  19. #19
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    @Haşmet, koltuk altı egsoz neden tehlike oluşturuyor, özellikle uzun yolda?

  20. #20

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı XGAMER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2020 Ninja 250'de gücü 39HP den 45HP'ye çıkartacaklarmış. Bu yetmiyorsa ZX-25R olarak 60HP olan bir modeli daha söz konusu. 250cc için çok iyi değerler bunlar.

    https://www.zigwheels.com/news-featu...-leaked/35456/
    çok düşük hacimli motorlarda yani 125cc-250cc gibi hacimlerde aşırı besleme sistemlerinin çok başarılı olacağını sanmıyorum. Supercharger gücünü direk motordan alıyor o yüzden çok verimli bir sistem değil ve genelde yüksek hacimli motorlarda düşük basınçlarla kullanılıyor. 125cc-250cc motordada düşük basınç ile pek bir güç artışı olmayacaktır. Bloğun güçlendirilmesi, supercharger ünitesi vs derken hem ağırlık hem de fiyat ciddi derecede artacaktır.

    Bence 600cc sınıfı spor motosiklet için çok ideal olabilir çünkü bunların alt devirleri güçsüz üst devirleri çok güçlü. Alt devirlerdeki boşluğuda supercharger doldurabilir. Ama öyle sanıyorum ki mevcut teknoloji ve imkanlar ile sistemin getirdiği güç ağırlık oranı ve sürüş dinamiklerine etkisi hala mantıklı bir noktada değil o yüzden superbike'lar yerine böyle H2 vs gibi şov amaçlı motorlarda görüyoruz.


    Benim kişisel görüşüm görüşüm aşırı besleme sistemleri hala motosikletler için mantıklı bir noktada değil. Uzun yıllarda olacağını sanmıyorum. İlginçtir aşırı besleme sistemlerinin son derece yaygın olduğu spor otomobil sektöründe herkes eski atmosferik motorları özlemle anarken hatta eski atmosferik spor araçlarının fiyatları gitgide artarken motosiklet camiasında herkes Supercharger, Turbocharger aşkıyla kavruluyor İleride cidden yaygınlaşırsa bugünkü motorları çok özlersiniz ben size diyeyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sele alti egzos çok tehlikeli. Facia hatta özellikle uzun yolda. Aman aman.


    O kadar gücü kapsamlı elektronik donanım olmadan yola aktarabilmek zor. Muadilleri gibi donanımlı olmak zorunda.


    Kullanışsız ve kötü bir naked olurdu. 600cc SS'ten devşirme naked'lar yakın değerlere sahip. Orta hacimden yüksek güç üretmek için torku öldürüp devri arttırmak zorundasınız, bu da kullanışsız bir naked demek.

    Bilakis başarılı nakedlar tam aksini yapıp, yüksek hacimli SS motoru alıp, gücü ve devri azaltıp, torku arttırıyorlar, CB900F gibi...

    Kullanışlı bir naked için torktan değil, güçten taviz vermek durumundayız.

    güçleri farazi olarak vermiştim gücü az olsun torku çok olsun sizi mi kıracağım Benim demek istediğim daha küçük hacimle daha az ağırlıkla yüksek cc lere benzer performans sunabilmesiydi. ufak cc motorların kıvraklık, hafiflik, vergi vs gibi avantajlarını koruyarak üst segment modellerin performansını sunan bir model bence çok daha fazla yankı uyandırırdı.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)