Herkes 40-50 bin km kullandım diyor. Sonra satıp başkaları da kullanıyor. Ama ne hikmetse TR deki satılan bütün motorlar 30-40 bin km de
Herkes 40-50 bin km kullandım diyor. Sonra satıp başkaları da kullanıyor. Ama ne hikmetse TR deki satılan bütün motorlar 30-40 bin km de
2014 mmodel pulsar 200ns'i 5 yıl 43binküsür km kullandım ve sattım. Şimdiki 2017 Model Dominarım da 2 yıldır kulanıyorum, 30bin km'de.
Suzuki inazuma şuan 76 binde.Kullanmaya devam ediyorum.Kaza bela olmazsa kendimce hedefim 150 bine kadar gitmek.
Ve motoru satmamak ikinci hedefim.
*Mondial 150 Mr Vulture ( 4.000 km civarı )
*Mondial 150 SENTOR ( 5.000 km civarı )
*Honda PCX 125 ( 14.000 km civarı )
*Yamaha R25 ( 1.700 km civarı - lanet olsun kendisine )
*Honda FORZA 300 ( 18.000 km civarı )
*Daelim S3 Advance 250 ( 12.000 km civarı )
*Honda CBR 500 R .. ( aldığımdan beri 7.000 km oldu .. )
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
sosyal medyada herkes tüm yaz gezip duruyor; ne avrupa kalıyor ne türkiye'nin şehirleri.
satılık motorlara bakıyorsun hepsi 30k-40k...
ya gezdim diyenler fotoşopu çok iyi biliyor ya da bu işte bir terslik var...
neyse, konuya gelecek olursak ;
cbr125:9k
nc700x:9k
cbr250:16k
nc700s:8k (henüz)
26000 km yamaha crypton
31860 kymco agity 125 halen kullanıyorum(km den dolayı satamadığım için)
gezme tozma içinde peugeot citystar 200i aldım 4000 km daha
2018 model Honda Goldwing.
2018 Temmuzunda 0 km aldım. Şu an 50bin'de.
Maddi sebepten satmam gerekti geçen ay, ilan verdim, touring kullanan yaşını başını almış adamların bile kilometresi yüksek muhabbeti yaptığını görünce satmaktan vazgeçtim, çevirmeye devam sağlık yerinde oldukça inşallah.
Demem o ki memleketin motosiklet piyasasında, uzun yol için üretilmiş touring kategorisinde bir motosiklet için bile kilometre yapması kabul edilemiyor.
Alıp evin salonuna koymamız bekleniyor herhalde anlam veremiyorum.
Benim motorum her 6bin de bakıma girdi, manuelindeki tüm km bakım ve değişimleri yapıldı ama bunlar piyasa için önemli değil.
Motor 4 yaşında 5000'de olsun ama kilometreden bağımsız olarak 2 yılda yapılması gereken sıvı değişimi, keçe değişimi vb. bakımlar yapılmamış olsun, lastikler sertleşmiş çatlamış olsun hiç önemli değil. Km az ya cazip oluyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)