Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Zincir Kilit Nereden Bağlanır?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Haziran 2018
    Merhaba,Yamaha XMAX 300 kullanıcısıyım. Motoru Abus Extreme Granit zincir kilit ile çocuk parkının aydınlatma direğine(baya kalın gövdeli bir direk) bağlıyorum.

    Zinciri ön tekerlek üzerindeki diskten geçirerek direğe bağlıyorum.

    Aklıma takılan şu, hırsız ön tekerleği sökerse, kalanını alıp götürebilir.

    En sağlam zincirleme için motosikletin neresinden geçirerek zincirlemek gerekir?
    Aklıma ön amortisorden geçirmek geldi ama hırsızın amortisor demirini kesmesi kolay gibi.

    Dar bir kaldırıma düz bir şekilde girmek zorunda olduğum için arkadan veya yandan kilitleme şansım yok maalesef.
    Öneriniz var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    18 Mayıs 2018
    Şehir
    RİZE
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250 ABS
    İlginç bir soru , ben de merak ettim ama cevap olmaması beni hayrete düşürdü.

  3. #3
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Ön lastiği sökmesi bence ön amortisör borusunu kesmesinden daha kolay.

  4. #4
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Xmax300 için söylüyorum zincirin ucunu alın Arka maşa deliğinden (egzozun olduğu taraf) ve arka tekerin içinden geçirin. Xmax modelleri için daha güvenlisi olamaz.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Arkayı sökmek tek maşalı motorlar hariç çok daha zordur , sadece düz girilebilen biryerden çıkış zor olacaktır , uğraşıp ters park edebilirsen oradan çıkışında daha kolay olur..
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Arka tekerlek

    Şase

    Ön tekerlek + Şase

    Arka tekerlek + Şase

    Bunlar iyidir, ama ön tekeri söküp götürmek daha kolaydır. Özellikle de sizin aracınız için önceden tespit yapıp, daha önce çaldığı başka bir aynı model motosikletin ön tekeriyle oraya gelmişse. Yok artık demeyin, çok örneği var.
    espresso bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    16 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC750X
    ön tekeri sökünce amortisör boşa çıkmaz mı?

  8. #8
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Ben de hep düşünürüm " bu motosiklet hırsızları neden motosiklet çalmakla uğraşıyor ? " diye, ön arka lastiği sök, ister motoru götür istersen lastik ve jantı sat kara borsada .. günde 3 çift lastik sökse, jantı geçtim " çıkma lastik " adı altında bile köşeyi döner ...

    Bunu hırsızdan önce ben düşünmüş olamam değil mi, yoksa onlara bir akıl mı verdim ?
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  9. #9
    Macabre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar selam, konuyu hortlatıyorum ama size danışmak istediğim bir konu bu. Honda Crf Rally için zinciri motorun neresinden bağlamam daha sağlıklı olur? Disk kilidim var bir de zincir kilidim var (u kilit ile). ön tekerden bağlıyorum ama çok güven vermiyor bana. Keza arka tekerlek için kilitlemem biraz zor. Tek taraflı girebildiğim bir yerde motor. Şaseden kilitlemek istediğimde zinciri geçirebileceğim bir yer bulamadım. Şaselerin üstüne grenajlar geliyor. Amörtisörler kalıyor bi tek. Sizin bir öneriniz var mıdır?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler