Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Heybetli Motor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-25, Versys650, GV250 (Satıldı) Çinlilere muhtaç
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstteki 4 motor = çöp sürekli orasını burasını titreşimden gevşetip seni sinir hastası yapabilir regallerde genel şanzuman arızası çok oluyor bildiğim kadarıyla ama illaki alıcaksan aralarındaki en sorunsuzu sl200 oda 125 cc gibi gider ama
    Bu görüş benzeri görüş doğrultusunda sl200 aldım. Ben aşırı memnun kaldım makineden. 90 a çıkamama gibi bir husus yok çok kolay çıkıyor. Gevşeyen vidaları ise zaten belli başlı yerler (egzoz ek demiri gibi) zaten makinede mekanik dışında bir aksam yok gibi. Beklentin yüksek değilse her türlü mutlu eder diyordu Logaritma, Shadowmaster vs . Arkadaşlar. Benim yorum yapmam için erken gibi ama ben memnun kaldım.
    berk_cglr bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Zeybeks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu görüş benzeri görüş doğrultusunda sl200 aldım. Ben aşırı memnun kaldım makineden. 90 a çıkamama gibi bir husus yok çok kolay çıkıyor. Gevşeyen vidaları ise zaten belli başlı yerler (egzoz ek demiri gibi) zaten makinede mekanik dışında bir aksam yok gibi. Beklentin yüksek değilse her türlü mutlu eder diyordu Logaritma, Shadowmaster vs . Arkadaşlar. Benim yorum yapmam için erken gibi ama ben memnun kaldım.

    bireysel düşünsem güzel ancak uzun yol , artçı ve techizat düşündüğümde yetersiz gelecektir.

    Su an 162 cc motorum muhtemel ondan fazla hız yapıyordur; şehirlerarası yollarda yetersiz kalıyor cok.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  3. #43
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    Samanyolu
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı yukirunner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kriz ortamı diyorsun,fakirlik diz boyu diyorsun,2 lafın başı eleştiri yapıyorsun ama motoru değiştiriyorsun.Toplu taşıma standarttır ama özel araç motosiklet olsa dahi lükstür.Bu kadar zorluk yaşıyorsan değiştirmeyeceksin
    Toplum bu kadar vizyonsuz ve hayalsiz iken elbette imkanı olan yolar. Kuvvetle ihtimal diğer ülkeler, böylesi vatandaşları barındırdığı için kıskanıyor yaşıyor olduğumuz ülkeyi, ekonomik başarı ya da üretimde devlikten değil. İnternet üzerinden bilgi edinmek de lüks, internet faturası ödemeyi kesip dizi karşısında aval aval oturmak gerek. Ekonomik beceriksizlik ile keyifsiz hale getirilen ülkeye yapılan müdahaleleri sineye çekip hatta meşrulaştırmak çok büyük umutsuzluk, gezmemişlik ve görmemişlik ister. Takdir ediyorum bu şekilde uzun yıllar hayatta kalma marifeti sergileyen kimseleri.

    @arndiol nispeten tur sayılabilecek ölçüde mesafeler süreceksin. En son 4000 km süren bir seyahatimde bana eşlik eden çıplak bir motosiklet sayesinde anladım ki tur motosikleti, tur için ve cadde motosikleti, cadde için var. 200-300 km. yollar için mutlaka tur motosikleti öneriyorum, bilhassa otoban kullanacaksan bu önerimi perçinliyorum.

    Fiyat anlamında çok cömert olmadığını düşünüyorum bu sebeple Inazuma F öneriyorum.
    arkhe10 bunu beğendi.

  4. #44
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı toreador adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Toplum bu kadar vizyonsuz ve hayalsiz iken elbette imkanı olan yolar. Kuvvetle ihtimal diğer ülkeler, böylesi vatandaşları barındırdığı için kıskanıyor yaşıyor olduğumuz ülkeyi, ekonomik başarı ya da üretimde devlikten değil. İnternet üzerinden bilgi edinmek de lüks, internet faturası ödemeyi kesip dizi karşısında aval aval oturmak gerek. Ekonomik beceriksizlik ile keyifsiz hale getirilen ülkeye yapılan müdahaleleri sineye çekip hatta meşrulaştırmak çok büyük umutsuzluk, gezmemişlik ve görmemişlik ister. Takdir ediyorum bu şekilde uzun yıllar hayatta kalma marifeti sergileyen kimseleri.

    @arndiol nispeten tur sayılabilecek ölçüde mesafeler süreceksin. En son 4000 km süren bir seyahatimde bana eşlik eden çıplak bir motosiklet sayesinde anladım ki tur motosikleti, tur için ve cadde motosikleti, cadde için var. 200-300 km. yollar için mutlaka tur motosikleti öneriyorum, bilhassa otoban kullanacaksan bu önerimi perçinliyorum.

    Fiyat anlamında çok cömert olmadığını düşünüyorum bu sebeple Inazuma F öneriyorum.

    hocam merak ettiğim birşey var

    mt25 ile inazuma ı kıyasladıgımız zaman; fiyat olarak aynı ve yamaha beygir olarak tokatlıyor.
    Servis agı olarak baktıgımız zaman da yamahanın daha uygun ve kolay bulunur.
    Ebatlara vs. baktıgımda 5 cm'lik bir boyut farkı var. neden kımse mt25 önermiyor?

    Artcı beklentımden dolayı mı
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  5. #45
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Hocam xmax bakana kadar burgman 400 neden bakmıyorsunuz. 2007 ve üstü her şekilde binilebilir ve sağlam
    2007 öncesinde kronik yağ yakma problemi var sadece sonraki kasalarda sorun yaşamazsınız düzgün bakımlısı denk gelirse.

    Sele altı 60lt arkaya topcase takarsın en olmadı yan heybeler ile işi fazlasıyla çözüyor
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  6. #46
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam xmax bakana kadar burgman 400 neden bakmıyorsunuz. 2007 ve üstü her şekilde binilebilir ve sağlam
    2007 öncesinde kronik yağ yakma problemi var sadece sonraki kasalarda sorun yaşamazsınız düzgün bakımlısı denk gelirse.

    Sele altı 60lt arkaya topcase takarsın en olmadı yan heybeler ile işi fazlasıyla çözüyor
    baktım hocam; 2008 model 60bin km de 17 bin tl en düşük fiyat.
    biraz uçuk.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  7. #47
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    mt 25 in hem artçı konforu çok iyi değil hem alt devirler ölü olduğu için devirli sürmek gerekiyor buna bağlı olarak acuk fazla yakıyor :D

  8. #48
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 25 in hem artçı konforu çok iyi değil hem alt devirler ölü olduğu için devirli sürmek gerekiyor buna bağlı olarak acuk fazla yakıyor :D
    o zaman benden uzak allaha yakın olsun
    berk_cglr bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  9. #49
    toreador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2010
    Şehir
    Samanyolu
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam merak ettiğim birşey var

    mt25 ile inazuma ı kıyasladıgımız zaman; fiyat olarak aynı ve yamaha beygir olarak tokatlıyor.
    Servis agı olarak baktıgımız zaman da yamahanın daha uygun ve kolay bulunur.
    Ebatlara vs. baktıgımda 5 cm'lik bir boyut farkı var. neden kımse mt25 önermiyor?

    Artcı beklentımden dolayı mı
    Mt25 bir cadde motosikleti, çıplak motor ancak Inazuma F tur motosikleti. Evet şehir içerisinde gezip tozacağım biraz ataletli yanı sıra daha esnek bir motosiklete ihtiyacım var derseniz MT 25, CB250R gibi öneriler yağmaya başlar. Paylaştığınız maksada uygun olması için sürücü ve artçı sele konforu, yük eklendiğinde dengesini koruyabilme, aerodinami (rüzgar camı takmakla bitmiyor) gibi kriterler ortaya çıkıyor. Elbette MT25 kullanıcıları "hayır hiç de bile, ben bu motorla Antalya'lara gittim, Irak'a gittim" diyebilir ancak şahsen MT-07'den Tracer 700'e geçmiş olarak motosiklet türünün amaca uygun olması gerektiğini birebir tecrübe ettim. Ama soracak olsanız elbette MT-07 ile Transalpina'da dahi sürdüm, ancak motosikleti sevdiğimden maksadı dışında kullanım gereği oluşan yan etkileri kendimce gözardı ettim. Rüzgarda savruldum, sırtım ya ağrıdı ya da ağrımasın diye aldığım pozisyonda aldığım rüzgar arttı bu kez bileklerim ağrıdı. Sert spor sele, ufacık artçı selesi...

    Anlatmakla bitmez, tecrübe etmeden de ders alınmaz ancak şöyle örneklendireyim; kramponla da asfaltta koşmak mümkündür, ancak çekilecek çileye değer mi?
    emenyasin, espresso ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.

  10. #50
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Tesekkur ederim.

    Zaten kullanıcıların %90 ı inazuma diyor; buna göre hareket edecegım gibi ama yedek parca kısmı korkuttu işte.

  11. #51
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim.

    Zaten kullanıcıların %90 ı inazuma diyor; buna göre hareket edecegım gibi ama yedek parca kısmı korkuttu işte.
    Size abartı veya gereksiz gibi gelecektir ancak yanlış verilecek karardan dönmek için ödenmesi gereken bir bedel diye düşünüyorum.

    Bence almayı planladığınız motosikleti bir iki günlüğüne bir şekilde kiralayıp kullanmalısınız. Size ergonomik olarak uygunluğunu, aradığınız hız/tork/güç/ivmelenmeyi karşılayıp karşılamadığını, boyutlarını, malzeme kalitesini, sesini, oturuş pozisyonunu birebir denemelisiniz.

    Ucuz değil, bir Inazuma 250cc ne olacak dendiği halde 50 ila 80 Euro arasına günlük kira bedeli ödemeniz gerekebilir. Yine de yanlış bir kararla ileride istemeyeceğiniz bir motosikleti satın almaktan iyidir diye düşünüyorum. Belki forumdaki arkadaşlardan bu motosiklete sahip olanlar ile iletişime geçip kısa bir tur ayarlayıp o arada yarım saat kadar motosiklet değişip kullanabilir, hissiyatı alabilirsiniz. O da bir seçenektir, tabi ki grupta bunu yapacak adam olduğunu, önceden konuşulduğunu ve hali hazırda bir motosikletiniz olduğunu varsayıyorum.

    Bence sizin aradığınız Suzuki Inazuma GW250. Yine de denemeden karar vermeyin.
    ...

  12. #52
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size abartı veya gereksiz gibi gelecektir ancak yanlış verilecek karardan dönmek için ödenmesi gereken bir bedel diye düşünüyorum.

    Bence almayı planladığınız motosikleti bir iki günlüğüne bir şekilde kiralayıp kullanmalısınız. Size ergonomik olarak uygunluğunu, aradığınız hız/tork/güç/ivmelenmeyi karşılayıp karşılamadığını, boyutlarını, malzeme kalitesini, sesini, oturuş pozisyonunu birebir denemelisiniz.

    Ucuz değil, bir Inazuma 250cc ne olacak dendiği halde 50 ila 80 Euro arasına günlük kira bedeli ödemeniz gerekebilir. Yine de yanlış bir kararla ileride istemeyeceğiniz bir motosikleti satın almaktan iyidir diye düşünüyorum. Belki forumdaki arkadaşlardan bu motosiklete sahip olanlar ile iletişime geçip kısa bir tur ayarlayıp o arada yarım saat kadar motosiklet değişip kullanabilir, hissiyatı alabilirsiniz. O da bir seçenektir, tabi ki grupta bunu yapacak adam olduğunu, önceden konuşulduğunu ve hali hazırda bir motosikletiniz olduğunu varsayıyorum.

    Bence sizin aradığınız Suzuki Inazuma GW250. Yine de denemeden karar vermeyin.


    inazuma'ı 2-3 dakika da olsa test etme şansım oldu; tabi yeterli değil ancak aleti kullanmak güven veriyor (mondial'den sonra özellikle).

    Anladıgım kadarıyla bu paraya alabileceğim en uygun motosiklet bu; 13 bin tl üstüne temiz gibi görünenleri mevcut; bu da bütçeme uygun.

    Söylediğim gibi hayalim cruiser ancak ülkemizde cruiser olayı gelişmemiş; bu nedenle diğer seceneklere yöneldim.


    Tabi actıgım konu haricinde farklı görüşlere de sahibim. Örneğin artçı ile kullanma olayı yerine şöyle bir fikrim var bütçem ile yapabileceğim; ancak ne kadar mantıklı bilmiyorum.

    Kendime 2006 model temiz bir CBF250
    Eşime de Yamaha D'elight tarzı bir motor almak.

    Çift motor ile devam edebilirim.

    scooter konusunda fikir aramıyorum ancak bu secenek nasıl sizde?
    Serviste güzel kontrol edilmiş max 50bin km'de CBF250 alınır mı? Tabi ki aşırı olmasa bile arada artçılı 3-4 saatlik yola cıkmam gerekebilir, bunu karşılar mı?


    Ya da 8bin tl dolaylarında japon 250+cc başka secenek var mıdır? YBR250 nedense cbfden cok daha pahalı.
    espresso bunu beğendi.

  13. #53
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    yok mudur fikir

  14. #54
    hylaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2018
    Motosikleti
    pegaso650,transalp650, cbf150,mct250,xtreme max150
    ben XTREME MAX 150 kullanıcısıyım, bir yıldır kullanıyorum ve sizin gibi değişim düşünüyorum.Kendi fikrim ve tecrübelerimle vardığım sonuç RX3İ EVO oldu
    parça bulunabilirliği ve parça fıyatı ayrıca üçlü çanta extra masraf istemiyor üzerinde standart, abs ve enjeksiyonlu (EFI)oluşu RX3İ EVO diyor.
    bu arada DOMİNAR ve BENELLİ TRK 251 kafamı karıştırsada henüz almadım ama fikrim sabitleşti gibi.
    illede Cruiser derseniz Daelim Daystar 250 ve Hyosung GV 250 o fiyatların en iyi olduğu söyleniyor (ben kullanmadım araştırdığımda onlar çıktı) ama maalesef parça sorunu bu iki motosikletide gözden düşürüyor...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    birşey daha söyleyecem bu çinli düşmanlığıyla ilgili, sanki japon parasına çinli alınıyormuş muamelesi yapılıyor insanlara.
    RX3İ EVO muadili japon Suzuki V-Strom 250 birinin temizini 15000 tl ye aloyorsun diğerinin en ucuzu 25000 tl bkz. malum site, üçlü çanta vs de hariç.
    Şahsi fikrimdir çinli hintli düşmanlığı yapanlar ellerindeki 20-25 yıllık turşu olmuş motorların ikinci el piyasasını canlı tutmak için yapıyor.
    İYİ NİYETLİ, MANTIKLI, AKLI SELİM YORUM YAPANLARI TENZİH EDERİM...
    bursalıali bunu beğendi.

  15. #55
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı hylaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben XTREME MAX 150 kullanıcısıyım, bir yıldır kullanıyorum ve sizin gibi değişim düşünüyorum.Kendi fikrim ve tecrübelerimle vardığım sonuç RX3İ EVO oldu
    parça bulunabilirliği ve parça fıyatı ayrıca üçlü çanta extra masraf istemiyor üzerinde standart, abs ve enjeksiyonlu (EFI)oluşu RX3İ EVO diyor.
    bu arada DOMİNAR ve BENELLİ TRK 251 kafamı karıştırsada henüz almadım ama fikrim sabitleşti gibi.
    illede Cruiser derseniz Daelim Daystar 250 ve Hyosung GV 250 o fiyatların en iyi olduğu söyleniyor (ben kullanmadım araştırdığımda onlar çıktı) ama maalesef parça sorunu bu iki motosikletide gözden düşürüyor...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    birşey daha söyleyecem bu çinli düşmanlığıyla ilgili, sanki japon parasına çinli alınıyormuş muamelesi yapılıyor insanlara.
    RX3İ EVO muadili japon Suzuki V-Strom 250 birinin temizini 15000 tl ye aloyorsun diğerinin en ucuzu 25000 tl bkz. malum site, üçlü çanta vs de hariç.
    Şahsi fikrimdir çinli hintli düşmanlığı yapanlar ellerindeki 20-25 yıllık turşu olmuş motorların ikinci el piyasasını canlı tutmak için yapıyor.
    İYİ NİYETLİ, MANTIKLI, AKLI SELİM YORUM YAPANLARI TENZİH EDERİM...
    ilk motorum da mondial; çin dediler ancak motoru o kadar devirdim kaza yaptım 50 tl lik masraf cıkarıyor; zincir dişli vs. komple dğeiştirdim bakım yaptırdım 175 tl tuttu. o kadar kazayı başka motorda yapsalar ne olurdu merak ediyorum.

    Ancak; dogruya dogru birşey var ki çin motoru genel olarak titriyor. RX3evo için de yapılan yorumlarda hem titrediği hem çok yaktığı. Parça ucuzlugu f/p ayrı bir konu.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  16. #56
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inazuma'ı 2-3 dakika da olsa test etme şansım oldu; tabi yeterli değil ancak aleti kullanmak güven veriyor (mondial'den sonra özellikle).

    Anladıgım kadarıyla bu paraya alabileceğim en uygun motosiklet bu; 13 bin tl üstüne temiz gibi görünenleri mevcut; bu da bütçeme uygun.

    Söylediğim gibi hayalim cruiser ancak ülkemizde cruiser olayı gelişmemiş; bu nedenle diğer seceneklere yöneldim.


    Tabi actıgım konu haricinde farklı görüşlere de sahibim. Örneğin artçı ile kullanma olayı yerine şöyle bir fikrim var bütçem ile yapabileceğim; ancak ne kadar mantıklı bilmiyorum.

    Kendime 2006 model temiz bir CBF250
    Eşime de Yamaha D'elight tarzı bir motor almak.

    Çift motor ile devam edebilirim.

    scooter konusunda fikir aramıyorum ancak bu secenek nasıl sizde?
    Serviste güzel kontrol edilmiş max 50bin km'de CBF250 alınır mı? Tabi ki aşırı olmasa bile arada artçılı 3-4 saatlik yola cıkmam gerekebilir, bunu karşılar mı?


    Ya da 8bin tl dolaylarında japon 250+cc başka secenek var mıdır? YBR250 nedense cbfden cok daha pahalı.
    Olabilir. Ancak şöyle birkaç durum var:
    * Eşiniz; "-Ben de kullanıcam" dedikten ve motosiklet alındıktan sonra o motosiklet de size kalabiliyor (bkz. Ben ve MSX125 )
    * CBF150' nin 50.000 km' de bulunması ihtimali kanımca pek mümkün değil. 150.000 belki, genellikle 250.000 diye tahmin ediyorum. 50.000' de bulursanız alıp yeni bir motosikleti mağazadan aldığınızı düşünerek güvenle binebilirsiniz.
    * Çok sayıda motosiklet sahibi olmanızın dez avantajları da var. Mevcutta 7 adet motosikletim olduğundan bu konuda yorum yapabileceğimi düşünüyorum. Sizi zorlayan ilk şey park konusu oluyor. Park ve güvenlik sorunları artıyor, ödenmesi gereken vergi ve sigorta da aynı şekilde katlanarak artıyor. Avantajı ise kilometrelerin daha az yükselmesi. Mesela MT-07 ABS 2015 model ve daha 18.000 km' de. Sadece onu kullanmış olsaydım tahminen 120.000 km' de olacaktı.
    * Eşinizin motosiklet tecrübesi çok yeterli değil ise tercihen yedek parçası daha uygun modellere bakmanızda da yarar görüyorum. Ancak iki motosiklet fikri genel anlamda iyidir. Sonuçta kendiniz, istediğiniz bir motosiklete binersiniz ve yola çıktığınızda bagaj hacminiz iki kattan daha fazla artacaktır emin olun (çift motosiklet bagajı + artçı seleleri boş olacağından fazladan potansiyel bagaj hacmi).
    * Farklı noktalara gidilmesi gerektiğinde yaratacağı avantaj ise hemen herşeye değer, bundan da emin olabilirsiniz.

    Yine de, tek motosiklet konusunda karar kılarsanız şahsen Suzuki Inazuma konusunda ısrar edebilirim Parça fiyatları malum ancak konfor ve kalite ciddi şekilde fark edilecektir. Yanlız alacağınız zaman göstergede "EFI" arızası olmadığından emin olarak alın. Eğer bu arızayı görürseniz motoru çalıştıramazsınız, bazı inazumalarda rastlanan bir durum. Çözümü basit; kontak aç, killswich kapat, kontak kapat, kontak aç, killswich aç, marş. Yine de rahatsız edebilir bir sorun. Buna rağmen inazuma derim

  17. #57
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olabilir. Ancak şöyle birkaç durum var:
    * Eşiniz; "-Ben de kullanıcam" dedikten ve motosiklet alındıktan sonra o motosiklet de size kalabiliyor (bkz. Ben ve MSX125 )
    * CBF150' nin 50.000 km' de bulunması ihtimali kanımca pek mümkün değil. 150.000 belki, genellikle 250.000 diye tahmin ediyorum. 50.000' de bulursanız alıp yeni bir motosikleti mağazadan aldığınızı düşünerek güvenle binebilirsiniz.
    * Çok sayıda motosiklet sahibi olmanızın dez avantajları da var. Mevcutta 7 adet motosikletim olduğundan bu konuda yorum yapabileceğimi düşünüyorum. Sizi zorlayan ilk şey park konusu oluyor. Park ve güvenlik sorunları artıyor, ödenmesi gereken vergi ve sigorta da aynı şekilde katlanarak artıyor. Avantajı ise kilometrelerin daha az yükselmesi. Mesela MT-07 ABS 2015 model ve daha 18.000 km' de. Sadece onu kullanmış olsaydım tahminen 120.000 km' de olacaktı.
    * Eşinizin motosiklet tecrübesi çok yeterli değil ise tercihen yedek parçası daha uygun modellere bakmanızda da yarar görüyorum. Ancak iki motosiklet fikri genel anlamda iyidir. Sonuçta kendiniz, istediğiniz bir motosiklete binersiniz ve yola çıktığınızda bagaj hacminiz iki kattan daha fazla artacaktır emin olun (çift motosiklet bagajı + artçı seleleri boş olacağından fazladan potansiyel bagaj hacmi).
    * Farklı noktalara gidilmesi gerektiğinde yaratacağı avantaj ise hemen herşeye değer, bundan da emin olabilirsiniz.

    Yine de, tek motosiklet konusunda karar kılarsanız şahsen Suzuki Inazuma konusunda ısrar edebilirim Parça fiyatları malum ancak konfor ve kalite ciddi şekilde fark edilecektir. Yanlız alacağınız zaman göstergede "EFI" arızası olmadığından emin olarak alın. Eğer bu arızayı görürseniz motoru çalıştıramazsınız, bazı inazumalarda rastlanan bir durum. Çözümü basit; kontak aç, killswich kapat, kontak kapat, kontak aç, killswich aç, marş. Yine de rahatsız edebilir bir sorun. Buna rağmen inazuma derim
    cbf150 değil bu arada cbf250


    tek motor olursa kararım inazuma su an zaten; bütün herkes bunu dediğine göre bir bilinen vardır. sadece yedek parça korkutuyor; 1 senede 3 defa motoru devirdim 3'ünde de herhangi bir araç yüzünden değil kendi mallıgımdan. acıkcası motoru devirip yüksek ücret cıkması korkutuyor sadece beni.

    2 motor vergisi ya da benzini vs. sarsmaz bizi o konuda sıkıntı yaşamıyorum ama tabi eşim binmez ise 1 ay sonra satarım affetmem
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  18. #58
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    hanım ile son kararımız 2 motosiklet olması yönünde.
    Kendisi scooter istiyor; nasip olursa aralık gibi ehliyeti alacak.
    Tabi ben hala motoru değiştirme fikrinden vazgecmedim ancak bütçeyi bölmem gerekeceği için kendi motorumu 250 cc ile değiştirme yolu arıyorum.

    Vulture'den biraz daha büyük bir motor arıyorum; yerden yüksek. Bütçem 7-8 K dolaylarında su an. CBF250 ve SL200 bakıyorum. Ancak SL200'un 125cc gibi olan performansı nedeniyle cbf 250'ye gönlüm daha yatkın.

    Deneyimli arkadaşlar 200 cc ve üstü sağlam motosiklet önerebilir mi bu bütçeye? Japon olunca tabi 2006 2007 koymaz ama çin de böyle olmuyor. Bu bütçeye de sanırım pek seçenek yok.
    espresso bunu beğendi.

  19. #59
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    model ve km belirtmediğiniz için size XL600V Transalp önerebilirim. hatta nickimin anlamı da oradan gelir
    benim ilk motorum, 2002 yılında düzceden avcılara kadar yağsız geldim tık demedi
    senkron ayarlarını sonuna kadar bozsanız da en kötü benzini bile tüketir, en az sorunlu motordur, neredeyse sorunsuzdur. hatta bu yüzden kepenk indiren honda servisleri bile var.
    sizi gideceğiniz yere hızlı, konforlu ve rahat bir şekilde götürmez, ama mutlaka götürür.

  20. #60

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    XT 660 olurmu bi seçenekte bu olsun derim ama Transalp tam sizin aradığınız motor gibi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)