Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motorcu tipleri

    CFMOTO 250 SR
    REKLAM ALANI
  1. #41
    desperadost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul küçükyalı
    Motosikleti
    TİGER 250 S
    Alıntı teror adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu bana önceden yazdığım bir yazıyı hatırlattı umarım buraya koymamda bir sakınca yoktur

    Kaskın içinden gözüken dünya
    Nedeni bilinmez sadece o anı yaşarsın,motoruna atlayıp kontağı çalıştırdığın andan kontağı kapatıp motordan indiğin ana kadar sanki bambaşka bir dünyada yaşıyormuş gibi hissedersin kendini.Rüzgarın uğultusu ve motorun o sımsıcak sesi seni sanki bir psikolog edasıyla rehabilite ederken kimbilir hangi sorunundan hangi sıkıntından sıyrılırsın.İşte bunu yaşamak ayrıcalıklı yapar motosiklet sevdalısını.kaskın içindeki dünya ile kaskın dışındaki dünya arasındaki uçurumu sadece motosiklet sevdasına düşmüş ve moturuyla birlikte a’dan z’ye bütün malzemelerini kendi organı gibi hissetmiş şanslı insanlar anlayabilir.
    Çoğumuz bu sevdayı anlatamaz ve ilginç isimler takar kimikiz virüs kimimiz zehir kimimizse tutku. Ama bu kelimeleri sarf ederken yüzümüz güleç ve içimizi çekerek bu kelimlerin sonunada içli bir ahh! Çekip bu anlamsız kelimelerin aslında ne kadar anlamlı ve güzel bir şey olduğunu anlatırız çevremize.

    KRONİK MOTOR TUTKUNU İNSAN ÇEŞİTLERİ

    1)MOTORU KİRLİYKEN KENDİNİ KİRLENMİŞ HİSSEDENLER: Bu tarz motor sevdalıları motorları konusunda çok pimpirikli olur,motorun çantasında yada bir köşesinde mutlaka bir toz bezi birde cila bezi bulunur.Bu tarz insanları çoğumuz artist olarak görsekte aksine tam bir motor severdirler ve moralleri motosikletinin temizliği ile doğru orantılıdır motorları temizse moralleride yerinde demektir.Bu tarz insanlara yapacağın en büyük kötülük sahibinden habersiz motorun üstünde otrup orasını burasını ellemendir.

    2)ÖZGÜN MOTOR USTALARI:Bu arakadaşlar motorlarına sahip oldukları andan itibaren her civatasına kadar incelerler motosiklet ustaları en büyük rakipleridir motora sahip olduğu zamandan itibaren en kısa zamanda motorunu a’dan z’ye kadar tüm parçalarını ezbere bilmezlerse o arkadaşlara gece uyku haramdır,motorlarında lüzumlu lüzumsuz envaye çeşit alet takımı bulundururlar.

    3)ŞIP SEVDİ MOTOSİKLETÇİLER:
    Bu arkadaşları anlamak biraz zordur motorlarına sahip oldukları süre içersinde gözlerinden sakınırlar ama bir anda o gözlerinden sakındıkları motoru gözden çıkarıp başka sevdalara yelken açtıkları sıkça görülür.Akşam rece motorla uğurladığınız arkadaşınızı sabah chooperla görmeniz pek mümkündür,görürsenizde lütfen şaşırmayın çünkü bu arkadaşlar şıp sevdi motosikletçilerdir .Bir nevi denemedik motor yaşamadık motor birlikteliği kalmasın.İşte motosiklette ikinci el piyasası bu arkadaşlardan sorulur ama içlerinde motosiklet sevdası çok zor yok olur.

    Daha saymak isteyipte sayamadığım kendi gözlemlediğim motor sevdası çeşidi var eğer bunlardan birine uyuyorsanız korkmayın,alınmayın,kırılmayın demekki siz doğru yolda emin adımlarla ilerliyorsunuz.birde şöyle düşünün ya bu duygulardan mahrum kalsaydınız yada hiç yaşamasaydınız..??
    bu konu açılmasa ben teror un yazısını okuyamayacaktım derlerya getirende gönderende sağ olsun! yalnız azıcık daha bazı kelimelere dikkat ne olur
    çocuklar hepimizin onları kucaklayalım.......


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    16 Mayıs 2009

    :)

    acaba motor üreten firmalar senin gibi düşünüyor mu...ben yine de race derim

  3. #43
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    hmm full korumayla çinli mondial 150 cc bir maxi scooter motora biniyorum..kategorisiz kaldım heh..

    yalnız şıpsevdi motorcu konusunda şüphelerim var sanırım onlardan biri olmaya adayım..yahu motorumu alalı daha 1 ay olmadı bir anda kendimi internette enduro motorları araştırırken buluyorum...

  4. #44

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    keeway superlight 150
    GENELLEME yapman çok saçma bu konuda.........

  5. #45
    kocc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2008
    Şehir
    Belgium
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 Custom
    Hele sükür bende genelleme içerisinde degilim , chopper kullanirim ama kaskimi herzaman takarim bandana sevmem ; sahilde sürmeyi hiç sevmem , saçim normal sakalim yok , iri yari degilim normal kilom var.. Sadece bana uyan Rock severim ,özgürlügüme düskünüm ama asi biri hiç degilim.. iyi yirtik sanirim..
    Kestim biçtim oldu chopper (önemli olan baskasinin yaptigini degil kendi zevkini yapip binmek).
    Benim askim http://www.motosiklet.net/forum/members/58264-albums466.html

  6. #46
    syfodias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Murphy der ki: "Tüm genellemeler içlerinde hata barındırır."
    Murphy kanunlarından alıntı.

  7. #47
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı rich's peach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 senedir motor kullaniyorum ( 16 yasimdan beri ) Her turden her tip motor kullanan insana rastladim. Ama hep dikkatimi ceken bir olay vardi. Motorsikletlerin turune gore kullanicilari da benzerlik gosteriyor.

    Racing Motor kullananlar:

    Bunlar genelde kask takmazlar. Nerede piyasa yapiliyorsa grup halinde oraya giderler. Bunlar genelde orta halli insanlar. Uyuduruk bir sahin alicagina eski model bir racing alirlar. Bu tipte suruculer motorsiklet suruculerinin imajina en cok zarar veren tiplerdir. Koruma onlar icin racing tipi deri ceketten ibarettir kask aslinda bir dirsek korumasidir.

    Enduro/Touring kullananlar:

    Genelde en kulturlu kesim bu motorlari kullanir. Yolda giderlerken mutlaka birbirlerine selam verirler yaslari 30 ve ustudur ve genelde evlidirler. En iyi motorsiklet surucusu imajini bu kategorideki motorlara binen suruculer verir. Full korumayla gezen nadir motor suruculerindendir. Onlar icin guvenlik herseyden onemlidir. Bmw kullananlarinin biraz gotu kalkiktir.

    Chopper Kullananlar:

    Bu kategoriden motor kullananlar genelde ozgurlugune duskun biraz asi tiplerdir. Kask takmak huylari degildir. Onlar icin en guzel kask bir bandanadir. Sac ve sakal uzatirlar. En sevdikleri sey deniz kenarindan yavas yavas gitmektir. Genelde rock muzik dinlerler

    Maxi scooter kullananlar:

    Bu tip motor kullananlar genelde islerinde guclerinde olan insanlardir hafta sonlarida gezilere katilirlar. Kendilerini tam bir motorcu gibi hissetmezler motor onlar icin bir aractir. Yarim kask takarlar baska bir koruma takan maxi scooterci gormedim

    Scooter ve Kargo motoru kullananlar:

    Bu tip kategoride her tip insan bulunur. Genc yasli fakir zengin. Tek genellemeye girmeyecek motor surucusudur. Ama genelde scooter kucuk diye kask takmazlar. Tabii bunlarin eline biraz para gecse racing alicak olanlari vardir. En tehlikelisi bunlardir. Cunku scooterlarini modifiye ederler mor renk isik falan takarlar. Kirmizi isikta yaniniza yaklasip yarisalim mi derler (altindaki motora bakmadan) Kargocular ise tam cilgindir. Araba suruculerinin cogu bu tip motorcular yuzunden motorculari sevmez cunku gercekten yolda giderken hem diger tasit suruculerini hem yayalara tehlike olustururlar. Ancak ekmek parasi kazanmalari ve patronlarinin kovma ihtimali ile bu tip motorculari da hos gormek lazim


    Bunlar sadece genellemedir. Ben izlenimleri mi yansitmak istedim o kadar.
    nasıl bi genellemeyse artık...
    3-5 tane görüp gennelleme mi yapılırmış.
    Orgazma Dudak Büktürür

  8. #48
    Gyradel. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    :"/
    Racing Motor kullananlar:

    Bunlar genelde kask takmazlar. Nerede piyasa yapiliyorsa grup halinde oraya giderler. Bunlar genelde orta halli insanlar. Uyuduruk bir sahin alicagina eski model bir racing alirlar. Bu tipte suruculer motorsiklet suruculerinin imajina en cok zarar veren tiplerdir. Koruma onlar icin racing tipi deri ceketten ibarettir kask aslinda bir dirsek korumasidir.



    2-3 gündür antalyadayım en az 30 tane race motosikletli arkadaş gördüm kask+deri mont favori giyecekler bunu söyleyebilirim en iyi ihtimal birde eldiven ekleyelim...Kimsenin belden aşşağısına ihtiyacı yok galiba...İstisna arkadaşlara sonsuz teşekkürler onlarda örnek olmasa halimiz daha kötü olur...

  9. #49
    bttfemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2006 HONDA CBR 600F
    ben motorun bi yerinde çizik görmeye dayanamam,kafam o bölgeye takılır

  10. #50
    Alkan1970 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    belcika
    Motosikleti
    DUCATI 1198
    hem racing kullaniyorum hem cruiser bu yazilanlarin hic biri bana uymuyor acaba bi kategori daha yapmak mi lazim sadece ruzgari hissedip stres atmak isteyen diye.
    Racing kullanirken cafelere piyasaya 1 defa gitmisligim yok. sac ve sakal uzatmiyorum cruiserci olarak rock da hic dinlemem.kaskim da hep kafamda.
    ama bu tiplemeleri guzel anlatmissin bu tiplemeler aynen uyuyor benim de gorduklerime bravo...

  11. #51

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Bostancı/İstanbul
    Motosikleti
    Çan Çin Çon ZAT 150
    hort hort hort konu tarihi : 2006 hani uyandırayım diye...
    Practice makes Perfect
    Çin malı motor kanser yapıyomuş.

  12. #52
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Scooter; tamamen ihtiyaca yöneliktir.. Bıcır bıcır dır..

    Cup; Şehre yeni gelen kırsal insanın scooter yerine scooter dan daha karizmatik göründüğünü sandiği motosiklet türüdür..

    Enduro; tabiat aşığıdır..

    Naked; Köy modelinin şehre inip imaj bulmasıdır...

    Touring; Okumuş, mühendis yada avukat olmuş parayı gırla bulmuş birde motosiklet sürmek hayatımızda eksik kalmasın deyip eşi ile almış.. Fıldır fıldır araba yerine kullanılan modeldir..

    Racing; Tamamen piyasa tipleridir. Ne amaçla aldıklarını bir kaç kez test ettiler mi amaçsız kalırlar. Amaçsız kalınca motor sürmek yerine toplanırlar. Çünkü büyük şehirlerde 3.vitese geçmenin imkansız olduğu ülkemizde amortisörsüz motor kullanılmazda o sebebten. Sadece 3 km içinde 180 yapar ve inerler o kadar.. Tamamen amaçsız ruhsuz bir modeldir. Ama kullanıcıları kesinlikle kask içinde ve yüksek süratte bile saç jölelerini koruyabilen yakışıklı görünmeye çalışan kız tavlamaya çalışan tiplerdir...

    Cruıser-Custom/ Chopper; Motosikletlerin atasıdır. Cruıser babadır, serttir. Ağırlığı ve vites geçişleri sert debrijayı ile erkekliği simgeler.. Asidir, ruhunda isyan vardır. Umursamazdır. Bunlarda Tourıng gibi okumak lisans yüksek lisans yapma gerekliliği yoktur. İçinde ruhunda asilik özgürlük olan herkes kullanır. İçinde ortaokul mezunuda vardır nükleer enerji mühendiside.. İçinde ruh taşıyan yegane modeldir.. Bunları zapt etmek her erkeğin yapacağı iş değildir.. Sert ve güçlü erkek olmak gerekir...


    Ha! Bu arada bu yazıma sosyal veya psikoko-teknik cevaplar içeren yazı yada cevaplarda alacağım muhakkaktır ki; onların bu entellektüel düşünceleri bu işin realitesini asla değiştirmeyecektir...

    Demem o ki; herkesi kategorize etmeyin; geyiğini bırakalım.. Durum bu tespit bu.. Siz çözüm olurmusunuz buna onu düşünün...
    İnanmadınız mı? Alın size link tıklayın bilgisayarınızın sesini açın ve izleyin!!!!!


    http://www.harley-davidson.com/wcm/C...bmLocale=en_US
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  13. #53
    one - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2007
    Şehir
    Çerkezköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    600f
    Bence insanları kategorize etmeye çalışmak daha büyük aptallıktır.Şöyledir böyledir yanlış.aptal bi insanın seçimi seçtiği tarzın adını lekeleyemez.Ki bunu iddia edenlerinde eleştirdiklerinden farkı kalmaz.Ben ss çiyim cafeye de giderim motorumla otobanda limitleride zorlarım.Bu benim tercihimdir ki hiçbir zaman tulum,kask,çizme,eldiven giymeden şurdan suraya gitmem.Benide katgorize edin!
    www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf

  14. #54
    PlayLoud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    başlığı açan arkadaş çok doğru tespitlerde bulunmuş...tabiki herkes bire bir uyacak diye bir durum yok...tabiki her insanın farklı yaklaşımı olabilir ancak genelle baktığınızda çok doğru tespitler...

    bazı arkadaşlar bir şiddetle atılmışlar yok ben öyle değilim ben böyle değilim diye...

    ya arkadaşlar istisnalar kaideleri bozmaz...bu kadar tepki gösterilmesine anlam veremedim...

    ayrıca ilgili olduğum motosiklet tarzı olan cruiser/chopper motorlar rock/heavy metal ile özdeşleştirilir bunun nedeni şudur ;

    1960 ların sonunda Steppenwolf isimli rock müzik grubunun o dönemde çok meşhur olan ''born to be wild'' isimli parçasında kullandıkları cruiser/chopper motorlardan bahsedilir ve grup şarkının sözlerinde bu tip motorlar için ''heavy metal'' tabirini kullanır... ve heavy metal müzik türüde ismini bu tabirden alır...dolayısıyla heavy metal aslında motosikletten yola çıkılarak bulunmuş ve heavy metal müziğede ismini veren bir tabirdir...


    O dönemde çıkan heavy metal grubu olan judast priest elemanlarıda kendilerine soruldugunda yaptıkları tarzı heavy metal olarak adlandırırlar ve hatta zaman zaman sahneye cruiser/chopper tarzı motorsikletleriyle çıkarlar...ve böylece heavy metal müziği zamanla bir müzik türü olarak kemikleşir... bu tarza ismini verende cruiser/chopper motosikletlerdir...

    sonuç olarak tabiki cruiser/chopper tarzı motora binmek için illaki heavy metal yada rock müzik dinlemek gerekmiyor...ancak bu motorların sahip oldukları ruhu müzikal anlamda en iyi ifade tarz bence kesinlikle rock ve özellikle heavy metal müzik türüdür...heavy metal müzik yapanlar ve dinleyecileride genelde deri ceketli , uzun saçlı , sakallı ve küpeli olduğu için bu tip motosikletlerde bu tip kullanıcılarla bütünleşir...

  15. #55

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Bostancı/İstanbul
    Motosikleti
    Çan Çin Çon ZAT 150
    bende hortlak olayım bari
    benim girdiğim kategori varmıdır bilmem ama ben 1 sene bile tabanvay takılmamak için motosiklete binenlerdenim arabam olursa ilk fırsatta ona terfi edeceğim gibi gözüküyor ama ilk motorumu da satmayacağım
    Practice makes Perfect
    Çin malı motor kanser yapıyomuş.

  16. #56
    EFSANE98_1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2008
    Şehir
    ~KONYA~
    Motosikleti
    elbet birgün cbr600rr ama önce cbf 150 xD
    sscilerde kendi aralarında 2ye ayrılıyor bence.
    gerçekten adrenalin hız ve o yürek hoplatan sesle bütünleşen kendi ve diğer insanların canının kıymetini çok iyi bilen ve gerçek motorcu olan tipler (konyadaki sscilerin yarısı uyuyor bu tipe (sadece gördüklerim) )

    2. tip iş hayatındaki ilk birikimiyle veya kızı gibi sevdiği amartisörleri düşük siyah filmli beyaz şahinini satıp ucuz yollu raceng alıp kalabalık caddelerde ilerlemek yerine sürekli ara gaz veren korumalı mont yerine imitasyon deri mont giyen tipler.. (bunada uyan tip var konyada yaz kış takım elbise sivri burun ayakkabıyla motora binen tip var:D)
    at avrat silah
    motor sefgili telefon

  17. #57

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    adama topic açmış imiğine dizmişsiniz çok da güzel olmuş teşekkür ederim .

    teror un yazısına sonuna kadar katılıyorum

    abi sana gereksiz işler müdürü gözü ile bakanları sen kaale alma boşver , beğenmeyen kişiler önce daha iyisini kendi yapsın yada yapamadığı kenefe tabanca sıkmasın
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  18. #58
    alper_satriani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2007
    Şehir
    Heaven
    Motosikleti
    Nokia 6300 Gri
    bu yazıyı okuyup da gaza gelip topic sahibine kızanları kınıyorum kınnnnnnnnnn


    elemanlar ters bişey gördümmü hemen sinirleniyolar


    ne gaz milletiz ya

  19. #59
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scooter; tamamen ihtiyaca yöneliktir.. Bıcır bıcır dır..

    Cup; Şehre yeni gelen kırsal insanın scooter yerine scooter dan daha karizmatik göründüğünü sandiği motosiklet türüdür..

    Enduro; tabiat aşığıdır..

    Naked; Köy modelinin şehre inip imaj bulmasıdır...

    Touring; Okumuş, mühendis yada avukat olmuş parayı gırla bulmuş birde motosiklet sürmek hayatımızda eksik kalmasın deyip eşi ile almış.. Fıldır fıldır araba yerine kullanılan modeldir..

    Racing; Tamamen piyasa tipleridir. Ne amaçla aldıklarını bir kaç kez test ettiler mi amaçsız kalırlar. Amaçsız kalınca motor sürmek yerine toplanırlar. Çünkü büyük şehirlerde 3.vitese geçmenin imkansız olduğu ülkemizde amortisörsüz motor kullanılmazda o sebebten. Sadece 3 km içinde 180 yapar ve inerler o kadar.. Tamamen amaçsız ruhsuz bir modeldir. Ama kullanıcıları kesinlikle kask içinde ve yüksek süratte bile saç jölelerini koruyabilen yakışıklı görünmeye çalışan kız tavlamaya çalışan tiplerdir...

    Cruıser-Custom/ Chopper; Motosikletlerin atasıdır. Cruıser babadır, serttir. Ağırlığı ve vites geçişleri sert debrijayı ile erkekliği simgeler.. Asidir, ruhunda isyan vardır. Umursamazdır. Bunlarda Tourıng gibi okumak lisans yüksek lisans yapma gerekliliği yoktur. İçinde ruhunda asilik özgürlük olan herkes kullanır. İçinde ortaokul mezunuda vardır nükleer enerji mühendiside.. İçinde ruh taşıyan yegane modeldir.. Bunları zapt etmek her erkeğin yapacağı iş değildir.. Sert ve güçlü erkek olmak gerekir...


    Ha! Bu arada bu yazıma sosyal veya psikoko-teknik cevaplar içeren yazı yada cevaplarda alacağım muhakkaktır ki; onların bu entellektüel düşünceleri bu işin realitesini asla değiştirmeyecektir...

    Demem o ki; herkesi kategorize etmeyin; geyiğini bırakalım.. Durum bu tespit bu.. Siz çözüm olurmusunuz buna onu düşünün...
    İnanmadınız mı? Alın size link tıklayın bilgisayarınızın sesini açın ve izleyin!!!!!


    http://www.harley-davidson.com/wcm/C...bmLocale=en_US

    bana göre herkez kullanımından zevk aldıgı her motora bınebılır bu sınıflandırma neden ? ınsanları sınıflandıramazssınız ayrıca touringleri ve race leri kıskanıyorsunuz sanırım hem yol olduktan sonra her motorla her yere gidilir yeterki içinizde motor sevdası eksik olmasın..yasım genctir hızı hava atmayı severım ılgı cekmeyı severım race binerim daha ilerde touringe binerim choppera da binebilirim imkanım olsa her modelden birer tane bulundururum o gün hangisini istersem ona binerim tabi nerde
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  20. #60

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı scuderia06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana göre herkez kullanımından zevk aldıgı her motora bınebılır bu sınıflandırma neden ? ınsanları sınıflandıramazssınız ayrıca touringleri ve race leri kıskanıyorsunuz sanırım hem yol olduktan sonra her motorla her yere gidilir yeterki içinizde motor sevdası eksik olmasın..yasım genctir hızı hava atmayı severım ılgı cekmeyı severım race binerim daha ilerde touringe binerim choppera da binebilirim imkanım olsa her modelden birer tane bulundururum o gün hangisini istersem ona binerim tabi nerde
    yoo kıskanmakla alakası yok vt 750 alacağım paraya kral bir race alabilirim .

    Herşey tatmin meselesi hangisi tatmin ediyorsa ;)
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler