Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

MT-07'den sonra CBR 650R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    zanyoscar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Istanbul
    Herkese Merhaba,

    6 yıllık mt-07 (29.000km) kullanımından sonra biraz daha konforlu ve rüzgarı daha az hissedebileceğim bir spor görünümlüfakat racing olmayan motor arayışı içerisindeyim.Fakat piyasada şu anda buna tek uygun motor Honda'da. Biliyorum Kawasaki'de Z1000SX var fakat fiyatı aşırı pahalı olduğu için direk pas geçtim.Ducati ve BMW'den bahsetmiyorum bile.Yamaha'nın tracer tarzı motorlarını da kullandım fakat çok hoşuma gitmedi.Sizce MT-07'den sonra CBR650R'a geçmek hem maddi hem de kullanım tatminliği açısından değer mi? Cevaplarınız için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Karar vermeden ayarları yapılmış bir Tracer 900 ü denemelisin...

  3. #3
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    6 yıl oldu mu mt7 çıkalı yav?

    Sifir mi ikinci el mi dusunuyorsun?

  4. #4

    Üyelik
    22 Temmuz 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Rks k-light 202
    Bence hiç fena bir karar değil... CBR 650f de düşünülebilir. Bayilerde 2018den kalan 0 motorlar var ve baya bir indirim yapılıyor..

  5. #5
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alt ve orta devirde canlı motor karakteri ve hafif yapısı sayesinde boyundan büyük işler başaran, hatta şasi,süspansiyon yapısını zora sokabilen bir motordan sonra orta ve üst devirleri kuvvetli klasik 4 silindir bir makineye geçiş yapmayı düşünüyorsunuz. 650cc olması itibarıyla alt devirlerde pek tad vermeyen bir blok üstelik belirli devir aralıgında Honda'ya yakısmayacak bir titreşim problemi var motorun. 4 silindir bambaşka bir dünya alıştıktan sonra bir daha eksik silindir zor geliyor ancak test edip almakta fayda var. Bakım olarak blok içine girmediğiniz sürece size pek fark yaratmaz. Buji değişirse 2 tane fazla takarsınız. Yakıtta da benzer değerler yakalanabilir ancak basılırsa 4 silindir baya güzel içer.

  6. #6
    zanyoscar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Istanbul
    Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 yıl oldu mu mt7 çıkalı yav?

    Sifir mi ikinci el mi dusunuyorsun?
    Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alt ve orta devirde canlı motor karakteri ve hafif yapısı sayesinde boyundan büyük işler başaran, hatta şasi,süspansiyon yapısını zora sokabilen bir motordan sonra orta ve üst devirleri kuvvetli klasik 4 silindir bir makineye geçiş yapmayı düşünüyorsunuz. 650cc olması itibarıyla alt devirlerde pek tad vermeyen bir blok üstelik belirli devir aralıgında Honda'ya yakısmayacak bir titreşim problemi var motorun. 4 silindir bambaşka bir dünya alıştıktan sonra bir daha eksik silindir zor geliyor ancak test edip almakta fayda var. Bakım olarak blok içine girmediğiniz sürece size pek fark yaratmaz. Buji değişirse 2 tane fazla takarsınız. Yakıtta da benzer değerler yakalanabilir ancak basılırsa 4 silindir baya güzel içer.
    Bu titreşim olayını son zamanlarda çok duymaya başladım.Mt-07'deki kadar değildir ama dimi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karar vermeden ayarları yapılmış bir Tracer 900 ü denemelisin...
    Gidonu yüksek olduğu için çok hakim olamamıştım.Ve enduro tarzı motorlar hoşuma gitmiyor görüntü olarak. Belki 40 yaşından sonra düşünebilirim

  7. #7
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı zanyoscar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------



    Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------



    Bu titreşim olayını son zamanlarda çok duymaya başladım.Mt-07'deki kadar değildir ama dimi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------



    Gidonu yüksek olduğu için çok hakim olamamıştım.Ve enduro tarzı motorlar hoşuma gitmiyor görüntü olarak. Belki 40 yaşından sonra düşünebilirim
    Çift silindir titreşimi elbette yok ancak bu titreşim uzun yolda vs insanı rahatsız ediyor özellikle de düzenli seyahat edilen hızlarda denk geldiği için eksi puan. İlk 4 silindir macerası olan adamı rahatsız etmeyebilir belki bilemem. Ben Suzukiciyim Bandit 650-1250 bloklarına sahip oldum ve ondan sonra bindim CBR650'ye maalesef yanında geçemez konforu ve yürürü bana göre.

  8. #8

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Yanlış anlaşılmak istemem ama 6yılda 29000km yapmışsa o motor, neredeyse hiç kullanılmamıştır. Titreşimden müzdarip olma olayını pas geçiyorum. Zira sürüldüğü km'lerden fazla bir km problemi olmayacaktır. Ben Cb650f kullanmıştım. Atla deve kadar titreşim farkı yok.

  9. #9

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Spor motosiklet istiyosan bence mantıklı. görüntüsü güzel, 4 silindir sesi var, oturuş pozisyonuda öyle zorlayıcı değil.

    4 silindir olması şart değilse alternatif kawasaki ninja 650 var. görüntü güzel, oturuş pozisyonu rahat, yakıtıda azdır muhtemel ses ve performans olarak tatmin etmeyebilir.

    fiyat olarak uyar mı bilmem ama yine ducati supersport var. 2 silindir ducati sesi ve sürüş karakteri seviyosan alternatif olarak düşünülebilir. biz de pek değer görmedi ama yabancı forumlarsa seveni çok. günlük kullanım için panigalelere göre çok daha uygun ve konforlu diyorlar.

  10. #10
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Cbr650F veya Cbr650R ikiside çok güzel makine,pişman olamazsınız diye düşünüyorum. Kullandığım ve haalada kullandığım bi motor cbr650f
    Görüntü var
    Abs var
    Hız var 265 gördüm
    Yakıt yok inanılmaz az yakıyor
    Fiyatıda çok iyi ( Bi titreşim muhabbetidir almış başını gidiyor,bu yüzden fiyatı ucuz,yoksa bu fiyatlara olmazdı emin olun )

  11. #11

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Ben cbr250 den geçtim. Çokta farklı motorlar sürmedim ama ben beğendim. Yakıtı biraz fazla geldi bana. Dediğim gibi belki bilmediğimdendir. Şehir içi 5.5 litrelerde.

    Bugün 90 km hızla giderken anlık değere baktım 4.4 gösterdi. Üç aylık 3300 km de. Fazla mı normal mi bilmiyorum

  12. #12

    Üyelik
    30 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    CBR250R
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cbr250 den geçtim. Çokta farklı motorlar sürmedim ama ben beğendim. Yakıtı biraz fazla geldi bana. Dediğim gibi belki bilmediğimdendir. Şehir içi 5.5 litrelerde.

    Bugün 90 km hızla giderken anlık değere baktım 4.4 gösterdi. Üç aylık 3300 km de. Fazla mı normal mi bilmiyorum
    Hocam bendede cbr250 var ilerde cbr650f e geçmek istiyorum cbr 250 ile karşılaştirdiginda titreşim nasıl cbr650 de?

  13. #13
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Hayalimdeki motordur kendileri,bence kesinlikle alın

  14. #14

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Fazer 8 i de düşünmek lazım.

  15. #15

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı macorono34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bendede cbr250 var ilerde cbr650f e geçmek istiyorum cbr 250 ile karşılaştirdiginda titreşim nasıl cbr650 de?
    Ben titreşim devirlerine pek denk gelmiyorum. Tam bilgi veremem ama çok fark yok gibi.

  16. #16

    Üyelik
    15 Ocak 2019
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr650F veya Cbr650R ikiside çok güzel makine,pişman olamazsınız diye düşünüyorum. Kullandığım ve haalada kullandığım bi motor cbr650f
    Görüntü var
    Abs var
    Hız var 265 gördüm
    Yakıt yok inanılmaz az yakıyor
    Fiyatıda çok iyi ( Bi titreşim muhabbetidir almış başını gidiyor,bu yüzden fiyatı ucuz,yoksa bu fiyatlara olmazdı emin olun )
    265 görmüş,yalanını yiyeyim max 240 da kalıyor düz yolda rüzgarsız bir günde oda, sallamayın arkadaşım işkembeden, hava ruzgarlı oldumu 2015 R6 ım bile 260 larda kalıyordu 87 beygir motor me 260 ından bahsediyorsun? Cahilmisin yoksa çoluk cocukmu?
    dyavol-77 bunu beğendi.

  17. #17
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Geçen gün cb 125 f anlatmıyomuydun la sen ne ara r6 ya geçtin, 650f 265 görür görmez mesele o değil, mesele üslubun doğru değil, değiştir onu.
    Ne olursa olsun fırtınanın şiddeti, martı sevdiği denizden asla vazgeçmez

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Mossberg500 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    265 görmüş,yalanını yiyeyim max 240 da kalıyor düz yolda rüzgarsız bir günde oda, sallamayın arkadaşım işkembeden, hava ruzgarlı oldumu 2015 R6 ım bile 260 larda kalıyordu 87 beygir motor me 260 ından bahsediyorsun? Cahilmisin yoksa çoluk cocukmu?
    255 gördüm ben, düzde 230a rahat çıkıyor. Aşşağı eğimli rüzgarsız yolda bile 240dan sonra çok nazlı gidiyor 1-1 2-2 artıyor hız.
    Velhasıl kelam 260 görülmeyecek bi hız değil , 1.90 boy 92kg ile 255 gördüysem 260 imkansız değil.
    __sArSıLmAz__ bunu beğendi.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Aralık 2017
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karar vermeden ayarları yapılmış bir Tracer 900 ü denemelisin...
    Tracer 900 denedim ama yüksek hızlarda kafa sallama var

  20. #20
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Mossberg500 ,Klavye delikanlılığı yapma,erkeksen adamsan gel Adanadayım adresimi verim,sana 265 de gösterecem başka bişeyde. Birkere azıcık beynin olsa girip YouTube da birsürü 265 i bile geçen video var girip bakardın. Cahilsin ama cahil olduğunun farkında değilsin. Yukarda bi arkadaş zaten 255 leri bile gördüm diyor sen haala geçemez diyosun
    Ebabil ve HRider bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)