Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yolun neresinden gitmek gerekiyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    27 Ocak 2019
    benim de başıma sık geliyor bu durum, sol şeritte arabanın arkasında sağ lastiği takip ederken solumdan girmeye çalışıyorlar üstelik önümdeki arabayla dipdibeyim. şeridi ortalamak söz konusu değil çünkü takip mesafesi bırakamıyorsun heme sağlayıp önüne giriyorlar, en sağlıklısı trafikten hızlı gitmek fakat 250cc ile tem de sol şeritte bu çok zor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    valla öyle taktik falan süremiyorum ben, denedim bi kaç defa da sıkılıyorum.

    Bendeki taktik şu

    Önüm, arkam, sağım, solum, sobe, saklanmayanında arasından geçer giderim

    Yani türkçesi, sağıma soluma iyice bakıyorum nere boşsa oraya zıplıyorum abicim.

  3. #23
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hareket ederken öndeki aracın sağ tekerlek hizasında gidiyorum, duracağım zaman şeridi ortalıyorum. Bazı akıllıların tekerlek hizasında durduğum zaman arabayı dibime kadar soktuklarını farkettikten sonra böyle yapmaya başladım ve sorun yaşamıyorum artık. Sanki 1 metre geride dursalar araya girmeseler ölecekler gibi davranıyolar bazı araç sahipleri.
    Bence ortada konumlanarak kendinizi tehlikeye atıyorsunuz. Arkadan gelen araç duramazsa arada, tam ortada tost olursunuz. Kırmızı ışığa yaklaşınca şerit çizgilerinin üstüne geçiyorum ben. Arkadaki duramasa bile direkt arkadan dalmaz böylelikle.
    2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)

  4. #24
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Dünya geneli konusamam ancak gezdiğim birkaç ülke ile bizim ülkemizi kıyaslarsak resmen ölümle dans ediyoruz Türkiye'de.

    Acıkcası teorik ve pratik bircok bilgi verilmiş ancak anladıgım kadarıyla yaptıgımda bir hata yok.

    Ortalasam da ortalamasam da illa bir öküz denk gelecek.

    Bunun gerginliği nedeniyle takip mesafesini olması gerekenden uzun bırakarak kullanıyorum, daha iyi oluyor.
    gitaristgkn bunu beğendi.

  5. #25
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Haftabası yaptıgım 70 km yolculukda özellikle birkaç deneme yaptım.


    Sağ şerit kullanırım genelde (düşük cc) Akan trafik ortalama 90 km benim hızım ortalama 75-80 km ; 3 şeritli bir yol ve trafiğin az olduğunu ve sürekli viraj oldugunu hesaba katın.

    - Özellikle büyük araçlar şerit ortaladığım zaman sollamak yerine korna calıp zorlayarak hızlanmamı istediler
    -Şeritte teker hizasında gidince araçların cogu sağda isem emniyet şeritine atmaya calısıp şerit işgali yaptı, sol hizada isem orta şeritteki arkadaşlar ya beni sıyırıp gecti ya da arkamdan gelen şeritimi kapıp beni orta şerite atmaya kalktı..


    Kısaca hiçbir türlü olmuyor , durdurup dövmek lazım bazı şöförleri.

  6. #26
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Sıkıntı aslında trafiğin aktığı hızın altında bir hızla kullanmak.Bu şekilde trafikte yolun neresine konumlanırsan konumlan taciz edecek biri çıkacaktır.
    Daha güçlü bir motorda trafikte daha rahat edersin.

  7. #27
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    hocam fark etmıyor; hız sınırının 80 oldugu yerde de oluyor ki bu mevzu.


    Mümkün mertebe çevreyollarına cıkmamaya calısıyorum.

  8. #28

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence ortada konumlanarak kendinizi tehlikeye atıyorsunuz. Arkadan gelen araç duramazsa arada, tam ortada tost olursunuz. Kırmızı ışığa yaklaşınca şerit çizgilerinin üstüne geçiyorum ben. Arkadaki duramasa bile direkt arkadan dalmaz böylelikle.
    Mantıklı aslında bunu da deneyeceğim fakat bu sefer de sağda soldaki arabaların senden önce hareket edip size çarpıp devirmesi ihtimali var. Bu daha olası gibi geldi malum memlekette sarı ışık gazlama işareti olarak görünüyo kimse yeşili beklemiyo. Yine de deneyeceğim.

  9. #29
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Sanırsam tecrübe ve kaçış planını zihnine yerleştirip sürmekle çözülecek bu mevzu.

    naparsak yapalım bir öküz oluyor. mesela takip mesafesi konusunda sıkıntı yaşıyorum.

    1 senedir 2 teker üzerindeyim ama hala üstümde gerginlik var; motosikletim de düşük sınıf oldugu için ekstradan dikaktli ve düzgün takip mesafesi ile gidiyorum. ancak virajlarda vs. sabit hızımı düşürüp dönüyorum; ancak takip mesafesi korumayan arkamdaki öküzler ben viraja girerken yavaşlamamı engelleyecek kadar yakınımdan sürdüğünden birgün uçacagım.

  10. #30
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam fark etmıyor; hız sınırının 80 oldugu yerde de oluyor ki bu mevzu.


    Mümkün mertebe çevreyollarına cıkmamaya calısıyorum.
    Hız sınırının 80 olduğu yerde tüm araçlar 80 le gitse sorun azalır da.Sonuçta o kurala uymayanlar olduğunda yine sıkıntı oluyor.

  11. #31
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız sınırının 80 olduğu yerde tüm araçlar 80 le gitse sorun azalır da.Sonuçta o kurala uymayanlar olduğunda yine sıkıntı oluyor.
    3 şeritli yolda en sağdan 80 ile gitmek bile rahatsız ediyor adamı.

    Gecen tünelde gaza gelmişim 110 yaptım da , götüm uçukladı ceza yedim mi diye.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  12. #32

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Yaşadığın durum motoru yolun neresinden sürdüğün ile alakalı değil. Tamamen küçük motorun trafikte ezilmesi. Senin yerinde 1200GS olsa kimse yanına girmeye çalışmaz misal.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)