Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

nakedden racinge gecmek?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    merhaba arkadaslarim pulsar ns200den mt07 ye gectim ancak neden bilmiyorum cok hevesliydim bir anda hevesim kirildi mt7 den degistirmek istiyor canim buyuk sebebi ise frenleri motor durmuyor belki abs lisini alsaydim boyle pisman olmazdim kullanimi zevkli ama bilmiyorum garip bir his satmak istiyorum alali 1.5 2 ay oluyor 600rr veyada 4 silindir makinelere gecmek istiyorum sesi herseyi cok etkiliyor beni kisacasi bu kadar napayim sizce tekerle yanlamayla isim yok bu arada gazlamayi cok seviyorum telefondan yazdigim icin biraz kotu bir yazi oldu hic dikkat etmedim imla kurallarina vesaire kusura bakmayiniz tesekkurler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kurubuzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul bagcilar
    Motosikleti
    Bajaj discovery
    Bence sen ne isdedigini bilmiyosun motor durmuyo diyosun demekki cok hızlı kullaniyosun yapman gerekeni söylüyorum kulakligini tak motosikletli ölümcül kazaları izle faydasi kesin olur ve mt07 de iyi bir fren mesefesi ile durursun 👍

  3. #3

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    alakasi yok frenleri cok kotu bilmiyorum mt07 kullandin mi kullansan anlarsin demek istedigimi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    hizli kullanmakta trafikte degil bos yollarda gazlamayi seviyorum tercihim parali yollar oluyoe genelde ve yedigim ruzgarda beni asiri rahatsiz ediyor 180 190dayken boynum tutuyoe bildigin :D yillardir hayalimdi yanlis hayalin pesinden kosmusum gibi hissediyorum icten ice cok kararsizim bilmiyorum

  4. #4
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    2.el Cbr650F Abs diyeceğim amma,temizleri biraz tuzludur(45-48 bin tl arasi).2015 model bir mt7 parasi daha yer.

  5. #5
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Abs daha iyi durmasını sağlamaz. Frenajla tekeri kitlemeni engeller. Abs devreue girdiğinde teker kaymaz ama daha uzun mesafede durursun
    Tabi bu bilgi mt7 nin amortisör ve frenlerinin kötü olduğu gerçeğini değiştirmez
    berk_cglr, pocemonmutlu ve Ros1n2 bunu beğendiler.

  6. #6
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Fren yüzünden naked'tan racing'e geçmek niye? Bağımsız konular.

    Bu arada aynı hacimli 4 silindir motorun torku hem zayıf olacaktır, hem de yüksek devirde gelecektir.

  7. #7
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Mt 7 nin frenleri ns 200 den çok daha iyi. ABS ye alışmış olduğunuz için öyle geliyor olabilir size. Ben hem ABS li pulsar hem de ABS siz mt 7 kullandım. Fren çalışmanızı öneririm uygun bir alanda.

  8. #8

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    pulsardan tabi kat kat daha iyi ama mt yi durduracak bir fren degil sadece yavaslatiyormus gibi hissettiriyor durdurmuyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:46 ----------

    sadece fren degil ki konu 4 silindir zaten istiyordum daha az ruzgar yemekte istiyorum ve daha cok hiz istiyorum daha konforlu freni iyi ve hizli bir motosiklet var midir naked mi racing mi bunun arasinda kaldim enduro vesaire istemiyorum benim isim bos yollarda iyi asfaltta gazlamak sehir ici az suruyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:50 ----------

    yani istersem 4 silindir nakedde alabilirim ama ruzgardan acayip sekilde sıkıldım gogsum boynum agriyor artik en azindan racingte bel agrisiyla kurtuluruz..

  9. #9

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Cbr650r alacağın makine yada f

  10. #10
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    O zaman 4 silindir touring motosikleti alın. Rüzgar yemezsiniz. Gazlarsınız da. Beliniz de ağrımaz.

    SS sadece gazlamak için yanlış bir tercih. Aletin tüm amacı yüksek hızda viraj almak. Ciddi ciddi viraj çalışma niyeti yoksa anlamsız.
    ahe bunu beğendi.

  11. #11
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    hocam yanlıs anlama da inatla durmuyor diyorsun, duruyor sen durduramıyorsun

    Yüksek hızla giderken aniden durmasını mı beklıyorsun bilmiyorum ama bildiğim cogu sürücü kursu mt07 ile eğitim veriyor kolaylıgından dolayı.

    Daha iyi duranlar vardır elbet ama mt07 de gayet duruyor

  12. #12
    sutlusoda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Durmama sebebi lastik ve balatalar olabilir mi? Bi değiştirip denemekte yarar var.

  13. #13
    desertseek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Gsxr1000 2016:Zx10R
    Konu durmaya gelmişken.Ben ani birşey gerekmediği sürece sürekli motor freni kullanıyorum.Sürekli kullanımda bunun bir zararı olmaz demi?

  14. #14

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Evet MT-07'nin durmadığı doğrudur fakat bu MT-07'yi değiştirmeyi gerektirecek kadar durmuyor anlamı bence yersiz. Kesin başka sorunlarından sebep motor durmuyordur diye düşünüyorum. Evet torklu makina normal bir motosiklet gibi dur dediğin de duracak bir alet değil ama ya kullanımız da yada fren balata lastik aksamların da bir sorun olduğunu düşünüyorum.
    ahe bunu beğendi.

  15. #15
    Southwave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2019
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650f
    Alıntı desertseek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu durmaya gelmişken.Ben ani birşey gerekmediği sürece sürekli motor freni kullanıyorum.Sürekli kullanımda bunun bir zararı olmaz demi?
    Balata ucuz motor aksamı daha pahalıdır. Demem o ki çok mecbur kalınmadığı sürece motor freni yapılmamalı. Motorun ömrünü bitirmekse amaç aynen devam (ek olarak zincir dişliye binen ek yük de var tabi)
    desertseek bunu beğendi.

  16. #16
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı zeusezer2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alakasi yok frenleri cok kotu bilmiyorum mt07 kullandin mi kullansan anlarsin demek istedigimi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

    hizli kullanmakta trafikte degil bos yollarda gazlamayi seviyorum tercihim parali yollar oluyoe genelde ve yedigim ruzgarda beni asiri rahatsiz ediyor 180 190dayken boynum tutuyoe bildigin :D yillardir hayalimdi yanlis hayalin pesinden kosmusum gibi hissediyorum icten ice cok kararsizim bilmiyorum
    İki adet MT-07' im var. Her ikisini de kullanıyorum ve kesinlikle frenleri çok kötü değil. Motosikletinizde sorun olması muhtemel. Veya hızınızı farketmeden frenaja giriyor ve fren etkisini hızınız nedeni ile yetersiz görüyorsunuz.

    İlk olarak, motosikletinizi ikinci el aldığınızı var sayarak yazıyorum;

    * Fren hidroliklerini değiştirdiniz mi?
    * Fren hidrolikleri en az DOT4 veya DOT5.1 mi kullanıldı?
    * Fren balatalarınız ve diskleriniz ne durumda?
    * Ön ve arka fren balatalarınızı Sinterli balata ile değiştirip sonucu denediniz mi?
    * Özellikle Ön amortisör hidroliklerinizi değiştirdiniz mi?
    * Lastiklerinizin durumu ve yaşı, marka-modeli nedir? Motosiklet üzerinde kullanım yaşı iki yılı geçmiş mi?

    Ayrıca Naked bir motosiklet ile 180-190km/h ile gittiğinizde rüzgar yemekten doğal ne düşünüyorsunuz bilemiyorum. Bu hızlara çıkacaksanız en azından kısa tur camı kullanmanız ve depo üzerine yatmanız uygun olur.

    Bahsettiğiniz sürat hem hız sınırlarının çok üzerinde, hem de motosikletin hız sınırına yakın değerlerde. Siz sanki gazlamaktan çok aşırı hızı seviyorsunuz gibi görünüyor. Büyük risk, hele ki motosiklete tam alışmadan doğrudan bu hızlarda sürekli kullanmak, sonra da frenlerini yetersiz bulmak... Merak ediyorum, kaç km/h ile giderken ne şekilde fren yapıp kaç metrede duruyorsunuz ki frenleri beğenmediniz? 180 ile giderken frene dokununca hemen yavaşlayıp duracağınızı düşünüyorsanız çok mümkün değil. Bunun için çok daha özel bir kuruluma ihtiyacınız var ki bunu sağlayacak o fiyat aralığında pek bir makine yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------

    Alıntı desertseek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu durmaya gelmişken.Ben ani birşey gerekmediği sürece sürekli motor freni kullanıyorum.Sürekli kullanımda bunun bir zararı olmaz demi?
    Motor frenini vites düşürerek yapıyorsanız sağlıklı değil. Otomobildeki gibi düşünmemeniz gerekiyor. Gaz keserek ve kombine fren uygulayarak fren yapmanız en uygunudur. Özellikle sadece motor freni ile yavaşlama/durma eylemi için vites düşürmek, motosiklet şanzımanında kısa ve uzun vadede ciddi sorunlara yol açacak, şanzımanı gerçek anlamda kırmanızla sonuçlanabilecek hasarlara neden olacaktır. Tehlikesi ise işin kaymağı oluyor tabi ki. Bu konuda AEA' nın da bol bol videosu mevcut. Mutlaka izleyin derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

    Alıntı zeusezer2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pulsardan tabi kat kat daha iyi ama mt yi durduracak bir fren degil sadece yavaslatiyormus gibi hissettiriyor durdurmuyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:46 ----------

    sadece fren degil ki konu 4 silindir zaten istiyordum daha az ruzgar yemekte istiyorum ve daha cok hiz istiyorum daha konforlu freni iyi ve hizli bir motosiklet var midir naked mi racing mi bunun arasinda kaldim enduro vesaire istemiyorum benim isim bos yollarda iyi asfaltta gazlamak sehir ici az suruyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:50 ----------

    yani istersem 4 silindir nakedde alabilirim ama ruzgardan acayip sekilde sıkıldım gogsum boynum agriyor artik en azindan racingte bel agrisiyla kurtuluruz..
    Bu koşullarda zaten Naked yanlış bir seçim olmuş. En azından SuperSport tipinde bir makine daha uygun olurdu. Gerçi bu makinelerde esasen viraj kabiliyeti için tasarlanmıştır ancak işinizi görür gibi duruyor. Yine de aradığınız "fren" sorununun çözümü bu değil. Fren sorununuz için yukarıdaki notları mutlaka kontrol edip uygulamanızı öneririm. Rüzgar için de orta boy bir ön cam işinizi bir nebze olsun kolaylaştırır.

    Bunlardan sonra hala istediğinizi bulamıyorsanız tecrübeli bir MT-07 kullanıcısı ile bir test yapın, kullandırın, kıyaslatın. Çok küçük bir ihtimal de olsa üst merkezde bir sorun varsa fren kuvvetinde ciddi bir sorun yaşamanız olasıdır.
    desertseek ve Nolofinwe39 bunu beğendiler.
    ...

  17. #17

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    @Kural [Z] söylenmesi gereken herşeyi söylemiş. MT-07 bence durması gerektiği zaman gayet yeterli bir şekilde duran bir motosiklettir. Zira kendi orjinal lastikleri ile abs devreye girdiğinden lastiğimi yeni değiştirdim ve bana göre zınk die duran bir motosiklet.

    Ben daha çok sürüşüne odaklanacağım. Durman gereken yere gelmeden hemen önce gazı bırakıp frenaja geçiyorsan o iş zaten başından hatalı.

  18. #18
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    İyi fren = güzel lastik + amörtisörden geçiyor bence.

    Ne yapman lazım güzel bir lastik 180 tabanlı olduğu için güzel fiyat çıkar büyük ihtimalle + olarak güzel bir balata + çelik fren hortumu ile dallandırıp budaklandırabilirsin. Ama yinede çok iyi durmayacaktır. Sadece olan şeyi geliştirebilir üzerine biraz koyabilirsin.


    Bu arada mt07'nin frenleri kötü kimse iyi diyip funboyluk yapmasın

  19. #19
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Mt07 giden ama duramayan bir makina,

    Kullanicisi alinmasin gucenmesin ama,250cc şasesine 74hp lik makina takip ``Abi buda boyle olsun denilmiş``

    Tipki fazer600 kuzeni gibi...

    Hiiç mt09,Z900,sv650 lere yükselmden,en az 50km Mt07 tracer kullanin ne dedigim net anlaşilir.

  20. #20
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Aynen öyle haklısın, pulsar daha iyi duruyor deseydik bajaj fanboy u olacaktık. Kıyasta mt 7 daha iyi dedik diye o tarafın fanboy u olduk Yarın da başka bir konuda ikisini dener ve tarafımı seçerim boyboylukta. Sonuçta kıyas yapıp kendi tecrübemizi söylemek ne haddimize


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)