Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Eksantrik değişim sonrası yakıt artışı ve çekişten düşüş.

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Alıntı K121L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzer durumlarla karşılaşmış biri olarak.Bu işin bir sonu olmucak , bilgin olsun.4-5 yaşından büyük bir motosiklet alınca illa bir yeri bozulacaktır.Sağını yaptırsan solu bozulur.

    Ben olsam hiç uğraşmam satarım 4-5 yaşından küçük , japon malı bir motor alırım.
    Abicim, bunu yazdığına göre motosiklet bilgin sınırlı veya ufak bir kaç örnek üzerinden konuşuyorsun.

    Senin lafına kalsam ben motosiklet binemezdim, hep sağı solu bozulacaktı. Umarım bu bilgisizliğin cahilliğe dönmeden farkına varabilirsin doğruların.
    ferhatkars ve clonex bunu beğendiler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    beyler ben eksantrik zincirini takarken takan kişi bir diş atlayıp takmıştır manasında dedim. sentyi kacırmış manasında.
    motor calısırken atlama vs değil.

    benim klr yi toplarken kendim aynı hatayı yaptım. 2 dişli arsı 43 olması lazımken 44diş olarak takmıstım eksantrık zincirini. arkadasın dediği gibi aynı tekleme patlamalar olmustu. sonra farkedip olması gereken sayıda ayarlamıstim senteyi.

  3. #23
    Boldpilot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    duke390-Mt07-Vfr800-fz6n-xmax400-wr125r-crf250l
    Alıntı K121L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzer durumlarla karşılaşmış biri olarak.Bu işin bir sonu olmucak , bilgin olsun.4-5 yaşından büyük bir motosiklet alınca illa bir yeri bozulacaktır.Sağını yaptırsan solu bozulur.

    Ben olsam hiç uğraşmam satarım 4-5 yaşından küçük , japon malı bir motor alırım.
    9 yaşında 125cc motosiklete biniyorum, şeytan kulağına kurşun tek bir sıkıntı yok. Kaldı ki bu motosikletle ağır olmasa da arazi şartlarında da sürüyorum.

    Ha deseydin ki bakımlarından emin olmadığın 4-5 yaşından büyük motosiklet alıp öylece binmeyi düşünüyorsan alma sana katılırdım.

    Çevremde de öylece biniyorlar motosiklete daha ortalama 20 bin km de bir yapılması gereken sübap ayarını motosiklette problem olmadan km sinde yaptıran görmedim.

    3 yaşında duke390 da yaşadığım problemlerin 10da 1ini ne 11 yaşında fz6n de ne 10 yaşında vfr800 de yaşamadım.


    Şimdi bindiğim motosikleti almaya Kayseri ye 400km yol gittim, yağ yağ filtresi buji hava filtresi ve soğutma suyunu çantama atıp yanımda götürüp değiştirdim geldim.
    Gelince kitapçığı açtım 6 binde bir sübap ayarı yazıyor soktum yetkili servise 150 lira verdim yaptırdım. 150 liraya salıncaktan tut amortisörler, rulmanlara kadar kontrol ettiler bir de sübap ayarı yaptılar.

  4. #24
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki GSF 650 Bandit S ABS
    Alıntı K121L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzer durumlarla karşılaşmış biri olarak.Bu işin bir sonu olmucak , bilgin olsun.4-5 yaşından büyük bir motosiklet alınca illa bir yeri bozulacaktır.Sağını yaptırsan solu bozulur.

    Ben olsam hiç uğraşmam satarım 4-5 yaşından küçük , japon malı bir motor alırım.
    2015 yılında 2006 model 68.000 km de suzuki bandit aldım... şuan 108.000 km de... senin dediğine kalsaydık 125 cc den yukarı motora binemezdik...
    F54 bunu beğendi.
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  5. #25
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Ben de aynı motorun 2005 modelini kullaniyorum yaklasik 10 senedir. Hic sorun cikartmadi diyebilirim. Tps sensor sorunu sadece 2004 ve 2005 modellerde vardi. Daha yeni modellerde o sorunu cozduler. Sizin iyi bir usta ya da servise gitmeniz iyi olur bence. Ustaniz, egzantrik zincirini degistirirken hata yapmis gibi duruyor. Sonra da hatayi kabul etmiyor demek ki. Supap ayarlariniz su an ayarsiz durumda, egzozdan gelen patlamanin nedeni de odur.

    Debriyajı birakinca gelen tak sesi de iyiye isaret degil.
    Bu halde kullanmamak gerek.
    desertseek bunu beğendi.

  6. #26
    desertseek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2008:Fz6N 2012:Zx10R
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de aynı motorun 2005 modelini kullaniyorum yaklasik 10 senedir. Hic sorun cikartmadi diyebilirim. Tps sensor sorunu sadece 2004 ve 2005 modellerde vardi. Daha yeni modellerde o sorunu cozduler. Sizin iyi bir usta ya da servise gitmeniz iyi olur bence. Ustaniz, egzantrik zincirini degistirirken hata yapmis gibi duruyor. Sonra da hatayi kabul etmiyor demek ki. Supap ayarlariniz su an ayarsiz durumda, egzozdan gelen patlamanin nedeni de odur.

    Debriyajı birakinca gelen tak sesi de iyiye isaret degil.
    Bu halde kullanmamak gerek.
    Tps olayını öğrendiğim iyi oldu abi sağol.
    Artık para geçince elime birdaha açtırıp subap ayarı kontrol falan yaptıracaz.
    O sesede bugün bi ustayla görüştüm ona baktıracağım hayırlısı artık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de aynı motorun 2005 modelini kullaniyorum yaklasik 10 senedir. Hic sorun cikartmadi diyebilirim. Tps sensor sorunu sadece 2004 ve 2005 modellerde vardi. Daha yeni modellerde o sorunu cozduler. Sizin iyi bir usta ya da servise gitmeniz iyi olur bence. Ustaniz, egzantrik zincirini degistirirken hata yapmis gibi duruyor. Sonra da hatayi kabul etmiyor demek ki. Supap ayarlariniz su an ayarsiz durumda, egzozdan gelen patlamanin nedeni de odur.

    Debriyajı birakinca gelen tak sesi de iyiye isaret degil.
    Bu halde kullanmamak gerek.
    Abi birde bu eksantrik değişiminden sonra.
    Hata kodu:46 YAKIT ENJEKSİYON(FI SİSTEMİ)sistemin mevcut gücü normal değil.
    Hatası alıyorum.Sizce 2 si arasında bir bağlantı varmı?

  7. #27
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bence ikisi arasinda bir iliski yok. Hata 46 kodu, sarj sisteminde bir sorun varsa yaniyormus, ya da aku zayifladiysa. Akuyu tam sarj ettiginizde de hata vermiyorsa, akuden olabilir. Onun disinda stator ya da regulatorten olma ihtimali var.
    desertseek bunu beğendi.

  8. #28
    desertseek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2008:Fz6N 2012:Zx10R
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence ikisi arasinda bir iliski yok. Hata 46 kodu, sarj sisteminde bir sorun varsa yaniyormus, ya da aku zayifladiysa. Akuyu tam sarj ettiginizde de hata vermiyorsa, akuden olabilir. Onun disinda stator ya da regulatorten olma ihtimali var.
    Anladım abi teşekküler.Aküyü yarın bir şarj ettireyim bakalım.

  9. #29
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Nedir son durum acaba?


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)