220ps söylentileri, mods, hız sabitleme, tft ekran vb tüm detaylar 23 ekimde..
En güçsüz japon naked, 208ps brutale ve 214ps ducati v4 nakedi geride bırakıp en güçlü olma yolunda gibi..
220ps söylentileri, mods, hız sabitleme, tft ekran vb tüm detaylar 23 ekimde..
En güçsüz japon naked, 208ps brutale ve 214ps ducati v4 nakedi geride bırakıp en güçlü olma yolunda gibi..
Ahtapot gibi bişey olmak lazım buna gaz açıkken tutunabilmek için :D
Süperşarjör nedeniyle 15-20 kg civarı daha ağır olur avrupalılardan diye düşünüyorum.Tork eğrisine bakmak lazım.
Tabi bide bunu alabilecek ekonomi lazım :/
Brutale Ono 300 adet limitli, SS bozmasi, pratik olmayan bir naked onerisi. Gecelim.
Ducati V4 Naked yok, streetfighter prototip ve soylenti mevcut.
Naked piyasasinda liderler belli: Monster 1200R, Superduke, Tuono, S1000R ve MT10SP.
Kawasaki ne yaparsa yapsin agirliga dikkat etmesi lazim. Naked olayinda gucten bile daha onemli cunku. Ancak supercharger eminim bir nakeda uyacak karakterde yuksek tork saglayabilir alt devirlerden itibaren...
Kisacasi guzel haber...
MV oro limitli ve safkan naked değil, şov amaçlı üretilmiş 50k € luk çıplak F4. Seri üretim için ucuz modeli üretilecekmiş ancak 9 ay motorun sesini dahil yayınlayamayan bir şirket ucuz modeli ne zaman çıkarır bilinmez.
Ducati SF söylenti değil, H2Z ile aynı gün tanıtılacak. Şimdilik Z1 kafa çakması, MV den farkı olmayacak bir model gibi duruyor.
Diğer söylediklerinin arasında duke ve V4 için aynı fikirdeyim. Safkan naked olarak ise sdr en ön de. Yeni euro5 dev kazanlı tip ortaya net olarak çıktı nihayet. 2022 de 4 silindir versiyonu konuşuluyor.
H2Z steroidli Z9 u andırıyor ve 220kg 18.000€ avrupa etiketi konuşuluyor. Bir nevi şov yapıp, yılların ilkel nakedlerinin üzerini örtecekler. TR fiyatı ortalama 180.000 civarı.
Beni hayal kırıklığına uğratan en büyük yanı, H2 gibi tek maşa olmaması, tabi yanlış görmediysem
Büyük ihtimalle superşarjdan dolayı ufak modifikasyonlar ile 250-260bg güçlere rahatlıkla çıkar. 220bg olayı tamamen Euro normları, egzoz emisyonu vs kısıtlı güçtür. ancak stok hali bile 200bg üstü. aşırı güç belli bir sınırdan sonra kullanışsız hale geliyor. naked sınıfında benim için sınır 160bg. 200 beygir üstü bir naked motosikleti kim ne yapsın ki? h2de de aynı hikaye modifikasyonlar ile 300bg yapıp roll koşturuyorlar. Naked motosikletin amacına uygun bir model değil
K1200R kullanmıştım BMW test sürüşlerinde. Yaklaşık 20 km lik test kullanımında mesafe vs kısıtlamsı yoktu ama 3. vitesi göremedim ki şehir içinde.. Otobanda ise zaten hız sınırı belli ve sağolsunlar otobanda bile sıkça radar olduğu için hemen hemen hiç bir şey anlamadım.
Zaten 170km den sonra rüzgar resmen dövmeye başlıyor. O da ayrı konu.
Gerçi GSR600 de kullanırken şehir içi lezzeti yoktu. Şehir içi kullanılacaksa, aradan sıyrılmak ve ani tepkiler için çift sikşndir 500lük makineler bana yeterli gibi gelse de, şehirler arasındaki 4 silindir tuoring keyfi de muallakta bırakıyor.
Bu bağlamda, suzuki bandit 650s ve bmw f800s ( abs, çift denge mili ve direksiyon amortisörü, koltuk altı yakıt deposu sayesinde ağırlık dağılımı vs ) gibi özellikler ile bana oldukça yeterli geliyor.
Haa, gerçekten de maddiyat ve servis sıkıntım olmasa ktm 1290 ve MV Agusta F4 alıp garaja koymak isterdim.
Bir de vzr1800
Ama hepsi bir yana ktm 990 çıplaklığı, hafifliği ile tam bir vşrajlı - tırmanış motoru..
Sanırım benim kafam karışık.. )
Çoh güzel emme benana...
Kawasaki buna bir tek abs koyup bırakırsa şaşmam.
bu japonların kafası biraz farklı çalışıyor. H2'yi eleştirdim diye de baya tepki almıştım bu da olmamış. Kendi içinde mantığı yok. Muhtemelen kuru ağırlığı bile 200kg civarlarında olur dolu depoyla 220leri zorlar.
Halbuki 600CC kıvrak 120-130hp 180kg civarında bir motor olsa çok daha kullanışlı olabilirdi.
Muhtemelen giyinik versiyonunu yapacaklar.
Daha önce Z1000SX yapmışlardı.
Ve yine muhtemelen H2'nin motoru buna devşirilecek.
Gücü düşününce naked versiyonu yürütmek biraz sıkıntılı olur.
Alan olur mu? sorusunu sormak bile gereksiz.
Alan olur ama ben bu modelin muhtemel fiyatının diğer binliklerden oldukça yüksek olacağını sanıyorum.
Bu nedenle giyinik modelin satma şansı daha yüksek.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
1000 cc bir motosiklete supercharger koymak yeterince etkileyici değil. Hele ki böyle düşük basınçlı olunca. Rakipleri de supercharger olmadan benzer performanslar alabiliyorlar. Millet zaten torka değil güce bakıyor ve supercharger kayda değer bir güç farkı yaratmadığı için motor beklenen hayranlığı uyandırmıyor. Supercharger takılacaksa ufak hacimli modellere takılmalıdır. Siz 500 cc torku olan 250 cc bir motor yapın, bakın nasıl bomba etkisi yaratır. Ya da 250 cc gibi giden bir 125'lık olsun ağzımız açık bakarız.
2020 Ninja 250'de gücü 39HP den 45HP'ye çıkartacaklarmış. Bu yetmiyorsa ZX-25R olarak 60HP olan bir modeli daha söz konusu. 250cc için çok iyi değerler bunlar.
https://www.zigwheels.com/news-featu...-leaked/35456/
3 yıl önce forumda yazmıştım, zx1 motorlu naked çalışmaları var diye bunlar daha ilerisine gittiler.
Kawa naked grubu çok ilkel kaldı hala z1 aynı şekilde 2020 olarak stoklara girdi. Bu z serisi tamamen itibar amaçlı yapılan bir sürüm. H2 grubu ne kadar sattı ise bu da onun çeyreği kadar satacaktır.
400 ve 650cc iki silindir charger çalışmaları var, 2021 deniliyor, kasım fuarı 3 supriz motor daha var acaba biri olur mu..
250cc 4 silindir argeside bitmek üzereymiş.. Ama fikre katılıyorum, 180-200cc charger şehir için tam büyük erkek oyuncağı olurdu
Kawasaki gelişmiş bir marka değil mi neden moto GP ye katılmıyor? Supercharger GPde yok biliyorum ama bu kadar şey yapan marka GP için motosiklet geliştiremezmi?
Sele alti egzos çok tehlikeli. Facia hatta özellikle uzun yolda. Aman aman.
O kadar gücü kapsamlı elektronik donanım olmadan yola aktarabilmek zor. Muadilleri gibi donanımlı olmak zorunda.
Kullanışsız ve kötü bir naked olurdu. 600cc SS'ten devşirme naked'lar yakın değerlere sahip. Orta hacimden yüksek güç üretmek için torku öldürüp devri arttırmak zorundasınız, bu da kullanışsız bir naked demek.
Bilakis başarılı nakedlar tam aksini yapıp, yüksek hacimli SS motoru alıp, gücü ve devri azaltıp, torku arttırıyorlar, CB900F gibi...
Kullanışlı bir naked için torktan değil, güçten taviz vermek durumundayız.
@Haşmet, koltuk altı egsoz neden tehlike oluşturuyor, özellikle uzun yolda?
çok düşük hacimli motorlarda yani 125cc-250cc gibi hacimlerde aşırı besleme sistemlerinin çok başarılı olacağını sanmıyorum. Supercharger gücünü direk motordan alıyor o yüzden çok verimli bir sistem değil ve genelde yüksek hacimli motorlarda düşük basınçlarla kullanılıyor. 125cc-250cc motordada düşük basınç ile pek bir güç artışı olmayacaktır. Bloğun güçlendirilmesi, supercharger ünitesi vs derken hem ağırlık hem de fiyat ciddi derecede artacaktır.
Bence 600cc sınıfı spor motosiklet için çok ideal olabilir çünkü bunların alt devirleri güçsüz üst devirleri çok güçlü. Alt devirlerdeki boşluğuda supercharger doldurabilir. Ama öyle sanıyorum ki mevcut teknoloji ve imkanlar ile sistemin getirdiği güç ağırlık oranı ve sürüş dinamiklerine etkisi hala mantıklı bir noktada değil o yüzden superbike'lar yerine böyle H2 vs gibi şov amaçlı motorlarda görüyoruz.
Benim kişisel görüşüm görüşüm aşırı besleme sistemleri hala motosikletler için mantıklı bir noktada değil. Uzun yıllarda olacağını sanmıyorum. İlginçtir aşırı besleme sistemlerinin son derece yaygın olduğu spor otomobil sektöründe herkes eski atmosferik motorları özlemle anarken hatta eski atmosferik spor araçlarının fiyatları gitgide artarken motosiklet camiasında herkes Supercharger, Turbocharger aşkıyla kavruluyor İleride cidden yaygınlaşırsa bugünkü motorları çok özlersiniz ben size diyeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------
güçleri farazi olarak vermiştim gücü az olsun torku çok olsun sizi mi kıracağım Benim demek istediğim daha küçük hacimle daha az ağırlıkla yüksek cc lere benzer performans sunabilmesiydi. ufak cc motorların kıvraklık, hafiflik, vergi vs gibi avantajlarını koruyarak üst segment modellerin performansını sunan bir model bence çok daha fazla yankı uyandırırdı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)