Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Ön 120/70-17 arka 160/60-17 için sizce hangi lastik memnun eder?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Merhabalar, yeni lastik arayışına girdim cbr 500 için.

    Mitas falan düşünmüştüm ama 5 binden sonra performansı düşüyormuş diye duydum. Çok agresif kullanan birisi değilim yerine göre diyelim yani. Bende biraz bütçeyi zorlayıp almışken iyi bir şey almak istiyorum. Yağmurda falan okul harici pek çıkmıyorum (oda yakın zaten) o yüzden ıslak performansı çok önemli değil. Almışken de en azından bir kaç sezon çıkartsın istiyorum. Yaz tatili harici de sürekli İzmirdeyim.


    Sizce ön 120/70-17 arka 160/60-17 için ne almalıyım?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Pilot Road4'ler seni memnun eder. Hem yağmurda da sıkıntı yaşatmazlar. Üstüne touring lastiği olduğu için birden fazla sezon çıkartmana izin verebilirler.
    pea bunu beğendi.

  3. #3
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    En iyi lastiği de alsan maksimum 2. sezon sonunda km den bağımsız özelliğini kaybedecektir. Lastikler için rafta 5, takıldıktan sonra 2 yıl ömür biçerler genelde. Mitastan genelde memnun kullanıcılar. Ama en iyisi olsun derseniz sanırım Rosso serisiydi o segmentin en iyi kuru hava lastiği.

  4. #4
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km falan oldu herhalde. Keza ben de sakin sürerim. Bir performans düşüşü sezmedim ben. Bu sürmeyle 10000 km daha gider.
    oialdemir bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Aynı ölçülerde kış lastiği bakınıyorum anlas winter grip haricinde ama yok sanki kış lastiği hiç. Anlasa bi türlü güvenemiyorum niye bilmiyorum. En son çare road4 veya bütçeme göre road5 alıcam. Bilinen alternatif varsa konuyu takipteyim önerilere ihtiyacım var.

  6. #6
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    -
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km falan oldu herhalde. Keza ben de sakin sürerim. Bir performans düşüşü sezmedim ben. Bu sürmeyle 10000 km daha gider.
    Pirelli Angel bitti benim Mitas Sport Force a geçtim yine.

  7. #7

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Mitas'ta Touring Force diye bir lastik de varmış. Fiyatı oldukça uygun (120/180 takım 1350TL'ye alan biliyorum...)

    Bence Michelin PR4 veya R5'tir başka alternatif yoktur. (Belli Pirelli Angel GT II de olabilir zevke keyfe göre...)

  8. #8
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 500 R
    Genelde Nc'cilerin aldığı Pilot Road 4, her hava koşulunda binenler için ..

    Ben Anlas Çapra Rd kullanıyorum, o da güzel bence yağmur kanalları çok geniş özellikle.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  9. #9
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    kocaeli/gölcük
    Motosikleti
    Ns 200
    160 tabana çıkılıyorsa mt 60 rs corsa der susarim

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Aralık 2017
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyi lastiği de alsan maksimum 2. sezon sonunda km den bağımsız özelliğini kaybedecektir. Lastikler için rafta 5, takıldıktan sonra 2 yıl ömür biçerler genelde. Mitastan genelde memnun kullanıcılar. Ama en iyisi olsun derseniz sanırım Rosso serisiydi o segmentin en iyi kuru hava lastiği.
    Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km falan oldu herhalde. Keza ben de sakin sürerim. Bir performans düşüşü sezmedim ben. Bu sürmeyle 10000 km daha gider.

  11. #11
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696
    Alıntı gelecek:) adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km falan oldu herhalde. Keza ben de sakin sürerim. Bir performans düşüşü sezmedim ben. Bu sürmeyle 10000 km daha gider.
    bende de rosso 2 var ufaktan bitiyor mitasları tavsiye eder misin ıslak vs de nasıl motor ducati 696 bu ara bakınıyorum bende

  12. #12

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160 tabana çıkılıyorsa mt 60 rs corsa der susarim
    Çok iyi lastik ancak peynir kıvamında; 6-8.000km civarında mort olur (arka), onu da ekleyelim...

  13. #13

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f
    Çok agresif kullanmıyorsanız Anlas Capra RD önerebilirim.
    Hamuru orta sert kıvamda. 20 bin km'de arkayı değiştirdim(işe gidiş-geliş için kullandığımdan ortası düzleşti ama 2-3mm ömrü vardı daha), önü hala duruyor. İstanbul'da sadece kar yağdığı günlerde binemedim, gerisinde bir sorun çıkarmadı. (Gene de kışın kullanım için kışlık lastik almak lazım)

  14. #14
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    kocaeli/gölcük
    Motosikleti
    Ns 200
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi lastik ancak peynir kıvamında; 6-8.000km civarında mort olur (arka), onu da ekleyelim...
    biraz kullanıma bağlı ama yağmurda gider çamurda gider ince kumda bile gideri var her koşulda efsane performans veriyor meret.
    Gerekli Kuvvet Damarlarındaki ASİL KANDA MEVCUTTUR!

    M.Kemal ATATÜRK

  15. #15
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    Mt 60 rs kullandim. gecen haziranda taktirmistim. 8 bin km den sonra bitiyo yani. Suan mitas sport force aldim. Kuruda pek bi farki yok pirelliden ama islakta bakalim ne olucak gorucez.

    (Takim olarak
    Pirelli mt60lari gecen yaz 1450e almistim.
    Mitaslari 3 ay once 900 e aldim)

  16. #16

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pilot Road4'ler seni memnun eder. Hem yağmurda da sıkıntı yaşatmazlar. Üstüne touring lastiği olduğu için birden fazla sezon çıkartmana izin verebilirler.
    Biraz bütçemi aşıyor işte sıkıntı o.

    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyi lastiği de alsan maksimum 2. sezon sonunda km den bağımsız özelliğini kaybedecektir. Lastikler için rafta 5, takıldıktan sonra 2 yıl ömür biçerler genelde. Mitastan genelde memnun kullanıcılar. Ama en iyisi olsun derseniz sanırım Rosso serisiydi o segmentin en iyi kuru hava lastiği.
    Rossolar o bozuk pis yollarda çok çabuk yıpranır sanıyorum. Bir daha ki sezon lastik almamı gerektirir. Mitaslar hala kafamı karıştırıyor.

    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 690'da Mitas Sport Force takılı; 6000 km falan oldu herhalde. Keza ben de sakin sürerim. Bir performans düşüşü sezmedim ben. Bu sürmeyle 10000 km daha gider.
    Kışın salma muhabbeti falan doğru mu hocam siz yaşadınız mı?

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelli Angel bitti benim Mitas Sport Force a geçtim yine.
    İkisi arasında ki fark nasıl hocam? Mitaslar iş görür mü?

    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok agresif kullanmıyorsanız Anlas Capra RD önerebilirim.
    Hamuru orta sert kıvamda. 20 bin km'de arkayı değiştirdim(işe gidiş-geliş için kullandığımdan ortası düzleşti ama 2-3mm ömrü vardı daha), önü hala duruyor. İstanbul'da sadece kar yağdığı günlerde binemedim, gerisinde bir sorun çıkarmadı. (Gene de kışın kullanım için kışlık lastik almak lazım)
    Anlaş pek düşünmüyorum hocam nedense pek güven vermiyor gibi, önyargı sanırım.

    Alıntı chevy64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt 60 rs kullandim. gecen haziranda taktirmistim. 8 bin km den sonra bitiyo yani. Suan mitas sport force aldim. Kuruda pek bi farki yok pirelliden ama islakta bakalim ne olucak gorucez.

    (Takim olarak
    Pirelli mt60lari gecen yaz 1450e almistim.
    Mitaslari 3 ay once 900 e aldim)
    Kac km dir kullanıyorsunuz hocam mitasları?

    Bu arada yorum atan herkese teşekkürler.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Mitas'ta Sport Force'tan başka Touring Force var yalnız (benim bir bakın dediğim buydu...), ikisi karışmasın. Sport Force sanki daha spor / yazlık tarz. Diğeri ıslakta daha iyi olabilir. 120/180 takımı 1300-1350 olduğuna göre 120/160 takımı 1250-1300 civar olmalı. Gayet uygun fiyat...

  18. #18
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    İki mevsimde de iyi tutan lastik olmaz. Yaz lastiklerinin temas yüzeyi fazladır, asfalta yapışır. Kış lastiklerinin dişleri yüzünden temas yüzeyi azdır, yola çok iyi tutunmaz; ama üzerinden suyu daha hızlı atar ki kayma ihtimali yaz lastiğine göre daha azdır.

    Bi lastikle iki mevsim gitmez motor. Ha gider, şöyle gider: birini tam yapar birini yarım yamalak yapar.

    Mitas Sport Force suda kayar tabiki, yaz lastiği sonuçta.

  19. #19

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İki mevsimde de iyi tutan lastik olmaz. Yaz lastiklerinin temas yüzeyi fazladır, asfalta yapışır. Kış lastiklerinin dişleri yüzünden temas yüzeyi azdır, yola çok iyi tutunmaz; ama üzerinden suyu daha hızlı atar ki kayma ihtimali yaz lastiğine göre daha azdır.

    Bi lastikle iki mevsim gitmez motor. Ha gider, şöyle gider: birini tam yapar birini yarım yamalak yapar.

    Mitas Sport Force suda kayar tabiki, yaz lastiği sonuçta.
    Michelin Pilot Road 4 veya Road 5'ler nasıl yapıyor?

  20. #20
    chevy64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Motosikleti
    04 monster 620
    arkadasim sormussun ben mitasları takalı 3 ay oluyor.
    mt60 lar yumusak hamur cabuk bitiyo ama ıslaktada 10 numara lastık. kuru ıslak hiç bi sıkıntı yasamadım yol tutusla ilgili fakat bitiyor


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)